laferrari

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν στροφή στους υβριδικούς και στους ηλεκτρικούς κινητήρες και η Ferrari δεν αποτελεί εξαίρεση, μιας και παρά τον μικρό όγκο παραγωγής, υπόκειται και αυτή στα ίδια πρότυπα εκπομπών που έχουν τεθεί. Αυτός είναι ο λόγος που το μέλλον της Ferrari θα είναι γεμάτο από υβριδικά, όπως δήλωσε σήμερα ο CEO της Scuderia, Sergio Marchionne.

Ο Marchionne είπε πως κάθε Ferrari που θα πωλείται από το 2019 και μετά, θα διαθέτει κάποιου είδους υβριδισμού. Απώτερος στόχος του Marchionne είναι η Ferrari να πουλά 10.000 αυτοκίνητα ετησίως έως το 2025, με την αύξηση αυτής της παραγωγής να σημαίνει πως η ιταλική εταιρία δεν θα απαλλάσσεται από ορισμένους κανονισμούς εκπομπών και οικονομίας καυσίμου. Ο Marchionne δεν διευκρίνισε τι είδους υβριδική τεχνολογία θα φέρουν οι επόμενες Ferrari, παρά λέγοντας μόνο πως η εταιρία θα συνδυάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης με ηλεκτροκινητήρες προκειμένου τα μοντέλα της να αποκτήσουν καλύτερη απόδοση. Η πρώτη υβριδική Ferrari παραγωγής, ήταν η LaFerrari που χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων που συνδυάζεται με τον V12 6,3-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 800 ίππων.

Η Ferrari το 2013 είχε κατοχυρώσει με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ένα υβριδικό σύστημα με τις μπαταρίες να είναι τοποθετημένες σαν “ραχοκοκαλιά” μέσα στο πάτωμα. Αυτό είναι μία έξυπνη λύση που θα επιτρέψει την τοποθέτηση των καθισμάτων χαμηλά, αλλά πρέπει να λυθεί το θέμα της προστασίας της διάταξης σε περίπτωση σύγκρουσης. Γι’ αυτό, οι μηχανικοί εξέλιξαν έναν πρωτοποριακό τρόπο σύνδεσης των μπαταριών μεταξύ τους, αλλά και αποσύνδεσης τους από το κύκλωμα αν συμβεί το απευκταίο. Το σύστημα αυτό θα τοποθετηθεί σε ένα νέο υβριδικό Gran Tourer, με τον Marchionne να δηλώνει πως ο V8 κινητήρα της GTC4Lusso Τ αποτελεί ένα παράδειγμα της μελλοντικής κατεύθυνσης της Ferrari.