Peugeot 308 GTi 270 cayman GT4


Ένα νέο Peugeot 308 GTi 270 βρέθηκε στο Nurburgring εκεί όπου μπροστά του έτυχε να βρίσκεται μια κίτρινη Porsche Cayman GT4. Ο οδηγός του γαλλικού hot hatch δεν έχασε την ευκαιρία να ακολουθήσει τις γραμμές της Cayman GT4, ο οδηγός της οποίας κάποια στιγμή αποφάσισε να σηκώνει το πόδι από το γκάζι.

  • theolvs

    Tα εργαλεία δεν κάνουν τον μάστορα!!!!

  • kdihalas

    Με ταυλώσατε πρωί πρωί, βγαίνω βόλτα..

  • Christos F40

    δεν ειχα παρει μυρωδια με ποσο πηγαινε το πεζο μεχρι που κοιταξα το κοντερ που εβγαλαν στην οθονιτσα κατω δεξια και το 220 και εμεινα παγωτο…!!!

  • Mika

    Μια χαρα το παει και παταει γερα..Επιτελους και σε ενα αλλο χρωμα απο αυτο το μαυρο/κοκκινο..

  • Konstantinos Fakiolas

    Όταν θέλει η Peugeot…

  • Grekko

    Γάλλος κύριοι!
    .-

  • γιωργος_τ

    wtf! γιατι το στροφομετρο ανεβαζει αναποδα?τι φαση?

    • ducatos

      Κάηκα και εγω στην αρχή με το στροφόμετρο.

    • gronholm89

      Ετσι είναι, και στις απλές εκδόσεις!

    • Hexagon

      το έψαχνα κανα 10αρι δευτερολεπτα… λεω δε γινεται, μπαίνει έτσι “κρεμασμένος”;

    • Hexagon

      το έψαχνα κανα 10αρι δευτερολεπτα… λεω δε γινεται, μπαίνει έτσι “κρεμασμένος”;

    • Renesis1

      Aston Martin wannabe..

    • Renesis1

      Aston Martin wannabe..

  • Smartass

    To Peugeot 308 GTi είναι όπως αποδεικνύεται στο βίντεο ένα αυτοκίνητο στιβαρό με πολύ καλό στήσιμο, που δεν χρειάζεται ο οδηγός του να παλεύει με το τιμόνι να το κρατήσει. Αυτό φαίνεται από 6΄,22΄΄ έως 7΄,32΄΄. Ένα πραγματικό GTI.

    • Sofian

      Τα γαλλικα σε στησιμο σε αυτην την κατηγορια απλα διδασκουν…

    • Sofian

      Τα γαλλικα σε στησιμο σε αυτην την κατηγορια απλα διδασκουν…

  • AKHS

    Πολύ καλό το 308 gti το 308 r το υβριδικό πότε θα βγει επιτέλουs το περιμένο πws και πws και θέλw να δw πόσο θα κάνει εδw στην ελλάδα.

  • AKHS

    Πολύ καλό το 308 gti το 308 r το υβριδικό πότε θα βγει επιτέλουs το περιμένο πws και πws και θέλw να δw πόσο θα κάνει εδw στην ελλάδα.

  • Anestis Genk

    Πολύ τραίνο, αναρωτιέμαι πόσο ζορίστικε/αγχώθηκε ο οδηγός της Cayman.

  • Anestis Genk

    Πολύ τραίνο, αναρωτιέμαι πόσο ζορίστικε/αγχώθηκε ο οδηγός της Cayman.

  • minas

    αποκλειεται τα 270 αλογατακια να φταναν τα 385 της porche μαλλον ηταν πολυ κουλος ο οδηγος

  • minas

    αποκλειεται τα 270 αλογατακια να φταναν τα 385 της porche μαλλον ηταν πολυ κουλος ο οδηγος

    • Renesis1

      Η απλά δεν ήθελε να το πιέσει στο 100%..

    • πανω απολα οικονομια !!!!! :-P

    • Renesis1

      Η απλά δεν ήθελε να το πιέσει στο 100%..

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Αχαχαχα…αναγνωριστικά/χαλαρά στο 50% πάει ο οδηγός της porsche. Κατά τα λοιπά να’χαμε να λέγαμε…..
    Αν αυτό είναι κυνηγητό, εγώ είμαι ο ρομπέν των δασών.

    ΥΓ. Αν δεν ήταν ΤΟ μηχάνημα μπροστά στο πεζουδάκι, δεν θα άντεχα να παρακολουθήσω αυτό το βαρετό βίντεο πάνω από λίγα δευτερόλεπτα. Όχι ότι κι έτσι το είδα και όλο…

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Αχαχαχα…αναγνωριστικά/χαλαρά στο 50% πάει ο οδηγός της porsche. Κατά τα λοιπά να’χαμε να λέγαμε…..
    Αν αυτό είναι κυνηγητό, εγώ είμαι ο ρομπέν των δασών.

    ΥΓ. Αν δεν ήταν ΤΟ μηχάνημα μπροστά στο πεζουδάκι, δεν θα άντεχα να παρακολουθήσω αυτό το βαρετό βίντεο πάνω από λίγα δευτερόλεπτα. Όχι ότι κι έτσι το είδα και όλο…

    • StavrosF

      Το “πεζουδακι” που λες στις Σέρρες γύρισε 3 δεύτερα πιο γρήγορα από το Scirroco R, στα χέρια του ιδιου οδηγού. Και 15 άλογα λιγότερο, και 1.6 και και και, αλλά του έριξε στα αυτιά, γιατί σε κατάλληλα χέρια πυροβολεί. https://m.youtube.com/watch?v=VhxmrEgSbuc

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Ααα, αφού έριξε 3” στο σιρόκο, στις Σέρρες, τότε λογικό να καταδιώκει στα ίσια την GT4 στο Ρίνγκ.

    • StavrosF

      Όχι ακριβώς έτσι, αλλά δεν είναι πάντως και ό,τι πιο αδιάφορο υπάρχει, μιας και με τον ανταγωνισμό του τα πάει παραπάνω από “καλά”.

      Αυτό δε σημαίνει οτι ειναι ισαξιο της gt4, στα ίδια χέρια. Όμως δε σημαίνει επίσης πως δεν μπορεί να την κυνηγήσει. Γιατί μπορεί να μιλάμε για κάποιον από τους πολλούς, που έχουν κάνει το ring επαγγελμα, οπότε μπορούν εύκολα να “ξεφτιλίσουν” ΚΑΠΟΙΟΝ που οδηγαει ένα ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ supercar. Χωρίς σε καμια περίπτωση να βγάζουμε συμπεράσματα, είτε για τον οδηγό, είτε για το αμάξι.

      Μπορεί λοιπόν απλά, ο οδηγός του 308, όπως φάνηκε άλλωστε, να γνώριζε καλύτερα το αμάξι του και την πίστα και αντίστοιχα ο οδηγός της porsche να μην ΜΠΟΡΟΎΣΕ να πιέσει το δικό του όσο ήθελε, για να σταθεί στο ύψος του. Αν μπορούσε, σίγουρα δεν θα άφηνε ένα Peugeot να τον κυνηγάει, και προτίμησε να κάνει δεξιά μόνος του για να μη φάει προσπέραση.

      Για μένα είναι ένα βίντεο του τύπου “τα άλογα και το αμάξι δεν είναι πανάκεια στην πίστα”. Ούτε να βγάλουμε σαν συμπέρασμα ότι είναι καλύτερο το Peugeot από μια Porsche, ούτε κάτι παρόμοιο που θα ήταν παραπάνω από άτοπο.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Βεβαίως συμφωνούμε ότι με ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤAΓΩΝΙΣΜΟ του (όχι την GT4) μια χαρά τα πάει το 308. Εκεί μπορεί να είναι και πεζάρα.
      Αν επιχειρηθεί οποιαδήποτε σύγκριση με porsche όμως, τότε το 308 γίνεται πεζουδάκι. Άδικη, άτοπη και άχρηστη σύγκριση, γιατί ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, τα αυτοκίνητα δεν έχουν καμία σχέση το ένα με το άλλο.

      Από κει και πέρα, με εικασίες, με υποθέσεις, με μπορεί το ένα και μπορεί το άλλο, σόρρυ αλλά δεν μπορείς να συζητήσεις σοβαρά. Δεν μπορεί να είναι δηλαδή βάση συζήτησης οι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ θεωρίες του καθενός μας για τις ικανότητες/διαθέσεις/προθέσεις του κάθε άγνωστου/τυχαίου οδηγού, την κάθε στιγμή.
      Δηλαδή, για μένα, ο οδηγός της GT4 οδηγεί χαλαρά/αμυντικά (δες πόσο προσεκτικά προσπερνάει), είναι στο 50%. Ούτε μια στιγμή δεν διαταράσσεται η ισορροπία του αυτοκινήτου του. Μάλιστα πολύ γρήγορα αφήνει τον νεαρό με το πεζό να περάσει (όταν τον φτάνει στη κίνηση – μάλιστα βγάζει και δεξί φλάς), δεν πιέζει/επιμένει καθόλου για να μείνει μπροστά. Και καλά έκανε, γιατί λίγο μετά το 308 παραλίγο και θα είχε έξοδο.

      (Αυτό το κάνω και εγώ, όταν πετυχαίνω κάποιον που κινείται επικίνδυνα σχεδόν παρκάρω για να με περάσει και ακολουθώ σε τεράστια απόσταση ασφαλείας).

      Από την άλλη, ο νεαρός με το 308 ήταν στο 101% τουλάχιστον (παραλίγο να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και να έχει άσχημη εξέλιξη η βόλτα του), ώρες ώρες σαν να παλεύει με το τιμόνι. Δεν ξέρω αν έφτασε τα δικά του όρια ή του αυτοκινήτου, πάντως, απ΄ ότι κατάλαβα, τα έδινε όλα.

      Και βέβαια εννοείται μπορεί το GT4 να το αγοράσει κάποιος που δεν είναι οδηγάρα και να τον καταδιώκει ένας χεράς/γνώστης του ρίνγκ με το 308.

      Όπως αντίστοιχα και ένας άλλος ακόμη καλύτερος χεράς και γνώστης να καταδιώκει το 308 με ένα φτιαγμένο ραλόσαξο (είχα ενα VTS).
      Γνωστά πράγματα είναι αυτά. Εδώ η άλλη η γερμανίδα η ξανθιά στο ΤG προσπερνούσε τους πάντες στο ρίνγκ με ένα Τράνσιτ αν θυμάμαι καλά.

      Απλά να σημειώσω ότι: 1) το ρίνγκ ΔΕΝ είναι αγώνας αυτοκινήτων και δεν κάνουν βόλτες σε αυτό μόνο οδηγοί αγώνων ή τρελλαμένοι χεράδες.
      2) Άνθρωποι που αγοράζουν αυτοκίνητα όπως το GT4 δεν ασχολούνται καθόλου με το αν θα τους προσπεράσει ένα “ταπεινό” πεζό. ΚΑΘΟΛΟΥ όμως. Στα φρύδια τους όλα αυτά, οι άνθρωποι αυτοί είναι πολύ πολύ χορτάτοι, συνήθως πιο μεγάλοι σε ηλικία, και απεχθάνονται τις κόντρες. Αυτό το αυτοκίνητο δεν το αγοράζουν για να ασχολούνται με τα 308, το αγοράζουν για να απολαμβάνουν την οδήγηση.

    • loeb

      Η peugeot αυτη την στιγμη δεν εχει το αμαξι για να το κανει αυτο. Συντομα ομως ερχεται το peugeot 308 R που τοτε θα το κανει σε αρκετες porche. https://www.autoblog.gr/2015/12/08/dokimazontas-to-peugeot-308-r-hybrid/

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Ναι ρε συ loeb, αλλά όλες αυτές οι συγκρίσεις είναι τόσο μα τόσο θεωρητικές που, στη τελική, είναι ανούσιες. Τι να συγκρίνουμε δηλαδή, hatchback πυραύλους με sportscars, που είναι τόσο διαφορετικά οχήματα (και που ποτέ δεν θα βρεθούν αντιμέτωπα στην πραγματική ζωή)?

      Λεμόνια με πορτοκάλια.

      Η άποψή μου είναι ότι την απόλαυση που σου προσφέρει ένα αυτοκίνητο πρέπει να την κρίνουμε και αυτοτελώς, χωρίς αριθμητικές συγκρίσεις με άλλα οχήματα. Δηλαδή, πχ, αν γουστάρεις ένα αυτοκίνητο και σου ταιριάζει οδηγικά, σου προσφέρει ΕΣΕΝΑ αυτά που θές, τότε πρέπει να το αγοράσεις ακόμη κι αν είναι μισό, ένα ή δύο δευτερόλεπτα πιο αργό στο 0-100 ή στους χρόνους που γράφει στο ρίνγκ σε σχέση με κάποιο άλλο. Πχ, εγώ μπορεί να γουστάρω καλύτερα το BRZ από ένα hot hatch που του ρίχνει καρότσες.
      (Αυτή η αποψή μου για παράδειγμα με κάνει να μην πολυτρελαίνομαι με τα πολύ γρήγορα αλλά “αποστειρωμένα” τετρακίνητα άουντι).
      Θέλω να πώ, αυτό που μετράει είναι ο ψυχικός συνδεσμός μας με το αυτοκίνητο κι όχι η ψυχρή στατιστική/αριθμητική των επιδόσεων.

    • loeb

      Εμενα με βρισκεις συμφωνο σε αυτα που γραφεις. Το ιδιο σκεπτικο εχω κι εγω. Αυτο που αξιζει ομως ειναι να βλεπεις στην πραξη απο τετοια παραδειγματα και βιντεο ποσο σημαντικο ρολο παιζει ο οδηγος οπως ειπες και πιο πανω.

  • στο 6.25 παντως πρεπει να το λερωσε το βρακι του.. :-P

  • στο 6.25 παντως πρεπει να το λερωσε το βρακι του.. :-P

    • StavrosF

      Τον έδωσες το στήσιμο του αμαξιού εκεί. Άφησε γκάζι μεσα στη στροφή με 140+. Αν ήταν κάνα άλλο, όχι κατηγορίας GTi, δε νομίζω να τη γλιτωνε.

      Παρόλα αυτά, φάνηκε πως το αμάξι είναι δεκτικο σε “παιχνιδια” και το διόρθωσε χωρίς πολύ κόπο. Μπράβο και στον ένα και στο άλλο.