9132_tanak-fly-poland-2016_887_896x504

Έβδομος γύρος του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλλυ και οι πρωταγωνιστές του θεσμού βρίσκονται στην Πολωνία. Το επίκεντρο του αγώνα βρίσκεται στην περιοχή Mikolajki, αρκετές ώρες βόρεια από την πόλη της Βαρσοβίας , στην λίμνη Masurian. Οκτώ ειδικές διαδρομές του αγώνα και 121,92 αγωνιστικά χιλιόμετρα πραγματοποιήθηκε σήμερα στο πρώτο σκέλος . Οι εκπλήξεις δεν άργησαν να έρθουν και ο Εσθονός Ott Tanak βρέθηκε επικεφαλής του αγώνα από νωρίς με τους Mikkelsen και Paddon να ακολουθούν από κοντά.

Με τον Sebastien Ogier να καθαρίζει τις ε.δ. όντας πρώτος στο δρόμο, ο έτερος οδηγός της VW, ο Andreas Mikkelsen ξεκίνησε δυνατά τέθηκε επικεφαλής του αγώνα μέχρι το μεσημεριανό service, αλλά στη συνέχεια έχασε χρόνο λόγω σειράς εκκίνησης, αλλά παρέμεινε σε απόσταση βολής. Αυτός που έκλεψε τις εντυπώσεις δεν είναι άλλος από τον Ott Tanak με το Ford Fiesta RS WRC με τα ελαστικά της DMACK. Ο Εσθονός οδήγησε τον αγώνα στην 2η ε.δ., που ήταν η πρώτη φορά που είδαμε σε αγώνα του WRC τα ελαστικά της DMACK να οδηγούν αγώνα, κέρδισε ειδικές και βρίσκεται επικεφαλής του αγώνα για μόλις 4,2 δευτ. από τον Νορβηγό!

Βέβαια ο φετινός  νικητής του Ράλλυ Αργεντινής, Hayden Paddon, βρίσκεται και αυτός από κοντά, όντας στα 6 δευτ. από τον Tanak. Ο Νεοζηλανδός οδήγησε γρήγορα κερδίζοντας ειδικές με το Hyundai i20 WRC. Χαρακτηριστικό είναι ότι το i20 WRC νέας γενιάς είναι αρκετά ανταγωνιστικό κερδίζοντας ειδικές στα χέρια των Neuville και Paddon. Στην τέταρτη θέση ο Ogier ανοίγοντας δρόμο για υπολοίπους έκανε αυτό που μπορούσε. Έμεινε κοντά σε χρόνους κορυφής, περιμένοντας τη βροχή αλλά αυτή δεν ήρθε ποτέ και στο τέλος της ημέρας είναι στα 16,3 δευτ. από την κορυφή.   Πέμπτος ο νικητής του Ράλλυ Σαρδηνίας, ο  Thierry Neuville, ο οποίος  παραπονέθηκε για το set-up του i20 στο πρώτο πέρασμα, με αποτέλεσμα να χάσει την πρωτοπορία που είχε απο την χθεσινοβραδινή Super Special Stage. Το απόγευμα βελτίωσε τις επιδόσεις του κάνοντας χρόνους πεντάδας και παρέμεινε στην πέμπτη θέση.

Ο Jarri Matti Latvala απο την άλλη ήταν απογοητευμένος σε όλο το σημερινό σκέλος, δηλώνοντας ότι δεν αισθάνεται καλά στις ε.δ. και πως προσπαθεί να το βρεί. Πάντως το Polo R WRC του δεν έχει αντιμετωπίσει κάποιο μηχανικό πρόβλημα. Πάντως νιώθει την καυτή ανάσα των δύο DS3 που ακολουθούν. Ο Stephane Lefevbre είναι μόλις στα 2,8 δευτ. πίσω από τον Φιλανδό. Όμως δίνει μια μεγάλη μάχη και με το δεύτερο DS3  του Craig Breen με το δεύτερο DS3 πραγματοποιώντας το ντεμπούτο του σε χωμάτινο αγώνα του WRC. Ο Βορειοιρλανδός έδειξε πως βρίσκει ένα ταχύ ρυθμό με WRcar και δίνει μια μάχη για την έκτη θέση.

Πιο πίσω οι Eric Camilli και Mads Østberg, αμφότεροι με Fiesta RS ήταν απογοητευμένοι ιδιαίτερα  με το ρυθμό τους μετά από την εμφάνιση τους στη Σαρδηνία. Ο Henning Solberg αντιμετώπισε προβλήματα ενδοεπικοινωνίας όλη την ημέρα, ο Dani Sordo όντας δεύτερος στο δρόμο έχανε χρόνο καθαρίζοντας τιε ε.δ..

Το Σάββατο είναι η μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα με 124,58 αγωνιστικά χιλιόμετρα με επτά ειδικές διαδρομές συμπεριλαμβανομένης και της super special stage Mikolajki.