renault-twin-turbo-engine


Κατά την τελευταία δεκαετία, η τάση στους κινητήρες σε ότι αφορά το μέγεθός τους ήταν η συρρίκνωση. Το downsizing των κινητήρων οδήγησε σε τρικύλινδρα, ακόμη και σε δικύλινδρα μοτέρ μικρών κυβικών, ώστε οι αυτοκινητοβιομηχανίες να καταφέρουν να πιάσουν τα όλο και αυστηρότερα μέτρα εκπομπών ρύπων.

Το Dieselgate όμως έφερε στην επιφάνεια την πραγματικότητα, πως δηλαδή, οι μικροί κινητήρες δεν είναι τόσο καθαροί όσο μας έλεγαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, γι’αυτό και αυτές πλέον κάνουν στροφή 180 μοιρών και ετοιμάζουν πλέον νέους μεγαλύτερους κινητήρες, οι οποίοι θα διαθέτουν υβριδισμό.

Όπως δηλώνει ο Pavan Potluri, αναλυτής της IHS Automotive, οι μικροί κινητήρες όταν λειτουργούν σε υψηλότερα φορτία από αυτά που απαιτούνται κατά τις δοκιμές μέτρησης των ρύπων στην Ευρώπη, υπερβαίνουν κατά πολύ τα νόμιμα επίπεδα εκπομπών. Έτσι εξηγείται πλέον γιατί ο 1.200αρης diesel της GM θα αντικατασταθεί το 2019, από έναν νέο, ο οποίος θα είναι 25% με 30% μεγαλύτερος σε χωρητικότητα. Την ίδια συνταγή ακολουθεί και η Volkswagen η οποία θα αντικαταστήσει τον 1.4 TDI με έναν 1.6 TDI, με την Renault να σχεδιάζει να μεγαλώνει κατά 10% την χωρητικότητα του R9M 1.600αρη diesel κινητήρα της, ο οποίος είχε αντικαταστήσει τον 1.900αρη diesel πίσω το 2011.

Το Reuters αναφέρει πως όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν αρκετά χρήματα στα τμήματα έρευνας και ανάπτυξής τους, για την ανάπτυξη νέων υβριδικών κινητήρων, αλλά και ηλεκτροκινητήρων, οι οποίοι θα πρέπει να συμμορφώνονται με τα νέα πρότυπα εκπομπών που θα τεθούν σε ισχύ το 2019. Το μέλλον του downsizing είναι υβριδικό, μιας και οι εταιρίες θα παίρνουν έναν μικρό κινητήρα και δεν θα του μειώνουν την χωρητικότητα, αλλά θα του τοποθετούν έναν ηλεκτροκινητήρα, ώστε αυτός να μπορεί να πληροί τα πρότυπα εκπομπών.

Στις σχετικές ειδήσεις, η ολλανδική RDW δοκίμασε 30 αυτοκίνητα για να δει αν αυτά καλύπτουν τα πρότυπα εκπομπών. Το αποτέλεσμα των δοκιμών ήταν τα 16 από αυτά να αποτύχουν στο δικό της πρωτόκολλο δοκιμής που ανέπτυξε σε συνεργασία με το TNO.

Πέτυχαν Απέτυχαν
Chevrolet Captiva Chevrolet Aveo
Hyundai H-1 Chevrolet Cruze
Hyundai IX20 Chevrolet Orlando
Isuzu D-Max (2x) Hyundai i40
Kia Venga Jeep Grand Cherokee Van
Opel Antara Jeep Wrangler Unlimited Van (2x)
Suzuki Swift Kia C’eed
Volvo V40 (4x) Kia Optima
Volvo V40 Cross Country Kia Sorento
Volvo V50 Opel Mokka (2x)
  Suzuki Vitara
  Suzuki SX4
  Volvo XC90 (2x)
  • DimitrisBXL

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!! Δωστε κυβικα στον λαο

    • giannisb

      Κυβικα=τεκμηρια=φοροι=χρηματα και χρηματα δεν υπαρχουν τουλαχιστον στην ελλινικη πραγματικοτιτα + οτι η συντιριση μεγαλου κυβισμου θελει περισσοτερα λεφτα απο τους μικρους οποτε downsizing και ξανα downsizing τουλαχιστον στους βενζινοκινητηρες

    • Spyros

      Κυβικά = χωρητικότητα κινητήρα. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

      Εάν τα δικά μας τα τζιμάνια έχουν συνδυάσει τα κυβικά με την φορολόγηση, δε θα είναι κάτι που θα έπρεπε να απασχολήσει μία αυτοκινητοβιομηχανία. Σιγά μην βγάλουν “ειδικά” αμάξια για εμάς επειδή δεν καταλαβαίνουμε ότι τα κυβικά δε πρέπει να συνδυάζονται με τη φορολόγηση.

      Οπότε… “ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! Δώστε κυβικά στο λαό!”

    • Spider

      Ζείς εκτός Ελλάδος? Εάν ναι,είναι λογικό να μην σε απασχολεί η αύξηση του κυβισμού.Εάν όχι όμως,όπως λέει ποιο πάνω και ο Γιάννης,κυβικά=τεκμήριο=φόροι. Σαφώς και τα εργοστάσια δεν ασχολούνται με εμάς,αλλά εμείς εδώ ζούμε και με την ελληνική πραγματικότητα κατά βάση ασχολούμαστε.

    • Spyros

      Ελλάδα μένω. Απλά θεωρώ πιο σωστό να αλλάξουμε εμείς το ΠΑΡΑΛΟΓΟ φορολογικό καθεστώς μας, παρά να συμβαδίσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες με τις κουλαμάρες μας.

    • Spider

      Δεν υπάρχει κανένα παράλογο φορολογικό καθεστώς. Η Ελλάδα είμαι μία χώρα που παράγει πολύ λίγα και με κάποιον τρόπο αφενός πρέπει να βρεθούν φορολογικά έσοδα, αφετέρου πρέπει να περιοριστεί η εξαγωγή συναλλάγματος για αγορά (ακριβών) προϊόντων,έτσι ώστε να υπάρχει μία σχετική ισορροπία στο ισοζύγιο εισαγωγών-εξαγωγών. Αυτοί που πιπιλίζουν διαρκώς την καραμέλα της υπερβολικής φορολογίας,είναι οι εισαγωγείς,οι ντίλερς,τα περιοδικά και τα διάφορα sites-blogs αυτοκινήτου που έχουν προφανή όφελος από την αύξηση των πωλήσεων αυτοκινήτων. Σαφώς και το αυτοκίνητο είναι υπερφορολογημένο στην χώρα μας,όπως είναι και σε κάθε χώρα που δεν έχει αυτοκινητοβιομηχανία και σοβαρή βιομηχανική παραγωγή γενικότερα.

    • Spyros

      Ξαναδιάβασε τι έγραψα σε παρακαλώ. Δεν έγραψα κάτι για “υπερβολική” φορολόγηση, έγραψα για παράλογη. Δεν εξετάζω το ΠΟΣΟ, αλλά το ΠΩΣ. Το να φορολογείς με βάση τον κυβισμό είναι το ίδιο λογικό με το να φορολογείς με βάση… το χρώμα.

    • Spider

      Το πως φορολογείς, εξαρτάται από το πόσα θέλεις να μαζέψεις. Φορολογώντας τα κυβικά, υπάρχει μία αναλογικότητα του φόρου με βάση την αξία του αυτοκινήτου, κάνοντας την παραδοχή ότι όσο περισσότερα τα κυβικά τόση μεγαλύτερη η αξία του οχήματος ( που δεν ισχύει πάντα ). Πάντως είτε παράλογη την ονομάσεις, είτε όπως αλλιώς θέλεις,στο τέλος καταλήγει να είναι υπερβολική.

    • Jake Snake

      Το τερμάτισες bro…

    • Jake Snake

      Ότι να ναι.. Όλα αυτά που προσπαθείς να μας πεις ότι ισχύουν, δεν συνδέονται μεταξύ τους.. Τι σχέση έχει η παραγωγή αυτοκινήτου, με την φορολόγησή του και τα εμπορικά ισοζύγια;; Θες να μας πεις ότι το θέμα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ στην Ελλάδα, δεν έχει τσακιστεί στην φορολογία όλα αυτά τα χρόνια, δημιουργώντας έναν στόλο ασυντήρητο, χαμηλών κυβικών και μηδενικής ενεργητικής ασφάλειας, που τσακίζει τους μη έχοντες;

    • Spider

      Οικονομική θεωρία σε απάντηση λίγων γραμμών δεν γίνεται…

    • bulldog

      Και είναι παράλογο!

    • DimitrisBXL

      Αγαπητέ Γιάννη,

      Δυστυχώς η Ελλάδα δεν είναι το κέντρο του κόσμου όπως πολλοί θα ήθελαν. Επειδή στην Ελλάδα υπάρχει οικονομική και όχι μόνο κρίση, δεν σημαίνει ότι το ίδιο συμβαίνει παντού. Και σε άλλες χώρες πληρώνουν μεγάλη φορολογία (με βάση τους μισθούς τους).

      Τα ίδια λεφτά πάνω κάτω χρειάζεσαι για ένα κινητήρα είτε είναι 1000cc είτε 3000cc. Είναι ανάλογα την μάρκα που θα προτιμήσεις.

      Ποτέ δεν ήμουν οπαδός του downsizing για πολλούς λόγους.

    • giannisb

      θες να μου πείς τώρα ότι θα έχω τα ίδια έξοδα για ένα 1.0tsi golf ας πούμε με ένα A5 3.0 tfsi ή για να το κάνω και πιο δίκαιο γιατί όπως είπες ανάλογα και με την μάρκα..θα έχω ίδια έξοδα για ένα a3 1.4 tfsi με ένα a5 3.0 tfsi??????

    • DJ_D

      Ε ναι , ίδια έξοδα δεν έχει ένα 1000άρι yaris και μια 3λιτρη bmw;
      Γελάει ο κόσμος…

    • DimitrisBXL

      Αν μιλάμε για συντήρηση, τότε ναι. Το τι πληρώνεις στο τέλος το συνεργείο ή την αντιπροσωπεία για το σέρβις είναι άλλο καπέλο.

    • Grekko

      Δεν χρειάζεται να πας πάνω από 2000cc ,παράδειγμα peugeot 1600 cc έως 175hp, νομίζω πολύ ικανοποιητικό νούμερο.
      Παράδειγμα bmw 1600 cc, 170hp
      Παράδειγμα ,audi 1.800 cc 160hp

    • giannisb

      στην Ελλάδα και τα 1800 πολλά είναι…….

    • Grekko

      Ναι αλλά δεν έχουν τεκμήριο!

    • περαστικός

      Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα περισσότερα κυβικά θέλουν περισσότερα λεφτά για συντήρηση απο έναν πιεσμένο κινητήρα με λιγότερα κυβικά αλλά σχεδόν τα ίδια άλογα…?

    • giannisb

      Το ότι περισσότερα κυβικά απαιτούν και περισσότερη βενζίνη μήπως και ακριβότερα service δεν είναι αρκετό??? δεν βάζω την φορολογία….
      γιατί άλλο να έχεις 10 και 12/100 και άλλο 4 και 6/100….

    • περαστικός

      Τα άλογα απαιτούν βενζίνη και συντήρηση..όχι τα κυβικά…
      1400 Golf Tsi 2006 με 140 άλογα έχει σχεδόν ίδια κατανάλωση με Mazda 6 δίλιτρο με 145 κάτι άλογα επίσης 2006 μοντέλο…
      Για την φορολογία έχεις δίκιο αλλά η φορολογία αλλάζει μαζί με κάθε κυβέρνηση στην Ελλάδα…

    • bulldog

      Mιλάμε για τις πολιτισμένες χώρες όχι για την Ελλαδίτσα…

    • JohnnyXP64

      και θα φας φορολογια στο κεφαλι απο την μπανανια Ελλαδα…. που θα λες παρτε τα κυβικα πισω!. πρεπει να αλλαξει η νομοθεσια 180μοιρες και μετα να λες κατι τετοιο, και μιλαμε για την Ελλαδα που οι πολιτικοι της ειναι απο τους ποιο δυνοσαυρους!

    • DimitrisBXL

      Αν έχεις τα λεφτά να πάρεις κυβικά, τότε έχεις και τα λεφτά να πληρώσεις και την φορολογία. Έχει καταντήσει λίγο αστείο να πιστεύετε ότι θα κυκλοφορείτε μεγάλα κυβικά και να πληρωνετε για 600αρακι

    • JohnnyXP64

      Είναι γελιο για 2.000κεκ να πληρώνεις εως κ 1.000το χρόνο σε φορολογιες. Οταν αλλες χωρες είναι στα 150€ για δυλιτρα νεα μοντελα.
      Είναι λάθος η κουλτούρα 2.0cc = λεφτας.

    • DimitrisBXL

      Σε πια χώρα είναι 150€ διότι στο 1.6 μου πληρώνω 450. Στο τετραλιτρο που βγάζω τα Σαββατοκύριακα πληρώνω 2000€ στο Βέλγιο και τα πληρώνω αν γνώση μου. Ορισμένα πράγματα θέλουν και ανάλογο πορτοφόλι.

  • Βασιλης

    Να κατι που δεν το περιμενε κανενας…

    • AMG

      Εκτός από εμένα;-P

  • Akis-F1 FAN

    Όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε…

  • Soko

    απίστευτο !!!

  • milaei gia diesel vevea! egw xronia to lew oti ta yvridika einai h lysh!

  • επιτελους !!!!!!
    υπαρχει μελλον για το engine swap που παντα ηθελα για το καμαρι μου !!!!! :-D https://uploads.disquscdn.com/images/8e2e473ed2093d7354bf30dece7af6183d39188dbf7e01e6669b67c181f69150.jpg

  • Πρέπει να ληφθούν υπόψη και τα σχέδια της νομοθεσίας για τους ρύπους, αν συνεχίσει η τάση για μείωση των μέγιστων επιτρεπόμενων εκπομπών NOx και στο Euro 7, τότε μάλλον οι πετρελαιοκινητήρες όχι μόνο δε θα μπορούν να μεγαλώσουν αλλά θα έχουν και πρόβλημα επιβίωσης. Οι αντιρρυπαντικές τεχνολογίες στους Diesel έχουν φτάσει σε σημείο κορεσμού και εάν δεν επενδυθούν χρήματα για έρευνα σε αυτό τον τομέα, δυστυχώς το μέλλον αυτών τον κινητήρων θα είναι δυσοίωνο.

    • DJ_D

      Οπότε μέχρι το 2025 και το euro 7 (αν το πουν έτσι) έχουμε καιρό.
      Μέχρι τότε τα βασικά όρια ίδια θα παραμείνουν, απλά θα αλλάξουν τα τέστ πιστοποίησης και μπαίνουν και not to exceed όρια για τα καυσαέρια.

    • Νομίζω ότι το Euro 7 αναμένεται το 2019, για το τι θα αλλάξει και τι όχι δε μπορώ να πω, σίγουρα θα γίνονται σκληρά παζάρια μεταξύ των κατασκευαστών και των νομοθετών. Θεωρώ πως θα κάνουν αυστηρότερα τα όρια για να ενθαρρύνουν τους κατασκευαστές να στραφούν σε πιο καθαρές τεχνολογίες. Με το ρυθμό που αναπτύσσονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πιστεύω πως το 2025 ελάχιστοι θα ασχολούνται με τις MEK.

    • DJ_D

      Τα παζάρια έχουν γίνει οι αποφάσεις έχουν παρθεί (μάλλον).
      Euro 6d-temp θα λέγεται με ισχύ από τον Σεπτέμβριο του 2017 μέχρι το 2019 ή το 2021. WLTP για CO2/κατανάλωση και βασικές μετρήσεις καυσαερίων με ίδια όρια με το euro 6c, RDE για “αληθινές” μετρήσεις καυσαερίων με not to exceed όρια.

  • Stelios Marangos

    1. Η mazda το ειχε προβλεψη αυτο.
    2, Εχω mazda 2.0 του 2014 με 128g. co2 και πληρωνω
    84 ευρω το χρονο αδεια κυκλοφοριας.

    • elaspre

      Άδεια κυκλοφορίας;
      Τι εννοείς;
      Και τι είναι αυτά τα 84 ευρώ;

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Μπροστά η Mazda με τους κινητήρες της. Κι ας τη έκραζαν για τους 1.5 και 2.0 κινητήρες της. Τώρα θα την ακολουθήσουν.
      Εταιρειάρα.

    • rous

      Σιγα τα μοτερ.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Άσχετο.

    • manowar

      ειχε η μαζντα μεγαλα μοτερ;;και γω την γουσταρω την μαζντα αλλα τα μοτερ της ειναι τοσα δα

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Δεν λέω ότι η μαζντα έχει μεγάλα μοτέρ. Λέω ότι δεν προσχώρησε στη μόδα του downsizing. Και τώρα φαίνεται ότι οι λοιποί θα την ακολουθήσουν στην πολιτική της.

    • rous

      Φίλε μου η Mazda δεν προχώρησε σε downsizing γιατί δεν είχε λεφτά! Επίσης, όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες την έχουν χεσμ3νη την Mazda δεν υπάρχει πουθενά στο χάρτη, σιγά μην την ακολουθήσουν κιόλας.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Α, ώστε δεν είχε λεφτά να βάλει τούρμπο σε χιλιαράκι κινητήρα, αλλά είχε λεφτα να αναπτύξει και να κατασκευάσει τους SKYACTIV κινητήρες της. Μάλιστα.

      Τώρα αν οι άλλες εταιρίες ακολουθούν ή όχι την στρατηγική της μάζντα, μπορείς αν θες να διαβάσεις το άρθρο στο οποίο σχολιάζεις.

    • Stelios Marangos

      Τελη κυκλοφορίας
      84 το ετος

    • elaspre

      Κάπου μπερδεύεσαι, 84 ευρώ τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα με τέτοιον κινητήρα και αυτής της χρονολογία, αποκλείεται!

    • Stelios Marangos

      Γιατη, εχη MAZDA στην ελλαδα?
      Για Κυπρο μιλαμε

    • rous

      Πως γινεται αυτο? Κανονικα 153 ευρω πρεπει συμφωνα με τον πινακα.
      128γρ χ 1,20 ευρω = 153,60.

    • Stelios Marangos

      Για Κυπρο μιλαμε

  • ionized

    επιτελους!τα λαμογια στην εφορια θα εχουν αλλη μια δικαιολογια να μας γδαρουν!

  • NK

    Έτσ’

  • Dimitris

    Τέλεια! Εχω την 1η παραγγελιά έτοιμη:
    http://silodrome.com/weineck-cobra-v8/

  • fanboy

    χαχαχαχ δηλαδη τοσα χρονια καναν μια τρυπα στο νερο

  • Nikolas Karampelas

    Γιατί το ζορίζουμε και δεν πάμε απευθείας σε ηλεκτροκίνητα ή σε κυψέλες υδρογόνου;

    • Dimitris

      Δεν κάνουν brap brap

    • DJ_D

      Δεν υπάρχει η υποδοχή ακόμα π.χ.

  • Anestis Genk

    Το άρθρο αναφέρεται στα μαζούτ μόνο αν κατάλαβα καλά, διορθώστε με αν κάνω λάθος.
    Στα μαζούτ ήταν γνωστό από παλιά ότι είναι κακή ιδεά να πας κάτω από 1600cc

  • Pablo Gatone

    δεν καταλαβαινω τις διαφορες συζυτησεις που γινονται σε αυτο το αρθρο….ολα ειναι φως φαναρι για οσους απο εμας εχουν το στοιχειωδες μυαλο….απο τοτε που εβγαλα το διπλωμα μου και συμφωνα με οσα αμαξια εχω οδηγησει μεχρι τωρα στην ζωη μου κανενα δεν επιανε ποτε τις εργοστασιακες μετρησεις και προδιαγραφες….απλα γιατι δεν ηταν μετρησεις σε κανονικες συνθηκες αλλα ιδανικες….αλλα αμαξια ειχαν περισσοτερα αλογα αλλα λιγοτερα απο οσα ελεγε ο κατασκευαστης….οι νορμες ηταν η μεγαλυτερη απατη που εχει γινει ποτε μετα τα χρηματηστηρια…..οταν απο ενα μοτερ ζητας το πακετο ολα αυτα ειναι λογικα…..η καυση και η ροη καυσιμου ειναι συνδεδεμενη παντα με τις ρυθμισεις του powerband και με το τι εχει να κουνισει το μοτερ αυτο….λογικο ειναι οι συμπιεσμενοι μικροι κινητηρες να πρεπει να κρατησουν μεγαλυτερη μαζα καυσαεριων για να δωθει η ρυθμισμενη ωθηση….βαζοντας ανα τριλιτρο μοτερ σε ενα αμαξι που ζυγιζει 2 τονους χαλας το ιδιο το μοτερ χαλας περισσοτερα καυσιμα…..δεν υπαρχει πακετο που ρεαλιστικα να εχει τα παντα τυπου εσωτερικο bentley επιδοσεις gtr κτλπ…..η αν υπαρχει παλι ειναι απιαστο οικονομικα και σιγουρα δεν θα εχει τις νορμες που θαψανε μοτερ στολιδια των τελευταιων ετων…..οι μεγαλοι κινητητηρες δεν θα επιστρεψουν….θα ειναι ολα υβριδια κατι μεταξυ ενος v8-v10 με ενα τονο μπαταριες η ενα αλλο μοτερ ηλεκτρικο….αυτο δεν ειναι ομως ο τροπος που μαθαμε και μεγαλωσαμε…..καλη η 918 καλο και το ι8 αλλα που ειναι ο ηχος του 12κυλινδρου των 80-90 και μετα……φτασαμε να εχουμε αμαξια οπως η chiron η venom στον πλανητη και αυτο ειναι οτι καλυτερο δειξαμε σαν πολιτισμος στην αυτοκινηση…..το μελλον επρεπε να μην παταει στην γη….ειναι το φυσικο επακολουθο….εξελιξη….οταν εχεις αμαξια που φτανουν τα 500χλ/ωρα….αλλα αντιθετως παμε με εναλλακτικα καυσιμα και μπαταριες και ουτω καθ εξης…..ειναι σαν την μερα που βγηκε εκτος υπηρεσιας το concorde….πηγαμε πισω μια 20 ετια σαν ανθρωπινο γενος σε χρονο και ταξιδια….μενω μοναχος στο παρον μου….χαχαχαχαχαχαα δεν ξερω αν θα σωσω κατι ομως…..

    • bulldog

      Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε!

  • manowar

    ο τιτλος ειναι λιγο παραπλαντικος..δεν ειναι και τοσο extreme τα πραγματα..θα μεγαλωσουν λιγο οι ντιζελοκινητηρες ενα 25 με 30 τα 100 αυτο ειναι ολο..

  • Sensei Konstantinos
  • Henry Gloval

    Θα πω κάτι κλισέ: “Η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται!”

  • bulldog