1993_lancia_delta_integrale_evoluzione_ii_04


Άλλη μια Lancia Delta Integrale Evo II θα βγει στο σφυρί από τον οίκο δημοπρασιών Silverstone Auctions στις 12 Νοεμβρίου στο Birmingham, με την εκτιμώμενη τιμή πώλησης της να είναι €28.800 με €33.000.

Είναι παραγωγής 1993, με τον αναβαθμισμένο turbo κινητήρα 2,0-λίτρων να αποδίδει 215 άλογα στις 5.700 σ.α.λ. και 315 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ., με το αυτοκίνητο να έχει διανύσει 41.010 χλμ.

1993_lancia_delta_integrale_evoluzione_ii_03

Παρά την τοποθέτηση καταλύτη η ιπποδύναμη δε περιορίστηκε εξαιτίας μιας σειράς από τεχνικές βελτιώσεις. Έχει γίνει πλήρης rebuild με αυθεντικά ανταλλακτικά, δεν διαθέτει ίχνος σκουριάς και όπως μπορείς να δεις και από τις φωτογραφίες, βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.

  • Renesis1

    Πάρα πολύ όμορφο και με γήινη τιμή..

    • manowar

      αυτο με τις τιμες ειναι το τι λεφτα ζηταει ο καθενας..να ξερεις οτι υπαρχουν συλεκτες που θα εδιναν πολλα περισσοτερα και γιαυτο και για την γρια,,και για πολυ χειροτερα απλα επιδη δεν τα βρισκουν..και ετσι μπορεις να τους χορεψεις στο ταψι και να τους το πουλησεις χρυσο..η πραγματικοτητα; καμια φορα ειναι ηλιθια..

  • jimaras98-bikes1925

    Στην ελλαδα πωλειται μια λευκη περλε ιδια 110 χιλιαρικα…τι στο διαολο?

    • JOHN1987360

      Ελα ντε….απορίας αξιον

  • Anestis Genk

    Σαν κομμάτι ιστορίας ναι, σαν αυτοκίνητο ίσως είναι ξεπερασμένη…ίσως!

  • Mika

    Πανεμορφη διαχρονικη ιταλιδα!

    • manowar

      παιζει να ειναι το μοναδικο 4θυρο χατσμπακ που μου αρεσει..

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τέλεια, μοναδική ΚΟΎΚΛΑ! Πολύ τη θέλωωω…

  • ionized

    πανεμορφο κλασσικο πια αυτοκινητο

  • Thenoone

    Μαγεία πραγματικά

  • ad276

    Απλα ΘΕΑ.Τι να μας πουν οι σημερινοι ηλεκτρονικοι κουβαδες…….Αυτοκινητο για τον ΟΔΗΓΟ και οχι για τον ΧΡΗΣΤΗ……

    • Jake Snake

      Τέτοια λέγε να μας μισήσουν οι “πιλότοι” των ημιαυτόματων-αυτόματων ηλεκτρονικών αυτοκινήτων, που δεν ξέρουν να αλλάξουν ταχύτητα, ΑΛΛΑ έχουν άποψη και τα ξέρουν ΟΛΑ..

    • ad276

      Δυστυχως φιλε μου αυτοκινητα σαν αυτο δεν υπαρχουν σημερα και απο οτι βλεπω δεν προκειται να ξαναδουμε…….. Αν δεν βαλεις ηλεκτρονικα συστηματα προσφυσης και ασφαλειας για καθε ειδους οδοστρωμα σημερα(drift mode,για ασφαλτο,χωμα κτλ) δεν βγαινεις στην παραγωγη… και εννοειται δεν φερνεις φραγκα στην εταιρεια.

    • Panagiotis

      Οι αυτοκινητοβιομηχανίες (η προσφορά) προσαρμόζονται στα θέλω και τα “έτσι” του καταναλωτή (η ζήτηση), αν και κάποιες φορές ομολογουμένως η προσφορά γεννάει και ζήτηση.. Το ότι μαζευτήκαμε σε ένα μπλογκ 200 πέτρολχεντ δε σημαίνει πώς είναι έτσι ο μέσος οδηγός εκεί έξω. Ευτυχώς ή δυστυχώς είμαστε ξεπερασμένοι, απαρχαιωμένοι και με λιγοστή αντίληψη των αναγκών του μέσου οδηγού. Οπότε, ευτυχώς για τις εταιρείες, εμείς οι νεάτερνταλ μετριόμαστε στα δάκτυλα!!

    • ad276

      Ποσο δικιο εχεις……..:)

  • SAMURAI-66

    Οταν εβγαζε στολιδια το ιταλικο εργοστασιο!

  • George McR

    Δάκρυα στα μάτια. Πόνος στην ψυχή. Αναμνήσεις σε γερικα σχεδόν πια κόκκαλα… Έστω κ αν η δικιά μου HPE (Κ όχι HF) που με συντροφεψε δώδεκα χρόνια ήταν το πάτωμα Tipo με Alfa Romeo 147 σωψυχα απλά με πιο χαμηλό κέντρο βάρους (ελέω θέσης ψυγείου) κ κάποιες ακόμα μαγικές αλλαγές… Ακόμα θυμάμαι σε ένα Ακρόπολις που οι οργανωτές με αγωνία κατεύθυναν τους θεατές κ τα αυτοκίνητα… Μας “κυνηγούσαν” βλέπεις τα αγωνιστικά κ έπρεπε να πάμε στην άκρη… “το κόκκινο δεξιά μωρέ, το λευκό αριστερά… Η Lancia εδώ!…” Η Lancia… όχι κάποια σίδερα… Δε βαριέσαι… Κάποια πράγματα πρέπει να μένουν ιστορία, να σβήνουν, να γίνονται θρύλοι… Η βιομηχανία βλέπεις πάντα θα βγάζει προϊόντα…