bmwi3

Με το i3 να έχει εμπορική καριέρα σχεδόν 3 χρόνων, φημολογείται πως η BMW έχει ήδη ξεκινήσει τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της δεύτερης γενιάς, που αναμένεται να παρουσιαστεί το 2022.

Σε μια προσπάθεια μείωσης της μάζας, που το κάνει λιγότερο ενεργοβόρο, ή και δίνει την δυνατότητα να φέρει επιπλέον συστοιχίες, το αυτοκίνητο πόλης, της BMW είναι ίσως το πρώτο όχημα της κατηγορίας του με ανθρακονημάτινο πλαίσιο. Όπως αντιλαμβάνεσαι αυτό το κάνει ιδιαίτερο και ακριβό, με τη BMW να εξετάζει το ενδεχόμενο να αναθεωρήσει αυτή την πρακτική, ώστε να μπορεί να σταθεί τιμολογιακά εγγύτερα στο Chevrolet Bolt.

Για την ακρίβεια εξετάζει τρεις εκδοχές για το νέο πλαίσιο του i3. Η πρώτη είναι να παραμείνει ανθρακονημάτινο, υποθέτω όμως βελτιστοποιόντας τις μεθόδους παραγωγής για μειωθεί η τιμή του. Η δεύτερη είναι ένα αλουμινιένο πλαίσιο, ελπίζοντας ότι θα είναι σημαντικά φτηνότερο και η μείωση της μάζας θα προέλθει από τις πιο εξελιγμένες συστοιχίες που θα είναι διαθέσιμες ως το 2022. Και η τρίτη επιλογή είναι ένα σύνθετο πλαίσιο που θα συνδυάζει ανθρακονήματα, αλουμίνιο, ατσάλι, πλαστικό και άλλα υλικά, κάνοντας χρήση των καλύτερων ιδιοτήτων του κάθε υλίκου ανάλογα του που θα τοποθετηθεί και τι θα κληθεί να κάνει.

Το βέβαιο είναι πως θα έχει αυξημένη αυτονομία και παρά την φαινομενική υποχώρηση από το ανθρακονημάτινο πλαίσιο, η συνολική ποιότητα θα είναι στα αναμενόμενα BMW επίπεδα, δηλαδή θέτοντας νέα στάνταρ στην κατηγορία.