maxresdefault

Κάθε νέο Honda Civic ξεσηκώνει ποικίλες αντιδράσεις με το σχεδιασμό του και ίσως πολλές φορές έχεις αναρωτηθεί ποιος βρίσκεται πίσω από όλο αυτό. Πριν λίγες μέρες είδαμε την επίσημη hatchback έκδοση για την ευρωπαική αγορά, ενώ στα τέλη του περασμένου έτους είχαμε δει και την coupe εκδοχή του για την αγορά των Η.Π.Α. Ο σχεδιαστής που είναι υπεύθυνος της εξωτερικής εμφάνισης του coupe αμαξώματος, Guy Melville-Brown, σε μια “ιντερνετική” συνέντευξη αποκαλύπτει κάποιες λεπτομέρειες, οι οποίες οδήγησαν στο τελικό μοντέλο.

Προϋπηρεσία

Καταρχήν είναι “γέννημα-θρέμα” της Αγγλίας. Μεγάλωσε και σπούδασε εκεί. Κατόπιν βρήκε δουλειά στην Ιταλία για τη Fiat, ενώ αργότερα έφυγε για την Volkswagen, στην οποία δούλεψε για 4,5 χρόνια, οπότε και την άφησε για την Honda, όπου ξεκίνησε να δουλεύει σε projects όπως το Civic.

Ποιος είναι ο σκοπός της 10ης γενιάς του Civic

Ο G. M. Brown, εξηγεί πως με το νέο Civic, θέλησαν να φτιάξουν “το πιο χαρισματικό, το πιο φιλόδοξο και το πιο fun to drive Civic” που έχει φτιαχτεί μέχρι σήμερα. Μάλιστα, δηλώνει πως αντιπροσωπεύει το πάθος όλων εκείνων που δουλεύουν στη φίρμα και ήθελαν να το μοιραστούν με τους υπόλοιπους. Παράλληλα μας λέει πως το παρόν μοντέλο, πρεσβεύει όλη την ιστορία της Honda στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, από τη Formula 1, μέχρι το IndyCar, όντας ένα αυτοκίνητο για το οποίο είναι περήφανοι όλοι οι εργαζόμενοι.

honda-civic-coupe-design-lead-g2uy-melville-brown

Δυσκολίες κατά το έργο και άλλες πληροφορίες

Η κυριότερη δυσκολία, όπως δηλώνει ο κ. Brown, ήταν η απαίτηση για  μια νέα πλατφόρμα, ώστε να καθίσει επάνω το νέο σχέδιο. Το βάρος έπεσε στους μηχανικούς, οι οποίοι ανέλαβαν το δύσκολο αυτό έργο και το έφεραν εις πέρας με επιτυχία. Παράλληλα δηλώνει πως αυτά που “λατρεύει” πάνω στο νέο Civic, είναι ο τρόπος που “κάθεται” πάνω στις ρόδες, όπου σύμφωνα με τον ίδιο είναι σαν να έχει πάρει μια “θέση μάχης” με τους “μηρούς” να διαγράφονται έντονα. Επίσης, του αρέσουν πολύ τα LED φώτα ημέρας, τα οποία είναι τόσο ξεχωριστά, ώστε κάποιος θα αναγνωρίζει το Civic από μακριά.

Ομαδική επιτυχία

Η δημιουργία του Civic ήταν δύσκολη για έναν ακόμη λόγο, που δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι πρόκειται για ένα παγκόσμιο μοντέλο. Έτσι ήταν απαραίτητο να συνεργαστούν άνθρωποι από την κάθε γωνιά του πλανήτη, προκειμένου να έρθει εις πέρας το απαιτητικό αυτό project. Για τον λόγο αυτό, υπήρχαν στούντιο σχεδιασμού στην Ιαπωνία, στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Αυτός είναι και ο λόγος σύμφωνα με τον ίδιο, για το έντονο αυτό τελικό σχέδιο. Το γεγονός δηλαδή, ότι συνεργάστηκαν πάρα πολλοί άνθρωποι, από διάφορα μέρη, και όχι μονάχα μια μικρή ομάδα σχεδιαστών. Έτσι τους δόθηκε η ευκαιρία να πάνε τον σχεδιασμό πιο πέρα ακόμη και από εκεί που φαντάζονταν, κάτι που δεν θα γινόταν, αν όπως είπαμε δούλευε μόνο μια ομάδα σχεδιαστών από την Αμερική για παράδειγμα. Κλείνει λέγοντας πως μεγάλωσε με ένα Civic του 1978, που είχε ο πατέρας του. Θυμάται τον εαυτό του να κάνει διάφορες “ζαβολιές” στο αμάξι, όπως κάθε παιδί, ενώ πλέον αισθάνεται υπερήφανος που ο ίδιος συνέβαλε στη συνέχεια του ιαπωνικού θρύλου.

Προσωπικά, μου αρέσει περισσότερο η coupe έκδοση. Εσένα;