Η Pagani Huayra BC στο Nurburgring με στόχο το ρεκόρ

Σχετικά άρθρα

Pagani Huayra BC

H Pagani έχει πάει μια Huayra BC στο Nurburgring με στόχο να κάνει νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου αυτοκινήτου παραγωγής. Η ίδια η εταιρία με δημοσίευσή της στο προφίλ της στο Instagram, επιβεβαίωσε την είδηση, με τους Ιταλούς να έχουν βάλει ως στόχο να σπάσουν το 6:57 της Porsche 918 Spyder, ότι ακριβώς θέλει να κάνει και η Koenigsegg One:1.

Το όνομα της Huayra BC προέρχεται από τα αρχικά του ονόματος του πρώτου πελάτη της Pagani, Benny Caiola και όπως κάθε ειδική έκδοση που σέβεται τον εαυτό της διαθέτει αύξηση της ισχύος και μείωση του βάρους. Όμως η υλοποίηση της, όπως σε κάθε δημιουργία του Horacio, είναι… από άλλο πλανήτη. Το αυτοκίνητο, βασίζεται στο carbon-titanium monocoque chassis της Pagani. Εξοπλίζεται με τον ίδιο, υπερτροφοδοτούμενο V12 των 6,0 λίτρων που προέρχεται από την Mercedes-Benz AMG και διατηρεί την ίδια αρχιτεκτονική αναρτήσεων με διπλά ψαλίδια και στους τέσσερις τροχούς και αμορτισέρ της Ohlins. Οι λεπτομέρειες όμως είναι που κάνουν την διαφορά.

Ο κινητήρας αποδίδει 789 άλογα ενώ η ροπή έχει σκαρφαλώσει από τα 1.000 Nm της standard Huayra, στα 1.098 Nm. Η ισχύς περνά στον δρόμο μέσω ημιαξονίων με τριποδικούς σταυρούς –μία διάταξη με ρίζες στα πρωτότυπα αντοχής- και ενός ολοκαίνουριου κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτό, προέρχεται από την Xtrac και είναι ένα αυτοματοποιημένο, μηχανικό κιβώτιο 7 σχέσεων με ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό και ανθρακονημάτινα συγχρονιζέ! Η Pagani λέει ότι θα μπορούσε να επιλέξει ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αλλά η μονάδα της Xtrac καταφέρνει να μειώσει τον χρόνο αλλαγής ταχύτητας στο μισό –από τα 150 ms της απλής Huayra στα 75 ms– ενώ είναι κατά 40% ελαφρύτερο από ένα διπλού συμπλέκτη.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=72&v=0wUuTRxLvUs

Η Huayra BC επωφελείται από σημαντικές αλλαγές στην εμφάνιση και την αεροδυναμική. Το νέο bodykit εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Dallara και με εξαίρεση την οροφή αλλάζει κάθε panel με έναν και μοναδικό στόχο: επιπλέον downforce. Η εταιρία δεν έδωσε στη δημοσιότητα νούμερα, αλλά κάτι μου λέει ότι τα οφέλη είναι σημαντικά. Και καταλήγουμε στα “ωραία”… Η Huayra BC, είναι 132 κιλά ελαφρύτερη από το standard μοντέλο!

Ζυγίζει μόλις 1.218 κιλά! Πώς έγινε αυτό; Με παθολογική εμμονή στη λεπτομέρεια. Η κολασμένα όμορφη εξάτμιση, είναι κατασκευασμένη από τιτάνιο και ζυγίζει μόλις 2,9 κιλά! Δύο κιλά και 900 γραμμάρια, έναντι των 10 κιλών που ζυγίζει η standard. Τα bespoke φρένα, προέρχονται από την Brembo. Είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το “Monolithic” design της εταιρίας στις εξαπίστονες εμπρός δαγκάνες –οι πίσω είναι τετραπίστονες– και σύμφωνα με την Brembo, είναι 6% ελαφρύτερες από τις απλές. Οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος, μειώνουν κατά 9 κιλά το βάρος ενώ τα ψαλίδια της ανάρτησης είναι κατασκευασμένα από το αεροπορικού τύπου αλουμίνιο που ονομάζεται Avional και είναι 25% ελαφρύτερο από το συμβατικά κράματα. Επίσης, η Pagani λέει ότι χρησιμοποίησε έναν νέο, άγνωστο τύπου ανθρακονημάτων που είναι 50% ελαφρύτερος και 20% ισχυρότερος από το τυπικό carbon.

Μόλις 20 Huayra BC θα κατασκευάσει η Pagani, με κόστος 2,3 εκατ. ευρώ έκαστη, με όλες να έχουν προπουληθεί.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες τους Bottas και Guanyu να μαθαίνουν να driftάρουν

Ο Valtteri Bottas και ο Zhou Guanyu, στο περιθώριο του GP της Αυστραλίας το περασμένο Σαββατοκύριακο, είχαν την ευκαιρία να βρεθούν στην πίστα Calder...

Επικός gaming προσομοιωτής από την Pagani

Η Pagani συνεργάστηκε με την Racing Unleashed, με τους ανθρώπους που κατασκευάζουν προσομοιωτές για τις ομάδες της F1, και δημιούργησαν έναν επικό gaming προσομοιωτή,...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...
Autoblog.gr