mazda-rx-vision-concept-2


Ενώ η συγκεκριμένη κίνηση της Mazda δεν αποτελεί απόδειξη ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας θα τοποθετείται στο αναγεννημένο RX7, δείχνει τη δέσμευση της Ιαπωνικής εταιρίας στους περιστροφικούς κινητήρες και την πίστη που έχει ότι αυτοί οι κινητήρες έχουν θέση στη σύγχρονη πραγματικότητα των εκπομπών ρύπων.

Στις 24 Μαρτίου λοιπόν, η Mazda κατέθεσε αίτηση για το πατεντάρισμα ενός περιστροφικού κινητήρα που έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες γύρω από τον άξονα μετάδοσης. Η περιστροφή, έχει ως αποτέλεσμα η εξαγωγή να είναι στο πάνω μέρος και η εισαγωγή στο κάτω!

Σύμφωνα με την Mazda, αυτή η διαμόρφωση της επιτρέπει να εξοπλίζει τον ιδιαίτερα compact κινητήρα με πολλαπλή εισαγωγής μεγαλύτερου μήκους με αποτέλεσμα “ένα δυναμικό φαινόμενο υπερπλήρωσης που προκαλείται από την αδράνεια”. Επιπλέον, η τοποθετημένη στο πάνω μέρος πολλαπλή εξαγωγής, μπορεί να έχει μικρότερο μήκος απ’ ότι σε έναν συμβατικό περιστροφικό κινητήρα. “Αφού το δυναμικό φαινόμενο υπερπλήρωσης εμφανίζεται στην εισαγωγή και η μείωση στην αντίσταση επιτυγχάνεται στην εξαγωγή, η απόδοση του περιστροφικού κινητήρα μπορεί να βελτιωθεί”. Ενδιαφέροντα πράγματα από την Mazda