Αυτός πρέπει να είναι ο ταχύτερος 13χρονος στον κόσμο!

Σχετικά άρθρα

uqggoarcl5d53ii9prby

Δεν μπορώ να θυμηθώ τι ακριβώς έκανα στα 13 μου, αλλά σίγουρα δεν ήμουν στην δεύτερη θέση του podium ενός αγώνα Global Time Attack, έχοντας χάσει τη νίκη –από ένα ταχύτερο και πιο “ειδικό” αυτοκίνητο- για μόλις 3 δέκατα του δευτερολέπτου! Γι’ αυτό, σίγουρα υπήρχαν διάφοροι λόγοι, όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι δεν υπήρχε Global Time Attack τότε αλλά και το ότι δεν είχα πατέρα δισεκατομμυριούχο, πρόσβαση σε μία Lamborghini Huracan Super Trofeo ή ταλέντο.

lamborghini-huracan-super-trofeo

Με λίγα λόγια, δεν ήμουν/είμαι ο Steven Aghakhan… το αμούστακο παιδί που ίσως να θυμάσαι από τότε που είχε πιάσει τα 337 χλμ/ώρα με την Bugatti του πατέρα του! Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε λοιπόν, ο Steven και η Huracan Super Trofeo που χρησιμοποιούσε για το συγκεκριμένο event, έχασαν για μόλις 3 δέκατα του δευτερολέπτου τη νίκη από ένα Subaru της Unlimited κατηγορίας. Ένα πισωκίνητο, spec αγωνιστικό δηλαδή με “μόλις” 620 άλογα, έχασε από ένα τετρακίνητο, ισχυρότερο όχημα που κατασκευάστηκε με το ελάχιστο των περιορισμών!

Δεν το λες και μικρό το κατόρθωμα του 13χρονου Steven! Μπορεί να είναι εκεί που είναι επειδή ο πατέρας του έχει χρήματα, αλλά το παιδί προφανώς έχει και “χέρια”! Για την ιστορία, σε περίπτωση που αναρωτιέσαι τι κάνει ο Steven και μία Lamborghini Huracan Super Trofeo σε έναν αγώνα του Global Time Attack, η απάντηση είναι: προπόνηση. Ο Steven είναι υπερβολικά μικρός για να έχει δικαίωμα συμμετοχής στο Super Trofeo. Κάτι μου λέει ότι αν συνεχίσει να προσπαθεί και δεν μείνει στο ταλέντο του, θα ακούσουμε κι άλλες φορές το όνομα Steven Aghakhan.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υποχώρησαν κατά 5,2% οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Μάρτιο

Μειωμένες κατά 5,2% ήταν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Μάρτιο. Συγκεκριμένα πουλήθηκαν 1.031.875 νέα αυτοκίνητα έναντι 1.089.017 τον Μάρτιο του 2022,...

Γερμανία: Κόπηκαν οι επιδοτήσεις, μειώθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών

Ο απότομος τερματισμός των κρατικών επιδοτήσεων είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μειωθούν κατά 14,1% στη Γερμανία το πρώτο τρίμηνο του έτους,...