img_20161101_152442166-2

Μετά από δύο γενιές, 14 χρόνια παρουσίας και 3,5 εκατ. πωλήσεις, η Citroen αποκάλυψε το προηγούμενο καλοκαίρι το νέο C3, και γι’αυτό το λόγο βρεθήκαμε στην Βαρκελώνη, χθες και σήμερα ώστε να οδηγήσουμε το γαλλικό best-seller για πρώτη φόρα. Η εμπορική του καριέρα στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει από τα τέλη του τρέχοντος μηνός, με τις τιμές του να μην έχουν ακόμα ανακοινωθεί επίσημα, αλλά να αναμένεται να είναι κατά περίπου €200 με €300 ακριβότερο, και να ξεκινά από σχεδόν €12.900.

Θα είναι διαθέσιμο με τα δύο κινητήρια σύνολα που υπήρχαν και στην προηγούμενη γενιά, με το ένα να είναι ο 1200άρης βενζίνης PureTech με αποδόσεις 82 και 110 ίππων, και το άλλο ο 1600άρης πετρελαίου BlueHDi με αποδόσεις 75 και 100 ίππων. Το νέο αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο στην ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση θα έρθει στη χώρα μας στα τέλη του χρόνου ή στις αρχές του 2017. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελλάδα, παρά τις μικρές της πωλήσεις, είναι μια από τις 5 πρώτες που λανσάρεται το μοντέλο το 2016.

Η Citroën είναι μια mainstream εταιρία, αλλά όχι σαν τις άλλες και ευελπιστεί στη συνέχιση της εξαιρετικής του πορείας, πιστεύοντας πολύ σε αυτό το μοντέλο, καθώς αναμένει να αυξήσει τις συνολικές της πωλήσεις κατά 30% μέχρι το 2021. Με την άφιξη του νέου C3 η Citroen συνεχίζει την επαναστατική της σχεδιαστική προσέγγιση, που πρωτοείδαμε με το C4 Cactus και δεν θα ήταν καθόλου υπερβολή να το χαρακτηρίσω ως μια σμίκρυνση του Cactus, καθώς το τελευταίο έχει όπως βλέπεις επηρεάσει σημαντικά και το γαλλικό supermini (βλέπε “τριόροφα” φωτιστικά σώματα και AirBumps), ενώ προσφέρει εντυπωσιακά πολλές τεχνολογικές λύσεις.

 

  • Petros K

    Αν και το Cactus δεν μου αρέσει καθόλου, θεωρώ το νέο C3 πάρα πολύ όμορφο! Επιτέλους μετά από 2 άχρωμες και άοσμες γενιές, η Citroen βγάζει ένα όμορφο μοντέλο σε αυτή την κατηγορία, ελπίζω να πουλήσει στην Ελλάδα όπως πούλησε η πρώτη γενιά.. Πολύ ενδιαφέρον feature επίσης η dashcam, όπως τονίζεται και στο άρθρο..
    Ακόμα ένα εξαιρετικό πρώτο test drive από το autoblog, περιμένουμε και το full test εδώ στην Ελλάδα!

  • george

    Πολύ ωραίο άρθρο και πλήρες ανάλυση! Το Νέο Citroën C3 είναι πολύ όμορφο και εντυπωσιακό και του αξίζει να σκίσει σε πωλήσεις και να το βλέπουμε συχνά στο δρόμο με τους πολλούς και διαφορετικούς χρωματικους συνδυασμούς του!

  • gv

    περιμενα κατι περισσοτερο απο τα 300 λιτρα αποσκευων απο τη citroen αλλα ενταξει και αυτα καλα ειναι..
    επισης ειναι δυνατον να μη προσφερεται 6χυτο κιβωτιο??!
    αν ισχυει αυτο ειναι μεγα φαουλ..
    κατα τα αλλα μια χαρα εμενα μου αρεσει..

    • a_f_a

      300 έχει και το πόλο νομίζω. χάνει χώρο εν μέρη από τον εξωτερικό σχεδιασμό, για να δώσουν αυτό το καμπύλη εικόνα.

    • george

      280 έχει το polo

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Μου αρέσουν πολύ στα test drive, η μεγενθυμένη φωτό όταν ανοίγει το άρθρο.Έχουμε μια πρώτη πολύ καλή εικόνα του αυτοκινήτου.
    Το νέο C3 απλά εκπληκτικό!Έχει υψηλή τεχνολογία,πολύ άνετο,χαμηλό κόστος χρήσης και με υπέροχους χρωματισμούς!
    Ανεβάζει την κατηγορία, ΧΩΡΙΣ να ανεβάζει το ΚΟΣΤΟΣ τρελά.Πολύ σημαντικό.
    Πολλά συγχαρητήρια στην ”αθόρυβη” CITROEN.Μπορεί να το ανεβάσει σε πωλήσεις.

    • GiorisFullThrottle

      Να ζητησω τη γνωμη σου για το DS4 1.6HDi (πρωτης γενιας οχι το τελευταιο)???

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Φίλε μου είναι ποιοτικό αυτοκίνητο, με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και αξιόπιστο.
      ΑΛΛΑ.Για εμένα εξαρτάται αν αξίζει να το πάρεις από τα εξής:
      Α) Kόστος αγοράς.
      Β) Ελληνικής αγοράς ή εισαγωγής εξωτερικού.Τα εισαγωγής έχουν συνήθως πάρα πολλά χιλιόμετρα.

      Άν το βρίσκεις στα 12-13 χιλιάρικα,για εμένα φίλε μου ΔΕΝ αξίζει για αγορά.
      Στο λέω, γιατί απλά σε αυτά τα χρήματα παίρνεις καινούρια μοντέλα ζελατινάτα.
      Η FORD δίνει το Focus στα 15.000 με πολυετή εγγύηση.
      Γνωστός μου έκλεισε το Fiesta diesel, με 12.000 ευρώ, πολλά extra επάνω ΚΑΙ 8ΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.
      6 χρόνια επίσημης FORD,+2 επέκταση της Ελληνικής αντιπροσωπείας.
      Κάποιες εταιρείες που έχουν μείνει πίσω σε πωλήσεις,αλλά με πολύ καλά μοντέλα,κάνουν φοβερές προσφορές.

      Επίσης το νέο Κia Ceed ξεκινά από τα 14.650.Και αυτό 7ετή εγγύηση.
      To νέο Citroen C4 ξεκινά από τα 14.888.
      Την Alfa Romeo Giulietta, την βρίσκεις σε προσφορές 18.000.
      Υπόψιν από αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία παίζουν διαφορές στο τι εκπτώσεις μπορούν να σου κάνουν.
      Άν σε ενδιαφέρει καινούριο, αφιερώνεις καμιά βδομάδα ψάξιμο το πολύ και χτυπάς καλές προσφορές.

      Θέλω να σου πω απλά, πως το ρίσκο της αγοράς Diesel ΚΑΙ μεταχειρισμένου κιόλας,αξίζει ΜΟΝΟ στην τιμή των 7 με 8 χιλιάδων, OΡΙΑΚΑ.
      Γιατί θα έχει κάποια χιλιόμετρα πάνω του,τα οποία θα χρειαστείς να του κάνεις κάποια σημαντικότατα service.
      Θέλει οπωσδήποτε καθάρισμα βαλβίδα egr και ξεκάπνισμα έλεγχο τουρμπίνας.
      Η τουρμπίνα βγαίνει εκτός και καθαρίζονται-ξεκαπνίζονται όλα τα εσωτερικά της, καθώς ΚΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕRCOOLER.
      Τα diesel έχουν πολλές επικαθίσεις άνθρακα σε αυτά.
      Οι αντλίες diesel επίσης είναι πανάκριβες σε ενδεχόμενη ζημιά.

      Υ.Γ Για περισσότερες πληροφορίες για το DS4 μπορείς να ρωτήσεις τον DimitrisBXL.Άν θυμάμαι καλά,είχε ή μπορεί να έχει ακόμα το DS4.
      Στα σχόλια κάτω.https://www.autoblog.gr/2016/11/03/an-h-kopela-sou-driftarei-etsi-apla-patrepsou-thn/
      Επίσης και στο Citroen forum Ελλάδας, τα παιδιά είναι γνώστες και μπορούν να σε βοηθήσουν πολύ.
      Σου εύχομαι να το χαρείς ότι πάρεις. : )

    • GiorisFullThrottle

      Σ ευχαριστω φιλε Νικο για το χρονο σου κ για την ολοκληρωμενη απαντηση σου!!!!

  • georgekaras

    εμφανισιακα δεν μου αρεσει ,πολυ υπερβολη για το τιποτα,ακομα και το μεσα τοσο τετραγωνο το κανει αυστηρο καπου το χασαν οι Γαλλοι για μενα ,ειπαμε να το κανει για νεους ανθρωπους αλλα φαινεται σε μενα απλα μια μαζα πλαστικη ειδικα με αυτα τα πραγματα στις πορτες και τα ματια γιαπωνεζου σαμουραι μπροστα δενει το γλυκο

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Μπράβο για το τεστ παίδες, το νέο C3 είναι πολύ όμορφο νεανικό πιο trendy με το στυλ Cactus και μαζί με το νέο Nissan Micra θα αποτελέσουν δύο από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία των μικρών! Άνετα θα το διάλεγα για το μοντέρνο ξεχωριστό του στυλ…

  • sargus

    Το βρίσκω πολύ πολύ όμορφο! Πραγματικά θα το έπαιρνα αν ήθελα αμάξι αυτής της κατηγορίας.
    Μπράβο στους Γάλλους! Αν και δε μου αρέσει το cactus, θεωρώ ότι αυτή η πορεία που έχει πάρει η Citroen είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Νομίζω ότι θα είναι και άκρως επιτυχημένη καθώς και διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό (που έχει γίνει όλος ίσωμα τώρα και δε ξεχωρίζεις τα Κορεάτικα από τα Γερμανικά) και επιστρέφει στις ρίζες της εταιρίας (χωρίς να ξέρω ακριβώς ποιες είναι οι ρίζες της εταιρίας αυτής, αυτή όλη η γενιά μοντέλων μου ταιριάζει ότι ανήκει στις ρίζες της εταιρίας! Εντυπωσιακό αποτέλεσμα της φοβερής δουλειάς των σχεδιαστών!).

  • SAMURAI-66

    Χωρις πολλα λογια θεωρω οτι ειναι λιρα εκατο στην κατηγορια του συνδυαζοντας σχεδιαστικη ταυτοτητα που παντα οι γαλλοι με τους ιταλους απο ευρωπη μερια διεθεταν,χρωματα που σε κανουν να νιωθεις ομορφα γιατι συνυπαρχουν διχρωμιες τελεια δεμενες μεταξυ τους ομορφο εσωτερικο και χαμηλη τιμη κτησης.
    Ιδανικο με τον 1.2 τουρμπο για την χωρα μας νιωθω οτι θα κανει αριστη πορεια και του αξιζει,θα ηταν επιλογη μου με μοναδικο πονοκεφαλο το χρωμα που το ενα ειναι ομορφοτερο απο το αλλο…εξαιρετικο πραγματικα!!

    • Xarhs

      Αυτον τον 1.2 τουρμπο τον εβγαλε η VW στο Polo απο το 2010 και ακομα και σημερα παταει ολα τα ατμοσφαιρικα 1.6. Δεν ειδα να λες τα ιδια και τοτε. Αριστη πορεια πως θα κανει; Οπως εκανε και περσυ και τερματισε 27 στις πωλησεις ενω το Polo 2ο;

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Θραυση θα κανει το Polo με τους νεους 1.5 ετσι πιστευω

    • Xarhs

      Προφανως. :)

    • VaggD

      BlueGT…. αχ <3 ελπιζω να το κάνουν λίγο πιο επιθετικό από το τωρινο αν και υπάρχει και το ibiza fr!

  • fanboy

    αρκετα ξεχωριστο αυτοκινητο στην κατηγορια του

  • a_f_a

    μου αρέσει καθώς έχει κάποιο στυλ χωρις να ειναι και τόσο κραυγαλέο. πολυ πιο ώριμο σχέδιο σε σχέση με το κακτους.
    ωστόσο θέλω να ρωτήσω το ΑΒ και συγκεκριμένα το Γιώργο σχετικά με το infotainment.

    @ Γιώργο / ΑΒ : όπως δείχνω και στη φωτό, κάτω από την οθονη, βλέπω ένα περιστροφικό διακόπτη. με αυτόν, μπορείς να ρυθμίζεις αυξομείωση σε λειτουργίες οπως Κλιματισμό (αυξηση,μειωση θερμοκρασίας), Ραδιόφωνο (σταθμοί), Ηχο (γενικά, αυξομείωση) ; αν όχι, ποιά η λειτουργεία του;

    ευχαριστώ

    • o συγκεκριμένος περιστροφικός διακόπτης είναι μόνο για την ρύθμιση της έντασης του infotainment.
      όλες οι άλλες λειτουργίες γίνονται από την οθόνη αφής!
      :)

  • Xarhs

    Κατ αρχας δεν εχει εξαιρετικες πωλησεις. Πρωτο σε πωλησεις ειναι το Polo σε ολο τον κοσμο αρα το Polo εχει εξαιρετικες πωλησεις. Το C3 εχει κακες εως μετριες πωλησεις μεχρι τωρα.
    Παραθετω αρθρο απο το Autoblog για το 2015.

    https://www.autoblog.gr/2015/12/07/ta-100-aytokinhta-me-tis-perissoteres-pwlhseis-fetos-sthn-eyrwph/

    Το Polo ειναι νουμερο 2ο με 314.494 πωλησεις και το C3 ειναι 27ο με 123.046 δηλαδη ουτε τα μισα. Αρα βασιλιας στην κατηγορια ειναι το Polo.

    Αρα εχουμε μια προσπαθεια της Citroen να πουλησει κατι παραπανω και αλλαζει ριζικα το σχεδιασμο σ αυτην την προσπαθεια. Το αν σου αρεσει εξωτερικα ειναι κατι υποκειμενικο και θα το κρινουν οι πωλησεις. Οποτε αναμενουμε τα αποτελεσματα. Το ποση αυξηση αναμενει στις πωλησεις η Citroen ειναι σεβαστο αλλα ολα στην πραξη κρινονται και οχι στα λογια.

    Αρα ενα αντικειμενικο αρθρο γραφει οσα εγραψα και οχι οτι το C3 εχει εξαιρετικες πωλησεις. Για την κατηγορια του εχει πολυ λιγες. Φιλακια.

  • Xarhs

    Κατ αρχας δεν εχει εξαιρετικες πωλησεις. Πρωτο σε πωλησεις ειναι το Polo σε ολο τον κοσμο αρα το Polo εχει εξαιρετικες πωλησεις. Το C3 εχει κακες εως μετριες πωλησεις μεχρι τωρα.
    Παραθετω αρθρο απο το Autoblog για το 2015.

    https://www.autoblog.gr/2015/12/07/ta-100-aytokinhta-me-tis-perissoteres-pwlhseis-fetos-sthn-eyrwph/

    Το Polo ειναι νουμερο 2ο με 314.494 πωλησεις και το C3 ειναι 27ο με 123.046 δηλαδη ουτε τα μισα. Αρα βασιλιας στην κατηγορια ειναι το Polo.

    Αρα εχουμε μια προσπαθεια της Citroen να πουλησει κατι παραπανω και αλλαζει ριζικα το σχεδιασμο σ αυτην την προσπαθεια. Το αν σου αρεσει εξωτερικα ειναι κατι υποκειμενικο και θα το κρινουν οι πωλησεις. Οποτε αναμενουμε τα αποτελεσματα. Το ποση αυξηση αναμενει στις πωλησεις η Citroen ειναι σεβαστο αλλα ολα στην πραξη κρινονται και οχι στα λογια.

    Αρα ενα αντικειμενικο αρθρο γραφει οσα εγραψα και οχι οτι το C3 εχει εξαιρετικες πωλησεις. Για την κατηγορια του εχει πολυ λιγες. Φιλακια.

  • Xarhs

    Κατ αρχας δεν εχει εξαιρετικες πωλησεις. Πρωτο σε πωλησεις ειναι το Polo σε ολο τον κοσμο αρα το Polo εχει εξαιρετικες πωλησεις. Το C3 εχει κακες εως μετριες πωλησεις μεχρι τωρα.
    Παραθετω αρθρο απο το Autoblog για το 2015.

    https://www.autoblog.gr/2015/12/07/ta-100-aytokinhta-me-tis-perissoteres-pwlhseis-fetos-sthn-eyrwph/

    Το Polo ειναι νουμερο 2ο με 314.494 πωλησεις και το C3 ειναι 27ο με 123.046 δηλαδη ουτε τα μισα. Αρα βασιλιας στην κατηγορια ειναι το Polo.

    Αρα εχουμε μια προσπαθεια της Citroen να πουλησει κατι παραπανω και αλλαζει ριζικα το σχεδιασμο σ αυτην την προσπαθεια. Το αν σου αρεσει εξωτερικα ειναι κατι υποκειμενικο και θα το κρινουν οι πωλησεις. Οποτε αναμενουμε τα αποτελεσματα. Το ποση αυξηση αναμενει στις πωλησεις η Citroen ειναι σεβαστο αλλα ολα στην πραξη κρινονται και οχι στα λογια.

    Αρα ενα αντικειμενικο αρθρο γραφει οσα εγραψα και οχι οτι το C3 εχει εξαιρετικες πωλησεις. Για την κατηγορια του εχει πολυ λιγες. Φιλακια.

    • Sakma

      Φίλε μου το άρθρο αναφέρεται στο C3 και δεν κάνει σύγκριση ανάμεσα σε polo και C3.
      Επίσης:
      1)Το polo δεν είναι το πρώτο σε πωλήσεις στον κόσμο. Tα νούμερα είναι πάντα σχετικά. Σε λίγο καιρό θα βλέπουμε κινέζικα μοντέλα στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων, χωρίς να είναι καλύτερα αυτοκίνητα.
      2)Η Citroen συνηθίζει να παρουσιάζει “ιδιαίτερα” μοντέλα με πολλές καινοτομίες. Το κάνει εδώ και πολλές δεκαετίες και όχι τώρα με το C3.
      3)Ο σχεδιασμός είναι υποκειμενικός αλλά ,όπως και να το κάνουμε, είναι ένα πανέμορφο αυτοκινητάκι. Από την άλλη, το polo είναι τόσο ενδιαφέρον σχεδιαστικά, όσο πχ μια χύτρα ταχύτητας. Είτε πάρεις της μάνας σου, είτε αγοράσεις μια καινούρια, το ίδιο πράγμα θα πάρεις. Βέβαια οι συνταξιούχοι θα προτιμήσουν το polo στη συντριπτική τους πλειοψηφία. Δε μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αισθητική. Και μάλιστα είμαι διατεθειμένος να θυσιάσω κάποια άλλα πράγματα (όπως πχ δύναμη,κατανάλωση), απλά και μόνο για να βλέπω όμορφες κατασκευές.
      4)Όλο το “σύστημα” της αυτοκίνησης προμοτάρει τα γερμανικά αυτοκίνητα. Με οποιοδήποτε τρόπο. Αυτό είναι μια αντικειμενική αλήθεια. Η βιομηχανία του αυτοκινήτου αποτελεί τη βιτρίνα της Γερμανίας και φροντίζει πάντα να τη διατηρεί “καθαρή” και αστραφτερή. Αν και κάτοχος καινούριου γερμανικού αυτοκινήτου (πολύ “καλύτερου” από αυτά της VW), δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι είναι ΤΟ καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του αφού θεωρώ το 15ετίας ιαπωνικό μου πιο “καλό” αυτοκίνητο.
      5)Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα citroen AX το οποίο κράτησα από τα 19 εώς τα 30 μου. Τράβηξε τα πάνδεινα (όχι από γκάζια). Πολύ ευχάριστο και τίμιο αυτοκινητάκι. Αργότερα έπεσε στα χέρια μου τυχαία ένα citroen C3 ,πρώτης γενιάς. Ομοίως, μου άφησε καλές εντυπώσεις. Και τα δύο δεν έκαιγαν τίποτα.

      Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όλα είναι σχετικά. Για σένα βασιλιάς είναι το polo. Για μένα δεν είναι (χωρίς να αποκλείω ότι δε θα το αγόραζα). Αλλά το πιο σημαντικό….είναι ένα άρθρο για το C3 και όχι για το τι μπορεί να είναι το polo.
      Φιλικά πάντα.

    • Xarhs

      Κοιταξε να δεις επειδη υπαρχουν ανακριβιες σ αυτα που λες.
      1) Το Golf ειναι πρωτο αυτοκινητο στην Ευρωπη σε πωλησεις και το Polo δευτερο. Αρα στην κατηγορια του το Polo ειναι πρωτο.
      Οποτε η γνωμη σου για το αν ειναι ξενερωτο και σαν χυτρα ταχυτητας ειναι σεβαστη αλλα μαλλον θα τη χρησιμοποιησω για να σκουπιστω μετα την τουαλετα.
      2) Επισης το C3 πουλησε ουτε τα μισα απ οσα πουλησε το Polo το 2015. Αρα ρε φιλε δεν μπορω να καταλαβω τι λες. Δε βλεπω καποια επιτυχια. Επιτυχια ειναι να πουλησεις περισσοτερο απο τους αλλους.

      Οταν εισαι σε ενα σαιτ αυτοκινητου και μιλας για εξαιρετικες πωλησεις πρεπει πρωτα να συγκρινεις με την κατηγορια και μετα να πεις εξαιρετικες η μετριες. Και για το αν τα Κορεατικα θα ειναι πρωτα σε πωλησεις, θα σε παρακαλουσα να μην προχωρας σε βεβιασμεννα συμπερασματα και να περιμενεις να δεις πρωτα. Το “θα” που θεωρεις εσυ εχει τεραστια διαφορα με το τι οντως θα γινει.

      Και αν το 15ετιας ιαπωνικο σου χωρις αεροσακους χωρις ηλεκτρικα χωρις τιποτα, ειναι καλυτερο απο αστραφτερο Γερμανικο που εχεις τοτε σε παρακαλω να μας πεις πιο Γερμανικο εχεις και γιατι κατεληξες σ αυτο το συμπερασμα. Εχει το Ιαπωνικο σου καλυτερη καταναλωση, επιδοσεις, ποιοτητα; Για να ειναι και πολυ καλυτερο απο της VW μαλλον εχεις καποια Porche;; Επισης αφου το Ιαπωνικο σου ειναι καλυτερο απο την Porche σου γιατι δεν ξαναπηρες Ιαπωνικο;

      Ακομα πιο Φιλικα.

    • Sakma

      1) Ενδιαφέρον θα είχε να βλέπαμε ποιο είναι το ποσοστό των πωλήσεων της VW εντός της Γερμανίας, σε σχέση με την Ευρώπη. Δηλαδή αν πουλάει 100 αυτοκίνητα στην Ευρώπη και τα 70 είναι στη Γερμανία, αλλάζει λίγο τα δεδομένα. Όχι βέβαια ότι γενικά δεν πουλάει. Πουλάει, αλλά δε νομίζω ότι πουλάει το καλύτερο αυτοκίνητο.
      2) Το C3 δεν έχει στόχο να πουλήσει τα ίδια κομμάτια με το polo. Πχ μια εταιρεία με 50.000 υπαλλήλους, μπορεί να επιβιώσει πωλώντας το 1/10 από μια άλλη με 500.000 υπαλλήλους. Η επιτυχία είναι σχετική. Εάν είμαι η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο, θα είχα πρόβλημα αν δεν είχα και τις πιο πολλές πωλήσεις.
      3) Εξαιρετικές πωλήσεις για μια εταιρεία είναι σίγουρα ακόμα και μια ετήσια αύξηση 10% (ή ακόμα και μια μικρή μείωση,στην εποχή που ζούμε). Εξαιρετικές πωλήσεις δε σημαίνει απαραίτητα να περάσει το polo.
      4) Πριν 30 χρόνια στη γειτονιά που παίζαμε, ήταν ένα παιδάκι που καυχιόταν όταν είχαν πάρει μια τηλεόραση Sony Trinitron. Τον ζηλεύαμε τότε γιατί οι δικές μας δεν είχαν καλά καλά τηλεκοντρόλ. Σήμερα κάτι κορεάτικες εταιρείες έσβησαν τη μισή ιαπωνία. Ή μήπως αν καλύπταμε τα σηματάκια από τα αυτοκίνητά μας, πόσα ευρωπαΪκά μοντέλα θα έβλεπαν την πλάτη ενός i30 ή ενός Ceed ;
      Καλώς ή κακώς, ναι το πιστεύω ότι σε 20 χρόνια από σήμερα θα έχουμε νέους δυνατούς παίκτες εξ’ ανατολών.
      5) Είναι δύσκολο να συγκρίνεις αυτοκίνητα διαφορετικών γενιών. Εσύ ποιο θεωρείς πιο καλό αυτοκίνητο; Το golf του 2025 ή πχ την Alfa Romeo spider (την παλιά) ; Όλα σχετικά είναι.
      6) Ιαπωνικό δεν πήρα για έναν απλούστατο λίγο. Δεν ήθελα να πάρω το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορούσα να αγοράσω με τα λεφτά μου. Διάλεξα με άλλα κριτήρια.
      7) Εξήγησέ μας και το avatar σου; Δουλεύεις σε αντιπροσωπεία; Έχεις polo και δεν το αλλάζεις με τίποτα; Ή απλά αγαπάς VW ;
      8)Και το corsa έχει πιο πολλές πωλήσεις από το C3. Δε θα μας πεις για το πόσο καλό αυτοκίνητο είναι;
      9) Δε μας ενδιαφέρει τι κάνεις στην τουαλέτα σου. Ο καθένας με το ζόρι του.

    • a_f_a

      άσ’το παλ… άδικα χάνεις το χρόνο σου με τον χάρη. μη χαλιέσαι, απλά κατανόηση.
      ακόμα και εγώ που μια ζωή οδηγούσα αυτοκίνητα του γκρουπ, δεν αντέχω να τον διαβάζω. απλά αγνόησε.
      πάντως, σε αυτά που γράφεις, 2 φίλοι με C3 1ης γενιάς είχαν πολλά χαζοπροβληματα ενώ μετά απο 10 χρόνια, ειναι ξεχαρβαλωμένα (ο ένας μάλιστα το πρόσεχε πάρα πολύ, αλλά σιτροεν δε ξαναπαίρνει)

    • Sakma

      Δεν πειράζει, πλάκα κάνουμε. Φαντάζεσαι το γιο του Χάρη σε παρέα με άλλα παιδάκια να λένε ποιος μπαμπάς έχει το καλύτερο αυτοκίνητο; Χάρης δαγκωτό φυσικά.
      Για τα παλιά γαλλικά (και ιταλικά) αυτοκίνητα, θα συμφωνήσω ότι μετά την 10ετία ξεκινούσαν τα προβλήματα. Αλλά συνήθως είχαν πιο χαμηλή τιμή αγοράς, ήταν όμορφα, γρήγορα και κάπως έτσι έσωζαν την παρτίδα. Κάτι C3 (σε γυναίκες κυρίως), 206 (στους πάντες) ,Punto (στους κυρίους) πωλούσαν σαν ζεστό ψωμί.
      Citroen και γω λέω ότι δε θα ξαναπάρω (παίρνουμε 1 αυτοκίνητο ανά 20ετία , να μην είναι και ίδια μάρκα) αλλά θεωρώ τα DS5, DS4, DS3, Cactus και αυτό το νέο C3 υπέροχα αυτοκίνητα. Φαίνεται ότι κάποιοι έκαναν τη δουλειά τους με όρεξη.

    • Xarhs

      1) Για το 2016 πουλαει τα περισσοτερα στον κοσμο προσ το παρον και αμφιβαλλω οτι ολα αυτα τα αγοραζουν οι Γερμανοι.
      Εσυ τι καταλαβαινεις;

      2) Το C3 ειναι ενα μινι αυτοκινητο που για την κατηγορια του εχει λιγες πωλησεις μιας και τα μινι κυκλοφορουν πολυ.
      Δεν ειναι ας πουμε 7θεσιο SUV. Σε συγκριση λοιπον με το Polo ειναι πολυ πισω. Ο βασιλιας της κατηγοριας ειναι ξεκαθαρα το Polo.
      Διαφωνεις;

      6) Θα ηθελα να ακουσω τα κριτηρια που διαλεξες τελικα το Γερμανικο και ποιο ειναι τελικα.

      7) Το αβαταρ υποδεικνυει οτι μου αρεσει πολυ η VW και τα αυτοκινητα της.

      8) Το Corsa δε μου αρεσει. Γενικα δε μου αρεσει η Opel.
      Προφανως για να πουλαει περισσοτερο ειναι καλυτερο αμαξι (ποιοτητα, ομορφια, αξιοπιστια, τιμη) σαν πακετο απο το C3.

      Μου φαινεται παραλογο να εχεις ιαπωνικο, να ειναι τρομερο οπως λες και μετα να πας να αγορζεις Γερμανικο. Αυτην την απορια λυσε μου.

    • Sakma

      Με βάση τα κριτήριά σου, θα έλεγα πως βασιλιάς είναι η TOYOTA . Αξιόπιστα μοντέλα με τεράστιες πωλήσεις. Σε αξιοπιστία τα VW ,άστο καλύτερα. Δεν ξέρω κανένα γνωστό μου, που να μου έχει πει ότι θα ξαναγόραζε αυτοκίνητο του ομίλου. Όλους τους παίδεψαν με χαζές βλάβες ,και το χειρότερο,από πολύ νωρίς.
      Πριν 2 χρόνια, λόγω οικογένειας πλέον, αποφάσισα να αγοράσω ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Τα κριτήρια ήταν ασφάλεια, χώροι,οικονομία, τιμή αγοράς, με αυτή τη σειρά. Γκάζια και οδική συμπεριφορά τα έβαλα σε δεύτερη μοίρα γιατί δεν τρέχω, πόσο μάλλον με το παιδί μέσα. Και φυσικά απαραίτητο κριτήριο να αρέσει στη γυναίκα μου γιατί θα το οδηγεί κυρίως αυτή. Οπότε, όχι sedan, όχι μεγάλο. Εγώ ίσως να επέλεγα το Qasqai. Τελικά πήρα το B-class. Ίσως και γιατί ήταν σε καλή τιμή, ελαφρώς μεταχειρισμένο. Ίσως και να είναι το πιο πλούσιο εξοπλιστικά που κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Και το πήρα σχεδόν στη μισή τιμή. Χώροι-γήπεδο, πορτ μπαγάζ τεράστιο (θα καταλάβουν όσοι έχουν μωρά), κατανάλωση μικτή, 6 λίτρα πετρέλαιο. Πολύ καλό αυτοκίνητο, δε λέω. Αλλά το καλύτερο; Δεν ξέρω, δε νομίζω. Μπορεί και το ford C-max να είναι καλύτερο, αλλά δεν το έχω δει.
      Από την άλλη, τα τελευταία 15 χρόνια οδηγώ καθημερινά ένα miata NBFL. Έχει γράψει 170.000χλμ . Καμία βλάβη. Τίποτα. Απολύτως. Τίποτα. Δεν έχω βάλει πάνω ούτε 5 ευρώ. Εάν πιστεύω ότι το mercedes θα έχει την ίδια αξιοπιστία; Αποκλείεται. Το αυτοκίνητο δείχνει σαν να βγήκε από τη βιτρίνα χτες. Για όλα τα άλλα χαρίσματα του αυτοκινήτου δε θα σε κουράσω γιατί σαν είσαι λάτρης των VW, δε θα καταλάβεις.
      Όταν ήταν να το αγοράσω μου έλεγε ο πατέρας μου : “Μη αγόρι μου, τι πας να κάνεις; Πεταμένα λεφτά. Έχει δύο θέσεις, είναι χαμηλό, δεν κάνει”.
      Τον τελευταίο καιρό του λέω “Μπαμπά θα το δώσω, οικογένεια έχω τώρα , να πάρω ένα μικρό, θα μας βολέψει πιο πολύ”. Και μου λέει “Καλά παιδί μου είσαι τρελός; Θα δώσεις τέτοιο αυτοκίνητο. Που θα βρεις ξανά τέτοιο όχημα. Μην το δίνεις. Αν είναι θα το πάρω εγώ.”
      Και για αυτό σου λέω, αυτό είναι ένα από τα λίγα πραγματικά αυτοκίνητά. Δε σε πάει μόνο από το σημείο Α στο Β. Σου προσφέρει λίγο χαμόγελο παραπάνω. Κατεβαίνω, το κλειδώνω και φεύγω. Και γυρίζω το κεφάλι να το ξαναδώ. Όπως όταν περνάει μαι ωραία γυναίκα. Ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ. Λαμαρίνες είναι όλα. Απλά κάποια φτιάχτηκαν με μεράκι.

    • Sakma

      Χάρη κάτσε να σου πω και μια ιστορία (πραγματικό περιστατικό). Και για τους υπόλοιπους συμφορουμίτες, να γελάσουμε λίγο.
      Πριν καμιά δεκαετία πηγαίνω από Σέρρες Καβάλα με ένα seat arosa πετρέλαιο. Το αυτοκίνητο της εταιρείας που εργάζομαι, από Γερμανία μεταχειρισμένο με καμιά 500.000 χλμ πάνω, σμπαράλι, 600 ευρώ το είχαμε πάρει αν θυμάμαι καλά. Αλλά είχε πλάκα, τεράστιος χώρος μπροστά και με έναν κινητήρα 1700 πετρέλαιο πετούσε το μικρό. Συνοδηγός ένας συνάδελφος, μεγαλύτερος από μένα, τον γνώρισα εκείνη τη μέρα και ταξιδεύαμε για δουλειά. Εγώ πήγαινα σταθερά 130, δεν πήγαινε και παραπάνω το arosa. Μου λέει λοιπόν ο συνοδηγός “δεν τρέχεις”. “Ναι δεν τρέχω, άσε που δεν πάει παραπάνω αλλά ούτως ή άλλως δεν τρέχω” του λέω. Μου λέει ” εγώ πάω με 180-200 , μου αρέσει πολύ η ταχύτητα “. “Έλα ρε συ του λέω, πολύ τρέχεις”. Σκέφτομαι ο τύπος πρέπει να έχει κανά BMW 5άρι , τι να κλάσει το δικό μου το miataκι μπροστά του, λογικό να τρέχει και τόσο. Δειλά δειλά λοιπόν τον ρωτάω τι αυτοκίνητο έχει. Και μου λέει με ένα αυτάρεσκο ύφος, όλο υπερηφάνεια : ” Golf , το 1400 με τους 75 ίππους, αλλά του έβαλα τσιπάκι και βγάζει +10 άλογα “.

      Είμαι σίγουρος ότι ο τύπος ένιωθε ότι οδηγεί το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο. Και ίσως από τα πιο σπορ μοντέλα. Προφανώς στα μάτια του φάνταζε 911. Δεν του το χάλασα. Συμφώνησα μαζί του ότι με τέτοιο αυτοκίνητο, λογικό να είναι τόσο γρήγορος.

      Αυτά. Καλό σας βράδυ παίδες.

    • Xarhs

      Λαθος εισαι. Και μεις ειχαμε ενα VW 17 χρονια αγορασμενο το ’95. Μετα απο 17 χρονια πουληθηκε χωρις μισο ευρω βλαβη. Τα παλια αυτοκινητα δεν ειχαν ουτε ηλεκτρικα συστηματα ουτε περιπλοκες κατασκευες ουτε τιποτα. Προφανως και τα συγχρονα θα εχουν πιο πολλες βλαβες. Αλλο τραβαω το χειροφρενο το μηχανικο και αλλο εχω ηλεκτρικο χειροφρενο. Εγω παλι δεν εχω ακουσει κανεναν που να εχει VW και να μου χει πει δεν ξαναγοραζω. Αυτην την κλαψα με το ποσο αξιοπιστα ηταν τα παλια αυτοκινητα πρεπει να τη σταματησετε. Ειμαστε στο 2016. Δηλαδη περιμενεις να βγουν ηλεκτρικα σε 5-10 χρονια και να ειναι οσο αξιοπιστα ηταν η corolla του παππου σου; Δηλαδη τι ακουω!
      Και η τουοτα ειναι μια πολυ καλη μαρκα με αυτοκινητα αξιοπρεπη αλλα γνωμη μου εχουν την ιαπωνικη μιζερια και ειναι κακογουστα. Σαν αξιποπιστια δεν εχω ακουσει τα τραγικα οπως με τα αλφα ρομεο, τα φιατ και τα σουζουκι αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι βασιλιας.
      Εγω σεβομαι καθεναν και οποια επιλογη κανει και αγοραζει ενα αυτοκινητο. πχ εσυ κατεληξες εκει που κατεληξες για καποιο λογο και εισαι ειλικρινης. Το ιδιο σεβομαι αυτον που θα μου πει πηρα το i20 απλη εκδοση γιατι το a1 ειναι ακριβο αν και μου αρεσει πιο πολυ. Αλλα δε σεβομαι αυτον που λεει οτι πηρα το μιζερο kadjar γιατι το tiguan και το q3 εχουν πολλες βλαβες. Αυτα ειναι πιπες.

    • Αννίβας

      Ο πατέρας μου είχε την DS.
      Ήταν απίστευτο για την εποχή του αυτοκίνητο αλλά πολύ πολύπλοκο και αναξιόπιστο.
      Το 95!!! τα vw ήταν πολύ ακριβά-ήταν και το μάρκο- στο στάνταρ εξοπλισμό είχαν μόνο το τασάκι και είχαν από 1400cc 60ps!!!
      Οπότε τι να χαλάσει;
      Τώρα πάλι…
      Έχω golf 6 με εξαιρετικό μοτέρ, κράτημα, πλαστικά και φρένα αλλά πλήρωσα 1000 περίπου ευρώ για ρουλεμάν τροχού στα 3 χρόνια-γιατί δεν ήταν skf αλλά μάρκα μ’ έκαψες και άλλα 600 στα τέσσερα για αντλία νερού-κομπρεσορα.
      Τώρα πως το kadjar που στηρίζετε στο κορυφαίο qashqai είναι μίζερο ενώ το tiguan και το tiguan με 6000 ευρώ επιπλέον δηλαδή το q3 είναι σπουδή στο ντιζάιν αυτά στο δικό σου μυαλό μόνο υπάρχουν.
      Υ.Γ. Και σαν αρχιτέκτονας μπορεί να μην ξέρω από στατικά αλλά ξέρω από σχέδιο.

    • redbull_junkie

      φιλε χαρη παλι ξεχασες να παρεις τα χαπια σου ..Ειπαμε οτι θα σου λεμε ναι σε ολα ..Η vw ειναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ..Σαν τις διαφημισεις εχεις γινει απιστευτα κουραστικος ..(πρωι -βραδυ το χαπι!)

    • MitsosDaBest

      Το VW Polo, είναι πολύ βαρετό… =)

    • Xarhs

      Μιλησε ο 100 πωλησεις το χρονο στην Ευρωπη.

  • geo drich

    Το προηγουμενης γενειας ηταν το πιο σαπιο αμαξι που εχω οδηγησει. Το καινουργιο δεν ειναι σαν γερμανικο facelift (δηλαδη αλλα λογια να αγαπιομαστε), ειναι αλλο αμαξι! Πιστευω θα πουλησει αρκετα στην Ελλαδα, νεανικο, πρωτοτυπο, φθηνο.

  • Βελισσάριος

    Το σημαντικοτερο επιτευγμα της Citroen ειναι οτι εφτιαξε ενα ιδιαιτερο αυτοκινητο που ομως αρεσει στους περισσοτερους πραγμα σπανιο.Αν βγει μελλοντικα σε ψηλοτερη εκδοση SUV με ηλεκτρονικο μπλοκε(Grip control)θα ξεπουλησει.

  • Mika

    Xλιαρα πραγματα οδηγικα, απο οτι διαβασα.
    Το αυτοματο 1200αρι με τα 110 αλογα πρεπει να ειναι αξιολογο, αν κρινω απο το αντιστοιχο 208 με το ιδιο συνολο..
    Ολα θα ειναι και θεμα τιμης.

  • Christos Dimou

    Ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Εσωτερικά θα ήθελα ο συμβατικός πίνακας των οργάνων να είχε αντικατασταθεί με μία αντίστοιχου μεγέθους οθόνη όπως αυτή κεντρικά. Αλλά σε σχέση με το Cactus το C3 έχει πιο ευρύ κοινό οπότε.

    Σχετικά βαρύ θα έλεγα και κατά την ταπεινή μου γνώμη η έκδοση των 110 ίππων βενζίνης θα είναι αυτή που θα έχει και το χαμηλότερο κόστος χρήσης και κτήσης τα επόμενα χρόνια. Γιατί οι diesel θα χτυπηθούν αλύπητα σε όλα τα επίπεδα.

  • στο προηγουμενο το μονο που δεν μου αρεσε ηταν η εμφανιση … αν εχει την ιδια τιμη με το προηγουμενο θα παει σφαιρα ειδικα στο ελλαντα … εγω θα το επερνα με λεασιγνκ επειδη προς τα εκει κοιταω τωρα … ειναι ενα τιμιο ξεχωριστο ελπίζω και οικονομικο μοντελο … ειναι καιρος να αφησω για λιγο στο γκαραζ να ξεκουραστει η καυμαν και Μ3 για μετακινησεις στη δουλεια ..

  • cfu

    ασχημο,πως ειναι ετσι ψηλο???δεν μου αρεσει καθολου

    • MitsosDaBest

      Όντως, φαίνεται περίεργα ψηλό, αλλά άσχημο δε θα το έλεγα, σε καμία περίπτωση.

    • Φωτόνιον

      Φίλε cfu, νομίζω ότι αυτό αποτελεί πλεονέκτημα στην Ελλάδα, παρά πρόβλημα. Στο αισθητικό κομμάτι βέβαια είναι θέμα γούστου, αλλά στο πρακτικό με τους δρόμους μας και τις βόλτες στο χωριό / σε δυσπρόσιτες παραλίες αποτελεί σοβαρό πλεονέκτημα.

  • sergio360

    Citreonαρα!Εχω το πρωτο C3 και ειναι τελειο.Δεν ειναι ακριβο,ειναι ιδιαιτερο,δεν καιει,δεν χαλαει,εχει απειρους χωρους και τελος στριβει αερα.

  • Anestis Genk

    Είναι δύσκολο να έχεις εταιρική ταυτότητα και να μην είναι φωτοκόπιες, η citroen για μένα απέτυχε αφού βλέπω αυτό και λέω Cactus. Σαν αμάξι, χμμμ οκ τολμηρός σχεδιασμός, από εκεί και πέρα εγώ γαλλικό δύσκολα, εκτός κι αν μιλάμε για υδροπνευματική.

    • Cloudbusted

      υδροπνευματική στα σούπερ μίvι;

    • Anestis Genk

      Ναι γιατί όχι; Αν υποθέσουμε ότι δεν χρειάζεται και είναι ακριβή και άρα είναι ασύμβατη με κουβά τότε θα προτιμίσω έναν ασιάτικο κουβά. Γιαυτό είπα όχι στα γαλλικά εκτός κι αν έχουν υδροπνευματική, χωρίς να μπλέξω με λεπτομέρειες όπως κατηγορίες κόστη κτλ:)

  • ad276

    Μεγαλη μ@λ@κι@ μετα απο το cactus απο την κατα τα αλλα συμπαθεστατη Σιτροεν!!!!!!!

  • Cloudbusted

    εξαιρετικό, ζωvταvό, φρέσκο και πολύ ιδιαίτερο αυτοκίvητο, όμορφο evolution της γραμμής του Cactus. Δε μπορεί vα αρέσει σε όλους αλλά έvα εύγε στηv εταιρία για τη τόλμη της. Η κλάση χρειαζόταv και κάποιοv που vα μη παριστάvει τοv premium γιαλαvτζι αλλά vα προσφέρει έvα αέρα αvαvέωσης. Η εταιρία ξαvαβρίσκει τη ταυτότητά της!

  • Φωτόνιον

    Κι εγώ το βρίσκω πολύ πολύ όμορφο και ξεχωριστό. Η σχεδίασή του για μένα είναι η ‘ωρίμανση’ του Cactus και σαφώς εάν έψαχνα αυτοκίνητο θα το κοίταζα προσεκτικά. Μεγάλη μου απορία ωστόσο:
    Τα πίσω παράθυρα ανοίγουν κανονικά ή είναι τύπου φινιστρίνι όπως του Cactus? Εάν ισχύει το δεύτερο η Citroen (ξανά)πυροβόλησε τα πόδια της. Εάν ισχύει το πρώτο το κόβω θα γίνει bestseller αν όχι cult (τόσο ξεχωριστικό το βρίσκω).

  • MitsosDaBest

    Αν και στα μάτια μου, το Cactus είναι ένα εμετικό αυτοκίνητο (όχι όσο το Juke), αυτό το νέο C3 μου αρέσει πολύ! Διαφέρει αρκετά από άλλα μοντέλα της κατηγορίας του και δείχνει νεανικό και παιχνιδιάρικο. Πιστεύω πως η Citroen θα πετύχει με αυτό, αρκεί να βγει σε καλές τιμές.

    Αυτό είναι ένα αυτοκίνητο που είτε θα το λατρέψεις, είτε θα το μισήσεις θανάσιμα! Ευτυχώς, δε βγάζουν όλοι ουδέτερα και βαρετά κουβαδάκια, όπως οι Γερμανοί και οι Γιαπωνέζοι…

    Μεγάλο Like στο πορτοκαλί χρώμα, με τις μαύρες λεπτομέρειες! =)

    https://uploads.disquscdn.com/images/e310324e4552c67468a6dd1a8d1b93daf1ba4a8012bd0a25d0d312c589e206da.jpg

    • Xarhs

      Εξηγησε μας το “θα πετυχει” με νουμερα.