Η Acura αλλάζει σχεδιασμό για να αυξήσει τις πωλήσεις της

Σχετικά άρθρα

Acura Precision Concept 2016 - Front 3-4

Η Acura, το αμερικάνικο παρακλάδι της Honda ευελπιστεί πως ο νέος σχεδιασμός των μοντέλων της θα συμβάλλει ώστε οι πωλήσεις να πάρουν την ανιούσα. Αναλυτές τις αγοράς θεωρούν πως οι πωλήσεις των sedan και SUV μοντέλων της Acura δεν είναι αναμενόμενες, επειδή η μάρκα δεν έχει αρκετά σαφή σχεδιαστική ταυτότητα. Όπως προκύπτει από τα επίσημα στατιστικά, οι πωλήσεις της Acura στις Η.Π.Α παρουσιάζουν πτώση 10,5% κατά τους πρώτους 10 μήνες του 2016.

Ο Matt Sloustcher, o επικεφαλής δημοσίων σχέσεων της Acura λέει πως ένα βασικό δομικό στοιχείο για την εταιρία, ώστε να καταφέρει να αντιστρέψει τον αριθμό των πωλήσεων, είναι η νέα της σχεδιαστική ταυτότητα που παρουσιάστηκε στο Precision concept. Ήδη το Acura MDX MY2017 φέρει τα νέα σχεδιαστικά στοιχεία, με τις πωλήσεις του τον Οκτώβριο να αυξάνονται κατά 14,7%.

ΠηγήDispatch

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αυτό είναι το νέο Acura TLX

Διέρρευσαν φωτογραφίες ευρεσιτεχνίας της νέας γενιάς του Acura TLX, με το νέο σεντάν να αντλεί στοιχεία από το Precision EV Concept που παρουσιάστηκε το...

Στο σφυρί ένα Acura NSX-T του 1996

Εάν κάποιος θέλει να επενδύσει σήμερα σε ένα αυτοκίνητο προκειμένου σε λίγα χρόνια από σήμερα να βγάλει ένα σημαντικό κέρδος, τότε θα πρέπει να...

H Dodge πούλησε δύο ολοκαίνουργιες Viper το 2023, η Acura πέντε NSX

Η Dodge πούλησε δύο ολοκαίνουργιες Viper το έτος που ολοκληρώθηκε πριν λίγες ημέρες, παρότι το τελευταίο αυτοκίνητο βγήκε από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου Conner...