Ferrari World Abu Dhabi theme park


Η Ferrari σχεδιάζει ένα νέο θεματικό πάρκο, αυτή τη φορά κάπου στη Βόρειο Αμερική. Η ιταλική εταιρία διαθέτει τα Ferrari World και Ferrari Land σε Άμπου Ντάμπι και Βαρκελώνη αντίστοιχα και παραμένει ασαφές για την ώρα σε ποια πόλη των Η.Π.Α θα κατασκευαστεί το νέο θεματικό της πάρκο.

Το νέο πάρκο θα προσφέρει ότι και τα άλλα δύο πάρκα, τρενάκια, παιχνίδια, εξομοιωτές και πολλά ακόμη. Η απόφαση αυτή της Ferrari να επεκτείνει τις δραστηριότητες της, και να γίνει από μια αποκλειστική μάρκα παραγωγής supercars, σε μια μάρκα πολυτελείας, έχει κάνει ορισμένους αναλυτές να είναι σκεπτικοί για το ποιο θα είναι το μέλλον της εταιρίας. Κάποιοι μάλιστα μιλούν για κρίση ταυτότητας, με την Ferrari να συνεργάζεται ήδη με 68 εταιρίες που ειδικεύονται στην εμπορία ειδών ρουχισμού και προϊόντων, όπως με την Lego και την Puma, διατηρώντας 30 Ferrari Store σε 14 χώρες.

Ο Thomas Besson, αναλυτής της Kepler Cheuvreux, δήλωσε πως οι τρέχουσες λιανικές πωλήσεις της Ferrari απέχουν από το επιχειρηματικό πλάνο των Moët Hennessy Louis Vuitton, Hermes και Richemont και συνέχισε λέγοντας πως δεν βλέπει για την ώρα άλλους τρόπους που θα μπορούσε η Ferrari να επεκτείνει την ροή εσόδων της. Έτσι προσβλέπει σε μια πιθανή πλήρη αναθεώρηση των εν λόγω δραστηριοτήτων.