640234

H Ferrari παρουσίασε στην φετινή έκθεση της Γενεύης το Handling Speciale πακέτο για την California T και το Motor Trend την δοκίμασε στην Ιταλία.

Το αυτοκίνητο διαθέτει μία σειρά αλλαγών στις ρυθμίσεις, και μία από τις βασικότερες αλλαγές, εντοπίζεται στην ανάρτηση. Εκεί, τοποθετούνται νέα ελατήρια που είναι κατά 16% σκληρότερα εμπρός και κατά 19% σκληρότερα πίσω, κάτι που η ίδια η Ferrari παραδέχεται ότι “μειώνει οριακά την άνεση” αλλά αυτό είναι το τίμημα που θα πρέπει να πληρώσουν οι επιβάτες.

Κατά τα άλλα, όταν το Manettino είναι γυρισμένο στην θέση “Sport”, τα μαγνητοροϊκά αμορτισέρ, έχουν ρυθμιστεί έτσι ώστε να μειώνεται ο χρόνος απόκρισης και να ελέγχονται αποτελεσματικότερα οι κλίσεις του αμαξώματος, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων αλλάζει πιο γρήγορα τις ταχύτητες ενώ και το ανανεωμένο F1-Trac διαφορικό εξασφαλίζει καλύτερη επιτάχυνση ειδικότερα κατά την έξοδο από τις στροφές.

Εντελώς νέα είναι η εξάτμιση στο Handling Speciale πακέτο. Πλέον διαθέτει δύο πρωτεύοντες σωλήνες και νέα γεωμετρία ώστε να παράγει καλύτερο ήχο ενώ αυξάνονται οι στροφές του κινητήρα. Τέλος, το πακέτο ολοκληρώνεται με ορισμένες διακριτικές αλλαγές στην εμφάνιση της California T. Αλλαγές όπως η ματ ασημί γρίλια, ο ίδιου χρώματος διαχύτης και οι μαύρες ματ απολήξεις της εξάτμισης.

Ο 3.85-λίτρων υπερτροφοδοτούμενος V8 της California T δεν έχει υποστεί καμία αλλαγή, που σημαίνει ότι εξακολουθεί να αποδίδει 560 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 755 Nm στις 4.750 σ.α.λ.