bmw-m3-e36-cost

Και ποιος petrolhead δεν έχει σκεφτεί κάποια στιγμή, όταν του επιτρέψουν τα οικονομικά του, να αγοράσει ένα σπορ ή ένα κλασσικό μοντέλο του παρελθόντος και να ζει με αυτό.

Ποιο είναι όμως το πραγματικό κόστος συντήρησης ενός τέτοιου μοντέλου. Στο ακόλουθο video θα το μάθεις και όπως προκύπτει από την πρώτη εικόνα του video, το κόστος της συγκεκριμένης 3άρας είναι υπερβολικό.

  • Anonymous

    Αν εξαιρέσουμε την επισκευη για την σκουριά, τα υπολοιπα πιστευω εχουν αρκετα νορμαλ τιμή

  • xrv

    Δεν κατάλαβα που είναι το πρόβλημα? έχει να προτείνει κάποιο άλλο αυτοκίνητο που δεν θέλει λάδια φίλτρα τακάκια κτλ…. για την σκουριά πολλά είναι τα λεφτά αλλά είναι ένα αυτοκίνητο 20ετιας όπου υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει σκουριά ,και μάλλον δεν θα είναι και τόσα πολλά τα λεφτά σε πρώτη ανάγνωση για εμάς , γιατί τις επισκευές στην Αγγλία , τις κάνουν και υπάλληλοι που παίρνουν και μισθούς Αγγλίας

  • DJ_D

    Ψάχνω να βρω το υπερβολικό κόστος αλλά δεν… Εκτός από την επισκευή της σκουριάς όλα τα άλλα είχαν κανονικές τιμές.

  • Mika

    Μια χαρα ηταν οι τιμες, παλιο αμαξι πηρε, τι περιμενε????
    Πολυ θεατρικο, για το τιποτα!

  • Smartass

    Εδώ ταιριάζει, που πας ξεβράκωτος στα αγγούρια. Όλοι θέλουμε ένα καλό αυτοκίνητο. Όμως πριν την αγορά μια ερεύνα τιμών των ανταλλακτικών κρίνεται απαραίτητη. Περιστατικό πριν την οικονομική κρίση. Έχει φέρει τύπος QQmk1 για λάδια σε επίσημο επισκευαστή (ήμουν μπροστά) του κάνουν οπτικό έλεγχο. Λάστιχα ξερά φθαρμένα, τακάκια μπροστινά έτοιμα για επαφή σίδερο με σίδερο.
    Τον ενημέρωσαν και αυτός απάντησε, έχω χρήματα μόνο για λάδια!!

  • Anestis Genk

    Clickbait είναι το βιντεάκι του, μια χαρά τιμές έχει η Ε36 και είναι και αμαξάρα

  • στο κοριό πρέπει να πάνε να ρωτήσουν

  • manowar

    Πρωτον καρουμπαλε δεν βαζουμε σχαρες απανω σε μια τετοια αλητρα..δευτερον τα κοστη ειναι μεγαλα σε τετοιες περιπτωσεις γιατι ολα γινονται πιο δυσκολα όσο παλιώνει ενα μοντελο

  • vukostas E93

    Παπαδιές. Εδώ είναι πολύ πιο ευκολοσυντήρητο, χωρίς τις σκουριές πάντα… Αν εξαιρέσουμε την Ελληνική αλητεία με τα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια που πονάνε πιο πολύ απ’όλα, είναι ένα πολύ τίμιο και συντηρήσιμο, δυνατό αυτοκίνητο με υπέροχο ήχο…

    • giorgos

      ελα μου ντε καθεται και κλαιει ο λουγκρας εδω τοσα πληρωνεις καθε διετια μονο για τελη και εκει υποτιθεται οτι εχουν και μισθους αγγλιας

  • DimitrisBXL

    εμ τα γουστα πληρωνονται ακριβα….

  • giorgos

    τι γκρινιαζει ο γυφτοπροσκοπας κανονικοτατες ηταν οι τιμες εκτος της σκουριας που του πιασανε λιγο τον κωλο απο εκει και περα bmw μου ηθελες m3 μου ηθελες ε τωρα τι κλαις τι περιμενες δωρονα στα κανουν

  • Andreas Lachaniotis

    Εντάξει δε ξέρω με τι συγκρίνει ο τύπος τις τιμές συντήρησης και τι θα περίμενε απο το αυτοκίνητο του, αλλά το κόστος μιας σωστής και ολοκληρωμένης συντήρησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου ξεπερνάει κατα πολύ αυτά τα νούμερα.. Μιλάμε για συντήρηση, και όχι για την αλλαγη λαδιών φίλτρων κάθε 2000χμ απο τη μία, (και καλά για να νομίζουμε οτι κάτι κάνουμε) και απο την άλλη το κλασικό “αλλάζουμε ότι χαλάει”. Κυρίως εφόσον υπάρχουν πλήθος μέσων όπου μπορείς να δεις μέσους όρους ζωής αντλιών, θερμοστάτη, μπεκ, πολ/των, μετάλλων κτλ κτλ..

  • ionized

    γιαυτο κανεις το κλασικο ελληνικο.Περνεις μια 316 ε36 χωνεις 20″ ζαντες να ξυνουν θολο,μπουρι απο σομπα πισω και ενα m3 αυτοκολλητακι (διπλα απο το 316 παντα γιατι κανεις δεν σου ειπε αλλο το ενα αλλο το αλλο) και εισαι πενα κλαρινογαμπρος με μπεμπα ναουμ