Ferrari-GTC4Lusso-001


Εμείς οι petrolhead ασχολούμεθα κυρίως με τις επιδόσεις των οχημάτων και γι’αυτό και έχουμε μια ειδική θέση στην καρδιά μας για τις Ferrari. Όμως η ιστορική εταιρεία του Maranello είναι μια επιχείρηση και ως τέτοια την απασχολούν και πιο πεζά ζητήματα, όπως η ηλικιακή δημογραφία των πελατών της.

Ένας από τους λόγους που επιζητούν να μειώσουν την ηλικία των αγοραστών τους οι εταιρείες και κυρίως αυτές με βαρύ όνομα είναι πως αν κάποιος μεγαλώσει με μια μάρκα μετά δύσκολα θα αλλάξει. Επίσης οι νεότεροι είναι πιο δραστήριοι κάτι που σημαίνει πως τα οχήματα χρησιμοποιούνται περισσότερο και τα service τους αποφέρουν κι αυτά κέρδη!

Η Ferrari αυτό το πέτυχε με την FF και συνεχίζει την πετυχημένη συνταγή με την GTC4Lusso. Το χαρακτηριστικό shooting brake αμάξωμα τράβηξε χάρη στην διαφορετικότητα και την χρηστικότητα τους νεότερους αγοραστές από άλλες μάρκες και απεδείχθη πως διανύουν κατά 50% περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με τους γηραιότερους και συντηρικότερους αγοραστές της προηγούμενης γενιάς GT 2+2, της 612 Scaglietti.

Ενδεικτική είναι η περίπτωση του διάσημου Βρετανού vlogger “Shmee150”, κατά κόσμον Tim Burton, που έχει την FF και σκέφτεται σοβαρά να “αναβαθμιστεί” στην GTC4Lusso, επαινώντας τα πλεονεκτήματα της shooting brake διάταξης. Και όπως καταλαβαίνεις ή και γνωρίζεις ο κύριος Tim Burton, έχει πλούσιο γκαράζ για να επιλέξει και να συγκρίνει.

Χαρακτηριστικό της επίδρασης που είχε η FF είναι πως η Porsche σκέφτεται να αναβιώσει την 928, φτιάχνοντας ίσως μια τρίπορτη Panamera. Αυτή την στιγμή ο μόνος άλλος τρίπορτος ανταγωνιστής είναι η Bentley Continental Flying Star αλλά δεν απευθύνεται επ’ουδενί στο ίδιο κοινό. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν όντως αυτή η τάση που εισήγαγε η Ferrari θα βρει μιμητές στο μέλλον.