mazda-rx-vision-concept-front-end

Η επιμονή της Mazda στους περιστροφικούς κινητήρες – παρά τις πολλές δυσκολίες που συνοδεύουν την εξέλιξη τους – είναι γνωστή και άξια συγχαρητηρίων. Σε μια εποχή που λόγω περιβαλλοντικών περιορισμών όλοι κινούνται σε “υβριδικά” ή “ηλεκτρικά” μονοπάτια, η ιαπωνική εταιρία μας παρουσίασε το RX-Vision concept, το οποίο όπως λέει ο υπεύθυνος του R&D Kiyoshi Fujiwara, επιθυμούν να το περάσουν στην παραγωγή και μάλιστα με κινητήρα Wankel.

Το πρόβλημα (σ.σ. των περιστροφικών κινητήρων) ίσως εστιάζεται στην οικονομία καυσίμου και στις εκπομπές καυσαερίων, αλλά κατά τη δική μας άποψη το πραγματικό θέμα βρίσκεται στα κατασκευαστικά μειονεκτήματα του κινητήρα. Γι’ αυτό προσπαθούμε να αναπτύξουμε καινούριες τεχνολογίες και να επιλύσουμε τα συγκεκριμένα θέματα.

δήλωσε ο Fujiwara. Οι μηχανικοί της εταιρίας είναι αντίθετοι στη λύση του υβριδισμού για να επιτύχουν καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερες εκπομπές λόγω του βάρους των μπαταριών και αυτό κάνει τη δουλειά ακόμα πιο δύσκολη. Οπότε μια λύση, την οποία προτιμούν στη Mazda, είναι η υπερτροφοδότηση.

Με την τεχνολογία βέβαια να προχωρά γρήγορα στον τομέα των μπαταριών, το βάρος τους έχει μειωθεί ήδη σημαντικά και μελλοντικά θα μειωθεί περαιτέρω. Οπότε, σύμφωνα με τον Fujiwara, δεν αποκλείεται η δημιουργία ενός υβριδικού περιστροφικού κινητήρα, απλώς δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα.

Από το 2012 που σταμάτησε η παραγωγή του RX-8 οι φήμες για τον αντικαταστάτη του δίνουν και παίρνουν, με την παρουσίαση του RX-Vision concept και την κατοχύρωση μιας πατέντας νωρίτερα μέσα στο 2016 να τις πυροδοτούν ακόμα περισσότερο.

Όλοι στη Mazda αγαπούν τους περιστροφικούς κινητήρες. Παρ’ όλ’ αυτά οι λογιστές δεν χαίρονται ιδιαίτερα με τους πόρους που χρησιμοποιούμε για την εξέλιξη niche προϊόντων

συμπληρώνει ο Fujiwara. Εμείς ας ελπίσουμε πως σε αυτή την ενδοεταιρική “διαμάχη” θα επικρατήσουν οι πρώτοι.

  • MAZDA RX-7 FD3S

    Δωστε σαλιγκαρια στο λαο…

  • shaoqing14

    Μπραβο στη mazda,πηγαινει κοντρα στο ρευμα της εποχης.Μακαρι εκει στην χιροσιμα να δικαιωθουν για τις επιλογες τους.

  • manowar

    Πω πω πω οταν θα ερθει η στιγμη που θα το ξεσκεπασουν και θα ειναι ετσι οπως το γεννησε η μανα του η μαζντα θα χρειαζομαστε υπνοστεντον για να κοιμηθουμε παλι…

  • SAMURAI-66

    Γουσταρω την θεωρητκη σκεψη τους που συνηθως στην πραξη δινει και αποτελεσματα που εντυπωσιαζουν.
    Φανταζομαι εαν το μεγεθος της φιρμας απο την χιροσιμα ηταν αντιστοιχο με αυτο της toyota η της honda και ειχε τους πορους να κινηθει χωρις περιορισμους τι διαμαντια θα βλεπαμε.
    Αυτη την περιοδο και δημιουργει χαμο σε καθε της βημα ποσο περισσοτερο να εχει τα οικονομικα της σε πολλαπλασιο αποθεματικο στο χαρτοφυλακιο της!!https://uploads.disquscdn.com/images/e525252d4865f6e6fdf6e45de0f0c492df205598366000c6d4a0793020cc1ffe.jpg

  • Christos Dimou

    Ναι….

    Να δω πως θα πετύχουν τις προδιαγραφές του 2019…….

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Είναι απλά θέμα χρόνου, να προχωρήσουν σε αρχικά στάδια υβριδισμού, που δεν θα απαιτεί τεράστιες μπαταρίες.
    Ελαφρές μπαταρίες, τύπου Υaris hybrid, θα ήταν μια χαρά.
    Και την χαμηλή κατανάλωση θα βοηθούν και τις επιδόσεις.

  • Renesis1

    Κόντρα στα σημεία των καιρών.. https://ih1.redbubble.net/image.197155472.6798/mp,550×550,matte,ffffff,t.3u10.jpg

  • Anestis Genk

    Από την RX8 εμπειρία μάλλον πρέπει να βάλουν ξεχωριστό σύστημα λίπανσης για το rotor housing και πολύ τούμπανο σύστημα ψύξης.
    Το ξεχωριστό σύστημα λίπανσης βέβαια σημαίνει διχρονόλαδο, αλλά είναι καλύτερο από το manual premix ή από το να καις λάδι μηχανής.
    Το υβριδικό σύστημα της Suzuki ζυγίζει μόλις 7 κιλά, βεβαίως δεν είναι για πολλά αλλά στα ψευτοτέστ που κάνουν μπορεί να βοηθήσει αρκετά νομίζω. Και αν δεν είναι 7 κιλά στο RX και είναι 30, νομίζω πάλι αξίζει.
    Αυτή πάντως πρέπει να είναι η μεγαλύτερη περίοδος της Mazda χωρίς wankel στην γκάμα της.

    • Dimitris

      Είσαι γνώστης για το rx8.
      Αργήσαν γιατί τόσο καιρό μαστιγώνουν τους μηχανικούς για τις πατάτες που κάναν με τον renesis

    • απλά δεν έβαλαν τούρμπο λόγω ρύπων και οικονομίας καυσίμου(!)και κατά συνέπεια, το προϊόν ήταν ανεπίκαιρο, στην εποχή των τούρμπο. κατά τ’άλλα στην r3 έκδοση, κάτι πήγαινε και ερχόταν. είχαν διορθώσει πάρα πολλά γκλιτς.

    • Dimitris

      Το κυριότερο θέμα του ήταν οτι έκαιγε μόνο του τις φλάτζες νερού-λαδιού, λόγο της εξόδου των καυσαερίων καύσης που έκαναν. Αυτό δεν το φτιάξαν ποτέ.

      Τα θέματα που λέει ο φίλος Anestis έπρεπε να τα είχαν λύσει προ δεκαετίας και όχι να τα κληρονομήσει και το rx8, το οποίο επίσης είχε κιβώτιο απο βούτυρο, σε σχέση με το fd.
      Πολλά τα λάθη στο renesis.

    • sergio7

      Όλα αυτά τα προβλήματα, που τα βρήκατε ρε παιδιά? γιατί εγώ 4 χρόνια το είχα, ήταν κ απ’τα πρώτα 2003 μοντέλα με όλες τις παιδικές ασθένειες, και αυτα με φλατζες κ κιβώτια 1η φορά τα ακούω… 70Κ χλμ λιωμένα σε πίστες κ δρόμους με 230αλογα μέχρι που το έδωσα! Τελευταίο report ήρθε λιγο πριν τα 100Κ απο αυτον που το πήρε…

      Α, και πάντα έκαιγε λιγότερο λάδι απο όλα τα Audi φίλων κ γνωστών (απο Α3,4,5,6 κ S, Q σειρές…)

    • Dimitris

      Ρώτα ή βρές πληροφορίες απο ανθρώπους που ασχολούνται με τους ρότορες, μηχανικούς ή βελτιωτές. Το internet ανοιχτό είναι

    • sergio7

      Ολα αυτα τα εκανα, οταν ειχα για χρονια το 8αρι μου. σχεδον 14 χρονια με
      ροταρυ… ιδρυσα μαζι με αλλους και το ελληνικο club, οποτε γνωρισα
      πανω απο 40-50 ιδιοκτητες RX8, και αρκετους απο εξωτερικο… μηπως εσυ
      πρεπει να ψαξεις καλυτερα, πριν μιλησεις?

      ευγενικα σου ειπα κατι,
      που μαλλον δεν επιασες! ακουσε το τωρα πιο σωστα: γραφεις ανακριβιες
      και προφανως με τα συγκεκριμενα μοτερ δεν το εχεις. το 8 ΔΕΝ επασχε
      απο αυτα που λες και μιλαω παντα με σωστη συντηρηση. καποια θεματα ειχε
      το 7αρι, αλλα κ αυτο δε μασαει αμα ξερεις τι κανεις. κατεβασα στοκ
      απειραχτο μοτερ με 105.000 χλμ, συμπιεση 7,5 κ εβγαζε 300αλογα ατοφια,
      με χαμηλο 13αρι στα 400μ, αμα σου λεει κατι, δηλ. οταν αλλοι εκαναν
      rebuild, εμενα πετουσε…

      btw ο κολλητος μου ειναι βελτιωτης μονο
      σε ροταρυ/μαζντα, ισως ο μοναδικος στην ελλαδα που ξερει να τα
      φτιαχνει, μεχρι και η ΕΛΜΑ σε αυτον τα εστελνε…
      απορω πως βγαζετε μερικοι τετοια συμπερασματα, χωρις να εχετε ζησει εστω και λιγο με αυτα τα αυτοκινητα…

    • ωραια πες μας λιγο για την καταναλωση να το ευθημισουμε λιγο το θεμα !!!! :-D

    • sergio7

      6sp 8αρι στα 13 με 14λιτρα…
      το 7αρι δεν το μετρησα ποτε, πρεπει να ηταν στα 15-16λ. τωρα ψεκαζει περιπου 5000cc… go figure!

    • Dimitris

      Εχεις ένα θεματάκι στη συμπεριφορά, το έχω παρατηρήσει και σε άλλα άρθρα σου, γι’αυτό θα σου πώ τράβα γαμ*σου, άλλη όρεξη δεν έχω να δυσφημίζω αυτοκίνητα, καραγκιόζη

    • sergio7

      εγω, εχω θεμα συμπεριφορας, οταν βριζεις ετσι? εναν αγνωστο, που μαλιστα λεει οτι σου απαντησε ευγενικα? ωραια ανατροφη εχεις…!!

      η ασφαλεια του keyboard ομως, σε κανει αντρα! ο κλασσικος ανιδεος που γραφει οτι του’χουν πει ή διαβασει στο δικτυο, βριζει οταν τον διορθωνουν, ενω παραλληλα το παιζει και υπερανω οτι δεν ασχολειται… καλα τα ελεγες πριν λιγους μηνες, στο αλλο θεμα με τους καλυτερους κινητηρες “έχεις πήξει στη θεωρία”… ειπα να μη σου γραψω τοτε, εν μερη στα ειπε ο @Renesis1:disqus
      οσα δε φτανει η αλεπου, ξερεις τι λενε…

    • Dimitris

      Ρε φιλαράκο έχω μάθει οτι στον Ελληνα δε μπορείς να βάλεις μυαλό, δεν είναι θέμα ανωτερότητας. Σε έχω δεί ποσο επιθετικός είσαι όταν απαντάς σε σχόλια, γι’αυτό άστο εδω πέρα γιατί βαριέμαι να ασχοληθώ άλλο

    • ρε πατε σοβαρα ??και τους 2( @stoned156:disqus ) σας ειχα για σοβαρους….ena συννεφο να πεσω με αυτα που διαβαζω σημερα !!!!! :-D

  • Νομίζω ότι έχει σημάνει η λήξη. επιστρέψτε όλοι στις δουλειές σας, δεν έχει άλλο ρόταρυ. που θα βρούμε κανά φράγκο να επενδύσουμε σε ένα fd

    • Dimitris

      Πανάκριβα αλλά αξίζουν τόσο τα fd

  • ionized

    αν και δεν συμπαθω την μαζντα ιδιαιτερα τους βγαζω το καπελο που πανε κοντρα στο ρευμα