2017-honda-civic-hatchback-for-europe (1)


H Honda έδωσε τις πρώτες φωτογραφίες και τις πρώτες λεπτομέρειες της νέας γενιάς του ευρωπαϊκού Civic που θα παρουσιαστεί σε δύο εβδομάδες από σήμερα στην έκθεση του Παρισιού. Το συμπαγές πεντάθυρο hatchback θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ιαπωνικής εταιρίας στο Swindon της Αγγλίας, και από πλευράς διαστάσεων έχει μεγαλώσει αρκετά.

Έτσι, το μήκος του φτάνει τα 4.497 χλστ., το πλάτος του τα 1.800 χλστ. και το ύψος του τα 1.421 χλστ., με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.700 χλστ. Συνολικά είναι 130 χλστ. μακρύτερο, 30 χλστ. φαρδύτερο και 20 χλστ. χαμηλότερο από τον προκάτοχό του, ζυγίζοντας όμως 16 κιλά λιγότερο, χάρη στη νέα ελαφριά πλατφόρμα που προσφέρει 52% αυξημένη στρεπτική ακαμψία και 30 χλστ. μακρύτερο μεταξόνιο, δίνοντας έτσι περισσότερο χώρο στους πίσω επιβάτες.

Το νέο Civic της Γηραιάς Ηπείρου, όπως και το αμερικάνικο, διαθέτει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση που τοποθετείτε σε ξεχωριστό υποπλαίσιο, αντικαθιστώντας τον ημιάκαμπο άξονα που χρησιμοποιεί η προηγούμενη γενιά.

2017-honda-civic-hatchback-for-europe (11)

Στο εσωτερικό του δεν υπάρχουν πλέον τα “Magic Seats” των πίσω καθισμάτων, μιας και αυτά έχουν αντικατασταθεί από νέα συμβατικά καθίσματα, που αναδιπλώνονται σε ποσοστό 60:40. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 478 λίτρα, όσα ακριβώς και στη προηγούμενη γενιά. Υπάρχει σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 7″, η οποία υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, ενώ υπάρχει και δορυφορική πλοήγηση.

Αρχικά, το νέο Civic θα προσφέρεται στην ευρωπαϊκή αγορά με τον τρικύλινδρο 1.000αρη turbo κινητήρα απόδοσης 130 ίππων, με τον 1.500αρη turbo τετρακύλινδρο 180 ίππων, με τους δύο κινητήρες να συνδυάζονται με μηχανικά και CVT κιβώτια ταχυτήτων. Επίσης θα υπάρχει ο 1.600αρης turbodiesel απόδοσης 120 ίππων. Αργότερα ίσως προσφέρεται και σε υβριδική έκδοση, μιας και η νέα πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει ένα υβριδικό σύστημα. Ωστόσο η Honda ξεκαθάρισε πως δεν θα υπάρξει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, μιας και η πλατφόρμα δεν μπορεί να την υποστηρίξει. Η Type R έκδοση αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2017.

2017-honda-civic-hatchback-for-europe (2)

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας, το νέο Civic διαθέτει ενεργό cruise control, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου, σύστημα αυτόματης πέδησης και σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση ατυχήματος.  Οι πωλήσεις του νέου Honda Civic θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη από τις αρχές του επόμενου έτους, ενώ θα ακολουθήσει αργότερα και η πρακτική, Tourer, wagon έκδοση.

Δελτίο Τύπου

CIVIC 10TH GENERATION PRESS PACK – PARIS MOTOR SHOW

1. All-new Civic Introduction

The all-new tenth-generation Honda Civic represents a significant step forward for Honda in the C-segment, benefiting from the largest single model development programme in the company’s history.

The Civic is a core model for Honda in Europe and has been at the heart of the brand’s strong sales and manufacturing heritage in the region. For many European customers the Civic is synonymous with the Honda brand and the development team targeted a dynamic rejuvenation of Civic. This aim demanded new thinking and new approaches to body construction, vehicle aerodynamics and chassis design.

Building on its 40-year heritage, the car stays true to the original Civic concept of “a car for all people, a car for the world”. It is a marriage of distinctive design, sporty styling and versatile practicality – with a renewed focus on rewarding driving dynamics.

Distinctive exterior design The purposeful silhouette makes a confident statement about the Civic’s sporty character. Wider, longer, and lower than any of its predecessors, the all-new Civic has short overhangs and taut lines that reference the high levels of aerodynamic efficiency. A sharp and aggressive ‘face’, pronounced wheel-arches and sculpted front and rear intakes hint at the Civic’s sporting character.

All-new platform The all-new Civic has been engineered from the ground up to fulfil the promise of agile and rewarding dynamics. A lightweight, highly rigid bodyshell – the product of innovative new engineering and construction techniques – complements the lower centre of gravity and a sophisticated new suspension system in contributing directly to an engaging and fun driving experience.

Refined interior with next generation infotainment The entirely new interior features a simple, uncluttered layout, new technologies, exceptional refinement and high-grade materials with a lower seating position to give the driver a greater feeling of connection with the car. The second-generation of Honda’s infotainment and connectivity system – Connect – incorporates Apple CarPlay and Android Auto integration.

All-new VTEC TURBO gasoline engines The all-new Civic debuts two all-new VTEC TURBO gasoline engines that have been developed specifically to deliver a powerful, engaging and efficient driving experience.

Honda Sensing as standard The Honda Sensing suite of advanced safety and driver-assistance technologies specified across the range ensures the car is among the very safest in its class. 2. Sporty, fresh and distinctive exterior design

The new Civic hatchback features a sleek and swept back silhouette and articulates a fresh and distinctive new Honda design direction that conveys a strong and sporty character. The sharp lines are complemented by the most comprehensive aerodynamic packaging in the compact segment, including complete underbody panelling.

The athletic look starts with low and wide proportions which reflect an increased footprint. The hatchback is 30 mm wider and 130 mm longer than the previous-generation five-door Civic. The car is 20 mm lower than its forebear, creating a sleek roofline. These generous dimensions underpin the distinctive design and sporty styling, while also facilitating rewarding dynamics and increased interior space.

New larger and wider wheels and tyres further emphasise the wide stance, while the long wheelbase, short overhangs and sweeping cabin area further add to the dynamic feel of the exterior.

Sporty and sophisticated design details include a short front overhang with distinctive air intakes for a sporty,  purposeful stature. The result is a sharp and aggressive contemporary interpretation of Honda’s family ‘face’, incorporating signature Honda front headlight clusters.

Depending on the model grade, the thin, high-tech front lamp clusters feature either sharp high-tech LED headlights or projector halogen bulbs. All models feature LED daytime running lights that illuminate a hockey-stick shaped strip at the outer edge of the cluster.

The sleek and swept-back body contour lines continue along the flanks of the car, with a swage line which bisects front and rear door handles before culminating in the distinctive C-shaped LED rear lights.

The rear bumper’s sharp creases and sculpted air outlets complete a dramatic and sporty look.

The overall effect is sleek, sophisticated dynamism with distinctive and thoroughly modern Civic exterior design. 3. Newly engineered from the ground up, the all-new platform was developed for an engaging and dynamic driving experience

Recognising that customers in the all-new Civic’s target global markets now expect superior standards of quality, refinement and dynamic performance, the Civic development team was Honda’s biggest ever single model engineering programme.

The objective was to regain the essence of Civic as a car with a distinctive sporty driving character. From the earliest stage of platform development, the engineering team benchmarked the world’s best compact-class cars, including those from leading premium brands. This evaluation process ultimately served to define the new Civic’s targets in ride, handling, steering and NVH, as well as interior quality and overall refinement.

Despite the ambitious engineering programme, the new Civic still meets the requirements of “a car for all people, a car for the world” by retaining its position as an affordable compact car in terms of cost, fuel efficiency and manufacturability. As such, the development process demanded new thinking and new approaches to body construction, aerodynamics, powertrain and chassis design.

Advanced new unibody platform The new platform’s design, the selection of materials, the engineering process, and novel manufacturing techniques have been key to creating a lighter, significantly more rigid structure. It is 16 kg lighter than that of the previous generation Civic, while exhibiting 52 percent greater torsional stiffness.

Significant platform design features include front and rear bulkhead ‘rings’ that encircle the entire interior cabin space. Further platform rigidity is provided by a low-sensitivity front-floor structure, including cross braces in front of the engine bay and between the bases of the A- and B-pillars.

Further innovation is employed in the body’s assembly process, which involves an innovative high-efficiency joining technique. The entire inner frame is assembled first, followed by the outer frame, and then the joints. This defies the conventional method of body frame assembly, which sees the outer frame assembled first, followed by inner assembly and the joints. This new production technology contributes greatly to the overall stiffness of the body.

Short-pitch welding places spot welds 20 mm apart in critical areas of the unibody, compared to traditional spacing of between 40 mm and 45 mm. This further contributes to increased stiffness and durability.

These design, engineering and manufacturing innovations result in a 65 percent increase in the body’s global bending rigidity compared to the previous generation Civic, and a 41 percent increase in torsional rigidity. This in turn provides a greater opportunity to tune the suspension for superior ride and handling performance.

The most agile and dynamically proficient Civic ever The advanced platform provides an optimised foundation for significantly improved chassis dynamics. The design team set themselves the target of achieving class-best handling and ride comfort.

All-new suspension, a lower centre of gravity and a boost in body rigidity help give this latest generation Civic engaging driving characteristics. Ride comfort is exemplary as a result of exhaustive development and a focus on compliance-boosting techniques and technologies.

The Civic’s fuel tank has been relocated and the car’s floor is lower than that of the outgoing model. Combined with the revisions to the chassis and suspension, the all-new model’s centre of gravity is 10 mm lower. These changes also allow the driving position to be set nearer to the road, with a hip point 35 mm lower, giving a more sporty feel.

At the front, lower-arm-type front MacPherson strut suspension provides high lateral rigidity for linear handling, and low longitudinal rigidity for optimised ride compliance.

At the rear suspension, an all-new rear multi-link suspension set-up and new rigid subframe deliver high stability for superior ride comfort and linear handling.

Great attention was paid to the specific position of the suspension mounts to ensure optimal stiffness to enhance the suspension’s performance. Hydraulic fluid-filled compliance bushings at the front and rear result in superior ride isolation, as well as chassis vibration control. Furthermore, the new subframes at the front and the rear are specifically laid out so that cornering forces are transmitted more directly through the suspension to the subframes. 4. All-new 1.0-litre and 1.5-litre VTEC TURBO gasoline engines deliver dynamic performance with class-leading output

The all-new Civic hatchback is the first model in Europe to offer Honda’s 1.0 litre three-cylinder and 1.5 litre four-cylinder gasoline turbocharged engines. Honda’s engineering heritage encompasses some of the most celebrated high performing engines in the industry, and the new VTEC TURBO units are designed first and foremost to offer dynamic performance to support the all-new Civic’s soulful, sporty character. Nevertheless, these engines also achieve highly competitive fuel economy and efficiency. Both engines will be available with either a newly-designed six-speed manual transmission or a CVT automatic.

The three-cylinder 1.0 litre VTEC TURBO gasoline unit delivers a significant improvement in everyday driveability, thanks to greater torque at low and mid-range engine speeds. Maximum torque of 200 Nm with the six-speed manual is available at 2,250 rpm, and 180 Nm with the CVT is available between 1,700 rpm and 4,500 rpm. Maximum power is 129 PS (95 kW) at 5,500 rpm.

The larger four-cylinder 1.5-litre VTEC TURBO gasoline engine provides substantially greater performance – in power and torque – over the previous Civic’s 1.8-litre VTEC. Maximum power is 182 PS (134 kW) at 5,500 rpm (at 6,000 rpm with CVT). With the six-speed manual, 240 Nm maximum torque is delivered between 1,900 rpm and 5,000 rpm. With the CVT, 220 Nm is delivered between 1,700 rpm and 5,500 rpm. 5. Class-leading interior space with improved usability

The all-new Civic is set to continue the model’s reputation for providing class-leading practicality and unrivalled passenger and cargo space. High quality materials, a simple and sophisticated design theme, and new digital instrument binnacle display provide a fresh, premium interior ambience.

More spacious passenger cabin Aided in part by a longer, wider platform and 30 mm longer wheelbase, occupants benefit from greater visibility and more space in which to enjoy the premium fit and finish.

The driving position is 35 mm lower than in the previous generation Civic to create a more secure, enveloped feeling for the driver and front passenger. An improvement in forward visability is created by a one degree improvement in the angle of the eyeline to the road, while the A-pillar width is narrowed by 9mm to provide a class-leading 84.3 degree arc of view. This also creates an open and airy feel to the cabin.

Front shoulder room has been increased by 10 mm, and space between the front seats has increased by 30 mm. Rear seat shoulder room in the hatchback is up by 20 mm, while passengers in the back will also enjoy 95 mm more legroom, as well as 45 mm more knee clearance. Comfort for outboard occupants in the rear is improved by adjustable seat base cushions, and ingress and egress for all passengers is now easier than ever.

A light, airy feeling is further accomplished with the large tilt-and-slide panoramic sunroof (available on higher grade models).

Class-leading boot space and versatility Boot space remains class-leading in terms of volume (478 litres), as well as ease of access and versatility. The rear seats split / fold 60:40, low sill height and wide boot opening (1,120 mm) combine with the flat boot floor to make the loading of heavy, wide and long items easy. A hidden underfloor compartment offers a further secure storage area (excludes Sport models).

Premium interior design and quality The all-new interior is designed to offer the most comfortable and sophisticated cabin in the compact class and gives the all-new Civic a thoroughly modern, sleek and simple aesthetic to complement the sharply sculpted exterior. This is achieved with horizontal lines that accentuate the feeling of width and length, and therefore spaciousness.

A sophisticated, premium ambience is augmented by cabin trim finished in high-quality materials, including a one-piece soft-touch instrument panel with moulded stitching and premium seat fabrics.

‘Technology centre’ console The centre console features a piano-black finish, and was designed to follow a ‘technology centre’ theme.

The lower part in front of the gear lever is configured as a two-tier storage tray, specifically with the management of personal electronic devices in mind. The front tray provides at-a-glance and grab-and-go access to devices, with an integrated wireless smartphone charging pad available on some grades. A hole through the centre console means that cables can be passed from the second tier tray to the front tray, helping to keep cable connectivity and device charging and connectivity neat and tidy. LED lighting aids visibility for the two-tier tray layout at night.

Above the storage tray, a contrasting silver panel presents the few simple, uncluttered ventilation controls, while overhead LED lighting adds to the premium ambience.

At the top of the centre console sits the seven-inch Honda Connect 2 colour touchscreen display (please see next section). As well as being a touch-control device for the infotainment and climate control functions, the display integrates with a reversing camera on top grades.

In front of the driver, a completely new instrument display layout provides vivid clarity and highly intuitive usability. A new seven-inch colour TFT-LCD Driver Information Interface (DII) display makes up the largest central section of the all-new reconfigured instrument binnacle. It includes a large digital tachometer and speedometer readout. Integrated into the DII display is a large area in which the driver can switch between a variety of infotainment screens, including navigation instructions, SMS and email text display (complemented by voice activated responses), audio track information, smartphone contacts, journey trip information, and smart vehicle maintenance information.

This primary display is flanked by coolant-temperature and fuel-level gauges, again on TFT-LCD displays. All the displays are high contrast, easy-to-read, and contemporary in their typeface. As the driver enters the car, the instrumentation illuminates progressively to give a sophisticated, warm welcome.

Scrolling and selecting the information to display in the DII is performed via thumbpad controls on the left spoke of the steering wheel. It gives the driver the capability to scroll through the DII modes and adjust settings, perform alphabetic searches – of contacts or music tracks, for example – as well as to select the preferred information to display in the instrument binnacle’s DII. Also on the left spoke are the integrated Bluetooth®3 HandsFreeLink® telephone controls. The combination of thumbpad controls and DII display in the driver’s forward line-of-sight helps to minimise distractions for the driver while underway. 6. Next-generation Honda Connect delivers enhanced, more intuitive connected infotainment

The new Civic is available with the second-generation of Honda’s Connect infotainment and connectivity system, which offers enhanced intuitive operation and full smartphone integration via both Apple CarPlay® and Android Auto.

Integration with Apple CarPlay means that Honda Connect can now bring iPhone functionality to the driving experience, delivering the interface through the all-new Civic’s built-in display. Drivers can get directions, make calls, send and receive messages, and listen to music from the touch-screen or by voice using Apple’s Siri commands. The supported apps on CarPlay include Phone, Messages, Maps, Music and other compatible third-party software where specified. CarPlay is compatible with iOS 8.4 or later and iPhone 5 or later.

Android Auto has been designed to give drivers a simple, intuitive way to use Android smartphones through both touch and voice interfaces, minimising the potential for distraction. Android Auto is compatible with Android 5.0 and higher, and the supported features include Google Maps, Google Now, messaging, music and numerous other popular apps, depending on the market.

Honda Connect can be specified with optional Garmin satellite navigation, with pre-loaded maps, photo-real junction views, lane guidance, real-time traffic avoidance, 3D building and terrain views, and Eco Routing. Free map updates will be provided for five years, a benefit unique to Honda.

Options for the available audio configuration vary by grade, from a four-speaker 160 watt output, an eight-speaker 180 watt output, or a premium system with 11 speakers (465 watt). 7. Standard Honda SENSING across the range makes new Civic one of the safest cars in its class

The all-new Civic has been engineered to achieve industry-leading safety performance. The development team’s success in creating class-leading body rigidity and stiffness, in conjunction with a comprehensive suite of active safety technologies are anticipated to help the all-new Civic earn top ratings in the latest Euro NCAP tests.

In line with Honda’s ‘Safety for Everyone’ philosophy, the same passive and active safety systems are included across all grades of the new Civic.

The Honda SENSING suite of active safety and driver assist technologies will be specified across the new Civic range. Honda SENSING is among the most comprehensive suites of safety technologies in its class. It uses a combination of radar and camera information, plus a host of high-tech sensors to warn and assist the driver in potentially dangerous scenarios.

The Honda SENSING suite of active safety technologies includes:

  • Collision Mitigation Braking System (CMBS): helps to bring the car to a stop if the system determines that a collision with a vehicle detected in front is unavoidable.
  • Forward Collision Warning (FCW): scans the road ahead to warn drivers of a potential collision, and provides visual and audible alerts to prompt the driver to take corrective actions to avoid a crash.
  • Lane Departure Warning (LDW): will detect if the car is straying out of its current lane without the turn signal being activated.
  • Road Departure Mitigation (RDM): uses data from the windscreen-mounted camera to detect whether the car is veering off the road. It uses the Electric Power Steering (EPS) to apply subtle corrections to keep the vehicle in its lane, and in certain situations can also apply braking force.
  • Lane Keeping Assist System (LKAS): helps to keep the car in the middle of the current lane, by detecting road markings and making small steering adjustments to steer the vehicle within the white lines.
  • Adaptive Cruise Control (ACC): allows the driver to set a desired speed and following distance from a vehicle detected ahead.
  • Traffic Sign Recognition (TSR): detects and automatically recognises road signs and displays the signs on the car’s instrument binnacle’s
  • Intelligent Speed Assistance (ISA): combines the automatic speed limit set by the driver with TSR to automatically adjust the vehicle speed to that indicated by the last road sign
  • Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC): Predicts and automatically reacts to other vehicles ‘cutting-in’ on multi-lane highways.

Further safety technologies in the all-new Civic include:

  • Blind Spot Information: uses radar technology to automatically detect and alert of vehicles in the driver’s blind spot
  • Cross Traffic Monitor: uses rear side radar sensors to warn the driver of approaching vehicles when reversing
  • Multi-angle rear view mirror: provides the driver with options for complete visibility and therefore peace-of-mind when reversing; a normal 130 degree view, a wide 180 degree view and a top-down view

Also fitted as standard are Vehicle Stability Assist (VSA®) with traction control, which enhances control capability while the vehicle is accelerating, braking, cornering, and Indirect Tyre Pressure Monitoring System (TPMS) . 8. Honda of the UK Manufacturing (HUM) – the global production hub for the all-new Civic hatchback

The tenth-generation Civic family benefits from Honda’s largest-ever global development programme for a single model. The car has been designed to exceed European standards and expectations – thereby meeting the needs of all global regions where the Civic will be sold.

The Civic is an important model for Honda in Europe and is a key driver for the company’s strong sales and manufacturing heritage in the region. For many European customers, Civic is synonymous with the Honda brand. The all-new Civic hatchback continues this tradition, and will play a key role in meeting Honda’s volume aspirations for its European business.

Honda’s European production facility, Honda of the UK Manufacturing (HUM), will become the global production hub for the tenth-generation Civic hatchback. Honda has confirmed investment of £200m in new production technologies and processes to prepare for the new model, which will be exported around the world, including the US. The investment is part of a long-term vision for the European plant in Honda’s global operations.

HUM produced its first engine in 1989 and its first car in 1992. It now consists of two car plants and an engine manufacturing facility. Other areas of the site are dedicated to a purpose built test track, dynamic and static test cells, as well as administration and purchasing functions. 9. Technical specifications

Engine

pic 1.5 litre VTEC TURBO Four cylinder gasoline 1.0-litre VTEC TURBO Three cylinder gasoline
pic 6MT CVT 6MT CVT
Type 4 valves per cylinder 4 valves per cylinder
Power 182 PS (134 kW) at 5,500 rpm 182 PS (134 kW) at 6,000 rpm 129 PS (95 kW) at 5,500 rpm
Torque 240 Nm at 1,900 – 5,000 rpm 220 Nm at 1,700 – 5,500 rpm 200 Nm at 2,250 rpm 180 Nm at 1,700 – 4,500 rpm

Transmission

pic 1.5 litre VTEC TURBO (gasoline) 1.0-litre VTEC TURBO (gasoline)
Manual 6 speeds 6 speeds
CVT Variable with 7 simulated ‘gears’ Variable with 7 simulated ‘gears’

Suspension and damping

Front MacPherson Strut (Adaptive damper system on certain grades)
Rear Multi-link Adaptive damper control (on certain grades)

Dimensions (mm)

Exterior (mm) pic
Overall length 4,497
Overall width 1,800
Overall height 1,421
Wheelbase 2,700

Capacities (litres)

pic Five-door hatchback
Luggage 478 (seats up)

New UK-built Honda Civic unveiled and all set for export success

New UK-built Honda Civic unveiled and all set for export success

  • New UK-built Civic unveiled, as Honda’s UK factory commences work as global production hub following new £200m investment
  • All-new British-built Civic to be exported to global markets with the first models already landing in North America
  • New Civic to be exported to more than 70 countries around the world

Today, the 10th generation of the Honda Civic has been unveiled at the company’s UK manufacturing base in Swindon, with production of the car underway and the first units already landing in North America.

Honda of the UK Manufacturing (HUM) has recently become the global production hub for the new Civic hatchback, with the model set to be exported to more than 70 countries around the world, including European markets, North America and Canada.

The Swindon plant is Honda’s flagship production facility in Europe, employing 3,600 people, and plays a key role in Honda’s global manufacturing network. The company has invested a further £200m into the factory in preparation for production of the new Civic, bringing Honda’s total investment in HUM to more than £2.2 billion since 1989.

Katsushi Inoue, President and Chief Operating Officer of Honda Motor Europe said: “As we reveal this new Civic, we look forward with confidence as we expand the role of our Swindon manufacturing plant. Honda has made significant investments in this facility and this next step is an important endorsement of the skills and expertise of our workforce. We’re also setting out a clear and sustainable future role for HUM, broadening our export markets beyond Europe.”

The launch of the 10th generation Civic builds upon Honda’s strong recent sales performance in Europe. Honda is Europe’s fastest growing mainstream brand in 2016* with sales growing by 33%, compared to 2015, as the brand progresses towards its next sales ambition of 200,000 sales in Europe.

* Official sales figures, June YTD (provided by ACEA)

  • Giannis

    Εμφανισιακα no.Το εσωτερικο του ειναι πολυ ομορφο.Οι κινητηρες επιτελους οι σωστοι.

    • Panos

      Σωστός, το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ. Εξωτερικά πανούκλα, μέσα όμως κούκλα!

    • Giannis

      Όντως μεσα το λες και κουκλα.Για μενα εκαναν πολυ καλα που ξεφορτωθηκαν εκεινο το ασχημα φουτουριστικο εσωτερικο των 2 προηγουμενων γενιων.

  • Smartass

    Εξωτερικά μου δίνει την εντύπωση καγκουρεμένου civic 10ης γενιάς.

  • SAMURAI-66

    Στα οπίσθια ενδιαφέρον και προσθέτει στην εικόνα του η κεντρικά τοποθέτημενη διπλή εξάτμιση,λιγότερο hi-tech από την προηγούμενη γενιά εσωτερικό αλλά σίγουρα ποιοτικά υψηλό και καλή εμφάνιση.
    Το τριθυρο που προοριζεται για αμερικη ειναι σαφως ομορφοτερο.
    ……….https://youtu.be/TtR4WPtWT1Q

    • manowar

      στα οπισθια ενδιαφερον;;ρε συ μηπως κανεις κανα Ρο μισο καπνο μισο νταφου δεν ειναι κακο που και που μισο καπνο μισο νταφου..

    • mother1russia

      Χαχαχαχαχ ρε θα μας πεθανεις

    • manowar

      Δεν γινεται να ακουω ρεμπετο-μεταλ και να μην ακουγα μικρος τακη τσαν ))

  • Philby

    Ένα 1500άρι manual θα μπορούσε να είναι άνετα το επόμενο μου αυτοκίνητο. Μου αρέσει και ο σθνδυασμός 180άλογα, χειροκίνητο κιβώτιο και ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση είναι ο ιδανικός συνδυασμός.

  • epic fail η κατάργηση των Magic Seats

    • Mika

      Hταν και δυνατο marketing trick!

    • Mika

      Hταν και δυνατο marketing trick!

    • AMG

      Γιατί τα κατάργησαν δεν κατάλαβα

    • AMG

      Γιατί τα κατάργησαν δεν κατάλαβα

    • Christos Dimou

      Όπως φημολογειται είναι ασυμβατο με το σύστημα της υβριδικής προωσης που θα έρθει αργότερα.

    • NSchinas

      τι ήταν ;

    • Καλημέρα. Μόλις βρήκα τούτο στον “σωλήνα” γιατί ούτε εγώ ήξερα τι ήταν.
      https://www.youtube.com/watch?v=wG4Gxn3Mcwg

    • Christos Dimou

      Έδινε εξαιρετικές δυνατότητες αλλά όσον αφορά τη μείωση του κόστους ηταν ασυμβατο με το σύστημα υβριδικης κίνησης που φημολογειται οτι θα μπει στο Civic.

      Σχεδόν βέβαιο είναι οτι το συγκεκριμένο θα είναι και το τελευταίο Civic της εταιρείας με τη δυνατότητα να έχεις κινητήρα Diesel. Δεν έκαναν καν προσπάθεια να έχουν την έκδοση των 160 αλόγων στο νέο μοντέλο.

  • Sofian

    Κινητηρες πολυ καλοι αλλα αυτο ηταν αναμενομενο και κλασικο..η χοντα ξερει να φτιαχνει καλους κινητηρες..αλλα αλλα αλλα
    Καμια μα καμια συμμετρια απο οπου και να το κοιταξεις…πραγματικα απορω ωρες ωρες πως περασε αυτο το σχεδιο…ημαρτον ρε χοντα καθε χρονο και χειροτερα στο θεμα εμφανισης!! Σοβαρεψου επιτελους και παρε κανα σχεδιαστη της προκοπης…ειναι κριμα πραγματικα!!

  • Sofian

    Κινητηρες πολυ καλοι αλλα αυτο ηταν αναμενομενο και κλασικο..η χοντα ξερει να φτιαχνει καλους κινητηρες..αλλα αλλα αλλα
    Καμια μα καμια συμμετρια απο οπου και να το κοιταξεις…πραγματικα απορω ωρες ωρες πως περασε αυτο το σχεδιο…ημαρτον ρε χοντα καθε χρονο και χειροτερα στο θεμα εμφανισης!! Σοβαρεψου επιτελους και παρε κανα σχεδιαστη της προκοπης…ειναι κριμα πραγματικα!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Μεγαλύτερο πιο δυναμικό και επιθετικό το νέο Honda Civic ριχνεται στη μάχη της κατηγορίας των μικρομεσαίων προβάλλοντας ένα πιο ολοκληρωμένο χαρακτήρα. Μ’αρέσει η δυναμική του σχεδίαση, πίσω φαίνεται τούμπανο. Πολύ ωραίο ειδικά το εσωτερικό του, πιο ευρύχωρο, κομψό λειτουργικό και με υψηλότερη ποιότητα. Θα το αγόραζα άνετα στο 1500αρι ή με τον πολύ καλό 1,6 diesel, έχει ενδιαφέρον και στους κινητήρες. Αυτός ο Σαρακακης όμως θα του έχει κάτι αλμυρες τιμές… Αναμένουμε και το νέο TYPE R με 340 άλογα. Σίγουρα το νέο Civic θα είναι μια από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία!

    • Christos Dimou

      Παραπάνω απο 340 άλογα μετά την έκδοση του νέου γρήγορου Focus.

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Μακάρι να ναι δυνατότερο. Ακόμη εξελίσσεται.

    • Christos Dimou

      Ένα 10% μόνο και τα 341 τα έπιασε. Το θέμα είναι να βγει πριν το νέο Focus που θα το πάει στα 400 άλογα απο 350…. (τόσο θυμάμαι κατά τα Ευρωπαϊκά πρότυπα).

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Μεγαλύτερο πιο δυναμικό και επιθετικό το νέο Honda Civic ριχνεται στη μάχη της κατηγορίας των μικρομεσαίων προβάλλοντας ένα πιο ολοκληρωμένο χαρακτήρα. Μ’αρέσει η δυναμική του σχεδίαση, πίσω φαίνεται τούμπανο. Πολύ ωραίο ειδικά το εσωτερικό του, πιο ευρύχωρο, κομψό λειτουργικό και με υψηλότερη ποιότητα. Θα το αγόραζα άνετα στο 1500αρι ή με τον πολύ καλό 1,6 diesel, έχει ενδιαφέρον και στους κινητήρες. Αυτός ο Σαρακακης όμως θα του έχει κάτι αλμυρες τιμές… Αναμένουμε και το νέο TYPE R με 340 άλογα. Σίγουρα το νέο Civic θα είναι μια από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία!

  • Mika

    Ομορφο δεν το λες με τιποτα..Ιδιαιτερο, ναι..Πισω δειχνει αρκετα ατσουμπαλο,αλλα εβαλαν επιτελους καθαριστηρα και η ορατοτητα θα ειναι μαλλον καλυτερη..
    Καλοι οι κινητηρες,αλλα φτηνο δεν θα ειναι εδω,
    Το εσωτερικο ειναι λιγοτερο φουτουριστικο,κι απλα τα λες ανεκτα ωραιο…

  • Mika

    Ομορφο δεν το λες με τιποτα..Ιδιαιτερο, ναι..Πισω δειχνει αρκετα ατσουμπαλο,αλλα εβαλαν επιτελους καθαριστηρα και η ορατοτητα θα ειναι μαλλον καλυτερη..
    Καλοι οι κινητηρες,αλλα φτηνο δεν θα ειναι εδω,
    Το εσωτερικο ειναι λιγοτερο φουτουριστικο,κι απλα τα λες ανεκτα ωραιο…

    • Anestis Genk

      Ασιάτικο και ωραίο, είναι ρετσινιά δεν την θέλουμε τέτοια ντροπή :D

    • Anestis Genk

      Ασιάτικο και ωραίο, είναι ρετσινιά δεν την θέλουμε τέτοια ντροπή :D

    • Christos Dimou

      Η ορατότητα είναι καλή, τηρουμενων των αναλογιων και της αεροτομής. Σίγουρα όχι χειρότερη της Α classe.

      Το εσωτερικό είναι πολύ περισσότερο φουτουριστικο απο αυτό που δείχνουν οι φωτογραφίες. Αν το Ευρωπαϊκό έρθει με το all glass display θα είναι ενας απο τους πρώτους στην κατηγορία με κάτι τέτοιο (πρωτοποριακα τα Volvo). Το δυο επίπεδων ήταν αρκετά καλό αλλά απαιτούσε εξοικείωση για αυτόν που έμπαινε για πρώτη φορά και με την πάροδο της ηλικίας τα πράγματα δυσκολευαν.

      Για το πόσο ωραίο είναι ας περιμένουμε να το δούμε απο κοντά. Όπως και το προηγούμενο άλλο στη φωτογραφία άλλο απο κοντά.

  • gronholm89

    Ηatchback 4,5 μετρα………..

  • gronholm89

    Ηatchback 4,5 μετρα………..

    • george

      Κ το προηγούμενο Astra το ίδιο μήκος είχε.. Τουλάχιστον το Honda έχει καλούς χώρους και τεράστιο χώρο αποσκευών .. Όχι σαν το άστρα που είχε από τους χειρότερος χωρους

    • ad276

      Και το MAZDA 3 HATCHBACK στα 4,48 παιζει……

    • george

      Κ το προηγούμενο Astra το ίδιο μήκος είχε.. Τουλάχιστον το Honda έχει καλούς χώρους και τεράστιο χώρο αποσκευών .. Όχι σαν το άστρα που είχε από τους χειρότερος χωρους

    • Christos Dimou

      Τα μεσαία έχουν πάει στα 4.80+. Αιτία και οι κανόνες ρύπων στης ΗΠΑ, που έχουν σύνδεση με το αποτύπωμα στο δρόμο του οχήματος. Βάλε και τις απαιτήσεις για παθητική ασφαλεία και έδεσε το γλυκό. Απο χώρους σίγουρα καλύτερο απο Accord δεκαετίας. Και στην έκδοση wagon ικανό και για μεταφορές/μετακομισεις.

  • Christos Dimou

    Λογική εξέλιξη. Επιτέλους επέστρεψαν οι περιστροφικοί διακόπτες για τον κλιματισμό. Φυσικά χάθηκε ο περιστροφικός διακόπτης για τον ήχο. Οι απόψεις των Αμερικανών είναι διθυραμβικές πάντως για τον τρόπο που κινείται στο δρόμο.

  • Christos Dimou

    Λογική εξέλιξη. Επιτέλους επέστρεψαν οι περιστροφικοί διακόπτες για τον κλιματισμό. Φυσικά χάθηκε ο περιστροφικός διακόπτης για τον ήχο. Οι απόψεις των Αμερικανών είναι διθυραμβικές πάντως για τον τρόπο που κινείται στο δρόμο.

  • rous

    ΑΣΧΗΜΟ! Επισης, δεν νοειται ηχοσυστημα χωρις περιστροφικο διακοπτη για την αυξομειωση του ηχου. Μεγα φαουλ το οποιο θα αλλαξουν παλι στο f/l.

  • rous

    ΑΣΧΗΜΟ! Επισης, δεν νοειται ηχοσυστημα χωρις περιστροφικο διακοπτη για την αυξομειωση του ηχου. Μεγα φαουλ το οποιο θα αλλαξουν παλι στο f/l.

  • JohnnyXP64

    Bravo στην honda που κατάφερε να κάνει το ποιο άσχημο περσινό μοντέλο ασχημοτερο!

  • JohnnyXP64

    Bravo στην honda που κατάφερε να κάνει το ποιο άσχημο περσινό μοντέλο ασχημοτερο!

  • Κώστας

    ΓΙΑΤΙ???

    • mother1russia

      Γιατι θες να μας τυφλωσεις , γιατι?? χαχαχ.
      Παντως εμενα μου φαινεται καλυτερο απο το περσυνο, και παλι ασχημο αλλα σαν το περσυνο οχι

  • Κώστας

    ΓΙΑΤΙ???

  • Anestis Genk

    Αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι είναι ΜΑΟΥΝΑ…ακούς εκεί το civic 4.5 μέτρα…τότε είναι όμορφο μέσα έξω, με ιαπωνικό σχεδιαστικό χαρακτήρα, με χώρους(αφού είναι 4.5 μέτρα ας έχει χώρους τουλάχιστον), καλά μοτέρια και θάνατος στον ημιάκαμπτο.
    ΑΛΛΑ, σιγά μην πάρω Honda!

  • Anestis Genk

    Αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι είναι ΜΑΟΥΝΑ…ακούς εκεί το civic 4.5 μέτρα…τότε είναι όμορφο μέσα έξω, με ιαπωνικό σχεδιαστικό χαρακτήρα, με χώρους(αφού είναι 4.5 μέτρα ας έχει χώρους τουλάχιστον), καλά μοτέρια και θάνατος στον ημιάκαμπτο.
    ΑΛΛΑ, σιγά μην πάρω Honda!

  • DimiE92

    Αντε και 5μετρο το επομενο!!!

  • DimiE92

    Αντε και 5μετρο το επομενο!!!

  • Protector

    ΧΑΛΙΑ

  • Protector

    ΧΑΛΙΑ

  • Ανδρέας

    Να δώσουνε βραβείο χειρότερου σχεδιαστή σε αυτόν που το έφτιαξε. Εξωτερικά απλά δεν βλέπεται!

  • Ανδρέας

    Να δώσουνε βραβείο χειρότερου σχεδιαστή σε αυτόν που το έφτιαξε. Εξωτερικά απλά δεν βλέπεται!

  • edurakias

    Ta brosta plaina neura sta ftera mou thimizoun poly subaru STi 2008 o kolos poly tubano san sxediasmos ta brosa fanaria kai auta me epithetikes grames to esoteriko poiotiko kai moderno genika ena poly omorfo honda civic .. To type R kati mou leei oti tha fisaei!!

  • edurakias

    Ta brosta plaina neura sta ftera mou thimizoun poly subaru STi 2008 o kolos poly tubano san sxediasmos ta brosa fanaria kai auta me epithetikes grames to esoteriko poiotiko kai moderno genika ena poly omorfo honda civic .. To type R kati mou leei oti tha fisaei!!

  • Hercooligan

    Κατά τη άποψή μου το νέο Honda Civc μας πάει σχεδιαστικά πολλά χρόνια πίσω. ΟΚ ο κινητήρας είναι το πιο δυνατό του σημείο και το γεγονός ότι το μεγάλωσαν λίγο, δίνουν μια θετική νότα, ωστόσο πιστεύω ότι οι Ιάπωνες κατάφεραν να το καταστρέψουν παντελώς και να φτιάξουν ένα άσχημο αυτοκίνητο μέσα και έξω.
    Κρίμα γιατί τα “Χίτλερ” (VW, Audi κ.λπ.), σχεδιαστικά τουλάχιστον, εξακολουθούν να είναι πολύ μπροστά και οι μοναδικοί που θα μπορούσαν να τους κοντράρουν… απλά αυτοκτονούν.

  • Hercooligan

    Κατά τη άποψή μου το νέο Honda Civc μας πάει σχεδιαστικά πολλά χρόνια πίσω. ΟΚ ο κινητήρας είναι το πιο δυνατό του σημείο και το γεγονός ότι το μεγάλωσαν λίγο, δίνουν μια θετική νότα, ωστόσο πιστεύω ότι οι Ιάπωνες κατάφεραν να το καταστρέψουν παντελώς και να φτιάξουν ένα άσχημο αυτοκίνητο μέσα και έξω.
    Κρίμα γιατί τα “Χίτλερ” (VW, Audi κ.λπ.), σχεδιαστικά τουλάχιστον, εξακολουθούν να είναι πολύ μπροστά και οι μοναδικοί που θα μπορούσαν να τους κοντράρουν… απλά αυτοκτονούν.

  • sotosaris

    Σα σουλουπωμένο-εξευγενισμένο Prius εμφανισιακά. Στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό, για άλλα γούστα οδηγικά και εμφανισιακά.

  • sotosaris

    Σα σουλουπωμένο-εξευγενισμένο Prius εμφανισιακά. Στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό, για άλλα γούστα οδηγικά και εμφανισιακά.

  • Δημητρης Μαρκοπουλος

    Πιο εμετικο πεθαινεις…..

  • Δημητρης Μαρκοπουλος

    Πιο εμετικο πεθαινεις…..

    • manowar

      λυνεται ..το παρκαρεις διπλα σε πριους..εχεις ενα ομορφο χατσμπακ αρκει να μην το ξεπαρκαρεις απο κει μεχρι να φυγει αυτος που εχει το πριους

  • Akis-F1 FAN

    Από μπροστά με λίγη προσπάθεια χωνεύεται αλλά από πίσω είναι έκτρωμα !! Δηλαδή, σοβαρά τώρα πώς πήρε έγκριση αυτό το σχέδιο ?

  • Akis-F1 FAN

    Από μπροστά με λίγη προσπάθεια χωνεύεται αλλά από πίσω είναι έκτρωμα !! Δηλαδή, σοβαρά τώρα πώς πήρε έγκριση αυτό το σχέδιο ?

  • Sensei Konstantinos

    Ακόμη μια φορά η Χοντα συνεχίζει την παράδοση της τελευταίας 20ετίας , το σιβικ να είναι σχεδιαστικά όσο πιο εμετος γίνεται ……

  • Sensei Konstantinos

    Ακόμη μια φορά η Χοντα συνεχίζει την παράδοση της τελευταίας 20ετίας , το σιβικ να είναι σχεδιαστικά όσο πιο εμετος γίνεται ……

  • AR164V6TB

    Οι σχεδιαστές της Honda θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να επισκεφτούν τα σχεδιαστήρια της Mazda για σεμινάρια. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είχαν στο μυαλό τους με αυτό το φλύαρο ή καλύτερα δυσαρμονικό έως και άσχημο σχέδιο, όπως επίσης με την οπισθοδρόμηση στην δυνατότητα εκμετάλλευσης του εσωτερικού με τη κατάργηση των Magic Seats. Πέτυχαν διάνα μεν με τους νέους κινητήρες και την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, αλλά το περιτύλιγμα……

  • AR164V6TB

    Οι σχεδιαστές της Honda θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να επισκεφτούν τα σχεδιαστήρια της Mazda για σεμινάρια. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είχαν στο μυαλό τους με αυτό το φλύαρο ή καλύτερα δυσαρμονικό έως και άσχημο σχέδιο, όπως επίσης με την οπισθοδρόμηση στην δυνατότητα εκμετάλλευσης του εσωτερικού με τη κατάργηση των Magic Seats. Πέτυχαν διάνα μεν με τους νέους κινητήρες και την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, αλλά το περιτύλιγμα……

  • ionized

    για καποιο λογο μου αρεσει τουλαχιστον αυτο στην φωτο.τωρα αμα δεν το δω απο κοντα δεν μπορω να πω και πολλα.

  • Mrdesperado32

    στην αμερικη το συγκεκριμενο κανει παταγο…τα σχολια ειναι μονο θετικα…ενα χειροκινητο 1.5 το αγοραζα χτες.ειπαμε εχει χαρακτηρα σχεδιαστικο και ξεχωριζει.στον καιρο της φωτοτυπιας τετοια αμαξια ειναι οασεις.

    • manowar

      αυτο ελειπε να μην το αγοραζες εχθες..αφου ειναι πανεμορφο ειδικα πισω…πως μου το ελεγες και με εκραζες;; [[με σαγινευει η γερμανικη φυλη επιδη δεν τσακωνομαι με αουντακιδες και μερσεντακιδες οτιδηποτε σπορ γερμανικο μου αρεσει και ας ειναι ασχημο;;]]]τα θυμασαι τα λεγομενα σου;; ;;.φιλε ,,,οτι νιωθεται εσεις για την ιαπωνια που δακρυζεται ακομα και οταν σηκωνεται η λευκη σημαια με την κοκκινη βουλα της παρθενας,, το βγαζετε προς τα εξω και τα πασαρετε στον αλλον..αυτο που μου ειπες τι ηταν σελφι κειμενακι κλασσικο;;που τον εχει τον χαρακτηρα σαν κορεατικο ειναι..εχει χαρακτηρα σιβικ;;σε πιο σημειο;;

    • mother1russia

      αγαπαμε japan, ειναι μπροστα οι τυποι

  • sergio360

    Παλι μαπα σχεδιαστικα,καλα,δεν περιμενα και κατι καλυτερο…Ιαπωνικο ειναι και ως γνωστον ποτε δεν ειχαν γουστο η εμπνευση,παρα μονο οταν αντιγραφαν ευρωπαιους…Τεσπα,ουτε θα το προσεξει κανενας στον δρομο.

  • vaggscoobys

    Γιατί πέσατε να το φάτε ρε παιδιά?Είναι πιο όμορφα τα best sellers δηλαδη(astra,focus,golf)?

    • Mrdesperado32

      το αστρα θα ελεγα πως ειναι ομορφο.για τα αλλα 2 απλα χασμουριεμαι

    • vaggscoobys

      Συμφωνώ.Και επισης εγώ δε τα λέω άσχημα αυτά που ανέφερα,απλά πολύ συνηθισμένα.

    • manowar

      συμφωνω για τα 3 που εγραψες ομορφα παραμονο τα οπισθια του φοκους..τα φαναρια αυτα δεν ειναι φαναρια να τα κυκλοφορει ενα φορντ φοκους που στο κατω κατω ειναι και ονομα στην πιατσα

    • vaggscoobys

      Ακόμα θεωρώ την πρώτη γενιά focus πιο σύγχρονη εμφανισιακά απ όλες!

    • Sofian

      Για να ειναι best seller τα παραπανω που ειπες παει να πει οτι αρεσουν και στον κοσμο περισσοτερο…δεν τους βαζουν το μαχαιρι στο λαιμο και τους λενε αγοραστε golf…αρα καπου κανει λαθος η honda..και στα λεει hondakias αυτα για να μην παρεξηγηθω!!

    • vaggscoobys

      Αν ο κόσμος αγόραζε με κριτήριο την εμφάνιση,το mazda 3 θα έσκιζε.Προφανώς αγοράζουν με κριτήριο την αναγνωρισιμότητα,τις τιμές,το έυρος των κινητήρων(εκεί υστερει η mazda).Αν έχει λογική τιμολόγηση το honda περιμένω να δω πως θα πάει,γιατί πλεον μηχανικά είναι πληρέστατο.

    • Sofian

      Συμφωνω οτι ειναι μηχανικα πληρεστατο τωρα!! Για να δουμε!!!

  • giannisb

    Σαν πατημένο CH-R είναι απο έξω :D :D ;D

  • Spider

    Ιδιαίτερο σχέδιο, θέλει καιρό για να το χωνέψουμε. Τώρα θα δούμε πόσο αξιόπιστοι είναι οι (με …15+ χρόνια καθυστέρηση) turbo κινητήρες της Honda. Αν και την σέβομαι ιδιαίτερα,εν τούτοις τα τελευταία χρόνια έπαιζε χωρίς ρίσκο αξιοπιστίας με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες,σαν να φοβόταν να βγάλει turbo… Και για όσους θεωρούν ότι το 1.5 με το χειροκίνητο κιβώτιο θα είναι η κορυφαία πρόταση, καθίστε πρώτα να ανακοινώσει την τιμή ο Σαρακάκης και μετά τα ξαναλέμε. Στοίχημα ότι θα θέλει αρκετά τσουβάλια με….???

    • Pandal

      Όχι και φοβόταν να βγάλει τούρμπο. … από επιλογή ήταν, τούρμπο είχε ξαναχρισημοποιησει πριν 30 χρόνια.
      Όσο για τον Σαρακακη τα λόγια είναι περιττά.

    • Spider

      Είπα σαν να φοβόταν. Το αν ήταν από επιλογή ή όχι αυτό το ξέρουν μόνο αυτοί. Θύμησε μου σε ποιό μοντέλο είχε turbo? Όταν το καλά εξοπλισμένο Jazz 1.3 έχει 19200+ φαντάσου τί θα ζητάει για αυτό ό “Σ”.

    • Pandal

      Ο πρωκατοχος του τζαζ…. στο Ελλάδα δεν ήρθε ποτέ όπως και πολλά αξιόλογα μοντέλα κυρίως λόγο του Σαρακακη.
      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Honda_City_(AA)

    • Spider

      Ε καλά,δεν το λες και καμιά τρελή εμπειρία. Μία προσπάθεια ίσον καμία.. Τί να πούνε και οι Γάλλοι, Ιταλοί, Γερμανοί κατασκευαστές. Ακόμη και οι υπόλοιπες ιαπωνικές εταιρείες,έχουν πολύ μεγαλύτερη εμπειρία στα turbo. Μόνο η Honda επέμενε ατμοσφαιρικά.Τέλος πάντων, τώρα όμως θα δούμε τί ψάρια πιάνουν οι κινητήρες της στην καθημερινότητα. Όχι ότι έχω αμφιβολία οτι θα είναι καλοί, αλλά στο κομμάτι αξιοπιστία,όλοι οι turbo όπως και να το κάνεις δεν είναι σαν τους ατμοσφαιρικούς.

    • Mika

      Μα θα ειναι η κορυφαια προταση,ουτως η αλλως, μεχρι να ερθει το νεο ΤypeR!
      :p :p
      Aπο εκει και περα, οπως σωστα ειπες, θα ζεματαει και στη τιμη!

    • mother1russia

      Σωστος, θα δουμε τωρα την αξιοπιστια τους να παει περιπατο

  • manowar

    το εσωτερικο πραγματικα ηρθε λιγο σε λογικα σχηματα …το εξωτερικο ,,,δηλαδη οσο και θετικος να προσπαθησει κανεις να ειναι ,,,,βγαζεις ενα γμιμενο αξιοπιστο μεσο μεταφορας στα 25χιλιαρικα με 150 ιππους περιπου λογικα καυσιμα κτλ κτλ βαλε ενα που να ξερει απο μολυβι πηγε ο 3καραγκιωζας και το εκανε σαν το μνι της χαιδος αποξω

    • sargus

      χαχαχαχα από ζωγραφιά σε ζωγραφιά πας…ρε μήπως να βάλουν εσένα να σχεδιάσεις το επόμενο σιβικ; Χειρότερο αποκλείεται να το κάνεις!

    • manowar

      ελα ντε και χωρις σπουδες..πραγματικα θα το εκαν να μοιαζει με το μοναδικο σιβικ που μπορω να βλεπω που ειναι το σιβικ που τρεχανε στις κλεψιες στο φιουριους 1 κατι μαυρα κουπε μετα απο αυτο το μοντελο το χαος..εξωτερικα

  • βλεπεις την πρωτη φωτο του αρθρου…λες ωραιο μουτρο !!!
    βλεπεις το εσωτερικο στην επομενη φωτο…..λες ΟΜΡΟΦΟ εσωτερικο!!!
    και μετα βλεπεις την τριτη φωτο…..,και ειναι σαν χομπιτ με καμπουρα !!!!!!!! πραγματικα πιο ασχημη φωτο δεν ειχαν για να το προμοταρουν ??????????

    • manowar

      αν δεις τις φωτο και απο τα παλια μοντελα η χοντα ψαχνει σχεδιαστικο χαρακτηρα και δεν τον βρισκει..δεν γινεται να φτιαχνεις στα 2 προηγουμενα μοντελα ενα διαστημικο εσωτερικο φουτουριστικο λες και ειναι 3 ταμπλο το ενα πανω στο αλλο που σε μερικους μπορει να αρεσει δεν ξερω,,,και μετα να βγαζεις ενα εντελως διαφορετικο εσωτερικο με κανενα στοιχειο απο τα προηγουμενα λες και ειναι παλιοτερης γενιας απο το παλιο και εξωτερικα εκει που βρηκες εναν χαρακτηρα στα 2 προηγουμενα να πετας αυτο το μακρυ ασχολιαστο [σχεδιαστικα] αυτοκινητο και να του βαζεις τα γραμματακια σιβικ..χαρακτηρα ψαχνουν και χαρακτηρα δεν βρηκαν ακομα αυτα τα κανουν οι κορεατες που ειναι ακομα 3τατζες εντελως δεν εχουν προιστορια ξεκινανε απο το 0 το σιβικ εχει προγονους που ειναι τα στοιχεια απο δαυτους;;δεν μπορω να καταλαβω

  • StavrosF

    Μεγάλη αποτυχία το σχέδιο. Αν το προηγούμενο ήταν αμφιλεγόμενο (προσωπικά το f/l μου άρεσε), αυτό εδώ δε το κόβω να χωνεύεται ούτε με ένα βαρέλι κόκα κόλα.. Τι σ%#&τα είχαν οι Ιαπωνες στο κεφάλι τους και το σχεδίασαν έτσι κακογουστα δε ξέρω… Κρίμα το αμάξι.

  • StavrosF

    Ισχύουν ρε παιδια τα 485λτ πορτ-παγκαζ. Παρα πολλά μου ακούγονται και δε φαίνονται στη φωτο για τόσα

  • Ρίξτε μια ματιά εδώ αν θέλετε…

    >> The Grand Tour: Πρεμιέρα στις 18 Νοεμβρίου

    The Grand Tour: Launch Date
    watch?v=oK0lkrtYvVs

  • VaggD

    Να υποθέσω ότι θα βγει και σε hatchback?
    Μέχρι στιγμής κανένα από τα νέα facalift δεν έχει πλησιάσει ούτε στο ελάχιστο το civic mk8 που έμοιαζε με πολεμικό Jet έτοιμο να σώσει πόνο!

  • thodoris91

    Κατάφεραν να βελτιώσουν τις αδυναμίες των προηγούμενων γενιών και ταυτόχρονα να το κάνουν ασχημοτερο απο το ήδη δυσπεπτο civic 9ης γενιάς, ενώ το μοντέλο του 2006 δείχνει ακόμα φρέσκο

    • xtra

      Σωστά τα λες!

  • Chewme Dan

    Έχει καταντήσει αστείο….

  • Thenoone

    Σε μπλε η μούρη του καλή είναι πίσω όμως είναι πολύ άσχημο

  • Gioxxx84

    Το προηγουμενο μοντελο ηταν περιεργο,διαστημικο, ή το λατρευες ή το μισουσες.Εμενα προσωπικα μου αρεσε εμφανισιακα.Το εσωτερικο του ηταν λιγο χαωδες με ενα σωρο οθονουλεςσε διαφορετικα επιπεδα, φωτακια κουμπακια…μπορουσες να το χαρακτηρισεις απο διαστημοπλοιο μεχρι καρναβαλο…Τωρα το καινουργιο εξωτερικα δεν βλεπεται προσπαθησαν να του δωσουν μια πιο κλασσικη σιλουετα αλλα συνεχιζοντας το ντιζαιν με τις εντονες ακμες κλπ, καπου το εχασαν εντελως δεν εχει καμμια συμμετρια το σχεδιο πραγματικα κακασχημο..(ας ελπισουμε οτι το type r θα δειχνει καλυτερο). Το εσωτερικο ειναι παντως πολυ βελτιωμενο και σιγουρα τα σπουδαια νεα ειναι μηχανολογικα… αφου το civic θα ειναι πολυ πιο δυναμικο σε ολο το φασμα εκδοσεων του κι οχι μονο ως type r και απο αποψη κινητηρων αλλα και λογω της ανεξαρτητης αναρτησης που θα βελτιωσει τηνν οδικη του συμπεριφορα

    edit : Τωρα που το ξαναβλεπω…. το πισω μερος μου θυμιζει πρησμενο hyundai accent/coupe περασμενης δεκαετιας……Γενικως πολυ …κορεατικο το νεο σχεδιο

    http://starmoz.com/images/hyundai-accent-2005-15.jpg
    http://www.pu-autotech.com/wp-content/uploads/2015/11/KIA-picanto-2013-rear-kit.jpg

  • yiamaha

    Τέλη 80’s με αρχές 90’s ίσως ήταν αποδεκτός ο εξωτερικός σχεδιασμός του. Για MY2017 όμως, απλά ΟΧΙ

  • newlynx

    Κατάφεραν και έκαναν το Civic να μην βλέπεται… Κρίμα ρε HONDA.
    Ας ελπίσουμε να το αδικούν οι φωτογραφίες :)

    • xtra

      Σκέψου οτι αυτη ειναι και η πιο upper class έκδοση…

  • Cloudbusted

    είναι ακατανόητο που οι Ιάπωνες έχουν γίνει τόσο υπερβολικοί στην εξωτερική σχεδίαση (πλην της Μάζντα). Ωραία τεχνικά και εσωτερικό αλλά με αυτό το σχήμα είναι σχεδόν καταδικασμένο

  • Bad Belmondo

    Εξωτερικά, με τίποτα! Το καλύτερο Civic εξωτερικά είναι το FN2! Επίσης, το εσωτερικό του μου φαίνεται σαν πισωγύρισμα, σαν ήδη 3 γενιές πίσω! Kαι πάλι, συγκριτικά με το FN2, μοιάζει σα να πήρανε ένα ΕG και του βάλανε ηλεκτρονικό καντράν!
    Τα μοτέρ του είναι ό,τι πρέπει, αλλά πιστεύω ότι και ο ατμοσφαιρικός 1.5 του HRV με τα 130 άλογα θα ήταν μια χαρά, με το κοντό 6άρι του! Όσο για το CVT, αλήθεια τώρα? Ακόμα πιστεύετε σε αυτή τη μ@λ@κί@? Χάθηκε ένα διπλοσύμπλεκτο ή έστω ένα καλό αυτόματο? Έλεος! Τουλάχιστον έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, όπως το ΕP3, δηλαδή μια σωστή βάση για καλή οδική συμπεριφορά και το Type-R έχει από τώρα εξασφαλιστεί ότι θα είναι εξαιρετικό, από αυτήν ακριβώς τη λεπτομέρεια!

    Όμως δεν καταλαβαίνω κάτι: αφού, από ό,τι ακούω και διαβάζω στα σχόλια εδώ, τα Magic Seats καταργήθηκαν (επικό fail, τουλάχιστον ξεχωρίζεις και πρακτικά!) για χάρη μιας υβριδικής έκδοσης, τότε γιατί το Jazz Hybrid έχει και τα δύο χαρακτηριστικά και είναι και μισό μέτρο κοντύτερο??? Μια χαρά μπορούσαν να τα βάλουν και στο Civic! Βέβαια, αν δεν μας εξηγήσουν γιατί δεν τα έβαλαν, δεν θα καταλάβουμε, οπότε δεν συνεχίζω…!

  • panos

    το μαρσπιε συνεχιζει λιγο κ προς τα φτερα, ασυνηθιστη λεπτομερεια, επισης πεσατε ολοι να
    το φατε, ας περιμενουμε οταν κυκλοφορησει στους δρομους να δουμε πως δειχνει αναμεσα
    στα αλλα αυτοκινητα, παντως οτι κατι δεν παει καλα ειδικα με το πισω μερος ισχυει, αλλα
    μπορει οταν το δουμε μπροστα μας ζωντανο να δημιουργει διαφορετικη εντυπωση..
    α κ προσωπικα δεν μου αρεσει κ πολυ το εσωτερικο του γτ το βρισκω συντηρητικο για χοντα..
    Κ μια συγκριση με το i30 που παρουσιαστηκε προσφατα. Το σιβικ δειχνει απο μακρια την σχεδιαστικη φιλοσοσοφια της χωρας καταγωγης του κ κυριως της χοντα που τολμαει κ εχει κ εντονη προσωπικοτητα, ενω το i30 οτι προσπαθει να μοιασει σε γερμανικα κυριως, αφου ειναι ενα κοκτειλ απο γερμανικα διαφορετικα σχεδιαστικα στοιχεια, που ομως δεν δενουν σωστα
    μεταξυ τους με αποτελεσμα να μην εχει δικη του ταυτοτητα κ να χανει σε αρμονια σε σχεση με
    τα γερμανικα..

  • panos

    το μαρσπιε συνεχιζει λιγο κ προς τα φτερα, ασυνηθιστη λεπτομερεια, επισης πεσατε ολοι να
    το φατε, ας περιμενουμε οταν κυκλοφορησει στους δρομους να δουμε πως δειχνει αναμεσα
    στα αλλα αυτοκινητα, παντως οτι κατι δεν παει καλα ειδικα με το πισω μερος ισχυει, αλλα
    μπορει οταν το δουμε μπροστα μας ζωντανο να δημιουργει διαφορετικη εντυπωση..
    α κ προσωπικα δεν μου αρεσει κ πολυ το εσωτερικο του γτ το βρισκω συντηρητικο για χοντα..
    Κ μια συγκριση με το i30 που παρουσιαστηκε προσφατα. Το σιβικ δειχνει απο μακρια την σχεδιαστικη φιλοσοσοφια της χωρας καταγωγης του κ κυριως της χοντα που τολμαει κ εχει κ εντονη προσωπικοτητα, ενω το i30 οτι προσπαθει να μοιασει σε γερμανικα κυριως, αφου ειναι ενα κοκτειλ απο γερμανικα διαφορετικα σχεδιαστικα στοιχεια, που ομως δεν δενουν σωστα
    μεταξυ τους με αποτελεσμα να μην εχει δικη του ταυτοτητα κ να χανει σε αρμονια σε σχεση με
    τα γερμανικα..

  • ad276

    Εμενα προσωπικα μου αρεσει γιατι επιτελους δεν θυνμιζει ευρωπαικο χατς (βλ.γκολφ.λεον,308.νεο μεγκαν,νεο τιπο κτλ).Ακομα και το νεο i30 θυμιζει ευρωπαικο χατς.Αλλα βλεπετε αυτο πουλαει τωρα.Ισως θα μπορουσε το μπροστινο μερος να ειναι λιγο πιο κομψο αλλα γενικα το ολο στυλ μ αρεσει κυριως γιατι δεν μοιαζει με τα ευρωπαικα “κοφτα” χατς.Εξαιρεση αποτελει η Τζουλιεττα που εχει λιγο σπορτιφ πισω μερος.Τελος θα συμφωνησω με καποιον που ειπε εδω οτι το ωραιοτερο μικρομεσαιο χατς που κυκλοφορει σημερα ειναι το Μαζντα 3 το οποιο αν ειχε και σωστους κινητηρες θα ηταν το απολυτο για εμενα (μαζι με την Τζουλιεττα βεβεαιως βεβαιως).Αυτο που με ανησυχει στο νεο Σιβικ ειναι η τιμολογιακη πολιτικη του εισαγωγεα καθως το βλεπω στην βασικη εκδοση να ξεπερναει τα 20 χιλιαρικα.

  • WhiteRose

    Στην Ευρώπη χλωμό να πουλήσει με τέτοια εμφάνιση.

  • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

    βλέπετε κάποια ομοιότητα;

  • Nik Man

    από τις πίσω πόρτες και μετά θέλει κόψιμο..
    πολύ έχουν αρχίσει να τρολάρουν στην Honda κ δν μου αρέσει.
    μάλλον έχουν πάρει μετοχές της ΚΙΑ κ της Hyundai και για να αναίβουν οι πωλήσεις, βγάζουν τα δικά τους μοντέλα άσχημα..
    το ίδιο παίζει και με την subaru.