Πριν λίγες μέρες είδες τα e-mail που έστειλε η Ford σε εκείνους που επιλέχθηκαν για να πάρουν το νέο της supercar και σε εκείνους που απορρίφθηκαν. Αναμενόμενο ήταν το γεγονός, ότι αυτή η τακτική θα ξεσηκώσει αντιδράσεις.
Έτσι, αρκετοί ήταν εκείνοι που “τα πήραν” με τη Ford, γιατί όπως λένε αγνόησε αληθινούς fans της φίρμας, ενώ επέλεξε άλλους που δεν είχαν δείξει την ιδιαίτερη αγάπη τους στο παρελθόν. Όλα αυτά όμως ήρθε να ανατρέψει με συνέντευξή του στο @FordOnline, ο επικεφαλής της Ανάπτυξης Προϊόντος της Ford, Raj Nair, όπου δηλώνει με στοιχεία ότι η πλειονότητα των GT’s πήγε σε φανς της φίρμας. Συγκεκριμένα ανέφερε:
Προσπαθήσαμε να είμαστε όσο πιο ευγενικοί μπορούσαμε με τους πιστούς πελάτες μας. Ως χειρονομία για την εκτίμησή μας στους λάτρεις της Ford, το 87% των επιλεγέντων υποψηφίων είναι ήδη κάτοχοι Ford, ενώ το 69% έχει στην κατοχή του μια προηγούμενη γενιά του Ford GT.
Αυτό βέβαια που άφησε ιδιαίτερη αίσθηση είναι οι αιχμές που άφησε για επέκταση της παραγωγής. Δήλωσε:
Δημιουργήσαμε αυτή τη στρατηγική διανομής σε μια προσπάθεια να είμαστε όσο το δυνατόν δίκαιοι, και εργαζόμαστε πάνω σε ένα πλάνο που θα μας επιτρέψει να κάνουμε χαρούμενους ακόμα περισσότερους υποψήφιους. Μείνετε συντονισμένοι.
Η παραπάνω δήλωση, όπως άλλωστε και το ίδιο το γράμμα που εστάλη στους υποψήφιους που απορρίφθηκαν, αφήνουν ανοιχτά το ενδεχόμενο ότι θα υπάρξει επέκταση της παραγωγής του GT, κάνοντας λόγο για μια “λίστα αναμονής”.
Αλλά όσα κι αν βγουν ακόμη από την παραγωγή, είναι βέβαιο πως η φίρμα θα επιλέξει τον ίδιο τρόπο διανομής, με τα 9 στα 10 να πηγαίνουν σε ‘’πιστούς’’ της και μόνο ένα μικρό ποσοστό να φτάνει στα χέρια διασημοτήτων.