nissan-qashqai-plant


Η Nissan ανακοίνωσε επίσημα πως οι επόμενες γενιές των Qashqai και X-Trail θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιό της στο Sunderland της Μεγάλης Βρετανίας. Η απόφαση της Nissan πάρθηκε μετά από τις διαβεβαιώσεις που πήρε ο CEO της, Carlos Ghosn, από την Theresa May, πρωθυπουργού της Αγγλίας, η οποία είπε στον Ghosn πως η κυβέρνηση της Αγγλίας θα είναι “εξαιρετικά προσεκτική” ώστε να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα του εργοστασίου της Nissan στη Βόρεια Αγγλία.

Η Nissan θα αυξήσει τις επενδύσεις στο εργοστάσιο του Sunderland, ενώ θα διατήρηση τις 7.000 θέσεις εργασίας. Το εργοστάσιο άνοιξε την άνοιξε το 1986 και μέχρι σήμερα έχει κατασκευάσει σχεδόν 9 εκατ. αυτοκίνητα.

Δελτίο Τύπου

Nissan makes further commitments to Sunderland plant

YOKOHAMA, Japan (October 27, 2016) –Nissan Motor Company Ltd. today announced, following its Executive Committee meeting, that it will produce the next Qashqai and will add production of the next X-Trail model at its Sunderland, U.K. Plant.

Nissan’s decision follows the U.K. government’s commitment to ensure that the Sunderland plant remains competitive. As a result, Nissan will increase its investment in Sunderland, securing and sustaining the jobs of more than 7,000 workers at the plant.

“I am pleased to announce that Nissan will continue to invest in Sunderland. Our employees there continue to make the plant a globally competitive powerhouse, producing high-quality, high-value products every day,” said Carlos Ghosn, Chairman and CEO of Nissan. “The support and assurances of the U.K. government enabled us to decide that the next-generation Qashqai and X-Trail will be produced at Sunderland. I welcome British Prime Minister Theresa May’s commitment to the automotive industry in Britain and to the development of an overall industrial strategy.”

Nissan’s Sunderland plant opened in 1986 and has produced almost 9 million cars since. One in three British cars are produced in Sunderland, which is the UK’s largest car plant of all time. In addition, 80% of production from Sunderland is exported to over 130 international markets. More than 2 million Qashqai’s have been built in Sunderland in less than 10 years. In addition to the 7,000 direct employees at Sunderland, the plant supports a further 28,000 British automotive supply chain jobs. To date, Nissan has invested more than £3.7 billion in Sunderland.

About Nissan Motor Co., Ltd.

Nissan is a global full-line vehicle manufacturer that sells more than 60 models under the Nissan, Infiniti and Datsun brands. In fiscal year 2015, the company sold more than 5.4 million vehicles globally, generating revenue of 12.2 trillion yen. Nissan engineers, manufactures and markets the world’s best-selling all-electric vehicle in history, the Nissan LEAF. Nissan’s global headquarters in Yokohama, Japan manages operations in six regions: ASEAN & Oceania; Africa, Middle East & India; China; Europe; Latin America and North America. Nissan has a global workforce of 247,500, and has been partnered with French manufacturer Renault under the Renault-Nissan Alliance since March 1999.

For more information on our products, services and commitment to sustainable mobility, visit our website at http://www.nissan-global.com/EN/

  • gv

    ετσι μπραβο αντε να σταματησει καποτε η τρομοκρατια της ευρωπαικης ενωσης..

  • SAMURAI-66

    Και καπως ετσι λαμβανουν τελος οι ανοητες και σιγουρα κατευθυνομενες φημες οτι σκεφτεται να μαζεψει της εγκαταστασεις της απο την βρετανια η nissan οτι δηλαδη θα εκαναν λιγο πολυ και οι υπολοιποι ιαπωνες κατασκευαστες που εχουν μοναδες παραγωγης στης βρετανικες νησους.
    Προπαγνδα του χειριστου ειδους αντιστοιχη με την καταστροφολογια περι brexit οπου ολος ο κοσμος θα καταρρευσει εν μια νυχτη με την αποχωρηση των αγλλων απο την ευρωπαικη ενωση και η μοιρα τους θα μαυριση.
    Ζουν και βασιλευουν με το βλεμμα στο μελλον και οχι στο παρελθον οπως καποιοι αλλοι…κασανδρες της συμφορας…μας εχουν κανει τα μυαλα σακουλα γεματη αερα κοπανιστο με της εμμονικες ηλιθιοτητες τους για την αγια ευρωπη των κρατων της ενωσης που εαν βγεις απο το κοπαδι εσβησες!!

  • paparoach

    Ε καλά, πιέσεις ήταν για να τους βοηθήσει η κυβέρνηση να μειωθούν τα κόστη παραγωγής. Όταν λέει ότι θα είναι “εξαιρετικά προσεκτική” ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό το εργοστάσιο. Τόσες θέσεις εργασίας παίζονται, τόσες επενδύσεις.
    Μη νομίζεται ότι ήταν τυχαίες οι φήμες περί αποχώρησης του εργοστασίου από το UK.

  • LJ

    Εγω θα πω “ουδεν μονιμότερο εκ του προσωρινου” και “τα παντα ρει”. Αν μεινει η ΜΒ εκτως της κοινης αγορας μην περιμενετε να μεινει εκει η παραγωγη.

    • Φωτόνιον

      Με τη στερλίνα να έχει πάρει τον κατήφορο και τους βρετανούς να ελίσσονται άψογα διπλωματικά (όπως άριστα ξέρουν) δε νομίζω ότι έχει καμία βιομηχανία λόγο να φύγει απ την Γηραιά Αλβιώνα. Άσε που και το city δεν φαίνεται να πηγαίνει άσχημα μετά το Brexit. Το αντίθετο ίσως. Κάτσε μη δούμε καμιά Ιταλία να την κάνει με ελαφρά (στο τσακ είναι) και μετά ξυλωθεί όλο το μαγαζάκι. Πάντως συμφωνώ απόλυτα με το ‘τα πάντα ρει’ (τσίμπα ένα like γι’αυτό :-) ) οπότε…οψόμεθα

    • LJ

      Οπως ειπα τα παντα ειναι ανοιχτα. Αν η ΜΒ, για τους λογους που αναφερεις, βγει νικητρια απο αυτη την κατασταση τοτε θα ειναι η αρχη του τελους για την ΕΕ.

      Και τοτε οι μικρες χωρες την εκατσαν, ειδικα η καταχρεωμενη δικη μας. Γτ αν σταματησει να υπαρχει το ευρω και τα χρωστουμενα μας μετατραπουν σε δραχμες τοτε θα ζησουμε την γλυκα που ηθελαν πολλοι αμυαλοι συμπατριωτες μας οταν ζητουσαν να κανουμε ατακτη φυγη απο το κοινο νομισμα.

      Ζουμε σε καιρους πολυ περιεργους. Και ακομα δεν εχουμε δει το επομενο κεφαλαιο μετα τον Obama. Μη μας παει σε κανα WW3 η Χιλαρι…

  • Mika

    Να δουμε ποσο και αν θα επηρεασουν τυχον φοροι τη τιμη του…..