Range-Rover-Evoque-Special-Edition-with-Victoria-Beckham-1


Με τις πωλήσεις των crossovers και SUVs να έχουν αυξητική τάση παγκοσμίως, μια νέα έρευνα δείχνει πως οι γυναίκες είναι εκείνες που προτιμούν περισσότερο τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, κυρίως επειδή τα μοντέλα αυτά προσφέρουν έναν συνδυασμό μικρής κατανάλωσης και μεγάλων χώρων.

Στην αγορά των Η.Π.Α, από το 2010 έως το 2015, οι πωλήσεις crossovers σε γυναίκες αυξήθηκαν στο 34%, έναντι της αύξησης του 22% των ανδρών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της MaritzCX, με τις γυναίκες να δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στα πολυτελή crossovers, μιας και οι πωλήσεις των συγκεκριμένων μοντέλων στο “ασθενές φύλο” αυξήθηκαν κατά 117%.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν να κερδίσουν πολλά από το γυναικείο κοινό, μιας και αυτό δείχνει να αποκτά εμπιστοσύνη στο σήμα μιας μάρκας, επιλέγοντάς αυτοκίνητό της και στις μελλοντικές αγορές της.