To Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016 πέρασε στην ιστορία

Σχετικά άρθρα

Istoriko Rally Ellados 2016 (22)

To Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016 πέρασε στην… ιστορία, με τον αγώνα να ολοκληρώνεται ιδανικά στο φιλόξενο Ναύπλιο, με τον Τερματισμό σε μια από τις πιο ιστορικές πόλεις της Ελλάδας.

Η 3η και τελευταία ημέρα του αγώνα, ήταν σαφώς πιο μικρή από τον χθεσινό… μαραθώνιο των 16 ωρών και 10 Ε.Δ., αφού αποτελούνταν από 4 ασφάλτινες Ε.Δ., συνολικού μήκους 35,12 χιλιομέτρων. Με τις διαφορές να είναι αρκετά μεγάλες από τις δύο προηγούμενες ημέρες, τα πληρώματα απέφυγαν τα ρίσκα και ακολούθησαν ρυθμό με απώτερο σκοπό τον τερματισμό δίχως απρόοπτα, κάτι που επαληθεύτηκε από το γεγονός πως δεν υπήρξαν ιδιαίτερα απρόοπτα. Οι «Pedro»-Emanuele Baldaccini (Lancia Delta Integrale 16V, 1990) διατήρησαν το προβάδισμα που είχαν αποκτήσει κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ημερών και επέστρεψαν νικητές στο Ναύπλιο, μετά από έναν αγώνα 19 Ε.Δ., με μήκος 254,9 αγωνιστικών χιλιομέτρων, κερδίζοντας ταυτόχρονα τους βαθμούς της νίκης στην Κατηγορία 4. Αυτή ήταν η 3η νίκη για τον «Pedro», τη στιγμή που ο Emanuele Baldacciniείναι ο πολυνίκης, έχοντας στεφθεί 5 φορές νικητής στη χώρα μας.

Στη 2ηθέση της άτυπης γενικής κατάταξης τερμάτισε το πρώτο ελληνικό πλήρωμα, οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000, 1973), που ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο έναν μεγάλο και δύσκολο αγώνα, αφού απέφυγαν τα προβλήματα και έδειξαν διάρκεια στην απόδοσή τους, επικρατώντας ταυτόχρονα στην Κατηγορία 2. Οι Σπύρος Πετρίδης-Αποστόλης Πάλλας (Toyota Corolla AE86, 1984), οι οποίοι αν και αντιμετώπισαν προβλήματα μικρότερης ή μεγαλύτερης έκτασης κατά τη διάρκεια του αγώνα, εντέλει ανταμείφθηκαν από ένα ιδιαίτερα τιμητικό αποτέλεσμα, όπως είναι ο τερματισμός στην τριάδα ενός αγώνα με την αίγλη του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος. Μια θέση πιο πίσω ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Georg Reitsperger-Βασίλης Χαρίτος (VW Golf GTI 16V, 1990), που αν και αντιμετώπισαν ποικίλα προβλήματα κατά τη διάρκεια του τριημέρου με τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων ή τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου τους κατάφεραν να τερματίσουν, σημειώνοντας μάλιστα καλούς χρόνους όταν δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα.

Η πρώτη εξάδα της κατάταξης, συμπληρώθηκε από τους Γιώργο Χωριανόπουλο-Παναγιώτη Φωτεινόπουλο (Audi 80 GT, 1975) και Θάνο Καρύδα-Θεοδώρα Πασχαλίδου (Peugeot 504, 1972). Επιπλέον, τους βαθμούς της πρώτης θέσης στην Κατηγορία 3 και στην Κατηγορία 1 κέρδισαν οι Γιώργος Κασιδόπουλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Toyota Starlet KP60,1979) και Holger Stracke-Maik Bottger (Watburg 312, 1966) αντίστοιχα.

Istoriko Rally Ellados 2016 (69)

Το ασφάλτινο μέρος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος 2016, αποτέλεσε τον 4ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων έχοντας μάλιστα ιδιαίτερη βαρύτητα, αφού προσμετρούσε στο θεσμό με συντελεστή 2.5.

Νικητές αναδείχθηκαν οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911), που μπορεί να αντιμετώπισαν προβλήματα με τον κινητήρα χθες, καθώς χρειαζόταν να προσθέτουν λάδι μετά από κάθε Ε.Δ., όμως σήμερα βελτίωσαν τους χρόνους τους και εκμεταλλεύθηκαν τις δυνατότητες του αυτοκινήτου τους, φτάνοντας στην τελική επικράτηση. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000) που ακολούθησαν σταθερό ρυθμό σε μια επιφάνεια που δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι, σε σύγκριση με το χώμα και σημείωσαν ακόμη ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, μετά την νίκη στον χωμάτινο αγώνα, που προσμετρούσε επίσης ως ξεχωριστός γύρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Στην 3η θέση του ασφάλτινου αγώνα, τερμάτισαν οι Σπύρος Πετρίδης-Απόστολος Πάλλας (Toyota Corolla AE86), ολοκληρώνοντας ένα πολύ καλό για αυτούς τριήμερο.

Οι Φραγκίσκος Σταφυλοπάτης-Νίκος Μαργέτης (Sunbeam Talbot Lotus) διατηρήθηκαν σήμερα στην 4η θέση όπου ανέβηκαν χθες, μετά τους εξαιρετικούς χρόνους που πέτυχαν στις χθεσινές απογευματινές και βραδινές Ε.Δ., φτάνοντας σε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Μια θέση πιο πίσω, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Γιώργος Χωριανόπουλος-Παναγιώτης Φωτεινόπουλος (Audi 80 GT), οι οποίοι κινήθηκαν σε παραπλήσιο ρυθμό με αυτόν των προηγούμενων ημερών, φτάνοντας σε έναν πολύ τιμητικό τερματισμό. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Γιώργος Παραδείσης – Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS 2000).

Istoriko Rally Ellados 2016 (40)

Το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016 ολοκληρώθηκε για την Κατηγορία Regularity στην πανέμορφη πόλη του Ναυπλίου, με την τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα να περιλαμβάνει 12 δοκιμασίες ακριβείας συνολικού μήκους 243,36 χιλιομέτρων από τις συνολικά 45 που περιλάμβανε ο αγώνας.

Έπειτα από τρεις απαιτητικές ημέρες δοκιμασιών ακριβείας, τεχνικής και υπομονής και 855,90 χιλιόμετρα, θριαμβευτές της Κατηγορίας Regularity του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος αναδείχθηκαν οι Σπύρος και Νίκος Μουστάκας με Alfa Romeo Alfasud του 1978 και 38,5 βαθμούς ποινής. Εκτός από τις εξαιρετικές επιδόσεις, το πλήρωμα έκλεψε την παράσταση επειδή ο συνοδηγός είναι μόλις 9,5 ετών, όντας ο νεαρότερος συμμετέχων του αγώνα και πλέον, με την πρώτη διεθνή διάκριση στο παλμαρέ του. Ύστερα από μεγάλες μάχες μέχρι κυριολεκτικά το νήμα, τη 2η θέση του βάθρου εν τέλει κατέκτησαν οι περσινοί νικητές του αγώνα Paolo Marcattilj – Francesco Giammarino με Porsche 911 2.0 SWB του 1967 και 41,4 β.π., ενώ με μόλις 0,7 β.π. διαφορά τερμάτισαν πίσω τους οι Θεμιστοκλής Κονταράτος – Ιούλιος Ιατρίδης με Porsche 911 SC (1973), έχοντας συγκεντρώσει συνολικά 42,1 β.π. Στην 4η θέση βρέθηκαν οι Γιάννης Κατσαούνης – Μαθιός Μανσόλας (VW Golf, 1979) και 54,1 β.π.

Istoriko Rally Ellados 2016 (38)

Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνουν οι Christian Crucifix – Joseph Lambert με Alfa Romeo Spider του 1975 και 62,4 β.π. και οι Πέτρος Βασιλόπουλος – Σταμάτης Ψύλογλου με Ford Capri GT (1973), έχοντας συγκεντρώσει 65,9 β.π. Θυμίζουμε ότι το πλήρωμα από το Βέλγιο έχασε τις ελπίδες του για μια θέση στο βάθρο στο Σκέλος 2, όταν έχασαν 12 πολύτιμα δευτερόλεπτα σε σημείο που δεν μπόρεσαν να προσπεράσουν ένα λεωφορείο.

Ο επίλογος γράφτηκε στην πόλη του Ναυπλίου, που φιλοξένησε επί τριημέρου τις αγωνιστικές δραστηριότητες, με τον Τερματισμό να πραγματοποιείται με φόντο το Παλαμήδι και τις απονομές στους νικητές, να γίνονται με φόντο ακόμη ένα σημείο-ορόσημο της πόλης, το Μπούρτζι. Η απονομή για την Κατηγορία Regularity πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Φιλελλήνων της γραφικής πόλης του Ναυπλίου.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στην Ελλάδα το Xiaomi SU7 μέχρι το 2027

Το Xiaomi SU7 θα έρθει στην Ελλάδα μέχρι το 2027. Αυτό ανακοίνωσε η αντιπρόεδρος του Ομίλου Quest, Ευτυχία Κουτσουρέλη στο περιθώριο του 9ου Οικονομικού...

Λουκέτο για 2 χρόνια στα πρατήρια με νοθευμένα καύσιμα

Σε εξειδίκευση των μέτρων σφράγισης παραβατικών πρατηρίων καυσίμων για δυο συναπτά έτη και των προϋποθέσεων δημοσιοποίησης προσωπικών στοιχείων των παραβατών, προχώρησε η Ανεξάρτητη Αρχή...

Κλείνει η σήραγγα “Μαλακάσι Α” της Εγνατίας Οδού. Με παράκαμψη θα διεξάγεται η κυκλοφορία

Kλείνει άμεσα η σήραγγα "Μαλακάσι Α" της Εγνατίας Οδού, με κατεύθυνση προς Ηγουμενίτσα, προκειμένου να πραγματοποιηθεί έλεγχος από εξειδικευμένους δομοστατικούς, των οποίων η έκθεση...

Μείωση 8,5% στις πωλήσεις νέων ΙΧ τον Μάρτιο στην Ελλάδα

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και του ΣΕΑΑ, κατά τον Μάρτιο του 2024 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 20.747 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού)...