img_20161101_152442166-2

Μετά από δύο γενιές, 14 χρόνια παρουσίας και 3,5 εκατ. πωλήσεις, η Citroen αποκάλυψε το προηγούμενο καλοκαίρι το νέο C3, και γι’αυτό το λόγο βρεθήκαμε στην Βαρκελώνη, χθες και σήμερα ώστε να οδηγήσουμε το γαλλικό best-seller για πρώτη φόρα. Η εμπορική του καριέρα στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει από τα τέλη του τρέχοντος μηνός, με τις τιμές του να μην έχουν ακόμα ανακοινωθεί επίσημα, αλλά να αναμένεται να είναι κατά περίπου €200 με €300 ακριβότερο, και να ξεκινά από σχεδόν €12.900.

Θα είναι διαθέσιμο με τα δύο κινητήρια σύνολα που υπήρχαν και στην προηγούμενη γενιά, με το ένα να είναι ο 1200άρης βενζίνης PureTech με αποδόσεις 82 και 110 ίππων, και το άλλο ο 1600άρης πετρελαίου BlueHDi με αποδόσεις 75 και 100 ίππων. Το νέο αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο στην ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση θα έρθει στη χώρα μας στα τέλη του χρόνου ή στις αρχές του 2017. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελλάδα, παρά τις μικρές της πωλήσεις, είναι μια από τις 5 πρώτες που λανσάρεται το μοντέλο το 2016.

Η Citroën είναι μια mainstream εταιρία, αλλά όχι σαν τις άλλες και ευελπιστεί στη συνέχιση της εξαιρετικής του πορείας, πιστεύοντας πολύ σε αυτό το μοντέλο, καθώς αναμένει να αυξήσει τις συνολικές της πωλήσεις κατά 30% μέχρι το 2021. Με την άφιξη του νέου C3 η Citroen συνεχίζει την επαναστατική της σχεδιαστική προσέγγιση, που πρωτοείδαμε με το C4 Cactus και δεν θα ήταν καθόλου υπερβολή να το χαρακτηρίσω ως μια σμίκρυνση του Cactus, καθώς το τελευταίο έχει όπως βλέπεις επηρεάσει σημαντικά και το γαλλικό supermini (βλέπε “τριόροφα” φωτιστικά σώματα και AirBumps), ενώ προσφέρει εντυπωσιακά πολλές τεχνολογικές λύσεις.