koenigsegg

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα των τελευταίων ετών είναι χωρίς την παραμικρή αμφιβολία η Koenigsegg Regera. Το σουηδικό hypercar αποτελεί τον αντίπαλο της Bugatti Chiron, αφού ανήκει σε μια ανώτερη κατηγορία από τις LaFerrari, McLaren P1 και Porsche 918 Spyder.

Ένα από τα επαναστατικά της στοιχεία είναι ότι δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων! Φυσικά και υπάρχει εξήγηση γι’ αυτό, αλλά δε θα ήταν καλύτερα αν μας μιλούσε το αφεντικό και η ιδιοκτήτης της Koenigsegg; Ο Christian von Koenigsegg μιλά μία ακόμα φορά για το δημιούργημά του, πάντα από το εργοστάσιο της εταιρείας. Το video διαρκεί κάτι λιγότερο από 10 λεπτά και αξίζει να το παρακολουθήσεις.

  • Sensei Konstantinos

    Η εταιρεία είναι πάρα πολυ μπροστά ……

    • amdnord

      ναι γιατι δεν εχουν αλλες εταιριες 80 χρονια τωρα torque converters στα αμαξια τους. Προφανως δεν ειναι τετοιας αντοχης κλπ και ειναι πολυ πιο ψαγμενο, αλλα μην το παραξηλωνουμε. Ας δουμε ενα οχημα του να πιανει τα claims της εταιριας και βλεπουμε.

    • Christos Dimou

      Όπως εξήγησε οι άλλες εταιρείες δεν ενδιαφέρθηκαν για να αναπτύξουν κάτι τέτοιο λόγω του μικρού όγκου παραγωγής. Στην περίπτωση αυτή συμφέρει να το κάνεις in-house. Όλα θα κριθούν από την αντοχή του όλου συστήματος και σίγουρα το κρίσιμο για την Regera θα είναι η κίνηση στην πόλη. Πολύ ενέργεια που με κάποιο τρόπο θα πρέπει να απαχθεί από το σύστημα…

    • amdnord

      Δεν διαφωνω με το ποσό εξεζητημένο ειναι κατι τέτοιο, αλλά με τα σχόλια του πόσο μπροστα κλπ είναι ο σουηδός (λες και οι άλλοι κολλάνε μπρίκια) χωρίς να έχει αποδείξει τίποτα πέρα απτά 0-200/300 και έναν γύρο της κακίας ώρας στο σπα και στη σουζουκα. Θα μου πεις αφού πουλαει, τι έχει να αποδείξει σε εμάς και συμφωνω.

      Anyway τέτοιου είδους μεταδόσεις έχουν τα top fuel που έχουν να διαχειριστούν πολύ μεγαλύτερα φορτια, και ειδικά σαν ιδέα δεν είναι κάτι νέο (πάνω από 80 χρόνια υπάρχουν αμάξια με torque converter).

      Τον πάω τον σουηδός γιατί είναι παλαβιαρης αλλά μη φτάνουμε το άλλο άκρο λες και ανακάλυψε την μηχανολογία.

    • mixalhs7

      H mclaren Mercedes SLR θυμάμαι πως είχε torque converter

    • Henry Gloval

      Η SL65 Black είχε περιοριστή ροπής στα 1000Nm λόγω αντοχής του κιβωτίου.

  • Anestis Genk

    Οι άλλοι πρέπει να ντρέπονται με αυτά που κάνει ο Σουηδός

  • manowar

    Πολλες ιδεες δινεις καραφλο βελος …προσεχαι γιατι αυτοι με τις μεγαλες ιδεες τους τρωει η μαρμαγκα και χωρις λογο και κατηγορία.θα σε κλεισουνε μεσα και οξω δε θα ποριζεις.

  • edurakias

    Oso kai grigoro na einai to oti tha einai san na odigas skouter monogazo me kseneronei …Apo ekei pou xanete to xirokinito kivotio o Christian kanei tin arxi gia na eklipsei kathe idous kivotio polon sxeseon…

    • Grekko

      Ας μου την έδιναν κ ας οδηγείται σαν σκούτερ.
      Τα κιβώτια όπως κ οι κινητήρες αρχίζουν να πεθαίνουν, οι μπαταρίες έχουν τον λόγο τώρα

  • minas

    Σαν σκουτερ ενα πραγμα χαλια μαυρα δηλαδη.

  • Κώστας

    θα πω παλι το ιδιο,στην θεωρια ολα αυτα ακουγονται τέλεια και πολυ εντυπωσιακά
    στην πραξη ομως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!
    μεχρι να γινει αυτο,ειναι καλο να κραταμε τις επιφυλαξεις μας