1971_Alfa_Romeo_Montreal_01

Αδιαμφισβήτητα η Alfa Romeo Montreal είναι μια από τις 8 ομορφότερες που έβγαλε στη παραγωγή η ιταλική εταιρία. Αυτά τα βαριά τα βλέφαρα, αλλά και άλλες λεπτομέρειες σε κάνουν να την χαρακτηρίσεις “badass”, όντας ίσως το μοναδικό “muscle car” που έβγαλε η Ιταλική εταιρία.

Και μια τέτοια βρίσκεται προς πώληση στο eBay. Η τετραθέσια ιταλίδα καλλονή βγήκε στη παραγωγή το 1970 με έναν V8 2,6-λίτρων, με τον σχεδιασμός της να είναι φανερά ιταλικός. Το ιταλικό σπορ αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε από το μεγάλο Marcello Gandini του περίφημου οίκου Bertone και αρχικά παρουσιάστηκε σαν concept το 1967 στο Μόντρεαλ Expo στον Καναδά. Προκαλεί εντύπωση εκπέμποντας κάτι το διαφορετικό και ιδιαίτερο, όντας από τα κλασσικά αυτοκίνητα που ερωτεύεσαι με την πρώτη ματιά.

1971_Alfa_Romeo_Montreal_02

Όταν είχε πρωτοβγεί, η Montreal ήταν πιο ακριβή από αυτοκίνητα, όπως το Jaguar E-Type και Porsche 911. Μοιράστηκε το σασί με την μικρότερη GTV Coupe, με την Alfa Romeo να προσθέτει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ένα πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Ο στόχος της εταιρείας ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου ανάμεσα σε ένα σπορ και ένα grand tourer, με την εμπορική της πορεία να μην ήταν η αναμενόμενη, καθώς η Alfa Romeo κατάφερε να πουλήσει μόλις 3.900 μονάδες στα επτά χρόνια που το αυτοκίνητο ήταν προς πώληση. Πάντως, η ομορφιά μεγαλώνει με το πέρασμα του χρόνου κάνοντας την Alfa Romeo Montreal να τραβάει τα βλέμματα στο πέρασμά της.

1971_Alfa_Romeo_Montreal_05

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 1971 και έχει διανύσει σχεδόν 113.000 χλμ., με τον πωλητή να ζητά 77.000 δολάρια (€68.400). Μηχανικά, η έκδοση παραγωγή της Montreal ήταν εξοπλισμένη με έναν πολύ πιο ισχυρό 2,6-λίτρων V8 κινητήρα με ψεκασμό καυσίμου, που προερχόταν από τον 2.0-λίτρων V8 που χρησιμοποιούσε η Alfa 33 Stradale και το αγωνιστικό πρωτότυπο Tipo 33. Ο V8 έχει ονομαστική ισχύ 200 ίππους και με τον στροφόμετρο να μπαίνει στα κόκκινα στις 7.000 rpm. Στη μετάδοση είχε ένα πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και μετέφερε τη κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.