726525

Το βάρος αποτελεί εδώ και δεκαετίες ένα μεγάλο κεφάλαιο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Σε μια προσπάθεια να κάνουν τα αυτοκίνητα πιο ασφαλή και άνετα, το βάρος πήρε την ανιούσα, ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχουν βρεθεί νέοι τρόποι και νέα υλικά προκειμένου να μειωθεί ξανά, με αποτέλεσμα καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και μικρότερη κατανάλωση.

Ωστόσο, είναι μεγάλο κεφάλαιο και όταν πρέπει να κινηθείς γρήγορα στην πίστα. Βέβαια, όλοι θα ήθελαν ένα πολύ ελαφρύ όχημα, αλλά ο Randy Pobst είναι εδώ για να σου μάθει πώς να το χρησιμοποιείς προς όφελός σου, ακόμα κι αν τα νούμερα είναι μεγάλα. Το video είναι για μία ακόμα φορά εξαιρετικό και το μάθημα από τον Pobst υψηλού επιπέδου.

  • biiALFA

    Ωπα ωπα ωπα….δε το ειδα το βιδεο ακομα,αλλα φανταζομαι τι θα γινει στα σχολια…

    • Κώστας

      δεν εννοεί αυτο που φανταζεσαι (οτι πρεπει να ειναι βαρυ ενα αμαξι για να στριβει) αλλά πως να το χρησιμοποιεις για να στριψεις με ασφαλεια.
      οπως λεει και στο τελος ”learn to manage your weight”

    • biiALFA

      Ουφ..παλι καλα..χαχα

    • Giannis

      Μην βιαζεσαι…

    • Giannis

      Μετά από 9 λεπτά αφοτου έγραψα μην βιαζεσαι…δικαιωθηκα.Και ερωτω κύριοι εάν αυτό δεν είναι mini προφητεία τότε τι είναι ?

    • biiALFA

      xaxaxaxa τελικα εγινε αυτο ακριβως που φανταζομουν…παλι φροντιστηριο εχουμε πιο κατω στα σχολια

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Μου θυμίζεις κάτι παλιές Ελληνικές ταινίες, που έπιανε ο Σύζυγος επ’αυτοφώρω
      την Γυναίκα του με άλλον και η παλαβή του έλεγε:
      ”μωρό μου δεν είναι αυτό που φαντάζεσαι”. : ) : )
      Α χα χα χα χα χα χα χα χα χα!
      Καλά ρε διοπτροφόρε, να μην βλέπεις πόσο κοστίζει ένα σημερινό GTR πάει στο καλό,αλλά κάνεις πως δεν ακούς κιόλας τον Randy από το 2:29!
      Γελάνε και τα γαρμπιλοχάλικα 3Α οδοποιίας ρεεε! : ) : )

    • Κώστας

      θελω να μου πεις το ονομα του καθηγητη φυσικης που ειχες στο σχολειο να του δωσω συγχαρητηρια για τις γνωσεις που σου εδωσε…
      ο τιτλος του βιντεο λεγεται weight managment δηλαδη πως να κοντρολαρεις το βαρος πως οφελος σου,οταν τυχει να οδηγησεις ενα αμαξι βαρυ οπως αυτο του βιντεο,δεν λεει πουθενα οτι το βαρος-σαν μαζα- ειναι θεμιτο
      αλλά στου κουφου την πορτα…

    • Mika

      ….παρε τη πορτα και φυγε!!!
      :p :p

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Χα χα ο ψεματούλης πινόκιο δεν στα είπε καλά!Υποφέρει από επιλεκτική αμνησία!
      Από το 2.29 αρχίζει ο πόνος!! Ο RANDY TONIZEI : ΜΕ ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΦΟΡΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ,ΤΟΣΟ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΦΥΣΗ! : ) : )

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Xε-χε, γατάκια απόψε έχει ΣΩΒΕ=Σωματική Βελτίωση!Μπαμπίνο ξεκινάς πρώτος με κάμψεις!
    Στον Homo ρε θα πουλήσετε εξυπνάδες για την αυτοκίνηση;;
    Από το 2:29…. MORE WEIGHT, MORE GRIP, MORE WEIGHT, MORE GRIP!
    Γατάκια, μέχρι και απλά-παραστατικά σας το εξηγεί ο ROBST ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΩΝΩΝ, με το χεράκι του πως ΑΥΞΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΣΗ!
    Εγώ σας έδωσα 500 τέτοια παραδείγματα! : ) : )

    • Tasos.pap

      Η λέξη weight εκφράζει την κάθετη δύναμη. Αυτό που λέει ο ροστ δεν είναι ” κάνε ένα βαρύ όχημα” αλλά δείχνει πως να χρησιμοποιείς το βάρος. Στο δια ταυτα τώρα ,γιατί βλέπω πολλά σχόλια για το θέμα. Θες βάρος στον κάθετο άξονα, όχι στον οριζόντιο. Πως το παίρνεις αυτό ; αεροδυναμικά βοηθήματα είναι η απάντηση. Αν βάλω σακιά με πατάτες στο πορτμπαγκάζ ναι μες τα πίσω λάστιχα θα έχουν καλύτερη πρόσφυση για να μην σπινιαρουν , αλλά όταν μπούμε στην στροφή και αρχίσουμε να στρίβουμε τότε τα σακιά θα θέλουν να συνεχίσουν ευθεία με αποτέλεσμα να έχουμε υπερστροφή.

    • Mika

      Εχει μαλλιασει η γλωσσα πολλων εδω μεσα μ αυτο που του γραφεις, κι απλα ΔΕΝ καταλαβαινει!!!Νομιζω και με σενα θα γινει ακριβως το ιδιο!!!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Και εσύ για φροντιστήριο στον Randy να σε μάθει πως στρίβουν. : )
      Σε ένα ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ LOTUS ELISE, μπορείς ρε να του βάλεις 900 άλογα+κτηνώδεις ροπές και να το βάλεις στο Νurburgring για χρόνο;;;

      Δεν θα πατάει ΠΟΥΘΕΝΑ ρε ανίδεοι!
      Ασχοληθείτε εκεί με κανά ψευτοσηματάκι και αφήστε τα σοβαρά περί αυτοκίνησης.
      Δεν ξέρετε που πάνε τα 4 (ελαστικά εννοώ).

    • Mika

      Ρε ασχετιδη, για να το κανεις αυτο στη παναλαφη Lotus, δεν φτανει μονο να ενισχυσεις το σασι, που αυτο θα προσθεσει αναγκαστικα καποιο βαρος,αλλα κυριως να του βαλεις αεροτομες τυπου Pikes Peak για να στριβει και να μη φυγει στο πρωτο χαντακι, δηλαδη καθετο βαρος, οχι στατικο, να της χωσεις αλλα 900 κιλα, για να παταει καλυτερα!!!!
      Δηλαδη με τη δικη σου χομο-λογικη, στο απλο GT-R με τα 550 αλογα και τα 1750 ας πουμε κιλα, και σ αυτα της Alpha Omega, με τα 2000 που πανε ομως μονο ευθεια, για να τα δουμε να γραφουν χρονους στο Ring πρεπει να τα κανουμε 4 τονους??????Hμαρτον και Jesus Christ..
      :p :p

      Kαι μια και φιλοτιμηθηκες κι εισαι πολυ excited βλεπω να απαντας σ αυτο το αρθρο, μηπως βρηκες τελικα ποσο κανει το Golf R και η Veloce στην Ελλαδα, γιατι ακομα περιμενουμε Mr I know it all!!!

      :p :p :p

    • NIKOS HomoAkatastatus

      H KAΘΕΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΣΕ ΚΙΛΑ. ΚΙ-ΛΑ , ΚΙ-ΛΑ.
      Όταν ΔΕΝ μπορούμε να έχουμε τεράστιες αεροτομές στα καθημερινά αυτοκίνητα επιδόσεων(διότι δεν είναι αγωνιστικά), τότε ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ ΣΤΑΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ.

      Και θα μου πεις μετά το κλασικό των ασχέτων, μα καλά γιατί δεν προσθέτουν σακιά με πατάτες στα αγωνιστικά και βάζουν τις αεροτομές;;

      Μα διότι στους αγώνες, χρειάζονται ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΕΙΣ ΦΟΡΤΙΩΝ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΑ!
      Αυτό δεν γίνεται τόσο εύκολα με τα ΣΤΑΤΙΚΑ ΦΟΡΤΙΑ, διότι θα μπαινόβγαζαν στατικά κιλά οι αγωνιστικές ομάδες, ενώ με μερικά κλικ στις αεροτομές, προσθέτουν ή αφαιρούν ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ, ανάλογα τις ανάγκες(στροφές) της πίστας.

      Για ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ την κεντρομόλο δύναμη, ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΒΑΡΟΣ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ.
      ΔΕΝ αφαιρούν όπως φαντασιώνεστε πολλοί.

    • edurakias

      sta agonistika vazoun kai erma sin varos gia kaliteri epipleon isonomia !!!

    • Spider

      Είπα να μην γράψω σχόλιο,γιατί δεν γουστάρω αυτό τον τρόπο που επιλέγει το ΑΒ να αυξάνει την επισκεψιμότητα,με αβανταδόρικα άρθρα,θα το κάνω όμως για τελευταία ίσως φορά.
      Στο έχω ξαναγράψει,ότι όταν θα καταλάβεις την διαφορά μεταξύ του στατικού βάρους και της αεροδυναμικά παραγόμενης κάθετης δύναμης, τότε θα συζητήσουμε. Δυστυχώς όμως επιβεβαιώνεται για ακόμη μία φορά το ρητό που λέει η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας. Διότι,έναν που δεν γνωρίζει μπορείς να τον διδάξεις και να μάθει.Με έναν όμως που τα έμαθε(?) στραβά ή απλά προσπαθεί με το μυαλό του να καταλάβει τί γίνεται χωρίς να έχει και θεωρητικό επίπεδο δεν γίνεται να κάνεις κουβέντα._

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Τα άρθρα αυτά, μας δείχνουν πολύ σημαντικά για την αυτοκίνηση,
      απ’το να χτυπιέστε για τα ταμπελοσαπάκια.
      Tις φαντασιοπαπάτζες σου, να τις πεις και στην ΝΑSA, όταν μέχρι και από εκεί σας ανέβασα τι σημαίνει DOWNFORCE και πως την μετρούν ΣΕ ΚΙΛΑ.

      ΔΕΝ έχετε ανεβάσει ΟΥΔΕΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ, για τις φαντασίες σας.
      Αντιθέτως σας ανέβασα ΠΑΜΠΟΛΕΣ,μέχρι και ο RANDY σας εκμηδενίζει.
      Ο ΨΕΥΤΟΕΓΩΙΣΜΟΣ σας είναι το πρόβλημα σας.
      Το να μην γνωρίζουμε κάτι και να το μαθαίνουμε είναι απολύτως λογικό.

    • biiALFA

      ……η φυσικη γυμνασιου λεει οτι Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΣΕ NEWTON, τα κιλα μετρανε ΜΑΖΑ….το σκεπτικο σου μπαζει σε διαφορα σημεια..τα εχουμε ξαναπει..ξεσκονισε τα βιβλια φυσικης και μπορει να δεις που εχεις δικιο κ που αδικο..το θεμα ειναι πιο περιπλοκο απο το απλοικο “βαρος συν δυναμη ισον ταχυτητα ” που ελεγες σε παλιοτερα ποστ

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Κλασικό λάθος κάνεις.
      https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%AC%CE%B6%CE%B1
      ”Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση μεταξύ μάζας και βάρους. Η μάζα εκφράζει την ποσότητα της ύλης, ενώ το βάρος είναι η ελκτική δύναμη που ασκεί ένα οποιοδήποτε σώμα σε ένα άλλο σώμα.
      Η μάζα είναι μονόμετρο μέγεθος ενώ το βάρος είναι διανυσματικό. Κατόπιν, η μάζα παραμένει ίδια σε οποιοδήποτε σημείο του Σύμπαντος ενώ το βάρος μεταβάλλεται. Για παράδειγμα στην επιφάνεια της σελήνης, κάποιος είναι 6 (έξι) φορές πιο ελαφρύς από ότι στη Γη”.

    • Tasos.pap

      Ας πάρουμε την λοτους με τα 900 αλογάκια που υποθέσαμε και ας πάρουμε το ιδανικό σενάριο. Στην δίκη μου θα βάλω αεροδυναμικά βοηθήματα και στην δίκη σου θα βάλεις χρυσό στο πάτωμα για να γίνει βαρύτερη. Το πιο αξιοσημείωτο είναι πως , όταν η δίκη μου θα είναι σταματημένη θα ζυγίζει 800κιλα ενώ η δίκη 2.000 κιλά ενώ όταν θα τρέχουμε με 100 km/h και οι δυο 2.500 κιλά. Ποιος από τους δυο μας θα γυρίσει γρηγορότερα;

    • αν τρεχετε και οι 2 σταθερα με Μ.Ο.Τ 100χλ..θα φτασετε την ιδια ωρα…αλλα εσυ θα εχεις ξοδεψει ασφαλως λιγοτερα καυσιμα…..θα εχεις ταλαιπρωησει πολυ λιγοτερο τα φρενα σου…..κτλ !!! :-D

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Με πρόλαβες ρε μπαγάσα..

    • στα μαθηματικα φυσικη ημουν αριστος !!!! και δεν ειχα τον ιδιο καθηγητ με τον ΗΟΜΟ !!!! :-P

    • Tasos.pap

      Εγώ το ξέρω αυτό όπως ξέρω και το πω θα γυρίσω γρηγορότερα στην πίστα. Απλώς έθεσα το απλό αυτό παράδειγμα προκειμένου ν δει το θέμα από άλλη σκοπιά μήπως βοηθήσει τον Homo να καταλάβει την διαφορά ανάμεσα στο downforce και στο σακί με τις ντομάτες από τον παππού.

    • ειμαι απο κινητο….θα το δω αυριο και θα σε πω !!! μην νομιζεις οτι δεν το εχω δει το αρθρο !!! απλα δεν εχω δει ακομα το βιντεο !!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ti να μου πεις ρε;;Εδώ δεν έχεις δει καν το video και μοιράζεις θετικές ήδη στους άλλους, για να μην παραδεχθείς το Ηλίου φαεινότερον! : )
      Σας έχω γεννήσει εσάς τους ταμπελολάτρες και δεν πρόκειται να παραδεχθείτε ούτε μπροστά στο εκτελεστικό απόσπασμα! : )

      Τουλάχιστον όταν δεις το video, παρατήρησε στο σημείο που έχει τις μπάλες πίσω και πηγαινοέρχονται κατά την κίνηση….

      Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ότι σας έλεγα, για τα πισωμήχανα-κεντρομήχανα,
      που παρουσιάζουν την μεταφορά φορτίων…..
      Αυτά τα έχουν πει πολλοί περί εκκρεμούς και τα έλεγε κάτι ”αιώνες”
      πριν ο ΕΝΖΟ, σε κάτι γιωτόμπαλα που δεν ήξεραν
      που πάνε τα 4,(ελαστικά εννοώ). : )

  • panos
  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Καλά το renegade το έχει δεί πως φρενάρει?
    Όχι τάρανδος, ελέφαντας μπορεί να βρεθεί στο πίσω κάθισμα. (1:18 ως 1:48)
    Γατάκι Randy.
    :-P