Financial Street Beijing.

Η Ferrari μόλις παρουσίασε τη νέα GTC4Lusso T, με την προσθήκη του γράμματος Τ να σημαίνει ότι είναι πλέον διαθέσιμη και με έναν νέο turbo κινητήρα, όντας το πρώτο turbo τετραθέσιο μοντέλο στην ιστορία της εταιρίας.

Έτσι, μετά την παρουσίαση της ανανεωμένης FF τον περασμένο Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύη, η οποία φορά τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 6,2 λίτρων, που αποδίδει 690 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και 700 Nm ροπής, με το 80% αυτών να είναι διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ., στην αντίστοιχη του Παρισιού που ανοίγει την πύλες της την επόμενη εβδομάδα θα δούμε το πολυτελές τετραθέσιο ιταλικό μοντέλο να διαθέτει και τον κινητήρα της 488 GTB, σε μια detuned έκδοση του.

Empty parking area with sea landscape

Έτσι, κάτω από το καπό της GTC4Lusso T θα υπάρχει ο V8 3.902 κ.εκ κινητήρας, απόδοσης 610 ίππων (-60 σε σχέση με την 488) στις 7.500 σ.α.λ με 760 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 3.000 μέχρι τις 5.250 σ.α.λ. και συνδυάζεται με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Η κίνηση πλέον στέλνεται μόνο στον πίσω άξονα, μειώνοντας κατά 50 κιλά το συνολικό βάρος του αμαξώματος, καθώς ζυγίζει 1.740 κιλά. Διατηρεί, όμως, το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4RM-S, που είδαμε στο “μεγαλύτερο” μοντέλο, που διαθέτει το Slip Side Control της Ιταλικής φίρμας και συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό διαφορικό του αυτοκινήτου και τα αμορτισέρ.

Η κατανομή των μαζών της turbo έκδοσης είναι ελάχιστα διαφορετική σε σχέση με την ατμοσφαιρική, όντας πλέον 46/54 στον εμπρός/πίσω άξονα, όταν η δεύτερη έχει 47/53. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 3,5 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα (-15 χλμ/ώρα), ενώ η μικτή κατανάλωση ανακοινώνεται στα 11,6 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων στα 265 γρ/χλμ. Νούμερα σημαντικά μειωμένα σε σχέση με τα 15,3 λίτρα/100 χλμ. και 350 γρ/χλμ. της ατμοσφαιρικής.

Δελτίο Τύπου

First four-seater in Prancing Horse history with V8 turbo

Official debut at upcoming Paris Show

Maranello, 22 September 2016 – The upcoming Paris Motor Show provides the venue for the unveiling of the GTC4Lusso T, the first four-seater in Prancing Horse history to sport a turbo-charged V8 engine, hailing a whole new Ferrari GT concept aimed at owners seeking a car that is sporty and versatile, as well as perfect for driving on a daily basis.

The new GT effortlessly marries elegance, superb occupant comfort and sportiness with the thrilling driving dynamics delivered by a combination of rear-wheel-only drive, four-wheel steering, lighter overall weight and increased weight bias towards the rear (46:54).

The car’s 3.9-litre V8 turbo is the latest evolution to emerge from the engine family that was nominated the 2016 International Engine of the Year. Its maximum power output is 610 cv at 7,500 rpm while maximum torque of 760 Nm is available at between 3,000 and 5,250 rpm.

The V8 turbo’s characteristics suit day-to-day driving in urban contexts: a rich powerful soundtrack in acceleration that becomes more muted at lower speeds, rapid pick-up from low revs courtesy of versatile, modular torque delivery and, last but not least, excellent range.

The GTC4Lusso T’s dynamic control systems have been specifically calibrated to boost responsiveness to commands. In particular, the 4WS (rear-wheel steering), which is integrated with Side Slip Control (SSC3), makes for more rapid response to steering wheel inputs entering and exiting corners, thanks to the rear wheels steering in the same direction as the front ones.

The feeling of longitudinal performance in this new model has been enhanced at low speeds by Variable Boost Management and underscored by throttle response with zero turbo lag. Thanks to variable torque curves (VBM) between 3rd and 7th gear, longitudinal acceleration is consistent through the ratios, increasing smoothly with engine speed, resulting in a feeling of vivid but superbly progressive acceleration.

The GTC4Lusso T’s styling remains the same innovative take on the shooting brake coupé, reinterpreting the concept with an extremely streamlined, tapered shape that gives it an almost fastback-like silhouette. The cabin is an effortless melding of distinctive Ferrari styling and the luxurious elegance expected of a four-seater GT.  The GTC4Lusso T features the unique Dual Cockpit architecture, designed to enhance the shared driving experience for both driver and passenger. It also incorporates the latest iteration of the infotainment system complete with an impressive 10.25” HD capacitive touchscreen.

  • Dimitris

    Ferrari V8? Ο.O
    Φτιάχτηκα

  • liospi

    Εάν την δεις από πίσω με σήμα BMW, λες ότι είναι η καινούρια Ζ4

  • Sofian

    Για Φεραρι απλα ασχημο!!

  • bulgary

    Και η FF τουρμπίσκιο!Μάλιστα!

  • Akis-F1 FAN

    Εκτός και αν είναι σημαντικά φθηνότερη από την V12 έκδοση νομίζω θα πάει άπατη. Όσοι την επιλέγουν το κάνουν λόγω πρακτικότητας και τετρακίνησης….αυτοί αφαίρεσαν και την τετρακίνηση και τον V12 που είναι μακράν πιο ποθητός από τον tt V8.

    • antonis

      Λόγω Κίνας τα αυτοκίνητα από 4λίτρα κ πάνω έχουν υψηλή φορολογία..!!!

  • ποιος ο λογος αν θελω μια τετοια ferrari να την προτιμησω με αυτο το μοτερ…και οχι με το V12 ?

    • Mika

      Γιατι με μια επισκεψουλα στη Novitec, την αφησες χρονια πισω τη V12, κι αστη να τραγουδαει ανεμελα!!!!

    • mixalhs7

      Θα δουμε και κοντρα στα ισια μεταξύ πορσε φεραρι στη κατηγορια αυτη!

    • mixalhs7

      Θα δουμε και κοντρα στα ισια μεταξύ πορσε φεραρι στη κατηγορια αυτη!

    • Mika

      Γιατι με μια επισκεψουλα στη Novitec, την αφησες χρονια πισω τη V12, κι αστη να τραγουδαει ανεμελα!!!!

    • sergio360

      Φορολογια Κινας….

    • να πω την αληθεια δεν το σκεφτηκα αυτο…….ξερουμε στο περιπου τι διαφορα εχει το ενα με το αλλο μοντελο ?

    • sergio360

      Τι εννοεις?

    • ποσο πιο φτηνα θα βγιανει στον κινεζο η τουρμπατη σε σχεση με την ατμοσφαιρικη ?

    • sergio360

      Ενα ιδιο αμαξι ακομα….

    • εννοεις θα του κοστισει τα διπλασια ??????

    • sergio360

      Ναι,καπου εκει,λογω φορων πανω απο τα 4000 κυβικα.Και η AUDI δεν εβγαλε το R8 turbo γι’αυτο τον λογο?

    • στα φορολογικα δεν δινω ιδιαιτερα βαση…μιας και δεν σκεφτομαι ακομα να κανω μια τετοια αγορα !!!! :-P

  • Mika

    Δεν ειναι καθολου κακη σαν ιδεα….

  • Mika

    Δεν ειναι καθολου κακη σαν ιδεα….

  • Achilleas1899

    θα βγει και σε diesel ??