2016_tesla_model-x_overseas_05

Είναι γνωστό ότι οι εταιρίες αγοράζουν μοντέλα των ανταγωνιστών τους για να τα αναλύσουν. Κανείς δεν το έχει κρύψει και κανείς δεν ντρέπεται γι’ αυτό. Η πρακτική αυτή όμως, μπορεί να οδηγήσει σε ελαφρώς κωμικές καταστάσεις, όπως στην περίπτωση της Ford, που αναγκάστηκε να πληρώσει σχεδόν $200.000 για να πάρει στα χέρια της ένα Tesla Model X όσο το δυνατόν ταχύτερα.

Η Αμερικανική εταιρία αναγκάστηκε να αποχωριστεί $199.950 –$55.000 δολάρια ή 38% επιπλέον της τιμής του μοντέλου– για να αποκτήσει το 64ο Model X που κατασκευάστηκε. Πρόκειται για ένα λευκό P90D Founders Edition –με την Ludicrous Speed αναβάθμιση– και αγοράστηκε από την Corporate Auto στο Michigan των Η.Π.Α. Όσο για την απάντηση της Ford στο συγκεκριμένο θέμα; Ήταν η αναμενόμενη:

Είναι συνήθης πρακτική για πολλούς κατασκευαστές να αγοράζουν αυτοκίνητα για δοκιμές όσο το δυνατόν ταχύτερα μετά το λανσάρισμα τους στην αγορά. Μερικές φορές, αυτό σημαίνει ότι οι κατασκευαστές πληρώνουν περισσότερα για να τα αποκτήσουν αμέσως.

Βέβαια, η Ford είναι μία από τις εταιρίες που δεν σκοπεύει να λανσάρει ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μεγάλη αυτονομία, οπότε η αγορά και η μελέτη του Model X έχει περισσότερο επιμορφωτικό χαρακτήρα.

Αυτή που ετοιμάζεται να λανσάρει άμεσα ανταγωνιστικό μοντέλο, είναι η Audi, η οποία επίσης αγόρασε ένα Model X και είχε τα δικά της προβλήματα. Όχι, αυτά τα προβλήματα δεν είχαν να κάνουν με την τιμή –όχι ότι γνωρίζουμε πόσα πλήρωσαν οι Γερμανοί για το ηλεκτρικό SUV– αλλά με πιο πρακτικά θέματα. Βλέπεις, υπάρχει εκείνο το “όσο το δυνατόν ταχύτερα” που ανέφερε η Ford και ισχύει και για την Audi. Όμως η Audi δεν βρίσκεται στην Αμερική.

model-x-audi-3

Οπότε έπρεπε να αγοράσει ένα Model X από τις Η.Π.Α. και να το στείλει πίσω στη Γερμανία. Έλα όμως που εκεί Superchargers έχουν διαφορετική υποδοχή… Έτσι, ο μηχανικός της Tesla αναγκάστηκε να φύγει χωρίς να φορτίσει το αυτοκίνητο.