VW-Jetta-TDI


Όταν τον περασμένο Σεπτέμβρη ξέσπασε το σκάνδαλο του Dieselgate, η VW σταμάτησε αμέσως τις πωλήσεις όλων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων της στην Αμερική. Η εταιρεία αναγκάστηκε να κάνει ανάκληση με σκοπό να διορθώσει το επίμαχο λογισμικό και τώρα, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ζητήσει από την Εταιρεία Προστασίας Περιβάλλοντος (EPA) των Η.Π.Α να συνεχιστεί η εκκαθάριση με σκοπό, να ξεκινήσει και πάλι τις πωλήσεις των ντίζελ αυτοκινήτων της. Μέχρι στιγμής η έγκριση δεν έχει δοθεί και η VW δεν έχει σχολιάσει επίσημα το θέμα αυτό.

Μόλις ξέσπασε το σκάνδαλο με τον 2,0 λίτρο TDI, η EPA ανακάλεσε τα πιστοποιητικά που αφορούσαν τα Beetle, Golf, Jetta και Passat με αυτό το μοτέρ. Πριν από το σκάνδαλο, οι πωλήσεις των ντίζελ αποτελούσαν το 20% των πωλήσεων της Volkswagen στις Η.Π.Α. Η VW στα τέλη του περασμένου μήνα, κατέληξε σε διακανονισμό με τις ρυθμιστικές αρχές των Η.Π.Α να πληρώσει $14,7 δισεκατομμύρια για διορθώσεις οχημάτων, πληρωμές προς τους ιδιοκτήτες οχημάτων και άλλες παραχωρήσεις.

Εν τω μεταξύ, οι Γερμανοί εισαγγελείς λένε ότι δεν θα παίξουν ρόλο οι κυρώσεις των Η.Π.Α. προς την VW και δεν θα υπάρχει επιείκεια για το πως η χώρα θα τιμωρήσει την VW για το σκάνδαλο με τους ντίζελ κινητήρες. Οι γερμανικές ρυθμιστικές αρχές ψάχνουν να βρουν αν πραγματικά ωφελήθηκε η VW από το παράνομο λογισμικό, αντί να τοποθετήσει πιο ακριβά συστήματα φιλτραρίσματος εκπομπών ρύπων στους κινητήρες της.

Τέλος, η κυβέρνηση της Νοτίου Κορέας δήλωσε την Δευτέρα, ότι θα πάρει μια απόφαση μέχρι το τέλος Ιουλίου για το αν θα ανακαλέσει την πιστοποίηση από 30 μοντέλα της VW, κάτι που θα μπορούσε να προκαλέσει ισχυρό πρόβλημα στην εταιρεία, αναστέλλοντας ουσιαστικά τις πωλήσεις στην χώρα. Οι πωλήσεις της εταιρείας στην Νότια Κορέα μέχρι τον Ιούνιο έχουν πέσει κατά 33%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα την περσινή χρονιά. Η απόφαση της κυβέρνησης αναμένεται μετά τις 22 Ιουλίου.