Η Volkswagen σταματά να πουλά 2.0 TDI αυτοκίνητα στις Η.Π.Α, η μετοχή της καταρρέει

Σχετικά άρθρα

vw tdi

Θα της κοστίσει ακριβά, πολύ ακριβά, της Volkswagen, η απάτη που έκανε με το πειραγμένο λογιστικό που ενεργοποιούσε πλήρως το σύστημα περιορισμού εκπομπών ρύπων σε 482.000 TDI 2.0-λιτρα μοντέλα της, μόνο όταν γινόταν επισήμως δοκιμή ελέγχου των ρύπων.

Παρότι ο Martin Winterkorn χθες με δήλωση του, προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις και να κάνει γνωστό πως η VW θα συνεργαστεί πλήρως για το σκάνδαλο #Dieselgate, σήμερα, η Volkswagen αναγκάστηκε να σταματήσει τις πωλήσεις όλων των 2.0-λιτρων TDI μοντέλων της στις Η.Π.Α (Passat, Jetta, Golf, Beetle και Audi A3) επειδή η μετοχή της από το πρωί, έχει χάσει περισσότερο από το 21% της αξίας της. Η EPA ανέλαβε και αυτή δράση, ζητώντας από την VW να σταματήσει την πώληση των άνωθεν μοντέλων, μέχρι να ξεκαθαρίσει η υπόθεση και να βρεθεί λύση με “το σύστημα αναστολής”, με την EPA να μην χορηγεί στην VW “πιστοποιητικό συμμόρφωσης” για την πώληση των MY2016 VW Passat, Jetta, Golf, Beetle και Audi A3 με τον 2.0 TDI. Οι πωλήσεις των συγκεκριμένων μοντέλων αντιπροσωπεύουν το 20% με 25% των συνολικών πωλήσεων της VW στις Η.Π.Α και καταλαβαίνεις πως είναι μεγάλο πλήγμα το σταμάτημα των πωλήσεών τους.

Τόσο απλά, εξατμίστηκαν δισεκατομμύρια. Την Παρασκευή, η αξία της μετοχής έκλεισε στα 162 ευρώ, ενώ αυτή τη στιγμή διαπραγματεύεται στα 128 ευρώ. Αυτή η απώλεια στην αξία της μετοχής, με την υπόθεση πως οι μετοχές της VW είναι συνολικής αξίας 68 δισ, η VW έχει χάσει περισσότερα από 15 δισ. Για την ιστορία, η αξία της μετοχής τον περασμένο Απρίλιο ανερχόταν στα 262 ευρώ και σήμερα, η τιμή της έχει κατακρημνιστεί κάτω από το 50%.

Και συν τοις άλλοις, η VW είναι αντιμέτωπη με βαρύ πρόστιμο που μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 18 δισ. δολάρια (37.500 δολάρια ανά όχημα), ενώ ίσως ασκηθεί εναντίων της και ποινική δίωξη. Η VW έχει σταματήσει και τις διαφημίσεις των “clean diesel TDI” από το YouTube και από τη τηλεόραση. Και φυσικά, ήδη υπάρχουν φωνές που αναφέρουν πως ο CEO της VW, Martin Winterkorn, πρέπει να παραιτηθεί επειδή έπρεπε να γνωρίζει τι έκανε το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, ή αν δεν γνώριζε, τότε θα πρέπει να απολύσει τον επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.

Για να διαβάσεις τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το σκάνδαλο της Volkswagen πάτησε εδώ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...
Autoblog.gr