Felipe Massa

Κάτι εξαιρετικά ασυνήθιστο συνέβη στο σημερινό FP1 του Κινεζικού Grand Prix. Η περίοδος χαρακτηρίστηκε από τις δύο κόκκινες σημαίες, οι οποίες προκλήθηκαν από τα δύο κλαταρίσματα του Felipe Massa, ενώ το τρίτο κλατάρισμα, αυτό του Kevin Magnussen, προήλθε από κατάρρευση της ανάρτησης, γεμίζοντας την πίστα με θραύσματα.

Ο Βραζιλιάνος αντιμετώπισε πρόβλημα στο πίσω αριστερό ελαστικό, κάτι που δημιούργησε αμέσως ανησυχίες. Όλη ομάδα έπεσε πάνω από την FW38 του, και τελικώς αυτό που φαίνεται πως έφταιξε είναι μία πολύ μικρή τροποποίηση που έγινε στα brake ducts, όπως αποκαλύπτει ο Pat Symonds, Τεχνικός Διευθυντής της ομάδας του Grove.

Οι τροχοί απέτυχαν εξαιτίας όλου του set-up που έχουμε στο πίσω μέρος, στην πραγματικότητα στα brake ducts. Δεν ήταν εύκολο να δούμε τι έχει συμβεί, αλλά το καταλάβαμε και το διορθώσαμε. Αφού το είδαμε, μετά τα πράγματα ήταν εύκολα. Οι αγωγοί των φρένων ήταν ίδιοι όπως και στο Μπαχρέιν, αλλά υπήρξε μία πολύ μικρή αλλαγή.

Felipe Massa

Ο Massa δεν ολοκλήρωσε γύρους στο FP1, αλλά στην απογευματινή περίοδο κατάφερε να πάρει δεδομένα από 34 γύρους. Ο 34χρονος παραδέχεται πως ανησυχούσε για το γεγονός ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να εμφανιστεί ξανά το πρόβλημα, ωστόσο αποδείχθηκε πως οι μηχανικοί του έκαναν αυτό που έπρεπε, και πλέον ο Βραζιλιάνος είναι έτοιμος για τη συνέχεια.

Όταν δεν ξέρεις ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα, τότε αυτό σε επηρεάζει, καθώς δεν ξέρεις αν το ελαστικό θα κλατάρει ή όχι. Αλλά, το πιο σημαντικό είναι ότι η ομάδα κατάλαβε το πρόβλημα. Έτσι, έχω εμπιστοσύνη και προσπαθώ να πιέσω όσο πιο σκληρά γίνεται. Σίγουρα, πάντα ανησυχείς όταν έχεις τέτοια προβλήματα. Είχαμε ένα πρόβλημα στους τροχούς και κάναμε μια τροποποίηση από την πρώτη περίοδο, έτσι το πρόβλημα λύθηκε.

Αυτό είναι σημαντικό, αλλά δεν ήταν μια θετική ημέρα, επειδή έχασα την πρώτη περίοδο. Στη δεύτερη, κατάφερα να κάνω μερικούς γύρους, όμως θα μπορούσαμε να έχουμε μια καλύτερη ημέρα. Ίσως οι συνθήκες να αλλάξουν αύριο, μπορεί να βρέξει, αλλά θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για όλα.