Χωρίς τίτλο


Μας κακομαθαίνετε κύριοι. Εχθές ο configurator της Ferrari 488 Spider και σήμερα αυτός του νέου Ford GT; Δεν θέλετε να κάνουμε δουλειά έτσι; Δυστυχώς, ο διαμορφωτής του GT δεν είναι τόσο λεπτομερής όσο αυτός της Ιταλίδας, αλλά όπως και να έχει… είναι ότι πρέπει για λίγο “παιχνίδι” με τον πρωινό καφέ. Εγώ προσωπικά, κατέληξα σε ένα μαύρο ματ χρώμα, με κόκκινες ρίγες, ανθρακονήματα στο κάτω μέρος του αμαξώματος στις ανθρακονημάτινες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών. Το βλέπεις άλλωστε. Πέραν αυτού πάντως, εντύπωση μου προκαλεί η ύπαρξη δύο “ειδικών εκδόσεων” στον διαμορφωτή. Δεν ξέρουμε περί τίνος πρόκειται και το μόνο που αναφέρεται είναι ότι “έρχονται σύντομα”. Θα πρέπει να περιμένουμε για να μάθουμε.

Τι να τον κάνεις τον διαμορφωτή όμως αν δεν μπορείς να παραγγείλεις την δημιουργία σου; Η Ford λοιπόν, ανακοίνωσε ότι οι παραγγελίες για τα πρώτα 500 GT ξεκινούν από σήμερα. Παράλληλα, επιβεβαιώθηκε αυτό που γνωρίζαμε από τα μέσα του 2015: Για να αποκτήσεις το αυτοκίνητο, πρέπει να κάνεις αίτηση. Η Ford δεν θέλει τα GT της να καταλήξουν σε κάποιο γκαράζ και να τα βλέπει ο ήλιος μία φορά το τρίμηνο, οπότε ψάχνει “πρεσβευτές”. Θέλει άτομα που θα κυκλοφορούν το GT τους. Φυσικά, το να είσαι πιστός πελάτης της εταιρίας δεν κάνει κακό. Όπως και να έχει πάντως, ιδιοκτήτες του τελευταίου GT θα έχουν προτεραιότητα.

Τέλος, να θυμίσουμε ότι το Ford GT κινείται χάρη σε έναν twin-turbo V6, με χωρητικότητα 3.5 λίτρων που αποδίδει περισσότερα από 600 άλογα. Αυτός, συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το αμάξωμα είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, τα υποπλαίσια εμπρός και πίσω είναι αλουμινένια, η ανάρτηση είναι τύπου pushrod, τα φρένα carbon-ceramic και το εσωτερικό, “πολεμικό”. Η τιμή του; Ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί, αλλά τα Αμερικάνικα μέσα αναφέρουν ότι θα υπερβαίνει τα $400.000.