Acuras-NSX-clutch

Η παραγωγή της πρώτης γενιάς του NSX σταμάτησε το 2005, μετά από σχεδόν 15 χρόνια εμπορικής καριέρας και ένα facelift το 2002, όπου η ιαπωνική εταιρία κατάργησε τα πανέμορφα pop-up φωτιστικά σώματα.

Με το πρώτο NSX να έχει περάσει στο πάνθεον της αυτοκινητιστικής ιστορίας, συνάμα έχει γίνει ένα future classic με την αξία του συνεχώς να ανεβαίνει. Το ίδιο και το κόστος επισκευής του σε επίσημο αντιπρόσωπο, όπως έμαθε με “άσχημο τρόπο” ο Rob Ferretti, που θέλησε να αλλάξει τον συμπλέκτη του αυτοκινήτου του.

Έτσι, πήγε στην τοπική αντιπροσωπεία της Acura, με το συνολικό κόστος να ανήλθε στα 5.500 δολάρια (€4.900), με το βολάν να κοστίζει 2.800 δολάρια, ενώ αν επέλεγε να πάρει aftermarket ανταλλακτικά, το συνολικό όφελος θα ήταν περίπου 2.000 δολάρια. Εσύ τι θα έκανες στην θέση, όχι μόνο αν κατείχες μια κατασκευή σαν το NSX, αλλά και στο δικό σου αυτοκίνητο;