verstappen

Σε ένα πολύ σφιχτό τελευταίο 10λεπτο, ο Max Verstappen κατάφερε να ανέβει και να διατηρηθεί στην κορυφή. Βέβαια, ο μικρός βοηθήθηκε και από την κίνηση στην πίστα, κάτι που δεν άφηνε τους οδηγούς να δείξουν την πραγματική τους ταχύτητα. Ο Lewis Hamilton έμεινε στη δεύτερη θέση, αλλά έδειξε για μία ακόμα φορά ότι είναι ταχύτερος από τον team-mate του.

Στην τρίτη θέση ο Daniel Ricciardo, μπροστά από τους Nico Rosberg, Valtteri Bottas, Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen, Felipe Massa, Nico Hulkenberg και τον Carlos Sainz που είναι ο τελευταίος στην πρώτη 10άδα. Ας δούμε τα κυριότερα από το FP3:

Ο καιρός στην Πόλη του Μεξικού ήταν περισσότερο ηλιόλουστος σήμερα, αλλά αυτό δεν ήταν ικανό να ανεβάσει τις θερμοκρασίες πάνω από τους 13°C στον αέρα και τους 23°C στην άσφαλτο, στο ξεκίνημα. Οι δύο οδηγοί της Haas ήταν οι πρώτοι που πάτησαν πίστα, αλλά επέστρεψαν στα pits χωρίς να γράψουν χρόνο. Αυτό το έκανε ο Ocon, καθώς οι οδηγοί δεν έδειχναν ιδιαίτερα ορεξάτοι για να ξεκινήσουν τα προγράμματά τους στα πρώτα 10 λεπτά.

Οι δύο Mercedes ξεκίνησαν τις προσπάθειές τους, όμως αρχικά ήταν αργοί με τα μαλακά ελαστικά. Γρήγορα, όμως, πάτησαν γκάζι, έτσι ο Rosberg σημείωσε το 1:20.5 και ο Hamilton 1:20.1. ανεβαίνοντας έτσι στην κορυφή. Στην πίστα έβαιναν όλο και περισσότεροι οδηγοί, με την θερμοκρασία οδοστρώματος να ανεβαίνει στους 27°C, πράγμα που βοηθούσε τους οδηγούς να ζεστάνουν τα ελαστικά τους.

Ο Hamilton πίεσε κι άλλο, έτσι βελτίωσε στο 1:19.7, όταν ο Rosberg ήταν 7 δέκατα πίσω, στη δεύτερη θέση. Κάποιοι φορούσαν ήδη τα πολύ μαλακά ελαστικά, όπως ο Massa, που ανέβηκε στην τέταρτη θέση, 13 χιλιοστά πίσω από τον Sainz. Εν τω μεταξύ, ο Rosberg έγινε πιο γρήγορος, αλλά το 1:20.2 δεν ήταν ικανό να απειλήσει τον team-mate του.

Ο Raikkonen μετακινήθηκε στην έκτη θέση στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια και ο Vettel 17ος, αλλά ήταν φανερό πως είχαν περισσότερη ταχύτητα. Ο Vettel το επιβεβαίωσε αυτό με το 1:20.0, όσο ο Raikkonen δεν μπορούσε να κάνει έναν συνολικά γρήγορο γύρο, παρά μόνο ταχύτερο πέρασμα στο πρώτο κομμάτι.

Είχαμε φτάσει στη μέση της περιόδου και ήταν η ώρα για τις δύο Red Bull να δείξουν τι μπορούν να κάνουν. Ο Verstappen πήρε τη δεύτερη θέση, δύο δέκατα πίσω από τον Hamilton, και ο Ricciardo στην πέμπτη, ένα δέκατο πίσω από τον Rosberg, αλλά δευτερόλεπτα αργότερα ο Bottas έριξε τον Αυστραλό στην έκτη θέση, δείχνοντας ότι ο ανταγωνισμός είναι αρκετά σκληρός.

Ο οδηγός της Red Bull, όμως, πίεσε και ανέβηκε στη δεύτερη θέση, 9 χιλιοστά μπροστά από τον Verstappen. Ο Hamilton γυρνούσε στην πίστα, αλλά ο Βρετανός είχε αρκετό καύσιμο στην W07, προκειμένου να αξιολογήσει τη φθορά των μαλακών ελαστικών σε μια μικρή προσομοίωση αγώνα. Ο Raikkonen δεν ήταν έξω, έτσι είχε πέσει στην 11η θέση.

Λίγοι ήταν οι οδηγοί που έτρεχαν στα 20 λεπτά για το τέλος, αφού έκαναν προετοιμασία για την προσομοίωση κατατακτήριων στα τελευταία λεπτά. Ο ήλιος ανέβαζε τη θερμοκρασία της ασφάλτου στους 31°C και ο Ericsson εκμεταλλεύτηκε την άδεια πίστα, βγαίνοντας με τα πολύ μαλακά στα 15 λεπτά για το τέλος.

Οι οδηγοί άρχισαν να βγαίνουν στο τελευταίο 10λεπτο. Ο Massa ήταν έξω από πριν και ανέβηκε στην 4η θέση, αλλά ήταν βέβαιο πως αυτό είναι προσωρινό. Ο Verstappen έπιασε κορυφή, με χρόνο στο 1:19.1 και ο Bottas πήρε την τρίτη θέση, με 1:19.8, όσο ο Hamilton έκανε παράπονα για τα μονοθέσια που υπήρχαν στην πίστα, κάτι που τον δυσκόλευε να βρει καθαρό χώρο μπροστά του.

Ο Ricciardo μετακινήθηκε δεύτερος, 3 δέκατα πίσω από τον Verstappen, ενώ ο Vettel ξεκίνησε καλά τον γύρο του, όμως παρέμεινε στην έκτη θέση. Το κυκλοφοριακό ήταν ένα πρόβλημα για αρκετούς οδηγούς, με αποτέλεσμα κάποιοι γρήγοροι γύροι να καταστρέφονται άδοξα, ιδιαίτερα στο τελευταίο κομμάτι της πίστας.

Ο Hamilton ανέβηκε δεύτερος, 1 δέκατο πίσω από τον Verstappen, παρόλο που το πρώτο του κομμάτι δεν ήταν καλό. Η Ferrari φαινόταν να βρίσκεται εκτός ρυθμού, καθώς ο Vettel ήταν στην έκτη θέση και ο Raikkonen στην έβδομη, χωρίς να δείχνουν ικανοί για κάτι καλύτερο. Τα μονοθέσια ξεκίνησαν να γυρίζουν στα pits, γεγονός που σήμαινε πως είχε τελειώσει η προσομοίωση κατατακτήριων, μαζί και η τελευταία περίοδος ελεύθερων δοκιμαστικών.

cv8lwhqxgaegqun

Οι κατατακτήριες θα ξεκινήσουν στις 21:00 ώρα Ελλάδας.

  • F1fan

    Aυτα ειναι!!!Πολυ ”spicy” το Fp3!Μονο ο Verstappen κι οι Williams εκαναν καθαρη προσπαθεια στο τελος,ενω ολοι οι αλλοι πνιγηκαν στην κινηση…Η F.I φαινεται ενα κλικ κατω απο την Williams(o Bottas ειναι ιδιαιτερα δυνατος),ενω η McLaren ειναι ερωτηματικο(επικεντρωθηκε στα long stint) .
    https://uploads.disquscdn.com/images/066674e46bc373b959927e4e817b1bff81049481d3f4be9816f10b99df322c33.jpg
    https://uploads.disquscdn.com/images/6428ea9bb0a615483ecb7d24fb3b2f7b4c14b25550c9f83ce23869d71c93b527.jpg
    https://uploads.disquscdn.com/images/94882b92d46245b5bd902f1524fc3d68d639c4f862ba74da781848f63bd17326.jpg

    • Nerazzuro21

      Ο Alonso είπε ότι έχουν φέρει παλαιότερο spec της μονάδας ισχύος στο Μεξικό. Δύσκολo να κάνει κάτι καλό σε αυτήν τη πίστα η Macca.

    • F1fan

      Eκαναν μονο μια προσπαθεια με την ssoft,οποτε ο ρυθμος στον ενα γυρο αποτελει ερωτηματικο.Παντως,οντως δυσκολα να χτυπησει κατι καλο,αλλα ποτε δεν ξερεις.Ιδιαιτερα φετος που γινεται κακος χαμος στις πρωτες στροφες,με μια εξυπνη στρατηγικη κατι μπορει να χτυπησει.

    • Mika

      Πιας το αυγο και κουρεφτο….

  • paparoach

    Το γεγονός πως ούτε στο fp2 ούτε και στο fp3 τα 2 μercedes ΔΕΝ βρίσκονται στο top 10 των τελικών ταχυτήτων, μου λέει ότι παίζουν κρυφτούλι. Hamilton for pole λοιπόν

  • Akis-F1 FAN

    Πολύ κίνηση στο τέλος, δεν είδαμε την πραγματική ταχύτητα πολλών…..βλέπω τον Χαμ για pole αλλά το Νικο δεν τον βλέπω σίγουρα δεύτερο…η Merc το χε πει και φαίνεται ότι φυλάει τον κινητήρα για να μην έχει πάλι αστοχίες, άρα είναι πιο ευάλωτοι.

  • LJ

    Ενδιαφέρον θα εχει το Q1 γτ λόγω κίνησης μπορεί να δούμε καμία έκπληξη.

    Απο εκει κ πέρα μη περιμένετε έκπληξη στην κορυφή.