giulia-ring

“Κι οι παντρεμένοι έχουν ψυχή”, λένε οι ανά τον κόσμο “κρεμασμένοι”, χρησιμοποιώντας ως άλλοθι το παραπάνω motto για τυχόν παρασπονδίες. Το αυτοκίνητο, φυσικά, δεν εξαιρείται. Για αυτό και οι κατασκευαστές φροντίζουν να προσφέρουν μοντέλα που μπορούν να κουβαλάνε παιδιά-σκυλιά-γατιά, αλλά και να συλλέγουν εσώρουχα σπορ κατασκευών σε δρόμους και πίστες.

Τον τελευταίο καιρό υπάρχει έντονη αναζωπύρωση στο μέτωπο του Nurburgring, με βασικό υπαίτιο την Alfa Romeo. Αφού άνοιξε βεντέτα με την Porsche και το ματς Giulia QVPanamera Turbo (κατά το πετυχημένο παράδειγμα promotion της Nissan με το GT-R), ήρθε και η Stelvio να ισχυριστεί πως πήρε το σκαλπ της Cayenne Turbo S, έστω και σε επακριβή προσομοίωση υπολογιστή.

Εδώ, όμως, δεν είμαστε για να μιλήσουμε ούτε για προσομοιωτές, ούτε για PS4 και XBox 360. Θα καταπιαστούμε με το “φλέγον” ζήτημα των πραγματικών χρόνων στο ‘Ring. Τα κριτήρια είναι απλούστατα: Οτιδήποτε έχει 4 ή 5 πόρτες και έχει γράψει επίσημο χρόνο στην “Πράσινη Κόλαση” προκρίνεται. Τime to beat από 8.10.00 και κάτω, γιατί είτε είμεθα γρήγοροι είτε παίζουμε. Θες hatchback, station wagon, sports sedan, σκέτο σεντάν, SUv/SAV; Απ’όλα έχει ο μπάξες.

Πάμε να δούμε τί μπορείς -λέμε τώρα- να αγοράσεις (καινούργιο ή μεταχειρισμένο) εάν θες να συνδυάσεις προφίλ “πάτερ φαμίλια” και επιδόσεις.

  • Renesis1

    Μιας και μιλάμε για οικογενειακά, με την υπoγραφή της Lotus τα πιο παλιά χρόνια, ένα sedan που έδερνε ήταν αυτό.. http://www.asb-bartsch.de/images/Lotus_Omega/images/IMG_0550.jpg Δεν ξέρω για χρόνους στο Ring, αλλά λέγανε οτι στα χρόνια του πέταγε!..

    Τώρα το μόνο που μένει να κάνω είναι να τσιμπήσω το ποπ κορν μου και να κάτσω αναπαυτικά στη πολυθρόνα μου.. :))) http://ci.memecdn.com/9930859.jpg

    • DimitrisBXL

      Μεγαλος παιδικος ερωτας το συγκεκριμενο μοντελο.

    • Renesis1

      Εν έτη 1990, 380 άλογα, με 2 Garrett T25 τουρμπίνες (οι ίδιες που έμπαιναν στην Esprit V8), 280 τελική, άψογα στημένο και ζυγισμένο από τη Lotus, μοίραζε άπλετα πόνο σε πίστες και δρόμους! Εξαιρετικό sedan.. https://www.youtube.com/watch?v=XPhdwVT7rvM

    • DimitrisBXL

      Συμφωνω απολυτα.

    • εγω αυτο το εμαθα απο το GT στο PS….οταν εψαχνα sedan..παλιο και φτηνο !!!! χαλαρα το εφτανες 700+ps…..αλλα δεν εστριβε μετα !!!! χαχχααχαχαχχα

    • Renesis1

      Στα οικονομικά αλλά βαρβάτα sedan του τότε GT, ήταν ο βασιλιάς και τουμπανιαζόταν όπως λες για πλάκα.. Value for money A+

    • manowar

      Σε ποιο gt απο ολα ρε σεις;

    • Renesis1
    • manowar

      Μλκα δεν δεν το θυμομουνα ισως επιδη δεν το ειχα επιλεξει ρε φιλε

    • DimitrisBXL

      Μιλάμε ότι για την εποχή του ήταν πύραυλος και ακόμα είναι.

      https://m.mobile.de/auto-inserat/opel-lotus-omega-3-6-leder-limited-edition-lauterstein/206688253.html?ref=srp

    • Steve A

      πόσο ξύλο είχε δώσει αυτό στα τότε χρόνια!! αν θυμάμαι καλά ήταν το αμάξι το οποίο ώθησε την αλλαγή του ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους στην Αγγλία λόγο της τελικής του.. απλά τέρας!!!
      https://www.youtube.com/watch?v=-DgCSZGyCR0

    • Renesis1

      2:04!.. :))))) Και σε αυτό το βίντεο διακτινίζεται λόγω καταδίωξης και η αστυνομία συνεχίζει το κυνηγητό με τα κυάλια.. https://www.youtube.com/watch?v=6yptiCYBSZo

    • panos

      2:58 210 km/h @ 2500 rpm

    • Steve A

      καλά αυτην την Σουηδική αστυνομία την έχουν ριμάξει.. μία το Λοτους, μία ο Ghost rider με την 500hp busa του, μία με τα dragster αμάξια στους αυτοκινητοδρόμους μιλάμε ανάσα δεν έχουν πάρει :p

    • Renesis1

      Ξεχνάς και τα 10 Getaway In Stockholm, τους είχαν ταράξει με τα φτιαγμένα Porsche 911, NSX, Supra, Viper GTS, M3 CSL, RS6, Corvette κλπ.. Εφιάλτες βλέπουν οι άνθρωποι!.. :)))

    • Steve A

      είπα να μην τα βάλω όλα!! :p :p κ το wrx sti που οδηγούσε ο Ghostrider (νομίζω στο G.i.S. 6)

    • Renesis1

      Σουηδία, η μητέρα των βραδινών καταδιώξεων!

    • Steve A

      ακριβώς!! :D πάρε τώρα κ την αγαπημένη μου σκηνή που με θυμίζει f&f (καλά τέρας το Σουπρα αλλά κ τα ‘σκασίματα’ του Escort κόλαση) https://www.youtube.com/watch?v=B1PqYhSB71A

    • Renesis1

      Πόσα χρόνια είχα να το δω.. Ιδανικό τοπίο, αυτοκινητόδρομος, ξημερώματα, με ελάχιστη κίνηση… Διαχρονικά όλα τα G.I.S.!

    • Renesis1

      Άλλη μια κλασσική διαχρονική καφρίλα.. :) https://www.youtube.com/watch?v=zcbNq62UHjU

    • Steve A

      απλά μοναδικό!! :D μακάρι να κάνουν κ ένα με ρότορα να ακούμε κανένα 7άρι να δίνει κόφτες κ ξεκολλήματα απ τους μπλε-άσπρους!!! :p

    • Φωτόνιον

      Λογικό, αφού έχουν 6 μήνες νύχτα :-)

    • αυτο και σταματημενο παει με 20χλ/ω !!!! :-P

    • Steve A

      αχαχα!! ναι είναι ένα ατού που είχαν όλα τα opel της εποχής. κ το δικό μου το Astra F έτσι είναι :p :p δεν μας κρατάει ούτε το φρένο σε λέω!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Μπράβο για το άρθροοοο, ΜΟΝΟ GIULIA λέμε!!!!
    Και όλα τα άλλα είναι ωραία, αν και δε με νοιάζουν οι χρόνοι τους τόσο.

  • αποψη μου ακυρα το CIVIC kai to GOLF(ειδικα αυτο που δεν εχει και πισω καθισματα) σε αρθρο με οικογενειακα…..οκ τοτε εγω θελω GTR !!!!! :-D

    παντως απολα αυτα…..θα ηθελα το RS4 !!!

  • https://uploads.disquscdn.com/images/b7978e0b40e6c701fda3fc911c582bf423db1fb2d47f6389da5ba99d3be0f8b2.jpg

    07:46.000 Mercedes C 63 AMG Coupe Black Series 2011GTSpirit

    07:55.000 Mercedes E63 AMG S Matic Horst von Saurma 9/2013 Sport Auto 9/2013

    βαλατε μεσα τις μπακατελες και δεν βαλατε την μερκ ;;;;

    • περαστικός

      Η Ε μόνο…το άλλο δεν είναι μόνο το ότι είναι coupe..είναι και η Black Series.. :P

  • Nikolaos

    Νομίζω οτι το γκολφ δε μπορεις να το πεις οικογεινειακό σε καμία χώρα. Το σιβικ ιιιισως..
    Επίσης, αν πας έτσι με οικογένεια μέσα, χρειάζεσαι απόθεμα με σακουλάκια και σφουγκαρίστρα μαζι.
    Κατά τα άλλα, τζουλια φορ δε γουιν..

  • Tasos.pap

    Πωωω κρίμα που δεν θα έχω χρόνο να διάβασω όλα τα σχόλια ….. κρίμα κρίμα καθως , όταν ο Γερμανός έρχεται δεύτερος ξαφνικά δεν ενδιαφέρεται ο λαός για την “σύγκριση” και δεν βρίσκει νόημα, νόημα βρίσκει μόνο στις επιθέσεις ουγκανων στα εσωτερικά των αυτοκινήτων….θα είχε τζέρτζελο καλό…

  • Tasos.pap

    Πωωω κρίμα που δεν θα έχω χρόνο να διάβασω όλα τα σχόλια ….. κρίμα κρίμα καθως , όταν ο Γερμανός έρχεται δεύτερος ξαφνικά δεν ενδιαφέρεται ο λαός για την “σύγκριση” και δεν βρίσκει νόημα, νόημα βρίσκει μόνο στις επιθέσεις ουγκανων στα εσωτερικά των αυτοκινήτων….θα είχε τζέρτζελο καλό…

  • NIKOS HomoAkatastatus

    ΑLFA ROMEO GIULIA QV,αυτοκίνητο ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ για την τιμή του!Έχει σφαλιαρώσει στο χαλαρό, πάμπολες ταμπελοπαπάτζες.

    • DimitrisBXL

      Πια ειναι η τιμη που του δεινει εξτρα ποντους απο τον ανταγωνισμο βρε Νικολα, εδω ξεκιναει απο 75.000 + 21% φπα. Με τοσα χρηματα εχεις απιστευτες επιλογες.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Δημήτρη ποιο άλλο sedan υπάρχει, ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ή και ΠΟΛΥ παραπάνω,ΠΟΥ :
      Α) Μπορεί να στρίβει έτσι.
      Β) Να επιταχύνει στην έξοδο των στροφών έτσι.
      Γ) Και να σημειώνει τέτοιον χρόνο, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ (ακόμα), να είναι τετρακίνητο ή κάποια ακραία πιστάδικη έκδοση;;

      Έχει ισοπεδώσει πάμπολες YΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΕΣ SPORT κατασκευές,μέχρι και ”YΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ”, που κοστίζουν πολλαπλάσιες φορές το κόστος του!
      Κάποια μοντέλα μάλιστα, κοστίζουν και κάτι εκατομμύρια!
      Αυτή η ΑLFA, πέτυχε κάτι,που OYTE TO Οpel Omega,
      OYTE άλλα sedan επιδόσεων, μπορούσαν να ακολουθήσουν σε στροφιλίκια κορυφαίες sport κατασκευές!

      Η GIULIA όχι απλά τα ακολουθεί,αλλά τα εκμηδενίζει!
      Υπήρξαν και άλλα sedan επιδόσεων στο παρελθόν.
      Η ALFA ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ, δημιούργησε κάτι το ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!

    • DimitrisBXL

      Καλημέρα Νικόλα,

      Δεν διαφωνώ ότι δημιούργησε Κάτι καταπληκτικό μετά από πολλά χρόνια απουσίας στην κατηγορία. Μην ξεχνάς όμως ότι οι λόγοι που οδήγησαν στην πολυετή απουσία δεν ήταν οι αντίπαλοι της μόνο. Αλλά η αναξιοπιστία της σαν μάρκα. Όταν λοιπόν βγάζεις κάτι καινούργιο πρέπει πρώτα να είναι αξιόπιστο και μετά να βάζει φωτιά στον δρόμο αλλιώς μπορούμε να μιλάμε για πυροτεχνήματα. Μακάρι να μην έχει τα παλιά προβλήματα. Για να ξαναπάρω άλφα θα περιμένω τουλάχιστον μια πενταετία γιατί δεν θέλω να έχω τα παλιά προβλήματα. Είχα την 159 και την έδωσα στο εξάμηνο και είπα πως δεν ξανά ακουμπάω άλφα. Οι περισσότεροι αγοραστές έτσι νοιωθουν. Άλφα δεν αγοράζουν μόνο οι Αλφιστι αλλά και η υπόλοιπη “πλεμπα”.

      Στα ίδια λεφτά παίρνεις C63 AMG, BMW M3 & AUDI RS4, Lexus τα οποία είναι αξιόλογοι ανταγωνιστές.

      Υγ: το Οπελ Ωμέγα δεν έστριβε;;;; Το άκουσα και αυτό.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Καλησπέρα Δημήτρη!Εντάξει το να αναφέρεις τα C63,BMW M3 KAI AUDI περί αξιοπιστίας,γελάνε όχι μόνο οι πέτρες, αλλά και τα γαρμπιλοχάλικα 3Α οδοποιίας. : )
      H ALFA σε αξιοπιστία, μόνο με την Lexus θα χρειάζεται να συγκριθεί.
      Η οποία Lexus όμως,δεν έχει καν νέο ΙS-F, για να χτυπήσει την GIULIA QV.

      Το Όpel Ωμέγα καλό χρυσό, αλλά ΟΥΤΕ κατά φαντασίαν, μπορούσε να ακολουθήσει σε στροφιλίκια κτήνη της εποχής του.
      Κάτι Lotus Esprit,γελάγανε με κάτι τέτοια sedan επιδόσεων.
      Δεν σου λέω για ποιο σκληροπυρηνικά οχήματα της τότε εποχής…..
      Το ΑΝΤΙΘΕΤΟ συμβαίνει με την Giulia.
      Γι’αυτό σας λέω,πρόκειται περί τεράστιας εξέλιξης,σε ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ!

    • DimitrisBXL

      την αξιοπιστια δεν θα την χρειαστεις στις QV, C63,RS4 & M3, αλλα στις πιο μικρες κατηγοριες του μοντελου με τους αλλους κινητηρες και σεταρισματα. Τα οποια θα κανουν πολλες εκατονταδες χιλιομετρα απο οτι τα προαναφερμενα μοντελα.

      Ας προσπερασει σε αξιοπιστια και κατασκευη τους Γερμανους και μακαρι να φτασει την Λεξους.
      Τολμω να σου πως εδω και κανενα 7μηνο που εχει ξεκινησει η επισημη παραγωγη δεν την βλεπεις στους δρομους, παρα μονο στις αντιπροσωπειες.

    • mixalhs7

      Ειναι ποτε δυνατόν το ωμεγα να ειναι πιο γρήγορο απ το θεοβαρο Λότους?
      Το λεει και η λεξη, Ωμεγα, δηλ το τελευταίο γραμμα :P

    • DimitrisBXL
    • Geopan

      Μόνο μία πουλημένη δίλιτρη μέχρι στιγμής 22/11/2016 …

    • Steve A

      νταξ, μην συγκρίνουμε ότι θέλουμε (omega vs esprit, sedan με sports car)

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Kαι όμως τώρα συγκρίνονται φίλε μου, έχουν αλλάξει οι εποχές.
      Εδώ πλέον υπάρχουν hatcback, με επιδόσεις που ξεφτιλίζουν sport κατασκευές!
      Άν μπεις στο Nurburgring σήμερα και έχεις κανά sportscar της φούτσας,τίποτα κεντρομήχανα πισωμήχανα,που στο όριο είναι χαρίκλειες,ένας με μια Giulia QV, απλά θα σε ράψει.

      Υπάρχουν αμέτρητες αποδείξεις στο internet, με video, που πάμπολα sport μοντέλα, δεν μπορούν να τα στρίψουν.
      Εδώ ούτε οι επαγγελματίες οδηγοί, δεν μπορούν να γράψουν καλύτερο χρόνο από ένα σημερινό GIULIA QV.

    • Steve A

      όπως λες, τώρα.. όχι τότε.. κ το omega δεν ειχε ανταγωνισμό τότε απ άλλο σεντάν παραγωγής.

    • manowar

      Πανακριβη ειναι εχει την ιδια τιμη με τον ανταγωνισμο οταν θα βγει η νεα γενια του ανταγωνισμου θα φανει το φαινομενο τωρα ειναι μια απαντηση δυνατη στον χωρο..τα φαινομενα ειναι σπανια.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ότι να’ναι. gr,ούτε καν από τιμές γνωρίζεται και το τι αγοράζει ο πελάτης!
      Xα-χα, άαα εσείς δεν έχετε καταλάβει ακόμα το τι έγινε! : ) : )
      Ποια απάντηση τρομάρα σου, που την ίδια ”απάντηση”,περιμένουμε εδώ και 10ΧΡΟΝΙΑ, απέναντι στο GTR!
      ΟΥΤΕ Η 911-997, ΟΥΤΕ η ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΗ σημερινή 911-991, είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν την πλατφόρμα του GTR!

      H ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ GIULIA,έχει τον ίδιο χρόνο,με την 4ΚΙΝΗΤΗ Porche 911 turbo S!
      https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
      Νιώθεις καθόλου για την εξέλιξη που έχει η πλατφόρμα της;;
      Για δώσε λίγο βάση στους χρόνους!
      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ από την εποχή της,όπως ακριβώς και το GTR!

      Περί απαντήσεων που φαντασιώνεστε,ΗΔΗ η Porcshe, προσπάθησε να απαντήσει με την Panamera,που ήταν η πρώτη που τον ήπιε και παναμέρισε!
      Η PORSCHE πανικόβλητη,έσπρωξε στο εξοχικό την Panamera, με
      600 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ 4ΚΙΝΗΣΗ και πάλι τον ήπιε,από την ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ GIULIA TΩΝ 510 ΊΠΠΩΝ!
      Mε μικροβελτιώσεις που μπορεί να δεχθεί η GIULIA, θα είναι ανταγωνιστική, ακόμα και στις μεταγενέστερες εκδόσεις του ανταγωνισμού!

    • θα πεταχτω σαν μην πω…
      αλλα στο oti.nanai.gr δεν τα λενε πολυ καλα…..
      ο χρονος της GIULIA που λες που ειναι καλυτερος απο της 911…ειναι της 997….και οχι της τελευταιας….

      και ο χρονος της παναμερα……η panamera ειναι 500 κιλα βαρυτερη…αν και αυτο για σενα δεν ειναι αρνητικο…….

      μια ερωτηση…..ΑΝ…λεω ΑΝ…η porsche κατεβαση μια ελαφρυτερη panamera στα κιλα της ιουλιας…..και ριξει 2 sec τον χρονο της ιουλιας….αυτο μετα θα θεωρειται σκληροπυρινικη εκδοση ????
      ρωταω για να ξερω πως να σε αντιμετωπισω μετα !

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Σαν τι κιλά να αφαιρέσει τρομάρα σου η Panamera;;;Aφού τα κιλά της είναι συγκεκριμένα σε αυτήν την πλατφόρμα!
      Nα αφαιρέσει κανά κετσέ, κανά aircondition και κανά ραδιόφωνο,
      όπως έκανε η 918 των 850+ ίππων;;;
      Αυτό δεν θα είναι sedan πολιτικό μετά ρε, αλλά κουδουνίστρα και θα το πουλάνε χρυσό,(που ήδη το πουλάνε χρυσό), δήθεν πως έφαγε ”εξέλιξη”, για ”μείωση” κιλών!

      Ο μόνος τρόπος να πλησιάσει-νικήσει τον χρόνο της GIULIA η παναμερισμένη,ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ γυφτοτσίγκος για χρήση πολιτική, είναι να ΑΝΕΒΕΙ στα 650-700 άλογα.
      Μεγάλη μείωση του χρόνου,μπορεί να επέλθει, από την ΑΥΞΗΣΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΩΝ-ΡΟΠΩΝ και πιο ακραίο setup αναρτήσεων,ΟΧΙ από τους ραδιοκετσέδες που σας δουλεύουν!

      Και πάλι τον ήπιε όμως, διότι η ΑLFA με ένα ΕΝΤER στο Laptόπι,
      την ανεβάζει στα 550-570 άλογα και θα θέλουν το τηλεσκόπιο στην Χιλή για να την δούνε.
      ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ,ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ,ΗΔΗ τις έχει η ΑLFA ROMEO GIULIA….
      Ti μπορεί ακόμα να προσθέσει;;;4ΚΙΝΗΣΗ-ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΣΤΑ 650 ΆΛΟΓΑ περίπου,= Δεν θα φτάνει ΟΥΤΕ το τηλεσκόπιο της Χιλής!

      Υ.Γ Από την στιγμή που οι γερμανοί,τόλμησαν να διαφημίσουν τα μοντέλα τους, σύμφωνα με τους χρόνους του RING,απλά έμπλεξαν άσχημα και δεν το ήξεραν oι μυρωδιάδες.

    • στο χωριο μου οταν θελουν να ελεφτωσουν κατι…..βαζουν ανθρακονηματα !!!! αλλα μετα καποιοι το χαρακτηριζουν ακριβο……..

      παντως οταν λες να ανεβει στα 700ps…αρα μου λες να κανει καλυτερη αναλογια κιλων ανα ιππο ???

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Τι ανθρακονήματα τρομάρα σου;;;H GIULIA ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΑΙ ΤΑ ανθρακονήματα, μέχρι και στον άξονα μετάδοσης!
      Εδώ τα πουλάνε ήδη χρυσό τώρα!Και μου φαντασιώνεσαι και μείωση κιλών με ανθρακονήματα από τους πιασωκώλιδες;;;

      Άσε τις ”μειώσεις κιλών” και ψάξου για την εξέλιξη της πλατφόρμας και το πως λειτουργεί η 4κίνηση τους από τα Lidl!

      Στο Νurburgring, γκρεμοσαπάκια, που έχουν ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΚΙΛΩΝ ΑΝΑ ΙΠΠΟ και πάλι ΔΕΝ μπορούν να γράψουν χρόνους!
      Σας έχω εξηγήσει καραεπιστημονικά, για το τι ΠΡΟΣΔΙΔΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΦΟΡΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΚΚΡΕΜΟΥΣ και ακόμα φαντασιώνεστε.

    • ερωτηση….γιατι η Ιουλια εχει ανθρακονηματινο αξονα ???????

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Για τον ίδιο λόγο, που είχε ΚΑΙ το MAZDA RX8…..
      Μην κοιτάς που δεν έχετε ιδέα από αυτά και νομίζετε πως τα βάζουν για ”χαμηλό βάρος”, στο ΠΛΑΙΣΙΟ. : )
      Ανθρακονημάτινος άξονας= Χαμηλό βάρος στην περιστρεφόμενη μάζα.
      Χαμηλό βάρος στην περιστρεφόμενη=Καλύτερες ευστροφίες στην μετάδοση.
      Καλύτερες ευστροφίες στην μετάδοση=Λιγότερες απώλειες στους τροχούς.
      Λιγότερες απώλειες στους τροχούς=Καλύτερες επιδόσεις, καλύτερες επιταχύνσεις ”ξεκολλήματα”,ακόμα και εν κινήσει ή σε πολύ δύσκολες πίστες.

      Τέλος, πολύ μεγαλύτερες αντοχές στρέψης από το κοινό ατσάλι.
      Πολύ μεγαλύτερες αντοχές στρέψης=Του τραβάς και άλλα 500 αλογα στο κεφάλι και ο άξονας δεν νιώθει ούτε Χριστό ούτε Αλλάχ ούτε Βούδα.
      Τα πιο επάνω υπέρ, ”πολλαπλασιάζονται” σε ενδεχόμενη αύξηση ιπποδύναμης ροπών.
      Στην ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ, τέτοια ”μαγικά”,λέγονται ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ ΙΣΧΥΟΣ.

    • με τρολαρεις τωρα ???
      μου λες οτι το χαμηλο βαροςβοηθα στις επιδοσεις ?????

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ήξερα πως θα την πεις την παπάτζα σου πάλι, γι’αυτό στο τόνισα με κεφαλαία γράμματα στην αρχή του μηνύματος.
      Το χαμηλό βάρος στον ΑΞΟΝΑ ΡΕ το θέλουν, ΟΧΙ στο ΠΛΑΙΣΙΟ!
      Την ενεργή αεροδυναμική, που ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΧΤRA ΦΟΡΤΙΑ,
      μήπως να την ξηλώσουν oι ΑLFISTI με την φαντασιοπαπάτζα σας, για να ελαφρώσει;; : )

    • μα αυτο λες….που σου εχουν πει ολοι…οτι το χαμηλο βαρος βοηθα !!! απλα εσυ εστιαζεις στον αξονα……

    • NIKOS HomoAkatastatus

      To χαμηλό βάρος, σε υπερυψηλές ταχύτητες-συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης,έχοντας μεγάλες ιπποδυνάμεις-ροπές ΔΕΝ βοηθά,ίσα-ίσα είναι μειονέκτημα.
      Αυτοί οι ”όλοι” όπως λες,το μόνο που κάνουν,είναι να μου λένε φαντασιοπαπάτζες που κάπου άκουσαν.
      ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΡΕ ΚΑΝΕΝΑΣ!
      Και εγώ τους έχω ανεβάσει αμέτρητες!

    • ειναι και δευτερα..και βαριεμαι παλι να λεμε τα ιδια για το βαρος !!!
      δεν το καταλαβαινεις……
      στο εχουν αναλυσει…στο εχουν αποδειξει……τεσπα !!!! ας το αφησουμε εδω !!!

    • Mika

      Σου κανει like παντως, που του λες πως δεν καταλαβαινει!!!
      :p :p
      Nα ρωτησω κατι χαζο εγω, που πραγματικα δεν γνωριζω????Λεμε για ανθρακονηματινο αξονα μεταδοσης στη Tζουλια..Μιλαμε για το καβουκι μονο, το περιβλημα του αξονα, το casing???? H ολα τα σωθικα του μεσα τα μερη που περιστρεφονται, ειναι ανθρακονηματινα????Αυτο εμενα μου φαινεται πιο δυσκολο να πιστεψω..
      Γιατι εξακολουθω να το λεω, η ημιμαθεια ειναι απλα επικινδυνη στις μερες μας…

    • Mika

      Σου κανει like παντως, που του λες πως δεν καταλαβαινει!!!
      :p :p
      Nα ρωτησω κατι χαζο εγω, που πραγματικα δεν γνωριζω????Λεμε για ανθρακονηματινο αξονα μεταδοσης στη Tζουλια..Μιλαμε για το καβουκι μονο, το περιβλημα του αξονα, το casing???? H ολα τα σωθικα του μεσα τα μερη που περιστρεφονται, ειναι ανθρακονηματινα????Αυτο εμενα μου φαινεται πιο δυσκολο να πιστεψω..
      Γιατι εξακολουθω να το λεω, η ημιμαθεια ειναι απλα επικινδυνη στις μερες μας…

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Mιλάμε για το καβούκι.Πάει ο χελώνος με την χελώνα και κάνουν χελωνονιτζάκια. Όλη μαζί η χαρούμενη οικογένεια, βρίσκεται στο Αττικό ζωολογικό πάρκο. : )
      Άσε το τι καταλαβαίνω εγώ και τα περί ανθρακονημάτων και πήγαινε στο Αττικό πάρκο να δεις κανά καβούκι χελώνας.
      Μου θες να μάθεις και για ανθρακονήματα τρομάρα σου.

    • Mika

      Οτι σου πασαρουν, και τα ανθρακονηματα ακομα, το καταπινεις αμασητο…Εδω μαλλον δεν πιστευω να γνωριζεις τι αληθινο οφελος εχεις, η αν απλα ειναι (καλο ομολογουμενως) μαρκετινγκ, να εχετε να λετε στα καφενεια που συχναζετε!Ποσο ειναι το κερδος,σε σχεση με ενα κανονικο αξονα μεταδοσης? Και γιατι να το κανουν πιο ελαφρυ?Αφου αυτο θα επιδρα αρνητικα στις επιδοσεις,αν ηταν χαλυβδινο συμφωνα με την χομοακαταστατη λογικη, δεν θα εκοβε φορα και το αμαξι θα ηταν και 10 δευτερα πιο κατω στο χωριο…!
      :p :p
      Πηγα στο Αττικο, εννοια, σου, ειδα τις χελωνες να λιαζονται, πιασαμε κουβεντουλα, κι οταν τους ειπα τις θεωριες σου περι βαρους, επεσαν ανασκελα στα καυκαλα τους! Γελασε ολο το χωριο!!
      Να φανταστεις, μετα που πηγαμε στα δελφινια, ειχαν τρελλαθει στις κωλοτουμπες απο τη χαρα τους!!!
      :–)))

    • Κώστας

      εχεις χαζεψει ή δεν σε πιανουν τα χαπια πλεον?
      οσα συγκριτικα τεστ εχουμε δει,η 991 turbo s κερδιζει το gtr και σε πιστα
      η 991 turbo s προ facelift με τα 560 αλογα εκανε 7,26 στο ρινγκ,η τωρινη με τα 580 οπως καταλαβαινεις ακομη πιο κατω
      η panamera ειναι 550 αλογα και ειναι ΆΛΛΗ κατηγορια απο την τζουλια.μπορει να το χωνεψει το μυαλο σου αυτο?αλλά μαλλον ετσι σε συμφερει…οταν και αν βγαλει η αλφα αμαξι τυπου παναμερα.τοτε το ξανασυζηταμε

    • mixalhs7

      7 :18 η facelift 991 turbo S mk2 και φυσικά περιμένουμε την νέα GT2 RS που θα βγει σε λιγο καιρό όπως συμβαίνει καθε 6 χρόνια την τελευταία 15ετια ;))

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Aφήστε ρε τις παπάτζες περί χρόνων!Yπάρχει VIDEO-AΠΟΔΕΙΞΗ στο ΝURBURGING ΚΑΙ για τα γκρεμοσαπάκια σας τα 991;;;
      Σε κάτι ψευτοπιστούλες cart,με τα ψοφίμια δημοσιοΚΑφρους που τους τα ακουμπάνε, μπορεί να τα βγάζουν πιο γρήγορα και από Διαστημόπλοια!

      ΜΠΕΙΤΕ στο εξοχικό και φέρτε χρόνους για τα γκρεμοσαπάκια!
      Ο άλλος ο Μιχαλιός, από τότε που τον θυμάμαι, ακόμα περιμένει την GT2 RS! : )
      Ήμουν νιός και γέρασα! : )
      Κοντεύουν να σας τα φτάσουν τα σαπάκια 800 άλογα, για να κυνηγάνε μοντέλα με πολύ λιγότερους ίππους!
      Αυτό, μπας και καλύψουν λίγο τους χρόνους, σε ευθεία κομμάτια!

    • manowar

      ρε μλκα δεν μπορω τις ιδες παπατζες και σαλια που δεν εχουνε σχεση με την πραγματικοτητα παλι και δεν θελω να τσακωθουμε εχεις χαβαλε εισαι ωραιος αλλα ενταξ μην το γ@μσουμε κιολας…αν θελεις να κοιταξεις την πραγματικοτητα βγαλε τα γιιυαλια του αντιγερμανου και κοιταξε τις τιμες…37 η φθηνοτερη που ειναι μπρικι σαβουρα ντιζελ και δεν δεν παει τον κωλο της με ευρωπαικα κριτηρια οχι ελληνικα η σοβαρη εκδοση της αρχιζει απο 45 συν χιλιαδες ευρω και η κορυφαια εκδοση της με βαφες κλειδη στο χερι παει ελααααχιστα κατω απο τα 130 χιλιαδες ευρω..πανακριβη σε ολες τις εκδοσεις παντου και λεω στο εσωτερικο της χωρα μας.χεστηκα τι τιμες παιζουν εξω εγω μενω εδω τωρα και μιλαω για αντιπροσωπεια..

    • manowar

      και επιδη κοτσαρες την πορσε η πορσε ειναι 70 επιπεδα ανωτερη.αστο μην λεμε τα ιδια μονο μια φιρμα του γρουπο συγκρινεται και αυτη ειναι η φεραρρι οχι η αλφα…η πορσε βγαζει πισωμηχανα μπροκομπιστολα που σκοτωνουν στην ευθεια στις στροφες παντου με ατμοσφαιρικα μοτερ που εχουν 160 αλογα στο λιτρο..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Καλά-καλά,θα σου πω εγώ το τι είναι η Porsche και το τι η Ferrari.
      Οι DODGE-CHEVROLET-NISSAN-ALFA ROMEO, τις έχουν για πρωινό.
      Επειδή είχατε τους σαπιοκουστουμάκιδες στην Ευρώπη, που διέλυσαν τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες,νομίζατε θα συνεχίζει εφ’όρου ζωής το πανηγύρι.
      ΔΕΝ έχετε καταλάβει ακόμα, το τι κοσμογονικές αλλαγές έρχονται.

    • manowar

      πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ…ναι

  • Neos

    εκλαψα τοσο με την εισαγωγη οσο κ με τις λεζαντες κατω απο καθε αυτοκινητο.
    keep walking

  • Neos

    εκλαψα τοσο με την εισαγωγη οσο κ με τις λεζαντες κατω απο καθε αυτοκινητο.
    keep walking

  • Tasos

    Αν θες να δώσεις αρκετά λεφτά Giulia, αν θες να δώσεις πολλά λεφτά RS6

  • Anestis Genk

    Σόρρυ αλλά οικογενειακό και άπειρα άλογα για μένα δεν πάνε μαζί. Δεν θα έβαζα την οικογένεια μέσα για να πηγαίνω σαν τον Vatanen. Αν είχα λεφτά για κάποιο τέτοιο αμάξι θα αγόραζα μάλλον ένα coupe για μένα και ένα κορόλα 1.33 για την οικογένεια! Μερικοί βέβαια θέλουν να είναι πάντα γρήγοροι κτλ, οκ αμετροέπεια κατ’εμέ.

    • panos

      το γρηγορο οικογενειακο ειναι λυση για αυτους που θελουν με το μοναδικο αυτοκινητο
      τους να πηγαινουν κανονικα οταν εχουν την οικογενεια μαζι, κ με πιο γρηγορους
      ρυθμους οταν ειναι μονοι τους..

    • Anestis Genk

      Πέραν από το parking δεν μπορώ να σκεφτώ λόγο να έχουν 2 σε ένα. Δεν λέω πως ένα οικογενειακό δεν μπορεί να είναι και driver’s car, αλλά το ότι για να είναι κάτι driver’s car πρέπει να έχει 300+++ άλογα και να κάνει πολλά δεκαχίλιαρα δεν το συμμερίζομαι. Το ΑΕ86 και κάτι “μικρές” AR μια χαρά αυτοκίνητα ήταν για 2 σε 1.

      Οπότε αν ήταν να δώσω πολλά δεκαχίλιαρα, νομίζω το βέλτιστο είναι να πάρω 2, αντί 2 σε 1.

    • panos

      εκτος του οτι τα δυο αυτοκινητα ειναι πολυτελεια, αμα εχεις ενα το
      μαθαινεις πολυ καλα κ επισης αμα ειναι δυνατο μπορει αυτο το
      πλεονεκτημα του οταν το απαιτησουν οι συνθηκες να σε ξελασπωσει,
      οπως οταν πολλοι θυμουνται να γκαζωσουν ΜΟΝΟ την στιγμη που
      τους προσπερνανε για να μην θιγει η υποληψη τους, αδιαφορωντας
      αν ο αλλος που αφησαν εκτεθειμενο στο αντιθετο ρευμα σκοτωθει
      μαζι με την οικογενεια του, κ σε πολλες αλλες περιπτωσεις που
      χρειαζεται η ενεργητικη ασφαλεια..

  • T/P

    εβαλε η Porsche τον επισημο οδηγο αγωνων για τον χρονο της Panamera με φορμα Nomex και κρανοις .. και στην QV πηγε ο δοκιμαστης με το κοντομανικο και τζιν..,Παντως οταν οι Γερμανοί εχουν σοβαρο ανταγωνισμό ..πανικοβαλλονται… σε καμιά απολυτως περιπτωση δεν εβγαζε M4 GTS η Porsche 2η εκδοση Panamera και τωρα περιμενουμε 3η με 600 αλογα..Αυτα λεγονται κινήσεις πανικού…

    • ειναι γνωστο οτι η φορμα και το κρανος…δινουν +20ps…+10 κιλα ροπης….και 30 χιλιομετρα εξτρα τελικης !

      οσο για τις κινησεις πανικου..θα πω οτι το λενε εξελιξη……τωρα που η Giulia ανεβασε τον ανταγωνισμο…..και θα ερθουν οι νεο γερμανοι…εσυ τι πιστευεις ?? θα μεινει στασιμη ???? θα πεις και τοτε αυτην την κινηση ”πανικο” ?

    • mixalhs7

      Τόσο καιρό λένε πως η πορσε βγάζει 100 εκδόσεις στο ίδιο μοντέλο για να τα αρπάζει απ τους ταμπελολατρες.
      Τώρα λένε πως βγάζει εκδόσεις γιατί έχει κρίσεις πανικού.
      Φαντάσου τι θα έλεγαν αν έκρυβε στο βίντεο οδηγό και ρολκέιτζ και δεν το έδειχναν οι ίδιοι…
      Τι να πει κανείς…

    • δηλωσεις πανικου θα πω εγω!!!!!! :-P

    • Mika

      Κρισεις πανικου η Porsche, η οποια ειναι μια υγιης επιχειρηση με πιστους αγοραστες που βαζουν βαθια το χερι στη τσεπη και αγοραζουν 350-400000 αυτοκινητα το χρονο..Μαλιστα….Τα ακουσαμε κι αυτο..
      Να δεις τι κρισεις πανικου θα πιασουν το Μαρκιονε και την Αλφα Ρομεο, αν οι αλφιστι μεινουν πιστοι στο πληκτρολογιο τους και δεν αγοραζουν τα αμαξια, οπως χρειαζεται η εταιρια, για να γινει ξανα μεγαλη…
      Εκει να δεις γλεντια και κωλοτουμπες!!

    • mixalhs7

      ** 200χιλ οχηματα το χρονο ;))

    • Mika

      Τοσα ειναι? Νομιζα τοσα πουλανε μονο οι Μακαν-Cayenne μαζι…

    • mixalhs7

      Αυτός ήταν εξ αρχής ο στόχος ο οποίος επετευχθει πολύ νωρίτερα απ οτι είχαν προγραμματισει!
      Η πίτα πωλήσεων ανά έτος είναι απ οτι θυμάμαι περίπου 80χιλ η 911 μαζί με 718, 70χιλ η μακαν κι απο 50χιλ Καγιεν μαζι με παναμερα.

    • Mika

      Θα ψαξω να βρω περισσοτερα…..

    • mixalhs7

      225.000 οχήματα το 2015
      http://press.porsche.com/news/release.php?id=972

    • Mika

      οποτε θα ανεβει κι αλλο το 2016 με τις διλιτρες…

    • mixalhs7

      Η 718 θα βοηθήσει να ξαναγυρίσει στα παλιά επίπεδα πωλήσεων που είχε στην κατηγορία, αλλά σε δυο χρόνια πιστεύω πως το mission E θα δώσει συνολικά πολύ μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις.

    • Κώστας

      νομιζω το καλυτερο σχολιο που εχω διαβασει τον τελευταιο μηνα

    • Mika

      Το δικο μου η το αλλο, με τις κρισεις πανικου??
      :p :p

    • Κώστας

      Το δικο σου ντε!

    • Mika

      Α, merci!!!!
      Eχω κι αλλα μπολικα τετοια, οταν η στιγμη ειναι η σωστη!

    • T/P

      κανεις δεν ειπε οτι αυτα δινουν αυτά που εγραψες, εσυ τα γραφεις αυτά αλλά ομως δείχνει το ποσο σοβαρα πηρε η Porsche το γεγονός οτι η Giulia εριξε στην Porsche και επίσης σου δινει την ανεση να λιωσεις το αμαξι για να βγαλεις και το τελευταιο της οριο..που αν γινει στραβή τουλαχιστον ο οδηγός θα σωθεί… ο οδηγός της Giulia πηγε με το μπουζακι και το τζιν βαζοντας μόνο κρανος δειχνοντας τι μπορεί να κανει το εν λογω sedan που ολοι οι γερμανακιδες λετρευουν να μισούν από την 1η μερα χωρις να ξερουν και οι ιδιοι γιατί …και ναι !!η GTS ΕΙΝΑΙ κινηση πανικού οτι και να λες …εξελιξη το λες οταν ενα sport sedan αφαιρει τα πισω καθισματα και βαζει roll cage ?Μη με τρελαίνεις … η M3 CSL E46 EINAI μια εξελιξη της Μ3 Ε46 η F360 modena Stradale ΕΙΝΑΙ μια εξελιξη της F360 modena.. Η GTS Μ4 ειναι ΑΛΛΗ εκδοση..οχι εξελιξη.. να ξερουμε και τι λεμε

    • ασφαλως και τα ειπα στα πλαισια αστεισμου !!! μιας και το ανεφερες το κρανος σαν το κατι το υπερβολικο !!!!
      εκτος και αν θελεις να πεις οτι για να πας γρηγορα το συγκεκριμενο μοντελο…..για να νιωθεις ανετος…πρεπει να φορας μονο κρανος !!!

      η GTS θελεις να μου πεις οτι απλα δεν εχει πισω καθισματα με την απλη ???

    • ασφαλως και τα ειπα στα πλαισια αστεισμου !!! μιας και το ανεφερες το κρανος σαν το κατι το υπερβολικο !!!!
      εκτος και αν θελεις να πεις οτι για να πας γρηγορα το συγκεκριμενο μοντελο…..για να νιωθεις ανετος…πρεπει να φορας μονο κρανος !!!

      η GTS θελεις να μου πεις οτι απλα δεν εχει πισω καθισματα με την απλη ???

    • Κώστας

      live your myth..

    • T/P

      δες το και πες