55261a4be3338_zoom-e1428589043524-1200x683

Πριν ενάμιση μήνα, η Volkswagen είχε εκφράσει ανοιχτά την επιθυμία της να αγωνίζονται ηλεκτρικά αγωνιστικά στο Rallycross, και απ’ότι φαίνεται η γερμανική εταιρία βρήκε σύμμαχο από τη Γαλλία.

Πιο συγκεκριμένα, το αφεντικό Peugeot, Maxime Picat, υποστηρίζει τις πρωτοβουλίες για τη δημιουργία μιας ηλεκτρικής κατηγορίας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Rallycross, προσθέτοντας ότι το πρωτάθλημα, αν συνεχίζει να καινοτομεί, έχει τη δυνατότητα να γίνει η επιτομή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

Το Rallycross είναι μια μορφή με πολλές δυνατότητες. Έχει την ποιότητα αστέρων, με οδηγούς όπως ο Sebastien Loeb, ο Petter Solberg, και ο Ken Block και πολλούς άλλους. Η μορφή των αγώνων έχει χτιστεί για να είναι τηλεοπτική. Είμαστε πολύ πρόθυμοι να δούμε πώς θα εξελιχθεί.

Εμείς θα υποστηρίξουμε σίγουρα την ανάπτυξη μιας κατηγορίας ηλεκτρικών αγωνιστικών. Υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες για να φέρουμε νέες μορφές ενέργειας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και αυτή είναι μία από τις καλύτερες ιδέες, έτσι το να το φέρουμε αυτό στο Rallycross το συντομότερο δυνατόν θα ήταν ενδιαφέρον. Η μορφή των αγώνων είναι ιδανική για την επαναφόρτιση των μπαταριών, για σύντομους αλλά θεαματικούς αγώνες, και το ύφος των αγώνων στο Rallycross είναι ιδανικό για να δείξει στον κόσμο τις δυνατότητες της τεχνολογίας αυτής.

peugeot-2008-dkr-dakar-2015-stage-1

Ο Picat επιβεβαίωσε, επίσης, ότι η Peugeot θα επιστρέψει στο Ράλι Ντακάρ το 2017, με οδηγούς τον Loeb, τον Carlos Sainz και τον περσινό νικητή, Stephane Peterhansel. Δεν είναι σαφές, ωστόσο, εάν η ομάδα θα κατέβει ξανά με το 2008 DKR ή με ένα νέο στο σχέδιο του καινούριου Peugeot 3008, που αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του τρέχοντος έτους, και συνέχισε:

Τα τελευταία χρόνια έχουμε πάρει το μηχανοκίνητο αθλητισμό προσεκτικά, και κανείς άλλος δεν μπορεί να πει ότι κέρδισε το Le Mans και το Ντακάρ και έσπασε το ρεκόρ στο Pikes Peak. Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για τα επιτεύγματα αυτά, και είμαστε στην ευχάριστη θέση να χαροποιούμε τους οπαδούς μας με αυτές τις επιτυχίες, χωρίς το βάρος της συμμετοχής στην Formula 1. Με τη στρατηγική αυτή μπορούμε να κοιτάξουμε πίσω τις επιτυχίες του παρελθόντος, αλλά και να γράψουμε τα επόμενα κεφάλαια της ιστορίας μας, προβάλλοντας τη τεχνολογία του αύριο και τους ήρωες οδηγούς.

Το Ντακάρ δεν έχει μεγάλη κάλυψη σε όλες τις χώρες, αλλά προβάλλεται σε μερικές από τις πιο σημαντικές για εμάς, όπως η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Βραζιλία, η Αφρική και η Κίνα. Ο λόγος της συνολικής επένδυσης με αυτό που μας επιστρέφεται είναι αρκετά καλός, έτσι θέλουμε να συνεχίσουμε.