lumma-design-bmw-x6-m-8

Το γιατί είναι κομματάκι εμφανές. Το “διακριτικό” κίτρινο της τροχαίας σε συνδυασμό με το φουσκωμένο body kit, καθιστούν την Χ6 Μ αξιοθέατο από όπου και αν περάσει. Το “πουλ-μουρ”, ωστόσο, δεν είναι το μόνο που τραβά την προσοχή μας.

Πέρα από τις ανθρακονημάτινες πινελιές στο splitter, τα “νεφρά” της μάσκας, το πλαίσιο του παρμπρίζ και τους καθρέπτες, η Lumma Design τονώνει κατά 175 άλογα και 230 Νm ροπής την καρδιά της Χ6. Ήτοι 750 ίπποι και μια ροπή στις παρυφές της χιλιάδας, καθώς φτάνει τα 980 Νm. Οι 2 τόνοι του γερμανικού SUV (sorry, SAV) σταματάνε να επιταχύνουν κοντά στα 300 χλμ/ώρα και αφού πρώτα έχουν “χτυπήσει” την πρώτη εκατοντάδα σε κάτω από 4 δευτερόλεπτα.

bmw_x6_m_lumma_design_12

Στα της εμφάνισης πάλι, το πλάτος έχει “πάρει” 40 χλστ., o πίσω διαχύτης φιλοξενεί στο κέντρο τις 4 απολήξεις της custom εξάτμισης (αλά Corvette), ενώ το καπό είναι προνόμιο όλων των χωρών, πλην Γερμανίας, καθώς δεν παίρνει έγκριση για χρήση δρόμου.

Ο πρωταγωνιστής της Lumma CLR X6 R , που δεν είναι άλλος από το χρώμα, τέλος ονομάζεται “fluorescent yellow” και φέρει τον κωδικό RAL 1026.

  • Mika

    Aυτο δεν χρειαζεται φωτα, το βραδυ θα φωσφοριζει απ οπου κι αν περναει!!!!

    • Renesis1

      Με αυτό το χρώμα, οποιοδήποτε αμάξι γίνεται φάρος των δρόμων.. https://pbs.twimg.com/media/CHevbjiVAAAR3WG.jpg

    • αυτο το εβαψαν ετσι…ωστε να μπορουν να το βλεπουν οταν μετρα ο ανταγωνισμος καροτσες !!!!!! :-P :-P

    • Renesis1

      :)))))

  • mother1russia

    Οτι πρεπει για κλαρινογαμπρους

  • η αμηχανη στιγμη που εχεις SUV…και δεν μπορεις να το παρκαρεις πανω σε πεζοδρομιο !!!!!