gt-r-vs-nsx

Δύο πολύ δυνατοί ανταγωνιστές από την ίδια χώρα. Αναφέρομαι φυσικά στο Nissan GT-R και το Honda NSX. Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2020 για να δούμε το GT-R R36, έτσι οι συγκρίσεις γίνονται με το ανανεωμένο μοντέλο. Το NSX έχει αποδειχθεί ότι είναι πολύ γρήγορο σε ευθεία και πίστα, αλλά μπορεί να είναι ταχύτερο από τον «Godzilla»;

Το γερμανικό Auto Bild είχε στα χέρια του και τα δύο, γι’ αυτό και δεν έχασε την ευκαιρία. Αρχικά μέτρησε τα δύο αυτοκίνητα στην επιτάχυνση, εκεί που το GT-R κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και τα 0-200 χλμ/ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα, όταν το NSX σημειώνει τον ίδιο χρόνο για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα, αλλά χρειάζεται 0,2 δευτερόλεπτα λιγότερα για τα 0-200 χλμ/ώρα.

Τι γίνεται, όμως, όταν μπουν στην πίστα; Η διαφορά δεν είναι μεγάλη, αλλά το NSX αποδεικνύεται ταχύτερο. Χρειάστηκε 1:31.27 για έναν γύρο, όταν στον αντίποδα το GT-R σταμάτησε το χρονόμετρο σε 1:31.95, όπως μπορείς να δεις στο τέλος του video.

  • SAMURAI-66

    Ελαχιστα με ενδιαφερουν οι μικροδιαφορες στο χρονο τους.
    Αυτο που βλεπω ειναι οτι αμφοτερα αποτελουν μηχανηματα απολυτης οδηγησης και σκεψη στο μυαλο αρκετων,δυσκολη η επιλογη στην μεταξυ τους κοντρα για το ποιο θα κερδισει την καρδια σου.

  • Mrdesperado32

    αμαξαρες και τα δυο…η αναγεννηση των ιαπωνων ειναι σε πληρη εξελιξη…ερχονται αναλογα εργαλεια συντομα…αφου διδαξαν στον πλανητη τεχνολογια την τελευταια 15ετια ηρθε η ωρα τους να κλεισουν στοματα και σπιτια…ο γκοτζιλας εκανε την αρχη αφηνωντας αφωνο τον πλανητη.γερασε αλλα καλα κρατιεται ακομα.αναμενουμε λοιπον τα καλυτερα.

  • Mrdesperado32

    ωραια η αποψη σου για το βιντεο…στοχευμενη και ευστοχη

  • manowar

    καλα αν ηταν να αγορασω ενα απο τα 2 με κλειστα ματια gtr.η υπεροχη του φαινεται οτι χωρις να εχει τις απιστευτες ρεπριζ απο τις τρελες ροπες του ρευματος οτι ειναι ελαχιστα πιο πισω και το αλλο ειναι το βαρος…το βαρος ειναι ο εχθρος της σπορ αυτοκινησης..

    • Sofian

      Με στεναχωρεις τωρα ομως… :P Εγω το Χοντα θα επερνα :P Πιο ομορφο σχεδιαστικα θεωρω και οι μικροδιαφορες δεν μου κανουν αισθηση!!! Κεντρομηχανο θα επερνα σε αυτα τα λεφτα!!

      Υ.Γ με σημα Χοντα ομως και οχι Ακουρα!!

  • edurakias

    Toso mikri diafora einai ena odigiko lathos pantos opos kai na exei to nsx exei tis dinameis na stathei dipla ston thriliko godzila !!!

  • Anestis Genk

    Ρεαλιστικά…αν δεν τα οδηγήσεις δεν ξες, καθώς ο μεγαλύτερος παράγοντας είναι ο οδηγός κι αν μπει και στο παιχνίδι σκάλισμα στις αναρτήσεις και στα λάστιχα τότε πολλά αυτοκίνητα μπορούν να μεταμορφωθούν οπότε ένας χρόνος στην πίστα λίγα λέει. Α ναι και ο δρόμος παίζει ρόλο, στην ελληνική γλιστερή άσφαλτο ένα μαμά WRX μπορεί να είναι υπερστροφικό, ενώ σε μια πίστα συνήθως είναι υποστροφικό διαλύοντας τα πρόσθια λάστιχα.
    Δεν θα έπαιρνα το ψευτοNSX γιατί δεν είναι Japan.

  • Christos Dimou

    Τόσα χρόνια μετά και το GT-R παραμένει οτι πιο φθηνό υπάρχει για το supercar territory. Εξαιρετικό και το Honda και χαλάλι ο χρόνος επωασης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

  • panos
  • ckbond

    Με +90.000 ευρώ παραπάνω κερδίζεις 60 δέκατα… Hell yeeeeaaaa…. καλό το deal… :p :p :p

    Το Honda θα το έπαιρνα μόνο και μόνο για την ιστορία που κουβαλάει… Το GTR θα το έπαιρνα για όλα τα άλλα… :D