Στελέχη της Mitsubishi γνώριζαν για την παραποίηση των δεδομένων οικονομίας καυσίμου

Σχετικά άρθρα

mitsubishi motors

Ύστερα από το ξέσπασμα του σκανδάλου της Mitsubishi για παραποίηση των δεδομένων κατανάλωσης καυσίμου για όλα τα μοντέλα της από το 1991, το οποίο έφερε στο φως, η Nissan όπου αργότερα εξαγόρασε το 34% της εταιρείας, η Mitsubishi προσέλαβε ερευνητές για να ανακαλύψουν τους υπεύθυνους για το σκάνδαλο.

Πρόσφατη αναφορά της επιτροπής υποστηρίζει πως, στελέχη της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας είχαν προειδοποιηθεί-παροτρυνθεί το 2005 από έναν νέο τότε υπάλληλο της εταιρείας, να μιλήσει ανοιχτά και να παραδεχθεί το λάθος της.

Ο εργαζόμενος, που προσδιορίζεται στην έκθεση ως F, πίεσε τα στελέχη να είναι ειλικρινή κατά τη διάρκεια ενός εργαστηρίου της εταιρείας τον Φεβρουάριο του 2005, με την Asahi Shimbun να αναφέρει πως, ο τότε, νέος εργαζόμενος, είπε σε 20 υπαλλήλους της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων και ανώτερων μελών του τμήματος ελέγχου απόδοσης, ότι ο τρόπος που η Mitsubishi μετρούσε την οικονομία καυσίμου, ήταν διαφορετική από τη μέθοδο της κυβέρνησης. Ωστόσο όμως τα υψηλόβαθμα στελέχη αντί να υποστηρίξουν τις δράσεις και λεγόμενα του F, δήλωσαν πως δεν θυμούνται να συνέβη κάτι τέτοιο, με την τετραμελή ερευνητική επιτροπή, να μην πιστεύει τους ισχυρισμούς τους, και στην έκθεση να γράφεται το εξής:

Είναι δύσκολο να δεχτούμε τις εξηγήσεις τους, πως δεν έχουν αναμνήσεις, καθώς ένας νέος υπάλληλος που επισημαίνει ένα τέτοιο πρόβλημα πρέπει να είχε ισχυρές επιπτώσεις.

osamu_masuko_mitsubishi

Παρόλα αυτά, δεν υποδεικνύουν μονάχα οι παρατηρήσεις του F, πως τα στελέχη της εταιρείας εθελοτυφλούσαν του επικείμενου σκανδάλου, αφού σε ένα ερωτηματολόγιο το 2011, αρκετοί ήταν οι εργαζόμενοι που υπέβαλαν απαντήσεις στις οποίες υποστηριζόταν ότι η εταιρεία παραποιούσε στοιχεία. Όμως, σύμφωνα με την έκθεση της επιτροπής, το τμήμα ανάπτυξης της Mitsubishi εξέδωσε αργότερα, έκθεση στην οποία αρνείται ότι υπήρχε ένα τέτοιο πρόβλημα, την οποία τα στελέχη της εταιρείας αποδέχθηκαν αμέσως.

Τέλος το Ιαπωνικό μέσο προσέθεσε πως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mitsubishi, Osamu Masuko, κατά την διάρκεια εσωτερικής έρευνας (η οποία αρνήθηκε τις παρατηρήσεις του F) αποκαλύφθηκε ότι η εταιρεία δεν ακολουθούσε τους κυβερνητικούς κανόνες σχετικά με τις μετρήσεις της οικονομίας καυσίμου από το 1991. Με τον Masuko να δηλώνει:

Έχουμε εμφανή έλλειψη στον καθορισμό των απαραίτητων διαδικασιών για την ανίχνευση και αντιμετώπιση εσωτερικών προβλημάτων της εταιρείας. Από εδώ και στο εξής θα πρέπει να αποφασίσουμε για το πώς θα αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης μας.

ΠηγήAsahi

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Nissan και Mitsubishi διερευνούν μελλοντικές υπηρεσίες κινητικότητας και ενέργειας

Η Nissan και η Mitsubishi υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας για την διερεύνηση μιας νέας κοινής πρωτοβουλίας σε υπηρεσίες κινητικότητας επόμενης γενιάς και υπηρεσίες σχετικές με...

Το Mitsubishi Pajero επιστρέφει

Η Mitsubishi σταμάτησε την παραγωγή του Pajero το 2019, αλλά δημοσίευμα από την Ιαπωνία θέλει την εταιρία να επαναφέρει το μοντέλο στην αγορά. Επικαλούμενο...

H Mitsubishi μείωσε τις τιμές του ASX στην Ελλάδα

Πριν τρεις εβδομάδες, η εισαγωγική εταιρία της Mitsubishi στη χώρα ανακοίνωσε τις τιμές της νέας γενιάς του ASX, και σήμερα -με αφορμή την πανελλήνια...

Το νέο Mitsubishi Colt ήρθε στην Ελλάδα [Τιμές]

Στις αρχές του περσινού καλοκαιριού η Mitsubishi αποκάλυψε τη νέα γενιά του Colt, και σήμερα η εισαγωγική εταιρία πραγματοποίησε την πανελλήνια παρουσίαση του, ανακοινώνοντας...
Autoblog.gr