GP BRASILE F1/2016

Τα τελευταία χρόνια, οι περισσότερες υποσχέσεις και τα πιο αισιόδοξα λόγια μας έρχονται από τη Ferrari. Έχουμε διαβάσει πολλάκις για μεγάλη βελτίωση την επόμενη σεζόν, ωστόσο τα γεγονότα διαψεύδουν την ιταλική ομάδα. Με τη φετινή σεζόν να έχει σχεδόν τελειώσει και το 2017 να προμηνύεται δύσκολο, οι μηχανικοί στο Maranello έχουν στραφεί αποκλειστικά στο νέο μονοθέσιο, με την ελπίδα να είναι ικανό για μάχες στις πρώτες θέσεις.

Τα χρήματα που έχουν δαπανηθεί όλα αυτά τα χρόνια είναι πάρα πολλά, επομένως είναι λογικό οι υπεύθυνοι να μην είναι ικανοποιημένοι με το γεγονός ότι η Scuderia έχει να πανηγυρίσει τίτλο από το 2008. Ο Sergio Marchionne δείχνει αποφασισμένος να το αλλάξει αυτό. Ο Πρόεδρος της Ferrari, βλέποντας ότι οι επενδύσεις στην ομάδα της Formula 1 δεν έχουν τα ανάλογα αποτελέσματα, ξεκαθαρίσει πως τα πεταμένα λεφτά έχουν τελειώσει, δηλαδή θα πρέπει να γίνεται πολύ καλύτερη αξιοποίηση των πόρων.

Θα σας πω κάτι ειλικρινές: νομίζω ότι έχω ρίξει όλα τα χρήματα που ήθελα σε αυτό. Το έχουμε κάνει αυτό στο παρελθόν, αλλά νομίζω ότι ποτέ δεν υπήρξε αντικείμενο ανάπτυξης στη Formula 1. Νομίζω ότι πρέπει να το χρησιμοποιούμε καλύτερα. Πολλά από τα χρήματα, όχι τα περισσότερα, ήταν λόγω του τρόπου που είμαστε οργανωμένοι. Νομίζω ότι αυτή δομή έχει τώρα αλλάξει. Νομίζω ότι πρέπει να περιμένουμε και να μετριάσουμε τις προσδοκίες μας. Αλλά, όταν το μονοθέσιο ξεκινήσει τους αγώνες τον Μάρτιο του 2017, ό,τι κι αν είναι, θα είναι ορατό το αποτέλεσμα της νέας διαμόρφωσης.

TEST PRE-CAMPIONATO F1/2015

Ο Marchionne αρνείται να κάνει οποιαδήποτε πρόβλεψη για το 2017. Έχοντας πέσει έξω για την SF16-H, ξεκαθαρίζει πως θα πρέπει το μονοθέσιο να πατήσει πίστα και μετά να σχηματιστεί γνώμη για την ταχύτητα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Νομίζω ότι το πλήρωσα όταν προσπάθησα να κάνω εσωτερικές εκτιμήσεις  για τη βελτίωση του μονοθεσίου από το 2015 στο 2016. Δεν πρόκειται να το επαναλάβω για το μονοθέσιο το 2017, επειδή νομίζω ότι πρέπει να δούμε το μονοθέσιο στην πίστα. Νομίζω ότι συνεχίζουμε την πορεία μας στην ανάκαμψη. Προφανώς, δεν είμαστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα μέχρι σήμερα. Έχουμε κάνει μερικές οργανωτικές αλλαγές στη Scuderia το τρίτο τρίμηνο του έτους.

Εντός της ομάδας έχουν γίνει αλλαγές, με τον 64χρονο να λέει ότι αυτό γίνεται κυρίως για τις βάσεις του νέου μονοθεσίου.

Έχουμε μια νέα ομάδα που διαχειρίζεται το τεχνικό κομμάτι κι έχουμε πραγματικά ουσιαστικά δύο στόχους. Ο ένας είναι να ολοκληρώσουμε αυτή τη χρονιά όσο καλύτερα γίνεται. Αλλά, πολύ πιο σημαντικό είναι να βάλουμε τις σωστές παραμέτρους για το αυτοκίνητο του 2017, κάτι που πιστεύω ότι είναι ζωτικής σημασίας για φιλοδοξίες που έχουμε, ώστε να είμαστε ξανά ανταγωνιστικοί την επόμενη σεζόν.

  • Βασιλης

    Κανε τσαμπουκαδες τωρα που σε παιρνει γιατι αν και του χρονου δεν διεκδικισεις πρωταθλημα βλεπω να παιρνεις και εσυ ποδι….το θεμα δεν ειναι τα λεφτα αλλα οι ανθρωποι που εχεις μεσα στην ομαδα

  • Akis-F1 FAN

    Κατάλαβα….νέοι κανονισμοί + μειωμένο budget = τριτοτέταρτη ομάδα του χρόνου η Ferrari.

    • Βασιλης

      Δεν νομιζω να ριξει το budget….ισως το κανει για να δειξει οτι εχει την εξουσια και ετσι να ασκησει πιεση στην ομαδα γιατι ξερει οτι αν μειωσει budget χαμενος θα βγει…..μην σου πω οτι κρυφα θα το αυξησει κιολας

    • Akis-F1 FAN

      Λες να είναι τέτοια μουσίτσα ?? ;-PP Να σου πω αυτό που λες ακούγεται πολύ λογικό, οπότε μακάρι να ΄ναι έτσι.

    • Βασιλης

      Το θεμα ειναι οτι δεν εχει τους ανθρωπους για να ειναι στην φερραρι…εχεις ενα αξιοπρεπες pu αλλα δεν εχεις καλους αεροδυναμιστες……οποτε δεν φταιει ουτε ο προεδρος ουτε οι οδηγοι ουτε ο arrivabene….οσες λαθος στρατηγικες και να ειχες κανει αν ειχες το καλυτερο μονοθεσιο δεν θα ειχες μεγαλο θεμα…..δες την force india που καθε χρονο οσο παιρνανε οι μηνες ανεβαινει και ανεβαινει και ο λογος ειναι οτι οι ανθρωποι που ειναι απο πισω ξερουν πως να εξελιξουν κατι μεσα στην χρονια…

    • Akis-F1 FAN

      Νομίζω σ’ αυτό φταίει και το “κόλλημα” που έχει η ferrari να θέλει μόνο Ιταλούς ( στις καίριες τουλάχιστον θέσεις ).

    • Βασιλης

      Ισχυει…η μονη εξαιρεση ηταν ο Allison….

    • Gestione Sportiv@

      Άκη, σε μία πρόσφατη συνέντευξή του ο Brawn (πλάκα πλάκα, όλο στην επικαιρότητα είναι τώρα τελευταία) δήλωσε πως, η Ferrari δεν έχει πρόβλημα σε ανθρώπινο δυναμικό και μάλιστα έχει από τα καλύτερα στο grid.
      Το θέμα εντοπίζεται στην έλλειψη εμπιστοσύνης στο Maranello, πρόβλημα που αντιμετώπιζε και ο ίδιος όταν πρωτοήρθε στην ομάδα το 1996.

      Υ.Γ. Στην Βραζιλία έχουμε και πάλι όργιο φημών για τον Paddy Lowe.

    • Βασιλης

      Στην βραζιλια ακουστηκε και κατι για Max-Merc??? καλα διαβασα???χαχαχαχ

    • Gestione Sportiv@

      Όχι!!!!!!
      Στην Βραζιλία λέγεται πως, ο Toto πήρε τηλέφωνο τον πατέρα του Max και του ζήτησε να μην εμπλακεί ο μικρός στην μάχη Nico-Lewis.
      Επίσης, ζήτησε από τον Jos να προφυλάξει τον Max από τις κάμερες, γιατί μιλάει πολύ και εκτίθεται.
      Από την άλλη, ο Helmut μίλησε για απαράδεκτη συμπεριφορά……

    • Βασιλης

      Μα ο Max παντα χωνεται καπου δεν χρειαζεται να του το ζητησουν χαχαχα :P για το δευτερο μααααλλον αυτο θα επρεπε να του το πουν λιγους μηνες πριν :P εντομεταξυ ποσο θελω αυριο στην πρωτη στροφη να στριψει ο κιμι αναμεσα στα merc και ο max να χασει κανα 3-4 θεσεις για να υπαρχει μια διαφορα ασφαλειας χαχαχα

    • Akis-F1 FAN

      Πρέπει να ξέχασες ένα “μην” εκεί στο εμπλακεί ;-PP
      Πάντως και ο Χορνερ τα έχωσε στον Τοτο και είπε αν θέλει η Merc να κάνει ένα δικό της αγώνα Κυριακή πρωί να τρέχουν ανενόχλητοι οι δύο οδηγοί της και μετά να γίνει και ο κανονικός αγώνας.

    • Mika

      Να μην εμπλακει, εννοεις να μη πεσει πανω τους???
      :p :p

    • Akis-F1 FAN

      Τι να πω…,,αν ισχύει αυτό τότε μάλλον πρέπει να γίνει μια αλλαγή “ψηλά” που να μπορέσει να “ηρεμήσει” και να δέσει την ομάδα.

    • mtifosi

      Θα ειναι σημαντικη κινηση ετσι και ερθει ο Lowe στη ferrari…αν και το βλεπω δυσκολο αλλα λενε οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια οπως με τον allison που τελικα εφυγε φετος. Θα δειξει η πορεια…

    • Nerazzuro21

      Αν και δεν γνωρίζω τα εσωτερικά της Ferrari, το πιο πιθανό είναι να διατηρήσει το budget στα ίδια επίπεδα. Δεν νομίζω να το μειώσει.

    • Βασιλης

      Και εγω ετσι λεω….τα ιδια λεφτα παιρνει καθε χρονο απο την FIA οποτε δεν ειναι ζημιομενος για να πεις οτι θα μειωσει το budget…οποτε αυτες ειναι δηλωσεις για να εχουμε να λεμε

    • Nerazzuro21

      Μην το λες. Γίνονται και εκπλήξεις. Βλέπε Renault 2005-2006 και Brawn 2009. Για να γίνουν βέβαια χρειάζεται να έχεις και τους κατάλληλους ανθρώπους στις κατάλληλες θέσεις. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αυτό στη Scuderia.

    • Akis-F1 FAN

      Πολύ δύσκολο να κάνει την έκπληξη η Ferrari όμως. Ειδικά από τη στιγμή που έχασε τον Αλισον και είναι αποδυναμωμένη. Και εκτός από αυτό έχεις την RBR με τον Newey και παράδοση στο να φτιάχνει κορυφαία σασί και την Merc που επίσης έχει πολύ ικανά άτομα και ένα pu μια κλάση πάνω απ’ όλους τους άλλους.

  • Nerazzuro21

    Πέφτει ο πήχης των προσδοκιών στο Maranello ή είναι η ιδέα μου;

    • Renesis1

      Αυτό που λες, αλλά και οτι πλέον είδαν οτι εκτίθενται κάθε χρονιά με πρόωρες δηλώσεις και προσδοκίες. Καλό είναι να δείξει η νέα χρονιά, το επίπεδο δυναμικότητας της Scuderia..

  • Gestione Sportiv@

    Η Ferrari παραπαίει και δεν γίνεται κάτι το συνταρακτικό μέσα στη ομάδα, ώστε να αλλάξει η κατάσταση!!!!!!
    Ο Marchionne μιλάει για πεταμένα λεφτά και για συνεχόμενες αποτυχίες.
    Κάθε χρόνο, είμαστε πρωταθλητές Φεβρουαρίου και τον Μάιο ξεκινάμε να λέμε για χαμένη χρόνια και πως την επόμενη θα είμαστε και πάλι ανταγωνιστικοί και πάλι από την αρχή.
    Το θέμα είναι, αν όντως ο Marchionne δίνει αυτά τα λεφτά στην αγωνιστική ομάδα……….
    Πάντως, εγώ προσωπικά περιμένω την έλευση ενός νέου προσώπου στην προεδρία της Ferrari.

    • mixalhs7

      Θες μια άλλη άποψη χωρίς φόβο και πάθος?
      Η φεραρι (σαν κατασκευαστης αυτοκινήτων) δεν χρειάζεται πια την F1.

      Νομίζω πως ο κύκλος της φεραρι όπως την μάθαμε, δηλ σαν εταιρεία που κέρδιζε αγώνες, περνούσε τεχνολογία αγώνων στα αυτοκίνητα δρόμου που πωλούσε για να μαζεύει χρήματα και να τα ρίχνει στους αγώνες, έκλεισε.
      Αυτή η εποχή πέρασε.

      Σήμερα η φεραρι δεν κερδίζει αγώνες, τα αυτοκίνητα της δεν είναι τα πιο γρήγορα στην αγορά το πελατολόγιο της έχει διευρυνθεί με τα αυτοκίνητα δρόμου να έχουν γίνει πιο… nsx.. δηλ ευκολοδηγητα απ τον καθένα, πιο άνετα πιο gran turer κάτι σαν aston martin με πιο σπορ σχέδιο.

      Κάπου εκεί ο Μαρκιονε προσπαθεί να κρατήσει ισορροπίες ανάμεσα στο παρελθόν στο παρόν και το μέλλον κουμανταροντας το μπατζετ για ένα άθλημα που δεν το έχει πια και τοσο ανάγκη για να πουλήσει.

    • VeRDe

      Τα αυτοκίνητα της Ferrari ποτέ δεν ήταν τα πιο γρήγορα.

      Ήταν και είναι τα πιο ποθητά.

    • mixalhs7

      Τις δεκαετιες 60-70-80 ηταν τα πιο γρηγορα και φυσικα τα πιο ποθητα γιατι ηταν τα πιο γρηγορα!!

  • Mikoyan Gurevic

    Ότι και να λένε, η Ferrari ήταν, είναι και ΘΑ ΕΙΝΑΙ η κορυφαία ομάδα στον συγκεκριμένο θεσμό… Ο δεύτερος είναι μίλια μακρυά…

    Άντε να δούμε και καμιά Alfa Romeo στην F1, μπας και ξαναδούμε το άθλημα. Από το 2007 και μετά το έχω βαρεθεί δεν με συγκινεί και άρχισα να παρακολουθώ F1 το 1991…

    • τι ειναι αυτα που λες …. να χωνει δηλ ο πουλοβερακιας και αλλα πεταμε λεφτα ;;;

  • manowar

    καλα οι πστιδες οι γερμανοι τι σκατα δεν ξοδευουν λεφτα πως εχουν φτασει σε τετοια επιπεδα και αυτοι οι κορυφαιοι μηχανικοι του μαρανελο δουλευουν ασταματητα ξοδευουν ενα καρο λεφτα και στην πραξη δεν τους βγαινει;;κατι τετοιες αποριες εχω και μετα φαινομαι σαν βοριο τρολλ..χαχαχα περαν της πλακας ειμαι με τους κοκκινους στην Φ1 και τωρα αυτες οι δηλωσεις του βλακα του πουλοβερη ειναι καπως για το πτσο..βεβαια με αυτον ποτε δεν ξερεις τι εννοει..

  • Anestis Genk

    Η F1 και οι αγώνες γενικά, αυτό ακριβώς είναι

  • Spider

    Ηλιθιότητες του Marchionne,που μάλλον καταλαβαίνει ότι τα δικά του περιθώρια στενεύουν. Ένας πραγματικός ηγέτης δεν διοικεί με τον φόβο και τα πολλά λόγια. Ο πραγματικός ηγέτης έχει όραμα,χαράζει στρατηγική και την εφαρμόζει,οργανώνει,καθοδηγεί και ενθαρρύνει τους υπολοίπους. Ότι έκανε πριν χρόνια ο montezemelo,δηλαδή.

  • Mika

    Tελεια…Ξεκινα απο το να κοψεις το μισθο σου, η τα ομολογα σου, η τις μετοχες σου, οτι εχεις τελοσπαντων εκει στη Ferrari..Oυτως η αλλως, πεταμενα λεφτα ειναι, ετσι???
    :p

  • kostas

    σωστα τα λεει ο μαρκιονε. πρεπει να αξιοποιησουμε καλυτερα τα χρηματα λεει που σημαινει οτι δεν εχουν σωστη οργανωση και πετανε λεφτα χωρις λογο. μολις φερει στην φερραρι τον αντιστοιχο σημερινο ζαν τοντ/ρος μπρον και παρει αγγλους μηχανικους θα ξαναπαρει πρωταθλημα. το ιδιο εκανε και η μερκ. πηρε τους κουρυφαιους αγγλους και εφτιαξε τοπ κινητηρα, γιατι αν περιμενε απο τους γερμανους…… θα επερνε πρωταθλημα το 2030.

    • πιστευω το βασικοτερο ειναι να παρει εναν οδηγο με παθος και κοινο να τραβηξει την ομαδα …. σαν τον σουμι και τον αλονσο … εδω ο κιμι ο γερος και τραβαει καλυτερα απο τον φεττελ που υποτιθετε οτι εχει και 4 πρωταθληματα … ο αλονσο μπορει να λεει οτι θελει αλλα αν ειχε το σημερινο μονοθεσιο της φερραρι πιστευω θα ειχε παρει 2 με 3 πρωτες θεσεις

    • Ahilleas Tsikelis

      Τι θεμα εχουν οι Γερμανοι μηχανικοι???Εννοεις εποχη συνεργασίας Μακλαρεν Μερσεντές ?

    • Dim203

      Για κάνα μπουλονι καλοί είναι, ακόμα κ γ αυτό manual χρειάζονται..

  • μια λυση υπαρχει .. να δωσει την ομαδα στο ιταλικο δημοσιο να κανει τους υπαλληλους δημοσιους με συμβασεις αοριστου χρονου να μην εχουν αγχος και μετα σου λεω εγω πως πεταει η ομαδα …

  • Christos Dimou

    Ξεκινα με την αγορά καλών στελεχών πρώτα. Όχι με κληρονομιά των προηγούμενων.

  • edurakias

    Sto villabaho akoma trivoun..