Alfa_Romeo_Bella_concept_04


Το 1999 στην έκθεση της Γενεύης, η Alfa Romeo παρουσίασε την Bella. Σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον Bertone με σκοπό να θέσει τα θεμέλια μιας πιθανής coupe έκδοσης της Alfa Romeo 166, κάτι που τελικά δεν πραγματοποιήθηκε.

Βασιζόταν στο σασί της ιταλικής λιμουζίνας, έχοντας κάτω από το καπό της τον 3,0-λιτρο V6 Busso κινητήρα, απόδοσης 225 ίππων. Με το συγκεκριμένο πρωτότυπο, ο Bertone επανέφερε την παράδοση των GT εκδόσεων της Alfa, μοντέλα που χαρακτήριζαν την εταιρία τη δεκαετία του 1950 και του 1960, όπως την Alfa Romeo Giulietta Sprint, την Alfa GT coupe, και την Alfa Montreal.

Alfa_Romeo_Bella_concept_08

H Bella, (όμορφη στα ελληνικά), σηματοδότησε την επιστροφή στα 2+2 coupe, αλλά διέθετε πολλά και σημαντικά νέα χαρακτηριστικά. Τα πίσω καθίσματα ήταν κανονικά και άνετα, και για να πληρούν τις απαιτήσεις για χώρο των Ευρωπαίων και Αμερικάνων αγοραστών, που χρησιμοποιούν τα πίσω καθίσματα και ως επιπλέον χώρο αποσκευών, ο Bertone εισήγαγε μια πρωτότυπη λύση, που επέκτεινε τον διαθέσιμο χώρο αποσκευών. Έτσι, τα πίσω καθίσματα μπορούσαν να μετακινηθούν, δημιουργώντας αρκετό χώρο για να μεταφέρουν μια σανίδα του surf ή ένα ποδήλατο.

Alfa_Romeo_Bella_concept_06

Το αμάξωμα της Alfa Romeo Bella είχε καθαρά σπορ σχεδίαση, και χαρακτηριζόταν σαν ένα ενιαίο γλυπτό. Στο εσωτερικό, η σχεδίαση του ταμπλό ήταν πολύ σύγχρονη, όντας επενδυμένη με κόκκινο δέρμα, με τα μεταλλικά φινιρίσματα και το ασημί χρώμα του αμαξώματος να δημιουργούν έντονη αντίθεση.