supercars


Με το 2016 να φτάνει στο τέλος του σε 40 ημέρες, το Autocar είναι πιστό στο ραντεβού του, για το φετινό «Britain’s Best Driver’s Car». Τα αυτοκίνητα που πήραν μέρος ήταν 11: Ferrari 488 GTB, BMW M4 GTS, Porsche 718 Cayman S, Jaguar F-Type SVR, Honda NSX, McLaren 675LT, Porsche 911 R, BMW M2, McLaren 570S, Ford Focus RS και η Aston Martin Vantage GT8.

Το βρετανικό περιοδικό έβαλε όλα τα αυτοκίνητα στην πίστα, και τώρα μας παρουσιάζει την κατάταξη, ξεκινώντας από την 11 θέση και φτάνοντας μέχρι την κορυφή. Φαντάζομαι γνωρίζεις πως η τριάδα θα αποτελείται από τις 675LT, 911 R και 488 GTB, αλλά ποιος είναι ο νικητής; Η απάντηση στο video.

  • DimitrisBXL

    Spoiler ?: 911 R την τρέλα μου μέσα

  • Neos

    που να βγει κ η 911 gt2 rs…
    “world class chassis-ordinary engine”.μαλλον το downsizing στην cayman δν ηταν τελικα τοσο πετυχημενο οσο διατινονταν η πορσε

    • Κώστας

      Σαφως και ο εξακυλινδρος ηταν πιο χαρισματικος,κυριως στον ηχο,απο επιδοσεις ομως το νεο μοτερ ειναι πολυ καλυτερο απο πριν,αντιστοιχο με μια 991

    • Neos

      δν διαφωνω οτι ειναι πιο γρηγορο απο πριν κ οτι γενικα ειναι τορπιλη.
      αλλα για να φτασει να πει τετοια κουβεντα,κατι δν πηγε καλα.

    • Κώστας

      κοιτα,νομιζω οτι εχουμε χασει την μπαλα λιγο.
      αν η πορσε επεμενε με τον ατμοσφαιρικο στην boxster-cayman τοτε θα υπηρχε μεγαλο προβλημα με τον (turbo) ανταγωνισμο πχ το νεο TTS βγαζει 310 αλογα και 38 κιλα ροπης οταν το προηγουμενο μοτερ της boxster 2,7 ειχε 275 και 28 κιλα ροπης…οπως αντιλαμβανεσαι,θα την περνουσε απο πανω την boxster και τοτε θα ελεγαν ολοι (και οι δημοσιογραφοι βεβαια) οτι η πορσε εμεινε πισω απο τον ανταγωνισμο και θα ειχαν δικιο!
      το turbo ηταν το επομενο βημα,ευτυχως ή δυστυχως

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Οι παλιές απλές boxster (οι 2.7) δεν είχαν πολύ δύναμη (συγκριτικά), και συνήθως αυτό αναφέρονταν ως το μοναδικό τους μειονέκτημα στις συγκριτικές δοκιμές. Αυτό δεν τις εμπόδιζε όμως από το να είναι πάντα το καλύτερο roadster, γιατί οι αρετές τους σε όλους τους λοιπούς τομείς ήταν πολύ μεγαλύτερες του ανταγωνισμού.

      Το ίδιο θα συνέβαινε και στην περίπτωση που επέμεναν στον boxer ατμοσφαιρικό κινητήρα κι ας έφτανε ο ανταγωνισμός τα 500 άλογα.
      Τα πολλά άλογα, συγκριτικά, δεν αφορούσαν (κατά την ταπεινή μου γνώμη) ποτέ τους αγοραστές μιας porsche, τους οποίους, κατά κανόνα, δεν τους ενδιαφέρουν οι “κόντρες” με άλλα οχήματα. Και μια μικρή υστέρηση (συγκριτικά πάντα) στις απόλυτες τιμές των επιδόσεων δεν θα απέτρεπαν κάποιον από το να αγοράσει (αν μπορoύσε) μια porsche έναντι ενός audi ή bmw ή ΜΒ.

      Αντίστροφα, μόνο αυτοί που δεν έχουν μια porsche θα χρησιμοποιούσαν επιχειρήματα του τύπου: “…το TT κάνει το 0-100 μισό ή ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από μια boxster/cayman.”

      Τον εξακύλινδρο boxer τον έφαγαν οι ρύποι, όχι η ξέφρενη προσφορά εκατοντάδων φθηνών ίππων από τον υποδεέστερο ανταγωνισμό.

    • Κώστας

      συμφωνω αλλά μην ξεχνας οτι για να ανεβαινε λιγο σε αλογα θα επρεπε να αυξησουν παλι την χωρητικότητα,με οτι αυτο σημαινει ενω το αμαξι δεν θα ειχε ποτέ ανταγωνιστική ροπη,σε ρεπριζ θα εχανε κατα κρατος απο ολους.
      επισης μην ξεχνας οτι το downsizing εγινε και για λογους φορολογιας ειδικα για την Κινα…

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Σωστός, και η φορολογία είναι σημαντικός παράγοντας.

      Οι διαφορές στις επιδόσεις (από ένα σημείο και μετά) είναι και λίγο θεωρητικές κατά τη γνώμη μου. Μια χαρά ήταν οι επιδόσεις του εξακύλινδρου, για sportscar, και μόνο σε άμεση σύγκριση (παντελώς θεωρητική) με τον ανταγωνισμό θα μπορούσαν να θεωρηθούν ανεπαρκείς.

      Εγώ, για παράδειγμα, νομίζω ότι ένα 0-100 σε 5,5″ δεν έχει και πολύ μεγάλη διαφορά με το 0-100 σε 5″ ή σε 4,7″. (Aντίστοιχα νούμερα για ρεπρίζ).
      Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι στον πραγματικό κόσμο υπερ-αρκούσε ο εξακύλινδρος, ενώ και στο παρελθόν οι δημοσιογράφοι πάλι την boxster επέλεγαν ως καλύτερο roadster, ακόμη κι όταν δεν ήταν το πιο δυνατό στα συγκριτικά τους. Δεν χρειάζονταν περισσότερη δύναμη, ούτε πιο πολλά κυβικά.

      Και όλα αυτά χωρίς να βάλουμε βέβαια στην παιχνίδι τον “χαρακτήρα” που προσέθετε στα cayman/boxster ο εξακύλινδρος.

    • mixalhs7

      Ξέρεις κάποιο επιτυχημένο downsizing? ;))

    • στην Ρ1 σε σχεση με την F1 δεν ειναι ??? :-D

    • mixalhs7

      Όχι γιατί δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο.

    • manowar

      Για ανενα λογο τουρμπατε.χαχαχ .@ για κανεναν απολυτως λογο.αν εννοεις μονο γκαζι ναι..ειναι πιο γρηγορο το downsizιασμενο

    • μιλησα για πετχημενο downsizing !!! οχι για κ@υλα !!! :-D

    • manowar

      αλλο το ενα και αλλο το αλλο το ειπε και ο μιχαλης πιο πανω.. χε χε χε χε χε

  • Κώστας

    Και στο τελος η porsche κερδιζει

    • sergio360

      Μην μπερδευεσαι,δεν βγαλαν το πιο γρηγορο.Driver’s car και το μονο που ειχε χειροκινητο.Λογικο ηταν.

    • manowar

      Το πιστευεις οτι επιδη ηταν χειροκινητη ηταν ο μονος λογος που την εβγαλαν τοπ;;μπαααααα

    • sergio360

      100%.Αλλιως περυσι θα εβγαινε η GT3 και οχι η 488 που βγηκε ;-)

    • manowar

      Η gt3 ειναι ενα ιδιαιτερα σκληρο αυτοκινητο για πιστα η 911 r Ειναι πιο αλ ραουντ αυτο επαιξε ρολο τα κιβωτιαωτης φεραρρι ειναι απλα κορυφαια πχ εγω δεν θα επερνα ποτε χειροκινητο φεραρρι εκτος αν μιλουσαμε για τις παλιες

    • sergio360

      Μα γι’αυτο λεει driver’s car και οχι fastest car,αλλιως θα ηταν και παλι η 488.Απλα οτι εχει manual,περιεχει μεγαλυτερη εμπλοκη του οδηγου και ειπα οτι ειναι λογικο να βγει η 911 γιατι ηταν η μονη με χειροκινητο.Κατα τα αλλα και η 488 και η 675 ειναι μακραν καλυτερα και ταχυτερα αυτοκινητα.

    • manowar

      δεν ειναι μακραν καλυτερα και πιο γρηγορα αυτοκινητα απο το πορσε το πορσε μπαινει σε αυτην την 3αδα αλλωστε το αποδκνυει συναιχως και στην κατηγορια hypercar και στην σπορ ειδικα τωρα με τον ερχομο της gt2 rs πραγματικα αυτο το αυτοκινητο ηταν εξωφρενικο φανταζομαι το τωρινο μοντελο

    • sergio360

      Η 911R ειναι οντως πολυ πιο αργη απο τις 675LT και 488(η πιο γρηγορη).Η GT2RS θα ειναι λογικα γρηγοροτερη απο αυτα αλλα μην ξεχνας οτι βγαινει και η αντιστοιχη 488 speciale η οποια θα εχει το ηλεκτρομοτερ της LaFerrari,οποτε παλι η Ferrari θα ειναι η πιο γρηγορη στην πιστα και ειδικα στον δρομο ;-)

    • manowar

      η πορσε δεν ηθελε την 911 r το πιο γρηγορο ειναι αλλος ο στοχος της.γενικα ειναι ευστοχη φιρμα τελος παντων δεν ειπε κανεις οτι τα φεραρρι δεν ειναι κορυφαια ειναι αλλα πιστευω οτι η σπεσιαλε εχει μια πιθανοτητα στις 1000 να περασει gt2 rs οχι οτι δεν θα ειναι τοπ αλλα για πιστα ξανα τονιζω

    • sergio360

      Το συζηταγαμε και με τον Κωστα στο αρθρο με τις spy photos της 488 speciale η οπως θα λεγεται.Θα εχει το KERS της LaFerrari.Επιπλεον 160 αλογα ειναι αυτα,γραμμικα…Δεν θα πιανεται το αμαξι…Και στησιμο οπως λενε ολοι η 488 εχει ισως το καλυτερο απο ολα.Ε φαντασου το πιο ελαφρυ και πιο δυνατο…

    • manowar

      Δύσκολο θα δειξει

    • Κώστας

      μα δεν ειπα οτι ειναι το πιο γρηγορο,απλα ειναι το πιο fun to drive (αυτος ειναι και ο σκοπος του διαγωνισμου)

  • Mika

    911 R wins it, αλλα για μενα η 675 LT μου κλεβει τη καρδια…

    • manowar

      Εισαι μακλαρενακιας τι να κανουμε@@ και εγω ειμουνα οταν ηταν μπεμβεδομακλαρεν χαχαχα