toyota-iq-ev-8

O Satoshi Ogiso, αρχιμηχανικός της Toyota ο οποίος πρόσφατα μίλησε στο Forbes δήλωσε πως τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης έχουν αναπτυχθεί σε τέτοιο σημείο, όπου πλέον είναι φθηνότερο να κατασκευαστεί ένα χαμηλής αυτονομίας ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σε σχέση με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης.

Σύμφωνα με τον Ogiso, το μέλλον της αυτοκίνησης είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά προς το παρόν, τα ηλεκτρικά μοντέλα που έχουν μια “αποδεκτή” αυτονομία, θα παραμείνουν ακριβότερα από τα υβριδικά μέχρι το 2025. Συγκεκριμένα είπε:

Το κόστος των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων εξαρτάται πάρα πολύ από την αυτονομία. Τα ηλεκτρικά με αυτονομία έως 250 χλμ μπορούν να κατασκευαστούν με λιγότερα χρήματα από τα υβριδικά. Ωστόσο η αγορά θέλει περισσότερη αυτονομία. Τα μοντέλα με αυτονομία 300+ χλμ θα παραμείνουν ακριβά, τουλάχιστον μέχρι το 2025.

Κατά τα επόμενα 10 με 20 χρόνια, η Toyota αναμένει πως το 50% με 60% των μοντέλων της θα είναι υβριδικά και αυτοκίνητα υδρογόνου, ενώ πάνω από το 30% θα είναι πλήρως ηλεκτρικά. Έως το 2050 η Toyota πιστεύει πως το 90% των νέων αυτοκινήτων θα είναι ηλεκτρικά, ενώ θέλει να καταργήσει και τους βενζινοκινητήρες της.

Σύμφωνα με τον Ogiso, η ιαπωνική φίρμα είναι πλέον σε θέση να παράγει ένα υβριδικό αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στην ίδια τιμή με αυτή ενός αυτοκινήτου με diesel κινητήρα. Βλέπεις στην μετά-Dieselgate εποχή, όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναγκάζονται να συμμορφωθούν στους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών, βγάζοντας στην αγορά υβριδικά μοντέλα, με τα υβριδικά της Toyota να γίνονται σύντομα φθηνότερα, κάτι που θα οδηγήσει στην πτώση των πωλήσεων των diesel αυτοκινήτων της.

  • Talos the Robot

    Υπέκυψαν στα συμφέροντα… Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν κορόιδα που να πετάνε τα λεφτά τους σε μπαταρίες, φορτιστες και ενα σορο ανταλλακτικά, παρα ενα κινητήρα κυψελών υδρογόνου που κανει όλη τη δουλεία.

  • Talos the Robot

    Στην Αθηνα και τη Θεσσαλονίκη τα ανακάλυψαν γιατί και στην επαρχία τα έχουν για πέταμα.