aston-martin-v12-crack.jpg


Αυτό που συνέβη στην παρακάτω Aston Martin DB9, είναι εκείνο που χαρακτηριστικά λένε “ούτε στον εχθρό σου να μη τύχει”. Και μόνο η όψη της εικόνας με το πιστόνι να έχει “κόψει σαν αγγούρι”, είναι ικανή να στερήσει τον ύπνο του κάθε petrolhead, για αρκετά βράδια, ενώ τρομάζω στην σκέψη των τελευταίων κραυγών του V12 αφήνοντας την τελευταία του πνοή, καθώς τα πιστόνια ερχόντουσαν σε επαφή με το σώμα του κυλίνδρου, χωρίς στο ενδιάμεσο να υπάρχει λάδι… Ξέρω, ότι το έκανα πολύ τραγικό, όμως αλήθεια μιλάμε για ένα πραγματικό μακελειό!

aston-mart-v12-crack

Η Aston Martin DB9 του ’05-’06, είναι ίσως ένα από τα πλέον ποθητά αυτοκίνητα. Έχει ένα σώμα άκρως ερωτεύσιμο, και μια καρδιά που χτυπώντας βγάζει έναν από τους ομορφότερους ήχους που έχουμε ακούσει ποτέ.

Ωστόσο, αυτή η καρδιά έχει ένα κατασκευαστικό μειονέκτημα που είναι και η Αχίλλειος πτέρνα της. Όσον αφορά το λεπτό θέμα της αλλαγής λαδιών του κινητήρα, η εταιρεία αφήνει περιθώριο μέχρι και 16.000 χλμ, κάτι το οποίο είχε σαν αποτέλεσμα να παρουσιαστεί ελλιπής λίπανση σε αρκετά αυτοκίνητα, λόγω ενός σχεδιαστικού σφάλματος που δεν επιτρέπει την έγκαιρη προειδοποίηση της μείωσης της πίεσης του λαδιού.

Διάβασε επίσης: 134.000 χλμ χωρίς αλλαγή λαδιών σε ένα Audi TT. Να το αποτέλεσμα!

Πληροφορίες από πολλούς ιδιοκτήτες, λένε για απώλεια 5-6 λίτρων λαδιού μέσα σε 8.000 χλμ, όπου και γινόταν το μπαμ, χωρίς να υπάρξει καμία ένδειξη.

aston-martin-v12

Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει η στιγμή, όπου ενώ ο κινητήρας θα περιστρέφεται σε υψηλές ταχύτητες, δεν θα έχει την απαιτούμενη λίπανση σε ζωτικά σημεία, φέρνοντας τα μέταλλα σε άμεση επαφή μεταξύ τους, καταστρέφοντας τον μέσα σε μια στιγμή. Σύμφωνα με αρκετούς ιδιοκτήτες που είχαν το θέμα, όταν άναψε η ένδειξη χαμηλής πίεσης λαδιού, ήταν ήδη αργά. Στο παρακάτω βίντεο έχουν “αυτοκτονήσει” τα 4 από τα 12 πιστόνια (2 σε κάθε κορμό), με τους μηχανικούς να εκφράζουν παράπονα για την ποιότητα του χειροποίητου V12 ενός supercar που κοστίζει 140.000 ευρώ.

Η τρομακτική ζημιά του κινητήρα φαίνεται μετά τα 7:00 και έπειτα.