Mercedes-Benz Vierzylinder Premium-Diesel, OM 654, 2016 Mercedes-Benz four cylinder premium diesel, OM 654, 2016

Από πέρυσι που ξέσπασε το dieselgate, έχουμε δει όλες τις εταιρείες να κάνουν δηλώσεις για το πιο θα είναι το μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ενώ η μια μετά την άλλη παρουσιάζει και από ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, δίνοντας το στίγμα ότι ο ηλεκτρισμός είναι το μέλλον. Οι κινητήρες ντίζελ είναι στο μάτι του κυκλώνα και ήδη αρκετές εταιρείες ετοιμάζονται να τους καταργήσουν, όπως για παράδειγμα η Renault.

Ο Dieter Zetsche, αφεντικό της Mercedes, έχει αντίθετη άποψη λέγοντας ότι οι κινητήρες ντίζελ εξακολουθούν να έχουν μέλλον και θα ήταν μια “ανοησία” αν τελικά τους καταργήσουν. Συνέχισε λέγοντας ότι ενώ η Volkswagen να έχει θέμα με τους ντίζελ κινητήρες της, οι ντίζελ της Mercedes μπορεί να είναι τόσο καθαροί όσο οι κινητήρες βενζίνης, ενώ όλα τα μοτέρ εκπέμπουν λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Ο Zetsche επιβεβαίωσε πως παρά το σκάνδαλο, τους πολιτικούς και τα μέσα ενημέρωσης, δεν έχουν δει καμιά αλλαγή στις πωλήσεις ντίζελ των μοντέλων της εταιρείας και το ίδιο ισχύει και για την BMW. Για αυτό η εταιρεία θα συνεχίσει να προσφέρει τόσο για όφελος των πελατών όσο και από περιβαλλοντική άποψη, μια καλή επιλογή κινητήρων ντίζελ σε συνεχή βάση.

  • Anestis Genk

    Αν υπάρχουν diesel που δεν βγάζουν αιθάλη οκ, αλλά νομίζω τα φίλτρα μετά από λίγο τα παίζουν

    • DJ_D

      Το ξέρεις οτι πάνε να βάλουν και φίλτρα αιθάλης και στους κινητήρες βενζίνης;

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Καποια στιγμη λενε οτι θα βαλουν και αυτο θα το κανει η Vw πρωτη στα δικα της καμια αλλη εταιρεια δεν ακουσα να το εχει σκεφτει και εφοσον θα ειναι ο κινητηρας ακομη καθαροτερος κατα 80 της 100 ξερεις τι θα σκεφτουν ? αν εχει φιλτρα αιθαλης ο βενζινοκινητηρας καλυτερα να παρω πετρελαιοκινητηρα που θα βγω και ποιο κερδισμενος.

    • Anestis Genk

      Ναι αλλά δεν συγκρίνονται τα μεγέθη + όλα τα φίλτρα και καταλύτες απόσο γνωρίζω κάποτε τα φτύνουν.
      Οπότε καλύτερα να καίμε καθαρότερο καύσιμο παρά να προσπαθούμε να μαζέψουμε τα ασυμάζευτα.

  • Παναγιώτης Κλεάνθης

    Το Diesel Gate δεν επηρέασε καν την αγορά νέων πετρελαιοκίνητων,και το αστείο είναι οτι η Vw βρέθηκε η καθαρότερη αν και για εμένα η Mercedes είναι ανώτερη,η Ευρώπη ας το ξεχάσει και να σταματήσει να είναι δοσίλογοι γιατί στο Παρίσι στην Αγγλία και στην Γερμανία που δήθεν τους ενοχλούν δεν τους αποσυρανε,το θέμα έχει ήδη ξεχαστεί και μερικοί δεν μπορούν να το αποδεχτούν οτι θα έχουν ζωή έναν αιώνα για πλάκα.

    • VaggD

      Ανώτερη η Mercedes που στα μοντέλα της έχει κινητήρες Renault και για να πας από τα 90 στα 100 άλογα σου ζητάει τραγελαφικά ποσά…

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Ναι εχει κινητηρες Renault και την προτιμησε για φθηνο κοστος κατασκευης και θα μπορουσε επισης να ειχε και citroen που ειναι και ποιο καλοι ακομα, το θεμα ειναι οτι αυτης της εταιρειας εκπεμπει πολυ παραπανω ρυπους σε σχεση με την μερσεντες, στα εππαγελματικα της και σε αλλα ακριβα αυτοκινητα εχει αποκλειστικα Bluetec.Η καταληξη ειναι οτι και οι 2 εταιρειες ειναι πολυ καλες δεν βγαζω καμια ασχετη.

    • VaggD

      Αυτό ακριβώς φθηνο κόστος κατασκευής γιατί τα μοντέλα κάτω από τα 40κ δεν είναι πραγματικά Mercedes. Όποτε δεν γίνετε να λέμε την Mercedes ανώτερη την στιγμή που δεν έχει παρουσίαση κάτι δικό της και παίρνει από αλλους. Ο 2λτ που παρουσίασε πρόσφατα δύσκολα θα τον δούμε στα ποιο φθηνά μοντέλα της!

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Mercedes καθαρο δεν το λεω και εγω με κινητηρα Renault μονο με τον δικο του συμφωνω,αλλα δεν παει να πει οτι ειναι κατωτερη,οπως ειπα στα ακριβα μοντελα της θα παρεις αποκλειστικα τον κινητηρα της.

    • Sofian

      Οι ντιζελ της ρενο ειναι φοβεροι..οτι ζηταει τα μαλλια της κεφαλης ναι ζηταει μερκ ειναι αλωστε μπορει να το κανει…υπαρχουν ομως και οι αγορες που δεν κοιτανε καν το 1.5 και πανε σε διλιτρο και πανω που εκει ειναι μερκ μοτερ καθαρα…δυστυχως στην Ελλαδα τπτ απ τα δυο δεν μπορουμε!!

    • VaggD

      Στο τομέα συμβατικών Diesel για έμενα υπαρχουν μόνο οι Γάλλοι !
      Άπλα θεωρώ λάθος να εκθειάζουμε την μερσ για κάτι που δεν είναι δικό.

    • Sofian

      Οσοι ειναι ψαγμενοι λιγακοι ξερουν οτι φοραει ρενο μοτερ η μερκ..και η ιδια οι μερκ τους επαινει αλωστε οποτε ολα καλα!! Απλα δεν υπαρχουν μονο οι μικροι κινητηρες της ρενο ισως ο φιλος εννοουσε τους διλιτρους ντιζελ που ειναι μερκ καθαρα!! Αυτο μονο λεω εγω!! Τεσπα με καταλαβες φιλαρακι!! :P

    • Κυριακος

      Η Mercedes αποφάσισε να μην εξελίξει μικρούς κινητήρες πετρελαίου γιατί μόνο σε χώρες όπως εμείς πουλάει τέτοια μοντέλα. Πιθανον δεν της συμφερει το κοστος εξέλιξης βαση των πωλησεων τέτοιων μοντέλων. Σε άλλες αγορές οι ντίζελ είναι 2.0 και πάνω. Και επέλεξε τους καλύτερους μικρούς ντίζελ που ειναι της renault

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Τι λέτε ρε παιδια; Τα τρία μικρά Renault κάνουν θραύση σε όλη την Ευρώπη και τα δύο από αυτά φοράνε τον γνωστό 1.5 dCI με τα 90 άλογα. Το πρόβλημα δεν είναι ότι μολύνουν αλλά ότι χάνουν χρήματα σε σχέση με την βενζίνη από την κατανάλωση και τους φόρους τους… Ξυπνάτε, το μέλλον πρέπει να είναι το diesel. Στο τέλος μόνο με αστικά μέσα θα κυκλοφορούμε διότι δεν θα μπορούμε να αγοράσουμε ηλεκτρικά λόγω κόστους… VW e-up 28.000€ πλάκα κάνουν;

    • DJ_D

      Έχεις δει τι βγαίνει από την καύση του diesel;

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Ναι και δεν τους περίμενα τόσο καθαρούς, φυσικά από το 2005 οδηγώ diesel, εταιρικό και δεν είχα δώσει σημασία, ούτε μαυρίλα ούτε καν οσμή… Έχεις δίκαιο, στο σύγχρονα οχήματα δεν βγάζει τίποτα…

    • DJ_D

      Χα ωραίος. Που να δεις την εξάτμιση χωρίς dpf πόσο μαύρη είναι. Λόγω της καθαρότητας θα είναι.

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Επιχείρημα λογικό είναι αυτό; Μιλάτε σοβαρά; Που να δείτε και τα βενζινοκίνητα χωρίς καταλύτη!… Ημαρτον τώρα! Μιλάμε για σύγχρονα οχήματα με όποιο εξοπλισμό έχουν… Μην λέμε ανοησίες τώρα! Και το τρένο του Stevenson καρβουνιάρης ήταν…

    • DJ_D

      Δεν πειράζει. Πίστευε οτι είναι καθαρά, για αυτό έχουν και ψηλότερα όρια στα euro5/6, για αυτό κάνουν σαν τρελοί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να μην πάμε σύντομα σε πιο καινούργια όρια και RDE, για αυτό και δεν είχαμε κάτι σκάνδαλα με τα NOx και την VW πριν ένα χρόνο.
      Μόνο οτι καθαρίζουν τον αέρα δεν έχουμε διαβάσει ακόμα. (Αν και αυτό το είχε πει η audi πριν κάτι χρόνια…)
      Έτυχε πριν κανένα 6μηνο να είμαι και σε μια παρουσίαση ενός ερευνητή από το αμέρικα, έλεγε το κόστος των συστημάτων aftertreatment για να μπορούν να κυκλοφορήσουν στο τα diesel εκεί είναι γύρω στα $4-5000.
      Επειδή είναι καθαρά πάνω από όλα.

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Για το περιβάλλον λέμε τώρα; Αν ναι το πιο οικολογικό είναι το γαίδουράκι… Γιατί και το ρευματάκι ουράνιο, κάρβουνο ή ντίζελ θέλει να να παραχθεί…

    • Pandal

      Οι μικροί κινητήρες είναι ρενω στα μεγάλα ιχ και μικρά φορτηγά είναι κορυφαίοι της μερτσ

  • George McR

    Ελάχιστοι άνθρωποι στην Ελλάδα μπορούν να πάρουν το αυτοκίνητο που θέλουν κ πρέπει. Οι ντιζελ αναγκαστικά δουλεύουν σωστά στα μεγάλα κυβικά. Εδώ μας κυνηγάνε ακόμα κ για κάτω από εκατό γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα. Για να μην πω για κυβικά. Εδώ θα βαρανε ακόμα κ τα ηλεκτρικά. Αυτά όλα έχουν φιλολογικό ενδιαφέρον για την Ινδία της Ευρώπης. Αναγκαστικά βενζίνη μικρά κ ο Θεός βοηθός.

  • Mika

    Παρολα αυτα, η Μερσεντες δεν εχει ενα κινητηρα diesel σε μικρα κυβικα κι αναγκαζεται και παιρνει για τις Α,Β,GLA Class, απο τη Renault η τη Nissan…
    Nα δω αν τους καταργησει η Renault τι θα κανει..Η θα παει αλλου η θα πρεπει να βγαλει δικους της…

  • manowar

    Μπουρδελοκινητηρες μαζουτ..

  • ντικ

    Νομίζω ότι είμαστε πολλοί, που έχουμε την ίδια άποψη, με την mercedes…

    • manowar

      Απο την αποψη οτι συμφερει στις τσεπες μας ναι αλλα σε ολα τα αλλα……

    • ντικ

      Ροπή, φίλε, ροπή, μία λέξη που τα λέει όλα…

    • manowar

      Σε ολα τα αλλα ειναι για το νικ name σου

    • ντικ

      Καλά, ό,τι πεις

  • ΝΙΑΝ

    Κάποια στιγμή η κινητήρες diesel θα εκλείψουν, για τον απλό λόγω ότι είναι πολύ καλοί. Το θέμα των ρυπων μπορεί να ρυθμιστεί, αλλα οι εταρειες θέλουν να υπάρχει συνεχές turnover στο στολο αυτοκίνητων. Ένας diesel βγάζει χαλαρα 4πλασια km από εκείνον της βενζίνης και είναι και αισθητά λιγότερο ζημιαρικος. Θέλουν ο στόκος των πολιτικών αυτοκινητων να αλλάζει κάθε 5ετια, οποτε μια χαρά εινιαι η βενζίνη. Τα βγάζει τα χιλιόμετρα τις 5 ετιας , έχει και της βλαβουλες της ( το επιζητούν και η εταιρείες για τα αναλώσιμα). Τους diesel θα τους κρατήσουν για τα επαγγελματικά που τα αλλάζεις κάθε 10-15 χρόνια. Για τους κακομοιρους δε, που θα πάρουν ηλεκτρικό ( ηλεκτρονικό θα έλεγα) θα τους αναγκάζουν να το αλλάζουν γιατί απλα κάποια στιγμή δεν θα γινεται αναβάθμιση ή η αλλαγή μπαταριας θα είναι οικονομικά ασυμφορη. Απλα το diesel δεν συνάδει με το marketing του σήμερα. Οι ρυποι είναι η πρόφαση όχι ο λόγος. υπάρχουν οι βιομηχανίες ή τα αλλα μέσα μεταφορας- αεροπλάνα, καράβια – που ρυπαινουν πραγματικα. Πεδίο δοξης λαμπρον αν κάποιος αποφασίσει να επέμβει πραγματικα

    • Pandal

      Έτσι ακριβώς. … προωθουνται τα συμφέροντα μέσω του μάρκετινγκ.

  • Spiros Athanassopoulos

    Αυτη τη στιγμη η μερσεντες δεν εχει επενδυσει σε τεχνολογια πετρελαιου διοτι αγοραζει ετοιμους κινητρες απο τη ρενο. Ακομα και το διλιτρο εψιλον εχει ρενο μηχανη. Οποτε λογικο να βριζει…

    • DJ_D

      lol, ναι, ιδέα δεν έχουν απο κινητήρες…

      https://www.autoblog.gr/2016/02/15/neos-2-0-litros-diesel-kinhthras-apo-thn-mercedes/

    • Spiros Athanassopoulos

      Αυτα τα λεν οι πωλητες της μερσεντες…

    • DJ_D

      Ε αφού το λέει ένας τυχαίος Σπύρος σε ένα τυχαίο site στο internet, έτσι θα είναι, τι το κουράζουμε…

    • Spiros Athanassopoulos

      Τυχαιος εισαι εσυ.εγω απλα εγραψα τί μου ανεφερε πωλητης της μερσεντες.