giulia-ring

“Κι οι παντρεμένοι έχουν ψυχή”, λένε οι ανά τον κόσμο “κρεμασμένοι”, χρησιμοποιώντας ως άλλοθι το παραπάνω motto για τυχόν παρασπονδίες. Το αυτοκίνητο, φυσικά, δεν εξαιρείται. Για αυτό και οι κατασκευαστές φροντίζουν να προσφέρουν μοντέλα που μπορούν να κουβαλάνε παιδιά-σκυλιά-γατιά, αλλά και να συλλέγουν εσώρουχα σπορ κατασκευών σε δρόμους και πίστες.

Τον τελευταίο καιρό υπάρχει έντονη αναζωπύρωση στο μέτωπο του Nurburgring, με βασικό υπαίτιο την Alfa Romeo. Αφού άνοιξε βεντέτα με την Porsche και το ματς Giulia QVPanamera Turbo (κατά το πετυχημένο παράδειγμα promotion της Nissan με το GT-R), ήρθε και η Stelvio να ισχυριστεί πως πήρε το σκαλπ της Cayenne Turbo S, έστω και σε επακριβή προσομοίωση υπολογιστή.

Εδώ, όμως, δεν είμαστε για να μιλήσουμε ούτε για προσομοιωτές, ούτε για PS4 και XBox 360. Θα καταπιαστούμε με το “φλέγον” ζήτημα των πραγματικών χρόνων στο ‘Ring. Τα κριτήρια είναι απλούστατα: Οτιδήποτε έχει 4 ή 5 πόρτες και έχει γράψει επίσημο χρόνο στην “Πράσινη Κόλαση” προκρίνεται. Τime to beat από 8.10.00 και κάτω, γιατί είτε είμεθα γρήγοροι είτε παίζουμε. Θες hatchback, station wagon, sports sedan, σκέτο σεντάν, SUv/SAV; Απ’όλα έχει ο μπάξες.

Πάμε να δούμε τί μπορείς -λέμε τώρα- να αγοράσεις (καινούργιο ή μεταχειρισμένο) εάν θες να συνδυάσεις προφίλ “πάτερ φαμίλια” και επιδόσεις.