mercedes-x-class-concept-1

Η Mercedes-Benz παρουσίασε τη περασμένη εβδομάδα την X-Class Concept, το πρωτότυπο του μας δείχνει το αγροτικό της που θα περάσει στη παραγωγή στα τέλη του 2017.

Σύμφωνα με τον Volker Mornhinweg, το εμπορικό αφεντικό της Mercedes, η X-Class θα είναι “μοναδική και εντελώς διαφορετική από οποιοδήποτε άλλο pickup της αγοράς και όχι απλώς ένα Navara με διαφορετικό σώμα και πλούσιο εσωτερικό.” Ο Mornhinweg συμπλήρωσε πως η X-Class θα διαθέτει εντυπωσιακά χαρακτηριστικά χειρισμού τόσο σε εκτός, όσο και σε εντός δρόμου διαδρομές.

Θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, τεσσάρων και έξι κυλίνδρων. Θα πωλείται σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Αυστραλία και Νότιο Αφρική, αλλά όχι στις Η.Π.Α. Η παραγωγή του X-Class θα γίνεται στα εργοστάσια της Renault και της Nissan στη Κόρδοβα της Αργεντινής και στη Βαρκελώνη της Ισπανίας αντίστοιχα.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ένα Νavara με λούσα και σήμα Mercedes είναι, οκ σίγουρα θα ‘ναι ακριβότερο. Είναι πιο ωραίο το άτιμο όμως, πιο πολυτελές και κυριλέ.

    • Γιώργος Βαρδου

      δεν ξέρω όμως κανένα πραγματικό αγροτη που απο ενα αγροτικο θα θελει πολυτελεια και κυρος.

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Ε άμα κανένας θα θέλει Mercedes pick-up για να κυκλοφορεί κυριλέ, το παίρνει.

    • Pandal

      Υπάρχουν πολλοί που είχαν ναβαρα για επιβατικό και μούρη και είχαν ταυτόχρονα ένα παρταλι για την δουλεια

    • ποσο ισχυει !!!

    • rantaplan

      Εγώ ξέρω κάτι τέτοια ψώνια….

  • Γιώργος Βαρδου

    Φοβάμαι μην έχουμε περίπτωση Cygnet,αλλά δεν το νομίζω, υπάρχουν πα΄ρα πολλοί που θα έδιναν τόσα λεφτά για αγροτικό.

    • anagnwsths

      Κρητικοί , Θεσσαλοί θα κονταροχτυπηθούν μόλις κατέβει Ελλαδιστάν το “αγροτικό” πόλης

  • Petros K

    Σώπα ρε Volker Mornhinweg βαρύ και όχι τι μας είπες τώρα, λες και δεν το ξέραμε!
    https://www.youtube.com/watch?v=plGRLwVYjkY

  • SAMURAI-66

    Προσπαθουν να μας πεισουν πως το αντιγραφο του nissan navara θα ειναι κατι διαφορετικο γιατι θα φερει στην μασκα το σημα της mercedes?
    Εχω βαρεθει να διαβαζω εδω μεσα συνεχομενες αναφορες για ενα οχημα που δεν εχει επισημα κανει την εμφανιση του στην ασφαλτο στην απελπιδα προσπαθεια τους να κοροιδεψουν την λογικη μας….ισως στο πες πες ολο και κατι θα μεινει σκεφτονται οι τυποι μαλλον.
    Nissan 100% ειναι που του εχουν πεταξει δερμα και ξυλο στο σαλονι με την απαραιτητη προπαγανδα να το ανυψωσουν και τελειωσε η υποθεση…φρουρου και αρωματα για το τιποτα!
    Αν ειχαν τα κοτσια και την τεχνογνωσια ας προσπαθουσαν μοναχοι τους και να παψουν να επαιρονται απευθυνομενη σε χαχολους…συνηθισμενη γερμανικη ανοησια για αλλη μια φορα που καποιοι ευχαριστα θα την φανε οπως φαινεται!!

    • panos

      παντως οταν αντιστρεφονται οι ρολοι, δλδ η νισαν χρησιμοποιει πλατφορμες της μερκ
      δεν μας χαλαει, ισα ισα που μας αρεσει κιολας..
      https://www.autoblog.gr/2015/09/14/infiniti-q30-revealed/
      https://www.autoblog.gr/2015/07/21/infiniti-q30-first-photo/

    • rous

      Συγκρινεις τεχνογνωσια Mercedes με Nissan? ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΚΥΡΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ

    • anagnwsths

      Έχεις έναν πολύ καλό καρδιολόγο που κάνει εγχειρήσεις ανοιχτής καρδιά με ποσοστό επιτυχίας 95% . Θα τον άφηνες να κάνει επέμβαση στο μάτι σου αντί για κάποιον οφθαλμίατρο?

      Η τεχνογνωσία και η υπεροχή σε έναν τομέα δεν καλύπτουν τις ανεπάρκειες ή το κόστος εξέλιξης σε κάποιον άλλο τομέα .

    • japan3

      παντως στις πατεντες οι ιαπωνικες φιρμες ειναι πρωτες και με διαφορα.δηλαδη θελεις να μου πεις οτι ο ιαπωνας μηχανικος ειναι βλακας και ο γερμανος πιο εξυπνος???απο που προκυπτει αυτο???η mercedes οταν αναφερθηκε στη συνεργασια με τη nissan ειπε οτι επιλεξαμε εναν κορυφαιο κατασκευαστη στα pick up.και ναι αν τους δωσεις τα ιδια λεφτα να κατασκευασουν ενα αγροτικο η nissan θα το κανει καλυτερα γιατι κατασκευαζει οχηματα του ειδους πανω απο 80 χρονια.αλλο το κυρος αλλο η ικανοτητα.τεχνολογικα η nissan kai h toyota dn exoyn na ζηλεψουν κατι γιατι ειναι τεχνολογικοι κολοσσοι και πρωτοποροι,αμαν πια με το κυρος σας γαλαζοαιματοι.οταν η νισσαν εβγαζε ηλεκτροκινητο οι αλλοι απλα κοιτουσαν.

    • rous

      Ειδες πουθενα να αναφερω οτι ο ταδε μηχανικος ειναι βλακας και ο ταδε εξυπνος? Συμφωνω οτι η Nissan βγαζει καλα αγροτικα αλλα μεχρι εκει.
      Για ολα τα υπολοιπα που λες απλα γελαω.

    • japan3

      κανε βιογραφικο στον ΓΚΟΝ να σε παρει στη nissan na βγαλει και κανενα καλο αυτοκινητο γιατι 90 χρονια τζαμπα παλευει μωρε ο κολοσσος.μονο ενα πικ απ εβγαλε της προκοπης.ουτε patrol,ουτε murano,oyte silvia,ουτε gtr,oυτε maxima,oυτε αλυγιστα almera kai primera με 500 και 600 xιλ χμ.κριμα τοσα χρονια χαμενα σε εξελιξη και τεχνολογια και μονο ενα αγροτικο.αν δν θες στη nissan κανε στην opel που θα κανει στροφη στα suv,νομιζω θα βοηθησεις…ειλικρινα μιλαω.επισης στην opel θα βοηθησεις και στην αυτονομη οδηγηση γιατι η nissan παραγει ηδη αυτοκινητο με αυτονομα χαρακτηριστικα και ειναι πρωτοπορος και εκει οχι μονο αναμεσα στις ιαπωνικες αλλα παγκοσμιως.κριμα αχρηστοι μηχανικοι τοσα χρονια…

    • rous

      Οτι πεις

    • japan3

      εγω παντως συγκρινω,οπως συγκρινω την τεχνογνωσια της sony και tης panasonic με αυτη της γερμανικης grundig.συγκρινω την τεχνολογια των τρενων της hitachi με αυτα των αντιστοιχων γερμανικων.των πλοιων mitsubishi με οποιονδηποτε αλλον κατασκευαστη στον κοσμο.εκτος αν μου τα απαγορευει η μερκελ και δν μου το επιτρεπει.επισης πιστευω στους ανθρωπους και οχι στα ονοματα.μπορεισ να εισαι ικανοσ και ασ μην εισαι ο πριγκιπας γουιλιαμ.ταμπελολατρεια.τεχνολογικα οι τρεις μεγαλοι γιαπωνεζοι δν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τους αλλους,το αντιθετο μαλιστα.και γενικοτερα μη φοβαστε να μιλησετε.ναι συγκρινω την τεχνολογια της nissan γιατι παραγει κορυφαια τεχνολογια,οπως και η ford και η toyota κτλ.

    • panos

      αλλο η ηλεκτρονικη κ αλλο η μηχανολογια μην τα μπερδευουμε, α
      κ η grundig δεν υπαρχει πια, οπως χαθηκαν κ πολλες γιαπωνεζικες,
      βλεπεις τωρα μπηκαν στο παιχνιδι των ηλεκτρονικων οι κορεατες κ
      οι κινεζοι, επισης οι γιαπωνεζοι συνηθως χρησιμοποιουν απλα ηλεκτρονικα στα αμαξια, ενω οι γερμανοι πολυ πιο πολυπλοκα, οσο
      για τους ” γαλαζοαιματους ” που ανεφερες, ετσι οπως το θετεις σε
      αυτους πονταρει κ η νισαν με το brand ινφινιτι, με την διαφορα οτι η
      μερσεντες ηταν ανεκαθεν premium, επισης οσο για την νισαν που
      ειπες οτι οταν εβγαζε ηλεκτροκινητο οι αλλοι απλα κοιτουσαν, με το
      ιδιο σκεπτικο οταν η μερσεντες εβγαζε αυτοκινητα οι αλλοι απλα δεν
      υπηρχαν, ριξε αν θες κ μια ματια στο electromobile της πορσε, εκει
      καπου το 1900..
      https://en.wikipedia.org/wiki/Lohner-Porsche

    • japan3

      η mercedes μια χαρα φιρμα ειναι ποιος ειπε το αντιθετο?θα μου πεις λενε οι αλλοι για τις εταιρειες που δν τουσ αρεσουν.τρομερη και h mercedes kai h opel και ολες.εγω δν αντιλεγω.αλλα αυτα που πιστευω και βλεπω στη καθημερινοτητα μου θα τα λεω και θα τα υποστηριζω.αν ξοδεψει το ιδιο ποσο και η μια και η αλλη καλυτερο αυτοκινητο αγροτικο θα κατασκευασει η nissan,συγγνωμη που πιστευω κατι διαφορετικο απο εσενα.κατι επιπλεον:πιο δυσκολο ειναι να κατασκευασεις καλο αυτοκινητο οικονομικο παρα ενα καλο αυτοκινητο ακριβο.

    • panos

      κουβεντα κανουμε φιλε, τι συγνωμη μου λες, οσο για το τελευταιο νομιζω
      οτι ειναι πολυ πιο δυσκολο να φτιαξεις πολυπλοκο αμαξι τεχνολογικα προηγμενο που να ειναι κ αξιοπιστο, παρα απλο με δοκιμασμενη τεχνολογια που να μη χαλαει..

    • panos

      κουβεντα κανουμε φιλε, τι συγνωμη μου λες, οσο για το τελευταιο νομιζω
      οτι ειναι πολυ πιο δυσκολο να φτιαξεις πολυπλοκο αμαξι τεχνολογικα προηγμενο που να ειναι κ αξιοπιστο, παρα απλο με δοκιμασμενη τεχνολογια που να μη χαλαει..

    • manowar

      Τι αυτοκινητα εχει φτιαξει σημερα η νισσαν τουοτα?οι ευρωπαιοι ειναι στο 2030 και ιαπωνες ειναι στις ροπες και στα κρατηματα του 1990 με καποιες εξεραισεις φυσικα gtr nsx type r. Ο μεσος ορος ειναι πολυ κατωτερος..θα συμφωνησω μαζι σου στα ηλεξτρονικα οι ιαπωβες δεν ειναι συγκρισημοι.ειναι απλα οι καλυτεροι..και οι κορεατες απο smartphone μεχρι κλιματιστικο τηλεοραση αλλο οι μηχανες ομως..

    • manowar

      Ποια τεχνογνωσια ρε που στον υβριδισμο των τελευταιων μονοθεσιων f1 ειστε η ντρπη της τεχνολογιας…..πλακα κανεις δεν θελει να μπει σε εξοδοδα αναπτυξης προτζεκτ και περνει ετοιμη πλατφορνα αυτο ειναι ολο..ετσι κιαλλιος ο γερμανος τον ιαπωνα στα αυτοκινητα και στον 4τροχο αθλητισμο τουλαχιστον τον εχει για φαπες μονο πλεον

  • Mika

    Ελα…Δεν το πιστευω…
    Πεφτω απο τα συννεφα!

  • Ahilleas Tsikelis

    Αν και είμαι φαν της μερκ….εδώ λεει μπουρδες….Το ότι το συγκεκριμενο οχημα δεν θα πωλειται στις Η.Π.Α. εμενα μου αρκει για να μου δειξει τι εστι…..

  • ionized

    ειναι καθαρα παιχνιδι για κελεμπιες με πετροδολαρα ρε παιδια,δεν παιζει να το παρει κανεις επαγγελματιας αυτο…αντε ισως κανας μεγαλοεργολαβος ΒΠ να καβαλαει πεζοδρομια εξω απο τα καφε..

  • AMG

    Στα λόγια όλοι καλοί είμαστε.. να δούμε και στην πράξη.

  • για οποιον θελει ενα SUV με σημα το αστερι….αλλα δεν τον αφηνει το φορολογικο καθεστως……βγαινει το pick up…και ολα τελειωνουν !!!!

    • Με αυτά που διαβάζω για την τιμή του, δεν νομίζω όποιος το πάρει να τον ενδιαφέρει και πολύ το φορολογικό καθεστώς. Πάντως έχει να πέσει τρελό τρολλάρισμα στους μελλοντικούς ιδιοκτήτες. Εδώ δυο κινητήρες από την Renault έχει βάλει στ αυτοκίνητά της και τους την λένε αβέρτα….

    • δεν νομιζω πως καποιος το θελει το συκγεκριμενο αυτοκινητο για ”αγροτη”…..οποτε ποιο το νοημα υπαρξξης του ???

    • Φαντάζομαι απλά ότι ήθελαν να έχουν εκπρόσωπο στην κατηγορία.

  • Makis

    Εμένα πάντως θα μου φαινόταν πιο λογικό ενα pick up βασισμένο στη G class ώστε να προσφέρει κάτι διαφορετικό ιδιαίτερα σκληροτραχηλο αγροτικό αλλά πιθανόν αυτοί ξέρουν καλύτερα.

    • NSchinas

      η G class έχει τεράστιο κόστος και μικρό περιθώριο κέρδους , ενώ το Merc Navara θα έχει τεράστιο περιθώριο κέρδους …

    • Makis

      Ακριβώς, και αυτό είναι που είναι τόσο εκνευριστικό: μας πλασάρουν αυτο που θέλουν με ωραίο περιτύλιγμα ώστε τελικά να πούμε: ααα αυτό είναι το αυτοκίνητο που ήθελα και ας απέχει αρκετά από αυτο που πραγματικά επιθυμούσαμε και που καλύπτει τις ανάγκες μας

  • Συνταγή που έχει ακολουθηθεί από πολλές εταιρίες ανά τα χρόνια, άλλες φορές επιτυχημένα άλλες φόρες πηγαίνοντας άπατη.
    Πραγματικά αν και fun (όχι κολλημένος) της εταιρίας δεν μ’ αρέσει η κίνηση της μερκ και θα προτιμούσα να εξελίξει ένα δικό της (έχει τις βάσεις για κάτι τέτοιο) ίσως όμως να μην το έκανε γιατί το τελικό κόστος που θα περιελάμβανε και αυτό της εξέλιξης να ήταν τελείως απαγορευτικό για τον καταναλωτή.
    Ο χρόνος είναι (εκτός των άλλων και) κριτής οπότε και θα δείξει την αποδοχή που θα έχει από το κοινό.
    Υγ. αυτό που μ άρεσε πολύ στα concept οχήματα είναι το πίσω φανάρι του λευκού αν και σίγουρα θα καταλήξει σε κάτι πιο κλασσικό…

  • insider greece

    Για να δουμε θα κανει η ΜΒ το Ναβαρα επιτυχυα η θα γινει σαν το ΤΑΡΟ:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Taro
    https://www.youtube.com/watch?v=C8zSXl06fKE
    https://www.youtube.com/watch?v=R87pt7w58Ts
    https://www.youtube.com/watch?v=xgvYaZxiKa4

    ….Και παει το κονομι συννεφο :):):):)

  • PanosA

    Αν εβγαινε πριν απο 10-15 χρονια κάτι αντίστοιχο απο τη Merc, θα κυκλοφορούσαν αρκετα στην Ελλαδα. Και θα το φουλάριζαν και με πετρέλαιο θερμανσης οι ελληνάρες!