Lotus Europe


Η Lotus Europa ήταν ένα δίπορτο κεντρομήχανο GT Coupe αυτοκίνητο που πέρασε στη παραγωγή από το 1966 έως το 1975. Έχει κατασκευαστεί πάνω στο το backbone chassis που είχε σχεδιάσει ο Colin Chapman, σασί που αρχικά είναι χρησιμοποιηθεί στην Elan. Στις αγορές εκτός Γερμανίας πουλήθηκε ως Europa, αλλά στη Γερμανία βγήκε στην αγορά με το όνομα Europe, μιας και η VW είχε τα δικαιώματα του ονόματος Europa για τη γερμανική αγορά.

Κίνηση έπαιρνε από τον 1.470 κ.εκ τετρακύλινδρο κινητήρα του Renault 16, ο οποίος είχε αναβαθμιστεί και συνδυαζόταν με ένα τετρατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο κινητήρας απέδιδε 82 άλογα, με το Lotus Evora το 1966 να είναι το ελαφρύτερο αυτοκίνητο παραγωγής, μιας και ζύγιζε μόλις 610 κιλά. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα έκανε στο φάσμα των 9 δευτερολέπτων, έχοντας τελική ταχύτητα 195 χλμ/ώρα.

Lotus Europe

To 1968 η Lotus παρουσίασε την Series 2 έκδοση της Europa στην οποία τοποθετήθηκαν ηλεκτρικά παράθυρα, ρυθμιζόμενα καθίσματα, νέο εσωτερικό και ξύλινα διακοσμητικά, ενώ ορισμένες Europe Series 2 τροποποιήθηκαν ώστε να μπορούν να πουληθούν στις Η.Π.Α.

Διάβασε επίσης: 5 εταιρίες που έχασαν τον δρόμο τους: Lotus

Το 1972 η Lotus παρουσίασε την Europe Twin Cam που εξοπλιζόταν με έναν 1.600αρη κινητήρα απόδοσης αρχικά 105 ίππων, και 126 ίππων αργότερα, με την Europe Special να φορά Dell’Orto καρμπυρατέρ, να ζυγίζει 740 κιλά, να έχει τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 6,6 δευτερόλεπτα, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Lotus Type 47

Η Lotus Europe απέκτησε και τις αγωνιστικές Type 47 και Type 62 εκδόσεις, με την Type 62 να φορά F1 ανάρτηση, με τον κινητήρα της να αποδίδει 240 άλογα. Υπήρχε και μια one-off 47 που φορούσε έναν V8 4,4-λίτρων κινητήρα απόδοσης 300 ίππων, που έδιναν τελική ταχύτητα 290 χλμ/ώρα.