Toyota_Celica_Cruising_Deck_concept_05


Η Toyota παρουσίασε την έβδομη γενιά της Celica το καλοκαίρι του 1999, και λίγο πριν μπει το 2000, στην έκθεση του Τόκιο τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς παρουσίασε στο κοινό το Cruising Deck concept. Σχεδιαστικά, η Toyota είχε παρουσιάσει κάτι παρόμοιο με το CAL-1 concpet του 1979, με το νέο πρωτότυπο να ενσωματώνει τα τρία βασικά στοιχεία ενός ελαφριού sport μοντέλου, που έχει σχεδιαστεί για τους νέους: το στυλ, τη δύναμη, και το προσιτό κόστος.

Toyota_Celica_Cruising_Deck_concept_08

Το πίσω μέρος αντικαταστάθηκε με ένα επίπεδο κατάστρωμα, που μπορούσε να διπλωθεί σε όρθια θέση, για να σχηματίσει ένα κάθετο μαξιλάρι για τους πίσω επιβάτες, με τα προσκέφαλα των οποίων να ήταν ενσωματωμένα στην μεγάλη αεροτομή.

Πίσω από τους εμπρός επιβάτες υπήρχε ένα διαχωριστικό κρύσταλλο, το οποίο μπορούσε να κατεβεί για να υπάρχει επικοινωνία του πίσω χώρου με την καμπίνα. Το διαχωριστικό μπορούσε να διπλωθεί προς τα κάτω, ώστε να να σχηματίσει το κάτω μαξιλάρι του πίσω καθίσματος.

Toyota_Celica_Cruising_Deck_concept_01

Μηχανικά, φορούσε τον 1.8-λίτρων κινητήρα της Celica TSport, που διέθετε διπλούς εκκεντροφόρους, και νέο VVTL-i σύστημα, που απέδιδε 192 άλογα στις 7.600 σ.α.λ. Η Celica Cruising Deck συνοδευόταν, συνήθως, από έναν αντίστοιχου σχεδιασμού τρέιλερ, το οποίο μετέφερε ένα jet ski.