ross_brawn


Ο Ross Brawn, στο νέο του βιβλίο με τίτλο Total Competition, το οποίο συνυπογράφει ο Adam Parr, αναφέρει τους λόγους για τους οποίους έφυγε από την αγωνιστική ομάδα της Mercedes στα τέλη του 2013, και τα λόγια του μόνο αρεστά δεν θα ακουστούν σε κάποιους.

Χαρακτηριστικά αναφέρει ότι δεν μπορούσε να εμπιστευτεί τους Niki Lauda και Toto Wolff, οι οποίοι προστέθηκαν στην ομάδα διαχείρισης από την γερμανική ομάδα, λέγοντας:

Αυτό που συνέβη στη Mercedes είναι ότι οι άνθρωποι επιβλήθηκαν σε μένα, δεν μπορούσα να τους εμπιστευτώ. Ποτέ δεν ήξερα πραγματικά τι προσπαθούσαν να κάνουν. Εννοώ ο Niki θα μου έλεγε ένα πράγμα, αλλά μετά θα άκουγα ότι έλεγε κάτι άλλο.

010216_motor_msc_brawn-vresize-1200-675-high-97

Ο Brawn συνεχίζοντας αναφέρει και τον Wolff, κάνοντας επικριτικά σχόλια γι’αυτόν, τα οποία είχαν ηχογραφηθεί από τον πρώην επικεφαλής ομάδας, τον Colin Kolles, τονίζοντας:

Έτσι, άρχιζα να ασχολούμαι με τους ανθρώπους που δεν αισθανόμουν ότι θα μπορούσε τελικά να εμπιστευτώ. Ανθρώπους μέσα στην ομάδα, οι οποίοι με είχαν ήδη απογοητεύσει από άποψη προσέγγισής τους.

Στη συνέχεια, στις αρχές του 2013, ανακάλυψα ότι Paddy Lowe είχε συμφωνήσει να ενταχθεί στην ομάδα. Όταν προκάλεσα τον Toto και τον Niki, ο ένας κατηγορούσε τον άλλον. Τους συνάντησα για να προσπαθήσω να επιλύσω ένα επίμαχο θέμα. Και οι δύο υποδείκνυαν ο ένας τον άλλο…

Δεν θα μπορούσα να εμπιστευτώ αυτούς τους ανθρώπους, έτσι δεν είδα μέλλον εκτός και αν ήμουν πρόθυμος να πάω σε πόλεμο και να τους αντικαταστήσω. Δεν είδα μέλλον με ανθρώπους που εγώ δεν αισθανόμουν ότι θα μπορούσα να εμπιστευθώ.

Ross Brawn (GBR),Lewis Hamilton #10# (GBR), Mercedes AMG Petronas F1 Team (GER). First official Formula one testing 2013,Jerez de la Frontera.Test Photo: activepictures/jiri krenek

Ο Βρετανός συνεχίζει λέγοντας ότι δεν κατάλαβε ποτέ το λόγο γιατί από τη στιγμή που πήραν ρόλο στην ομάδα management οι Lauda και Wolff, έγιναν παράλληλα μέτοχοι στην ομάδα του Brackley, δηλώνοντας:

Νομίζω ότι μία επιπλοκή σε όλο αυτό ήταν ότι ο Toto και ο Niki έγιναν μέτοχοι, η οποία ήταν μια ενδιαφέρουσα απόφαση από τη Mercedes. Ποτέ δεν το κατάλαβα πραγματικά. Η άποψή τους ήταν ότι ήθελαν μια διαχείριση που να είναι αφοσιωμένη, και νομίζω επίσης ότι είχαν την άποψη ότι με το να είναι μέτοχοι θα αποκτήσουν μεγαλύτερο σεβασμό από την ομάδα.

Αυτό το ότι κατέχουν εν μέρει την ομάδα, έτσι με το να ανήκουν σε αυτή και να είσαι μέτοχος της, έβαζαν τα χρήματά τους όπου ήταν το στόμα τους. Αυτό ήλπιζαν.

  • Fotis

    Ξεκινάει λέτε η αποκαθήλωση της Mercedes?

    • Talos the Robot

      Έτσι γίνεται πάντα κάθε 3-4 χρόνια να κυριαρχεί και άλλος…

    • Ahilleas Tsikelis

      Αν η Μερκ του χρονου δεν εχει κινητηρα που @@@@ και δερνει ναι ξεκινησε η αποκαθηλωση.Βασικα από την στιγμη που η εξλιξη είναι ελευθερη θα φανει ποιος κινητήρας ειχε τις πιο ποιοτικες βασεις για να φθασει ψηλα.Μπορει η Μερκ να βρει μονο 50 ιππους

    • Ahilleas Tsikelis

      Επισης πιστευω πως δεν είναι μονο δικο μου συμπερασμα,πως οι μηχανικοι της μερκ βγαζουν μονοθεσιο που σκοτωνει στον 1 γυρο(αυτό συνεβαινε και πριν το 2014 για οσους θυμούνται)και όταν ξεκινουσε ο αγωνας ειχαν θεματα μετα από 2-3 γυρους με τα ελαστικα….απλα σαν παρατηρηση διχως να σημαινει ότι θετικο ή αρνητικο με τα νεα ελαστικα

  • Gestione Sportiv@

    Και να που μετά από τρία χρόνια, μαθαίνουμε την αλήθεια!!!!!
    Προσωπικά θεωρούσα πως, η αιτία της απομάκρυνσης του Brawn από την Mercedes ήταν η έλευση του Paddy Lowe, αλλά τελικά το “θεματάκι” βρισκόταν αλλού………..
    Τελικά, τόσο πολύ “τζιριτζάντζουλα” από Niki και Toto???? https://uploads.disquscdn.com/images/3ad281a285dfe0f0f7d139de0e7ac2135e1490a8f527c40c2bc5abe42993a5ea.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/9ab0cd7386010120d2d9dfc91afe32003266d25b324e669545e43277979aa31a.jpg

  • Mika

    Σφαχτειτε τωρα!!! Τωρα που ανοιξαν οι ασκοι του Αιολου, αναμενονται με ενδιαφερον οι απαντησεις απο Τοτο και Νικι…..!!

  • Ba’adur Subutai

    Έρχεται.

  • Ahilleas Tsikelis

    Αν η Μερσεντές τα επομενα 2-3 χρονια δεν διεκδικεί τιτλο θα φυγει από την Φ1 και λογικα με νεους κανονισμούς θα μπει το VW γκρουπ????Η Ferrari θα παρει τιτλο σε καμια 50αρια χρονια ετσι όπως παει

  • Satsok

    EEE καλά, η BMW κάνει ότι θέλει στο DTM η Mercedes έχει πάρει κεφάλια στην F1 και η AUDI αποχωρεί απο το WEC. Αρα αν δεν τα καταφέρει η Mercedes το 17 ή 18 θα φύγει απο την F1 και θα έρθει να δοκιμάσει την τύχη της η AUDI. Γουστάρω.

    • Ahilleas Tsikelis

      Βεβαια θα ηταν καλυτερα να φυγουν Μαρουσια,Ζαουμπερ και να μπουν BMW AUDI και η Φ1 να θυμιζει εποχες Class 1 από το DTM.