vw-golf-prouction

Προβλημάτων συνέχεια για την Volkswagen, καθώς μετά το dieselgate ή το κενό ασφαλείας σε 100 εκατομμύρια οχήματά της), φαίνεται πως καλείται να αντιμετωπίσει και άλλα με τους προμηθευτές της.

Προχθές διάβασες για ένα πρόβλημα στην προμήθεια των καθισμάτων στο Passat από τον εσωτερικό της προμηθευτή Sitech, που οδήγησε την VW στη μείωση της παραγωγής του γερμανικού μοντέλου. Σήμερα, όμως, το πρόβλημα είναι πιο σοβαρό, καθώς η VW θα σταματήσει την παραγωγή του Golf στο κύριο εργοστάσιο της στο Wolfsburg, εξαιτίας μιας διαφωνίας της με δύο από τους κύριους προμηθευτές της.

Η VW ισχυρίζεται ότι η παραγωγή του Golf επηρεάζεται λόγω του προμηθευτή της, ES Automobilguss, ο οποίος σταμάτησε την παράδοση τμημάτων από χυτοσίδηρο που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή των κιβωτίων ταχυτήτων. Η Car Trim, αδελφή εταιρεία της ES Automobilguss, σταμάτησε επίσης τις παραδόσεις καθισμάτων νωρίτερα αυτό το μήνα.

Οι διαφορές μεταξύ του VW Group και των προμηθευτών της εντοπίζεται στη διαφωνία πληρωμής σε ένα joint venture, και στη ζήτηση για περιορισμό του κόστους από τον γερμανικό όμιλο, στα πλαίσια μείωσης των εξόδων εξαιτίας του dieselgate.

Η VW εξετάζει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει κάθε νόμιμο μέσο που έχει στη διάθεσή της για να αναγκάσει τους προμηθευτές να τηρήσουν τις δεσμεύσεις τους για την παράδοσή των εξαρτημάτων, με μια ακροαματική διαδικασία να έχει προγραμματιστεί για τις 31 Αυγούστου.

Εξαιτίας του παραπάνω προβλήματος, η εταιρία θα μειώσει τις ώρες εργασίας και σε τρία άλλα εργοστάσια της στη Γερμανία, στο Kassel, στο Zwickau και στο Emden, με τον αναλυτή Christian Ludwig, της Bankhaus Lampe, να υπολογίζει το κόστος ανά εβδομάδα στα €40 εκατ.

Ανανέωση: Σύμφωνα με το Der Spiegel, το δικαστήριο στο Braunschweig αποφάνθηκε σήμερα πως η Braunschweig θα πρέπει να συνεχίζει να προμηθεύει την VW, παρά το γεγονός πως ένας από τους προμηθευτές, άσκησε έφεση κατά της απόφασης.