gt250lwb

Η εκπληκτική 250GT Long Wheel Base California Spider Competizione του 1959 που βλέπεις είναι προς πώληση και όπως αντιλαμβάνεσαι ίσως και από το όνομά της, είναι πολύ σπάνιο κομμάτι. Γι’αυτό και ο οίκος Gooding & Company που την δημοπρατεί αναμένει να εισπράξει ένα ποσό της τάξης των 20 εκατομμυρίων δολαρίων.

Πίσω στην δεκαετία του ’60 αυτό ήταν το απόλυτο αγωνιστικό αυτοκίνητο για ιδιώτες. Μπορεί πλέον, εδώ και χρόνια να κάνει νοχελικές βόλτες και να ποζάρει στα κορυφαία “Concours”, αλλά όταν ήταν νέα όργωνε τις πίστες, πολλές φορές με το πλάι, όπως ήταν τότε συνήθες στην αγωνιστική οδήγηση, με τα στενά λάστιχα και την FR διάταξη.

Όπως πιστοποιεί και η Ferrari Classiche, πρόκειται για το αυτοκίνητο που τερμάτισε 5ο στις 12 ώρες την Daytona το 1960, το αλουμινιένο αμάξωμα είναι δια χειρός Scaglietti και είναι μια από τις 9 συνολικά που έχουν κατασκευαστεί.

Το σασί 1603GT είναι το πρώτο υπόδειγμα που φόρεσε εργοστασιακά δισκόφρενα. Επίσης είχε αγωνιστικό κιβώτιο με ψύκτρες στο κέλυφός του, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ένα τεράστιο ρεζερβουάρ 136 λίτρων, αρκετά χρήσιμο για τους μη τηλεοπτικούς αγώνες της εποχής, που είχαν μεγάλη διάρκεια. Η ισχύς προέρχεται από έναν μελωδικότατο Colombo Tipo 125 V12 τριών λίτρων με ξηρό κάρτερ και πανάλαφρο για την εποχή, με τρία τετραπλά Weber για την τροφοδοσία και αγωνιστική εξάτμιση της Abarth. Απέδιδε περίπου 280 ίππους, 50 περισσότερους σε σχέση με την απλή LWB California Spider.