Ross Brawn: Έφυγα απ’τη Mercedes γιατί δεν εμπιστευόμουν Lauda και Wolff

Σχετικά άρθρα

ross_brawn

Ο Ross Brawn, στο νέο του βιβλίο με τίτλο Total Competition, το οποίο συνυπογράφει ο Adam Parr, αναφέρει τους λόγους για τους οποίους έφυγε από την αγωνιστική ομάδα της Mercedes στα τέλη του 2013, και τα λόγια του μόνο αρεστά δεν θα ακουστούν σε κάποιους.

Χαρακτηριστικά αναφέρει ότι δεν μπορούσε να εμπιστευτεί τους Niki Lauda και Toto Wolff, οι οποίοι προστέθηκαν στην ομάδα διαχείρισης από την γερμανική ομάδα, λέγοντας:

Αυτό που συνέβη στη Mercedes είναι ότι οι άνθρωποι επιβλήθηκαν σε μένα, δεν μπορούσα να τους εμπιστευτώ. Ποτέ δεν ήξερα πραγματικά τι προσπαθούσαν να κάνουν. Εννοώ ο Niki θα μου έλεγε ένα πράγμα, αλλά μετά θα άκουγα ότι έλεγε κάτι άλλο.

010216_motor_msc_brawn-vresize-1200-675-high-97

Ο Brawn συνεχίζοντας αναφέρει και τον Wolff, κάνοντας επικριτικά σχόλια γι’αυτόν, τα οποία είχαν ηχογραφηθεί από τον πρώην επικεφαλής ομάδας, τον Colin Kolles, τονίζοντας:

Έτσι, άρχιζα να ασχολούμαι με τους ανθρώπους που δεν αισθανόμουν ότι θα μπορούσε τελικά να εμπιστευτώ. Ανθρώπους μέσα στην ομάδα, οι οποίοι με είχαν ήδη απογοητεύσει από άποψη προσέγγισής τους.

Στη συνέχεια, στις αρχές του 2013, ανακάλυψα ότι Paddy Lowe είχε συμφωνήσει να ενταχθεί στην ομάδα. Όταν προκάλεσα τον Toto και τον Niki, ο ένας κατηγορούσε τον άλλον. Τους συνάντησα για να προσπαθήσω να επιλύσω ένα επίμαχο θέμα. Και οι δύο υποδείκνυαν ο ένας τον άλλο…

Δεν θα μπορούσα να εμπιστευτώ αυτούς τους ανθρώπους, έτσι δεν είδα μέλλον εκτός και αν ήμουν πρόθυμος να πάω σε πόλεμο και να τους αντικαταστήσω. Δεν είδα μέλλον με ανθρώπους που εγώ δεν αισθανόμουν ότι θα μπορούσα να εμπιστευθώ.

Ross Brawn (GBR),Lewis Hamilton #10# (GBR), Mercedes AMG Petronas F1 Team (GER). First official Formula one testing 2013,Jerez de la Frontera.Test Photo: activepictures/jiri krenek

Ο Βρετανός συνεχίζει λέγοντας ότι δεν κατάλαβε ποτέ το λόγο γιατί από τη στιγμή που πήραν ρόλο στην ομάδα management οι Lauda και Wolff, έγιναν παράλληλα μέτοχοι στην ομάδα του Brackley, δηλώνοντας:

Νομίζω ότι μία επιπλοκή σε όλο αυτό ήταν ότι ο Toto και ο Niki έγιναν μέτοχοι, η οποία ήταν μια ενδιαφέρουσα απόφαση από τη Mercedes. Ποτέ δεν το κατάλαβα πραγματικά. Η άποψή τους ήταν ότι ήθελαν μια διαχείριση που να είναι αφοσιωμένη, και νομίζω επίσης ότι είχαν την άποψη ότι με το να είναι μέτοχοι θα αποκτήσουν μεγαλύτερο σεβασμό από την ομάδα.

Αυτό το ότι κατέχουν εν μέρει την ομάδα, έτσι με το να ανήκουν σε αυτή και να είσαι μέτοχος της, έβαζαν τα χρήματά τους όπου ήταν το στόμα τους. Αυτό ήλπιζαν.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr